18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Інтелектуальна гра "Щасливий випадок"

Про матеріал

Мета гри: прищеплювати любов до природи, розширювати кругозір, розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння виявляти зв'язки в природі, виховувати любов до своєї Батьківщини, згуртовувати колектив

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3c6b37bff9b6.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  Мета:

прищеплювати любов до природи, розширювати кругозір, розвивати спостережливість, логічне мислення, вміння виявляти зв’язки в природі, виховувати любов до своєї Батьківщини, згуртовувати колектив.

Хід гри

 (Звучить музика, учні і гості займають свої місця):


Добридень вам, гості, дівчата й хлоп’ята,
Ми раді  вас в нашому класі  вітати!

Відомо усім, тут відсутні секрети-
У школі різні вивчають предмети.

Наук у нас різних вивчають багато,
Знання про природу вам слід показати.

Чекають тут різні на вас запитання
І хитрі задачі, й цікаві завдання.

Питання серйозні, та є й жартівливі,
Тож будьте уважні і будьте кмітливі.

Обдумайте відповідь ви неодмінно,
На справу таку вам дається хвилина..

Лишилось питання одне з’ясувати:
Хто саме сьогодні в цю гру буде грати?


Вчитель. Доброго дня, юні натуралісти! Ми раді вітати вас на грі «Щасливий випадок». Кожен з вас може сказати: «Я люблю природу!» А довести свої слова на практиці зможуть учасники сьогоднішнього конкурсу. Привітайте цих сміливців! (Вихід команд)

Привітання команд

  Вчитель.  Ви, сподіваюсь, озброєні знаннями і бажанням перемогти. На вас сьогодні чекають різноманітні випробування. Переможе сильніший, тобто команда, яка отримає більше балів. А допомагатиме мені визначити переможців справедливе журі.

  Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.

І гейм       «ТАК і НІ»

Ведучий викликає гравців обох команд. Ставить їм запитання. Вони повинні відповідати на запитання «так» або «ні».


  1. Птахи належать до тварин. (так)
  2. Папороть – це квитка. (ні)
  3. Гриби – це рослини (ні)
  4. Крокодил живе в воді. (так)
  5. Природа  - це все що нас оточує. (так)
  6. Дельфін належить до риб. (ні)

Тепер розминаємо м’язи шиї.

Ведучий ускладнює завдання. Гравці повинні відповідати на запитання «так» або «ні», але не словами, а рухами голови.


  1.                   Береза росте в лісі. (так)
  2.                   Кенгуру мешкає в Австралії .(так)
  3.                   Акула дихає повітрям. (ні)
  4.                   Торф утворюється в болоті (так)
  5.                   Птахи не вміють плавати. (ні)
  6.                   Пінгвін –  птах, що добре літає. (ні)

Ведучий більш ускладнює завдання. Гравці повинні відповідати на запитання «так» або «ні», але не словами, а рухами голови – навпаки.


  1. Дощ – це  атмосферні опади. (так)
  2. Веселка – це  природне явище (так)
  3. Людина – це природне тіло. (так)
  4. Атмосфера – це тверда оболонка Землі. (ні)
  5. Дощовий черв живе на дні океану (ні)
  6. Корова належить до хижаків (ні)

Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка набере більше балів.

ІІ гейм       «ЧАСУ НЕ ГАЙ – ШВИДКО ВІДПОВІДАЙ!»

На запитання і відповіді кожна команда має 1 хв.

Для команди 1

1. З якого дерева роблять сірники? (З осики.)

2. Яке дерево весною цвіте найпершим? (Вільха.)

3. Який птах «важить» 40 пудів? (Сорокопуд.)

4. Із зерен якої рослини виготовляють пшоно? (Із проса.)

5. Куди впадає річка Дунай? (У Чорне море.)

6. Яка річка повзає? (Уж.)

7. Скільки ніг у тритона? (Дві.)

8. Як назвати одним словом усіх тварин? (Фауна.)

9. Хто є родоначальником свійської свині? (Дикий кабан.)

10. Скільки років живе чорна ворона? (Близько 300років.)

11. Що станеться з бджолою, коли вона когось ужалить? (Загине.)

12. Скільки зубів в акули? (7 500.)

13. Що є органом зору? (Око.)

14. Які польові рослини можуть у їжі замінити м'ясо? (Соя, бобові.)

15. Хто був нареченим Мухи Цокотухи? (Комар.)

 Іб. Як пересувається по землі горобець? (Стрибає.)

17. Яке листя у калини — просте чи складне? (Просте.)

18. Скільки крил у мухи? (2.)

19. Як зветься висушена трава? (Сіно.)

20. Який колір квіток у льону? (Синій.)
 Для команди 2

1. З якого дерева роблять хороші лижі? (З берези.)

2. Яке дерево цвіте останнім? (Липа.)

3. Який птах має в назві 40 літер А? (Сорока.)

4. Із зерен якої рослини виготовляють манну крупу? (З пшениці.)

5. Куди впадає річка Рось? (У Дніпро.)

6. Яке місто Криму плаває? (Судак.)

7. Скільки ніг у павука? (8.)

8. Як одним словом назвати усі рослини? (Флора.)

9. Хто є прародичем собаки? (Вовк.)

10. Скільки років живуть свійські гуси? (До 100 років.)

11. Що станеться з осою, коли вона вжалить? (Буде жити далі.)

12. Скільки зубів у людини? (32.)

13. Які лісові рослини можуть замінити м'ясо? (Гриби.)

14. Назвіть першого нареченого Дюймовочки. (Кріт.)

15. Як пересувається по землі жаба? (Стрибає.)

16. Яке листя в акації — просте чи складне? (Складне.)

17. Що є органом слуху? (Вухо.)

18. Скільки крил у павука? (Жодного.)

19. Чим дихають у воді риби? (Зябрами.)

20. Який колір мають квітки огірка? (Жовтий.)

IIІ гейм        «ЗАМОРОЧКИ З БОЧКИ»

Запитання з коробки гравці витягують по черзі. Розпочинає команда, яка набрала більше балів. Правильна відповідь і «сюрприз» оцінюються в 1 бал.


1. «Сюрприз».

2. Що таке кінологія? (Наука про собак.)

3. Яка рослина «вбиває» звіра? (Звіробій.)

4. П'ять синичок все літали       та гусениць поїдали.            Щогодини їли сім.

Скільки зникло шкідників? (35.)

5. «Сюрприз».

6. Як зветься «колектив» левів? (Прайд.).

7. Щогодини на планеті зникає 6 га продуктивної землі. А за добу? (144 га.)

8. Щохвилини в атмосферу викидається 12 т вуглекислого газу. А за годину? (720 т.)

9. Скільки оленів у популяції, якщо разом у них 40 ніг? (10.)

10. Поясніть вислів «як з гуся вода». (У гусей пір 'я не змочується водою.)


IV гейм                «Поясни мені»


1.Як перевірити , чи варене яйце, чи сире?

2.За допомогою чого можна визначити кислоту і луг?

3.Як довести у якій з посудин міститься кисень, а в якій вуглекислий газ?

4.Як пояснити , що картопля в солоній воді не тоне.


V гейм           «ПОКАЗУХА»

Командири отримують завдання (за допомогою міміки, жестів, рухів показати природне тіло чи явище) гравці повинні впізнати та вірно назвати те, що намагаються показати їхні товариші. Кожна команда має три спроби.Завдання:

  1. Ялина.                        1.  Пальма.                     Верблюд.                     2.  Павук.

VІ гейм                       «ТЕМНА КОНЯЧКА»

Правильна відповідь оцінюються в 1 бал.

Запитання для команди

  1.              Автор періодичного закону. (Д. І. Менделєєв)
  2.              Рік відкриття ПСХЕ. (1869)
  3.              Формула кисню. (02)
  4.              Хімічна формула інею. 20)
  5.              Якісний склад молекули води. (Н, О)
  6.              Порядковий номер Гідрогену в ПСХЕ. (№ 1)
  7.              З атомів якого хімічного елемента складається молекула алмазу? (З Карбону)
  8.              Атоми якого металу входять до складу хлорофілу рослин і надають їм зеленого забарвлення? (Магнію)
  9.              Якого газу найбільше у складі атмосфери Землі? (Азоту)
  10.         Чи є повітря сумішшю газів? (Так)
  11.         Який метал найширше використовують у літакобудуванні? (Алюміній)
  12.         Який вік у історії людства був раніше — кам'яний чи бронзовий? (Кам'яний)

VІІ гейм

«Інтелектуальні розваги»

 Розгадайте  народне прислів`я:

D:\мамке\презентации\клетка\doc25.gif

PE02002_eyeC:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Clipart\cagcat50\NA01441_.wmf

 

 

На                             ,як                           , а на                   ,як                                          

  1. На дерево дивись, як родить, а на людину, як робить.

 

 

  1. Вовка ноги годують

 

VІІІ гейм

«ЗАГАДКИ ДЛЯ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ»

Той, хто дав правильну відповідь віддає свій бал команді, за яку вболіває.

1. Живе — чорне та погане, а помре — червоне та гарне. (Рак.)

2. Коло вуха завірюха, а у вусі ярмарок. (Вулик і бджоли.)

3. Тисяча тисяч бондарів роблять хати без дворів. (Мурахи.)

4. Червоний колір, винний смак, кам'яне серце. Чому то так? (Вишня.)

5. Що то за коні стоять на припоні: довгасті, голчасті, зеленої масті, нікого не возять, лише солі просять? (Огірки.)

6. Коло бабусі сидить дід у кожусі. Проти печі гріється, без водички миється. (Кіт.)

 

Підсумки гри, нагородження команди-переможниці.

Теодор Рузвельт дозвольте і його словами прокоментувати результати:

«У битвах життя не завжди перемагає найсильніший і найрозумніший.

Але рано чи пізно перемагає той, хто вважав себе здатним на перемогу».



Для журі

Критерії оцінювання:

 Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка швидше та без помилок виконає завдання.

Назва конкурсу

Бали

1 команди

Бали

2 команди

1

«ТАК і НІ»

 

 

2

«ЧАСУ НЕ ГАЙ – ШВИДКО ВІДПОВІДАЙ!»

 

 

3

«ЗАМОРОЧКИ З БОЧКИ»

 

 

4

«ПОЯСНИ МЕНІ»

 

 

5

«ПОКАЗУХА»

 

 

 

6

«ТЕМНА КОНЯЧКА»

 

 

7

«ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ РОЗВАГИ»

 

 

 

 

ПІДСУМОК

 

 

Для журі

Критерії оцінювання:

 Кожна вірна відповідь оцінюється в один бал. Виграє команда, яка швидше та без помилок виконає завдання.

Назва конкурсу

Бали

1 команди

Бали

2 команди

1

«ТАК і НІ»

 

 

2

«ЧАСУ НЕ ГАЙ – ШВИДКО ВІДПОВІДАЙ!»

 

 

3

«ЗАМОРОЧКИ З БОЧКИ»

 

 

4

«ПОЯСНИ МЕНІ»

 

 

5

«ПОКАЗУХА»

 

 

 

6

«ТЕМНА КОНЯЧКА»

 

 

7

«ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ РОЗВАГИ»

 

 

 

 

ПІДСУМОК

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
1240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку