Інтелектуальна гра . "Люби і знай свій рідний край"

Про матеріал
Інтелектуальна гра патріотичного спрямування допоможе розширити та поглибити знання про Україну, прагнення бути свідомим громадянином нашої крани, допоможе у спілкуванні.
Перегляд файлу

 

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ТА БАТЬКІВ

 

                  « ЛЮБИ І ЗНАЙ СВІЙ РІДНИЙ КРАЙ»

                                       

Мета: розширювати та поглиблювати знання про свою країну, розвивати в батьків та педагогів прагнення бути свідомим громадянином України, виховувати любов до рідного краю, його традицій і обрядів, формувати високі громадянські якості: патріотизм, людяність, доброту, милосердя та працьовитість.

Музичний супровід. Лунає пісня Україна – це ти(Тіни Кароль)

 

МОЯ УКРАЇНА

Сл. Г. Володька, муз. К. Василенко

Сонячні ранки, чисті джерела –

Все то моя Україна.

Хто я без тебе,

Як сонце без неба,

Ти моя мудра, єдина.

Ми твої діти, тут народились,

Тут наші батько і мати.

Ми – українці, – завжди і всюди

Будем про це пам’ятати.

Отчому краю щиро бажаю

В мирі і злагоді жити.

Кращого краю в світі немає.

Як же його не любити!

Разом будуєм сильну державу,

Вільну, велику, єдину.

Люди, прошу:

«Бережіть і цінуйте

Нашу святу Україну».

 

Ведуча . Вітаємо всіх на інтелектуальній грі «Люби і знай свій рідний край».

В грі приймають участь…….

Як справжні патріоти вони доведуть, що державі потрібні високоінтелектуальні громадяни, тому їм пропонуємо пройти такі тури:

  1. «РОЗМИНКА»
  2. «ВІДГАДАЙ СТРАВУ»
  3. « ОЙ»
  4. «НЕКАЖИ НІЧОГО ,А ПОКАЖИ»
  5. « У РІДНОМУ КРАЇ І СЕРЦЕ СПІВАЄ»
  6. « ВІРЮ НЕ ВІРЮ»
  7. « КРОСВОРД»

Завдання №1 «Ерудит»

 

1.Київський князь. (Ярослав)

2.Композитор, автор Гімну України. (Вербицький)

3.Урочиста  пісня .(Гімн)

4.Великий український поет-пророк.(Шевченко)

5.Символ держави. (Прапор)

6.Кущ – народний символ України.(Калина)

7.Поет,автор Гімну                 України.(Чубинський)

8.Предмет – символ спільного шляху і долі для молодят. (Рушник)

9.Символ молодості і дівоцтва.(Вінок)

10.Символ держави.(Герб)

11.Рослина – символ нев’янучої молодості.(Барвінок)

12.Місто – символ України.(Київ)

13.Ріка – символ України. (Дніпро)

14.Острів,символ козацтва та України.(Хортиця)

 

Завдання №2

  • Що не кажіть, любимо ми, українці, поїсти. І не лише кашу. На нашому столі і борщ, і пампушки, і печеня, квашені яблука і куліш.

 

Загадки  ( гра по колу)

 

 Морква, біб і цибулина,

 бурячок і капустина,

 ще й картопля — шусть у горщик.

Ну й смачний ми зварим …                 (борщик).

 

Довго з тіста їх ліпили,

 у окропі поварили.

 Потім дружно ласували,

 ще й сметанки додавали.             (Вареники)

 

 

 І поживне, і смачне,

Біле, пінне, запашне.

 Залюбки малята п’ють,

 Здоровенькими ростуть.                (Молоко)

 

Як навколо об’їси

— Серединки не проси.

 Ми такі гостинці:

 Дірка в серединці.                           (Бублики).

 

  В розмальованій хустині,

 Солоденька всередині.

 Коли нею почастують,

 Діти тішаться, ласують.                  (Цукерка).

 

Наче сонечко, жовтеньке,

 А розтане – то м’якеньке.

 Молочко у ньому є,

 Смак до каші додає.                          (масло)

 

 Фізкультсмішинка « СУРЖИК»

 

На слайдах демонструються фото ,на яких зображені так звані суржики. Перегляд слайдів.

 

Ведуча.

  • Тож давайте будемо розмовляти лише українською мовою,а суржик викинемо у смітник.

 

Завдання № 3 « Ой» ( поділ на команди)

Мова – це не просто спосіб спілкування, а щось більш значуще. Мова – це всі глибинні плати духовного життя народу, його історична пам'ять, найцінніші надбання віків, мова – це ще й музика, мелодика, фарби буття, сучасна художня, інтелектуальна і мисленнєва діяльність народу.

Ведуча. Продовжуючи розмову про значущість української мови, оголошую наступний конкурс, який має незвичайну назву «Ой».

Учасникам команд треба скласти з вигуком ОЙ 5 речень:

1.Дорікання

2.Страх

3.Переляк

4.Горе

5.Здивування

 

Завдання № 4«НЕ КАЖИ НІЧОГО ,А ПОКАЖИ»

Ведучий пропонує   командам одягнути  букви з обох боків. Завдання полягає в тому : поки ведучий читає запитання ,команда повинна скласти відповідь з цих букв.

Завдання № 5« У РІДНОМУ КРАЇ І СЕРЦЕ СПІВАЄ»

Ведуча Отже, конкурс називається «У рідному краї й серце співає».

Завдання. Впізнати пісню. Заспівати українську пісню.

Фонограми пісень

1 «Розпрягайте, хлопці коней»

2 «Чорнобривці»

3 «Пісня про рушник»

4 «Києве мій»

5. «Два кольори»

6. «Червона рута»

7. «Чортополох»

8. «Одна калина»

 

     Завдання № 6« ВІРЮ НЕ ВІРЮ»     

Україна – дуже велика країна. Ми вже багато що знаємо, але й багато нам ще невідомо. У цьому конкурсі я буду називати той чи інший факт, а ви повинні сказати, вірите ви в це чи ні.            

- Наша країна святкує День незалежності 24 серпня.(вірю)

- Область,у якій ми живемо,розташована в центрі України. (не вірю)

- У місцевості,де ти живеш водяться крокодили. (не вірю)

- У твоєму районному центрі знаходиться пам’ятник Тарасу Шевченку.(вірю)

- У місцевих водоймах водяться карасі,щуки,соми,окуні. (вірю)                        - Область, у якій ми живемо, називається Волинська.(не вірю)

 - У місцевості,де ти живеш, є родовища кам’яного вугілля.(вірю)

    - У моєму краї вирощують картоплю. (вірю)

    - У моїй місцевості переважають такі природні угрупування,як водойми,болота.(не вірю)

    - У місцевих лісах водяться  лисиці,зайці, кабани,білки. (вірю)

 

Завдання № 7 « КРОСВОРД»

 

КРОСВОРДИ

 

                                                  «Вітчизна»

 

  1.     Головне місто України. (Київ)

 

  1.     Цю ріку називають Славутою, Борисфеном. (Дніпро)

 

  1.     Як раніше називали будинок? (Хата)  

 

  1.     Різнокольорова прикраса українського віночка. (Стрічка)

 

  1.     Лікарська рослина, кущ, символ України. (Калина)

 

  1.     Воїн Запорізької Січі.   (Козак)

 

  1.     Різновид великоднього яйця. (Писанка)

 

  1.     Хто, відповідно до українського прислів’я, день починає? (Ластівка)

 

 

 

 

1

 

 

В

 

 

 

 

2

 

І

 

 

 

3

 

Т

 

 

 

4

 

 

 

Ч

 

 

 

5

 

 

И

 

 

 

6

 

З

 

 

 

7

 

 

 

Н

 

 

 

8

А

 

 

 

 

 

 

 

         

                                     

 

«Україна»

 

  1. Дерево – символ мужності, сили на Україні (дуб).

 

  1. Український воїн у минулому (козак).

 

  1. Один із символів нашої держави (прапор)

 

     4. Збірка віршів Т.Г.Шевченка (Кобзар).

 

  1. Столиця України (Київ).

 

      6. Квітка-символ України (Барвінок).

 

     7. Гори України – (Карпати)

 

1

У

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

Р

 

 

4

 

 

 

А

 

 

 

5

 

Ї

 

6

 

 

 

 

Н

 

 

 

7

 

 

 

А

 

 

 

Ось і закінчилась наша інтелектуальна гра. Сьогодні ви показали свою кмітливість,ерудицію та творчий потенціал.  Підсумок.

Не дивіться на Україну, як на землю своїх батьків. Дивіться на неї, як на землю своїх дітей. І тоді прийдуть зміни…

                                                                            (Святослав Вакарчук)

 

Показ фільму про Україну.

                                                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КРОСВОРДИ

 

                                                  «Вітчизна»

 

  1.     Головне місто України.

 

  1. Цю ріку називають Славутою, Борисфеном.

 

  1. Як раніше називали будинок?  

 

  1. Різнокольорова прикраса українського віночка.

 

  1. Лікарська рослина, кущ, символ України.

 

  1. Воїн Запорізької Січі.  

 

  1. Різновид великоднього яйця.

 

  1. Хто, відповідно до українського прислів’я, день починає?

 

 

                                      «Україна»

 

  1. Дерево – символ мужності, сили на Україні

 

  1. Український воїн у минулому

 

  1. Один із символів нашої держави

 

     4. Збірка віршів Т.Г.Шевченка

 

  1. Столиця України

 

      6. Квітка-символ України

 

     7. Гори України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Сценарії
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку