Конспект заняття, "Веселкові стрічечки"

Про матеріал
Конспект заняття для дітей раннього віку з використанням здоров'язберігаючих технологій
Перегляд файлу

Організована діяльність з дітьми раннього віку з використанням

здоровязберігаючих технологій

«Веселкові стрічечки»

 

МЕТА : удосконалювати вміння ходити по доріжці; розвивати дрібну моторику рук; стимулювати інтерес та бажання брати участь у руховій діяльності разом із дорослим та іншими ді­тьми. Сприяти розвитку емоційної чутливості до оточення; художнього слова, музики. Забезпечити малюкам психологічне розвантаження, поліпшити емоційний стан; сти­мулювати до діяльності. Закріпити знання про диких тварин; знання про властивості піску та во­ди. Виховувати інтерес дітей до оволодіння новими діями з предметами. Сприяти відтворенню образів у свідомості дітей як перцептивній скла­довій мовленнєвої діяльності. Продовжувати закріплювати вміння читати слова на картках за ме­тодикою  Глена Домана, Познайомити з новим словом «метелик». Створювати сприятливі умови для розширення запасу слів. Оправляти у звуконаслідуванні. Закріплювати назви кольорів. Розвивати уяву. Виховувати ес­тетичну сприйнятливість.

Використання здоров’зберігаючих технологійї: кольоротерапія, піскотерапія, звукотерапія, психо­емоційні вправи, казкотерапія.

ХІД.

Діти разом з вихователем заходять до групової кімнати.

- Малята, подивіться, як у нас гарно в групі. Ой, якась торбинка з'явилась. (Вихователь піднімає, трясе торбинкою) Ой! Ой, вона ворушиться, щось там є. (Дістає кольорові стрічки, розкидає їх, про­сить дітей підняти по одній стрічці, назвати колір. Потім кладе жовту стрічку на підлогу)

- Дітки, давайте підемо по цій жовтій стрічці-доріжці і дізнаємося, хто її нам залишив в торбинці. (Підходять до будиночку).

  • Будиночок стоїть, хтось у ньому живе. Давайте прочитаємо слова і дізнаємось, хто живе в цьому будиночку (читання слів на картках; «зайчик», «лисиця», «вовк», «ведмідь»).
  • Ведмедика не будемо турбувати, він готується до зими. Що робить ведмідь взимку? (Читання речення «Ведмідь спить»). Тихенько підемо і не будемо заважати нашому ведмедику, а я вам розка­жу і покажу, що сниться ведмедику. (Діти сідають півколом на килимок, на якому стоїть висока про­зора ваза з чистою водою.)

Кольротерапія «Ведмедикові сни»:

- Узимку нашому ведмедику сняться солодкі соковиті ягоди (вливає у вазу червону фарбу), дух­мяний жовтий мед (вливає жовту фарбу), соковиті зелені рослини (вливає зелену фарбу). Ось такі кольорові сни сняться нашому ведмедику.

- Подивіться, хтось зелену стрічку загубив, підемо по ній. (Діти по стрічці підходять до басейну).
Казкотерапія,

Була собі в річці жабка А в жабки зелена шапка А в шапки підкладка зелена Така як стрічка у мене.

- Прочитайте слово, хто ж загубив зелену стрічку. (Читання слова «жабка»). А у нашої жабки є подружка, як її звуть (читання слова рибка»). Давайте наловимо рибки.

Ігри дітей з водою (дістають з води рибок, складають у відерце),

- А хто любить їсти рибку? (Читання слова «котик».)
(Діти ідуть до пісочку по червоній стрічці).

Хто сьогодні рано встав,

Лапкою умився

І сказав тихенько:«няв»?

Піскотерапія,

- Де ж наш котик, давайте знайдемо.(Діти шукають котиків у піску).
Ой, ну, котку-коточку,

Заховавсь у пісочку. Заховавсь в куточок, Тільки видно хвосточок. (Кожна дитина знаходить по котикові).

Коток упав у пісок,

По пісочку ходив,

Свої сліди лишив. (Діти водять котиків по пісочку, імітують голос}.

  • Ось такі сліди у твого коточка!
  • Наші котики дуже люблять гратися з метеликами.

(Вихователь показує яскравого метелика, знайомить з новим словом «метелик».)

Гра «Веселкові метелики»:
Малята, вже настала пора,  

Чекає нас весела гра!

У кожного метелика є колір свій,

Швиденько ти його знайти зумій!

  •               Вихователь кожній дитині на руку одягає «метелика».
  •              Вихователь стає в центрі обруча, піднімає його та повільно обертає його на­вколо себе, а діти шукають свою квіточку.

- Діти мають відповідно до кольору свого «метелика» підбігти до стрічки такого
самого кольору і «сісти» на квіточку.

Мерщій, метелики, летіть

Та квіточки собі знайдіть!

Уважно квітку обирайте,

Про колір свій не забувайте!

Всі дітки-метелики знайшли свої квіточки.

Малята гарно працювали, Так вправно квіточки шукали. Тепер всі крильцями міняйтесь І знов на квіточки злітайтесь.

(Вихователь допомагає дітям помінятися «метеликами», проговорює назви ко­льорів, діти повторюють. Гру повторюють 2 рази.)

- Поки ми з вами гралися з метеликами, хтось іще стрічечку залишив, якого во­на кольору? (Синя.)

Звукотерапія  (чути звуки дощу].

- Як крапає дощик? (Діти імітують).Послухаємо, як шумить дощик.
Психоемоційна вправа «Сухий дощ»:

  • Поливає дощова хмара наших діточок чистою водичкою (тримає над голівками дітей обруч з пришитими до нього довгими стрічками різних кольорів). Лагідно то­ркається кожної дитинки, веселить її, заспокоює. Стихає дощик, останні краплинки водички спокійно падають на землю: крап-крап, крап-крап, крап-крап-крап...(Діти по одному заходять в середину обруча зі стрічками). Закінчився осінній дощ.
  • І наша з вами подорож з кольоровими стрічками закінчилася. Ви всі молодці! Гарно гралися, правильно читали слова.

 

doc
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку