Дана розробка містить матеріал для проведення інтелектуальних ігор для учнів 1-4 класів
Даний матеріал стане в нагоді вчителям початкової школи, вихователям груп продовженого дня та педагогам-організаторам.
Гра «На старті – Всезнайки»
( для учнів 3-4 класів)
Мета: поглибити знання учнів із різних предметів, розширювати їх кругозір;
розвивати пам’ять, логічно мислити, працювати в команді;
формувати розуміння того, що лише освічена, всебічно розвинена особистість може досягти успіху в сучасному світі;
виховувати колективізм та взаємовиручку.
Місце проведення: гра відбувається у спортивному залі.
Обладнання: плакат: «На старті – Всезнайки», на столах олівці , папір, назва команди
Ведуча: Ми зібралися у клубі Всезнайок., щоб позмагатися і визначити хто ж найрозумніший з учнів 3-4 класів. У кожній команді по 5 осіб. Тож оплесками їх привітаємо і запросимо піднятися на сцену, зайняти свої місця за столами.
(під музику діти займають свої місця. У кожної команди бейджики з іменами учасників).
Ведуча: Сьогодні комусь пощастить більше, комусь менше, але сумувати не потрібно нікому. Ви вже кращі, тому, що у класі обрали саме вас для участі у грі. Оцінювати ваші результати буде досвідчене журі…
Тож всі посміхнулися і розпочинаємо гру «На старті – Всезнайки»
Звучить Туш. Сигнал про початок гри.
Конкурс «Представлення команд»
Кожна команда називає свою назву, девіз.
Конкурс: «Історія мого міста»
Ведуча: Прошу взяти картки із запитаннями. Дається 5 хвилин, щоб ці завдання виконати. За кожну правильну відповідь 1 бал.
Назвіть ім’я, по батькові мера міста.
Назвіть п’ять назв вулиці нашого міста.
Чи є в нашому місті музеї? Назвіть.( історико-краєзнавчий, Музей – паровоз.
Назвіть три найбільших супер – маркетів магазинів у нашому місті.
Скільки кінотеатрів є у нашому місті?
Назва річки, що протікає у нашому місті?
Назвіть найбільші підприємства нашого міста, що випускають продукти харчування? ( «Ласунка» «Медуниця»..)
Скільки пам’ятників Т.Г.Шевченка є у нашому місті?
2, 3, 5 7. ( 5)
4. Назвіть визначні місця у нашому місті де можна відпочити?
5. Яку назву носить центральна вулиця нашого міста?
Конкурс: «Народна творчість».
Ведуча: З покоління в покоління наш український народ передає прислів’я та приказки про життя наших людей. І це є наше багатство, наша культура. І зараз є завдання відгадати кінцівку прислів’я.
1.Зробив діло -….( гуляй сміло).
2.Сім разів відмір,…(а раз відріж).
3.Аби розум….(щастя буде).
4. Хто спішить,…( той людей смішить).
5.З великого грому…(малий дощ).
6.Готуй сани влітку,..(а віз зимою).
7. З вогню та…(в полум’я).
8.Який кущ, така і калина, яка мати -…(така і дитина)
9. Яка гребля, такий тин,..( який батько, такий син).
10. Зима спитає…(де літував).
Ведуча: поки журі оцінює наші конкурси у нас музична пауза.
Слово журі. Вони оцінюють дані конкурси і оголошують результати.
Ведуча: Що ж перші результати є, але є час наздогнати і навіть випередити іншу команду.
Конкурс «Філологічний крокодил»
Кожен капітан задає по 5 питань (підготовлених заздалегідь)
Конкурс «Хто швидше»
Кожному із учасників задається питання і потрібно якнайшвидше відповісти.
Ведуча: останній наш конкур «Інтелектуали»
Кожній команді розгадати дані ребуси.
Ведуча: Ось і підійшла до завершення наша гра «На старті - Всезнайки». Поки журі оголошує результати ми поспілкуємося.
Чи була цікавою вам гра?
Які розділи гри були вам найцікавіші?
Чи важкими були запитання?
Чи хочете знову зустрітися в клубі?
Журі оголошують результати. Вітання та нагородження. До зустрічі.