Організована діяльність з дітьми раннього віку з використанням
здоров’язберігаючих технологій
«Веселкові стрічечки»
МЕТА : удосконалювати вміння ходити по доріжці; розвивати дрібну моторику рук; стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності разом із дорослим та іншими дітьми. Сприяти розвитку емоційної чутливості до оточення; художнього слова, музики. Забезпечити малюкам психологічне розвантаження, поліпшити емоційний стан; стимулювати до діяльності. Закріпити знання про диких тварин; знання про властивості піску та води. Виховувати інтерес дітей до оволодіння новими діями з предметами. Сприяти відтворенню образів у свідомості дітей як перцептивній складовій мовленнєвої діяльності. Продовжувати закріплювати вміння читати слова на картках за методикою Глена Домана, Познайомити з новим словом «метелик». Створювати сприятливі умови для розширення запасу слів. Оправляти у звуконаслідуванні. Закріплювати назви кольорів. Розвивати уяву. Виховувати естетичну сприйнятливість.
Використання здоров’зберігаючих технологійї: кольоротерапія, піскотерапія, звукотерапія, психоемоційні вправи, казкотерапія.
ХІД.
Діти разом з вихователем заходять до групової кімнати.
- Малята, подивіться, як у нас гарно в групі. Ой, якась торбинка з'явилась. (Вихователь піднімає, трясе торбинкою) Ой! Ой, вона ворушиться, щось там є. (Дістає кольорові стрічки, розкидає їх, просить дітей підняти по одній стрічці, назвати колір. Потім кладе жовту стрічку на підлогу)
- Дітки, давайте підемо по цій жовтій стрічці-доріжці і дізнаємося, хто її нам залишив в торбинці. (Підходять до будиночку).
Кольротерапія «Ведмедикові сни»:
- Узимку нашому ведмедику сняться солодкі соковиті ягоди (вливає у вазу червону фарбу), духмяний жовтий мед (вливає жовту фарбу), соковиті зелені рослини (вливає зелену фарбу). Ось такі кольорові сни сняться нашому ведмедику.
- Подивіться, хтось зелену стрічку загубив, підемо по ній. (Діти по стрічці підходять до басейну).
Казкотерапія,
Була собі в річці жабка А в жабки зелена шапка А в шапки підкладка зелена Така як стрічка у мене.
- Прочитайте слово, хто ж загубив зелену стрічку. (Читання слова «жабка»). А у нашої жабки є подружка, як її звуть (читання слова рибка»). Давайте наловимо рибки.
Ігри дітей з водою (дістають з води рибок, складають у відерце),
- А хто любить їсти рибку? (Читання слова «котик».)
(Діти ідуть до пісочку по червоній стрічці).
Хто сьогодні рано встав,
Лапкою умився
І сказав тихенько:«няв»?
Піскотерапія,
- Де ж наш котик, давайте знайдемо.(Діти шукають котиків у піску).
Ой, ну, котку-коточку,
Заховавсь у пісочку. Заховавсь в куточок, Тільки видно хвосточок. (Кожна дитина знаходить по котикові).
Коток упав у пісок,
По пісочку ходив,
Свої сліди лишив. (Діти водять котиків по пісочку, імітують голос}.
(Вихователь показує яскравого метелика, знайомить з новим словом «метелик».)
Гра «Веселкові метелики»:
Малята, вже настала пора,
Чекає нас весела гра!
У кожного метелика є колір свій,
Швиденько ти його знайти зумій!
- Діти мають відповідно до кольору свого «метелика» підбігти до стрічки такого
самого кольору і «сісти» на квіточку.
Мерщій, метелики, летіть
Та квіточки собі знайдіть!
Уважно квітку обирайте,
Про колір свій не забувайте!
Всі дітки-метелики знайшли свої квіточки.
Малята гарно працювали, Так вправно квіточки шукали. Тепер всі крильцями міняйтесь І знов на квіточки злітайтесь.
(Вихователь допомагає дітям помінятися «метеликами», проговорює назви кольорів, діти повторюють. Гру повторюють 2 рази.)
- Поки ми з вами гралися з метеликами, хтось іще стрічечку залишив, якого вона кольору? (Синя.)
Звукотерапія (чути звуки дощу].
- Як крапає дощик? (Діти імітують).Послухаємо, як шумить дощик.
Психоемоційна вправа «Сухий дощ»: