29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Інтелектуальна гра знавців математики « Що? Де? Коли?»

Про матеріал
Мета: розвивати пізнавальний інтерес до математики, виявляти і розвивати інтелектуальні здібності учнів, бажання самостійно здобувати знання, формувати вміння працювати в команді. ( гра проходить у формі телевізійної гри « Що? Де7 Коли?». Члени команди крутять барабан, а якому лежать конверти із запитаннями. Звучить музика. Стрілка барабана після його зупинки вказує на відповідний конверт)
Перегляд файлу

Інтелектуальна гра   знавців  математики « Що?  Де?    Коли?»               Підготувала вчитель математики

Степківського НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів –ДНЗ»

Таращанського району Київської області

Розгон Наталія

http://stepoknvk.at.ua/_nw/2/77600587.jpg

                    

Мета: розвивати пізнавальний інтерес до математики, виявляти і розвивати інтелектуальні здібності учнів, бажання самостійно здобувати знання,  формувати вміння працювати в команді.

( гра проходить у формі телевізійної гри « Що? Де7 Коли?». Члени команди крутять барабан, а якому лежать конверти із запитаннями. Звучить музика. Стрілка барабана після його зупинки вказує на відповідний конверт)

, 1.Проти знавців математики грають автори підручника з алгебри  для 9 класу

 Прокопенко і Захарійченко Вони запитують :

Підручник Алгебра 9 клас Прокопенко

                                       :

2.Проти знавців математики грає учень 8 класу школи №1 м. Городища Черкаської області   Завадський Іван.

Запитання:Яку теорему в давнину називали теоремою нареченої ? ( теорему Піфагора)

3.Проти знавців математики грають учні 7 класу Таращанської школи №3

Запитання:З грецької  це  математичне поняття перекладається як струна. Але математики все ж використовують завжди грецький варіант,не вдаючись до перекладу. Назвіть його. (хорда)

4.Проти знавців математики грає учень 5 класу школи №180 м. Києва Дмитро Білий

Зайці королівства А завжди кажуть правду,зайці королівства Б завжди брешуть. Проте живуть в дружбі і ходять одні до одних в гості. Вовк випадково забрів у гості у одне із королівств.Запитання: яке єдине запитання він має поставити зустрічному зайцю, щоб визначити, в яке із королівств він потрапив?( Ти житель цього королівства?  В королівстві А

 він почує  відповідь « Так», в королівстві В - «Ні»)

5.  Проти знавців математики грають учні 9 класу Таращанської школи №2

Відомо, що Нобелівської премії з математики не існує, але все ж існує найвища нагорода за  великі досягнення в галузі математики.Запитання:Яка?               (Медаль і премія Філдса)

1924 році канадський математик Філдс , який на той час очолював міжнародний конгрес математиків, запропонував заснувати нагороду за великі досягнення в галузі математики. Лише у 1932 році ( сам Філдс не дожив до цієї знаменної дати 1 місяць) була заснована така нагорода – медаль Філдса із зображенням Архімеда, виготовлена із 14 карат золота 583 проби та Філдсівська премія у розмірі 15 тис. канадських доларів. Її вручають  1 раз на 4 роки 2,3, 4  молодим математикам, віком не старше 40 років  за видатні досягнення в галузі математики. Для  порівняння: Нобелівська премія вручається щороку необмеженій кількості , незалежно від віку, за конкретне досягнення , в розмірі 1.5 млн. американських доларів

C:\Users\INFOKLAS_0\Downloads\план роботи методичного об_єднання класних керівників_files\FieldsMedalFront.jpg

 

6.Проти знавців математики грає учень 5класу школи №15 м.  Львова  Кубай Стефан.     Серед дідусевих паперів він знайшов  рахунок із записом, де остання цифра була витерта:   

               9 індиків -  87,9* $

Запитання: яка цифра була витерта і скільки коштував індик?(цифра 3;    9,77 $

7.Проти знавців математики грає вчителька  математики школи №2 м. Богуслава Олена Петрівна.

Запитання:Як за допомогою 13-літрового бідона і 3-літрової банки набрати рівно  2 л рідини ?    (інших посудин немає)

13

3

0

3

3

0

3

3

6

0

6

3

9

0

9

3

12

0

12

3

13

2

 

8.Проти знавців математики грає прихильник поезії відомого російського поета Запитання:Кому належать слова: «В геометрії потрібно таке ж натхнення , як і в поезії», які він сказав після того , як вчитель поставив йому двійку з геометрії?

                                               ( О.С. Пушкіну)

9.Проти знавців математики грає учень Лісовицької школи Коваленко Роман.

Вміння користуватися  предметом, що знаходиться в чорному ящику в Стародавній Греції вважалося вершиною досконалості, ознакою високого становища в суспільстві і великого розуму.  Що це за предмет? (Циркуль)

10.Проти знавців математики грає учениця 9 класу    №183 м. Києва  Петрова  Олеся.  Запитання:Чи ділиться число    2019× 2019 +  на 10 ? (ні)

11.Проти знавців математики грає учень Лісовицької школи Таращанського району Коваленко Роман. Запитання: Скільки трикутників, чотирикутників і  чотирикутників  і п’ятикутників у п’ятикутній    зірці?     ( Відповідно  10,  5,  1)

 

 

 

 

 

 

 

Бліц-турнір( блок із 5  запитань)

1Скільки буде два десятки по два десятки? ( 400)

2.Скільки  однакових команд можна сформувати з  12 дівчаток і 18 хлопчиків для участі у математичному турнірі? Розглянути всі варіанти.(2, 3, 6)

3.Що є спільного в людини і куба? ( Ребро)4. Що більше: чи ?         5.Назвати прості числа, менші 20.

 

docx
Додав(-ла)
Розгон Наталія
Додано
30 березня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку