Інтелектуально -пізнавальна гра у форматі біологічного КВК!

Про матеріал
Пропонуємо вашій увазі цікаву розвивальну інтелектуально - пізнавальну гру для допитливих і кмітливих, рішучих і спостережливих, артистичних та охочих до вивчення й пізнання природничих наук, учнів - гру у формі КВК! (З проведенням творчих розминок, розв"язування ребусів, головоломок, інтерактивних конкурсів літературно - театрального характеру, а також "Хто більше!", "Пізнай себе!", "Малювали!", "Чорна скринька!", "Шифрувальники!" та змагань капітанів обох команд з екологічним спрямуванням!
Перегляд файлу

Б І О Л О Г І Ч Н И Й   К В К!

Ведучий. Добрий вечір, друзі! Ми раді зустрічі з вами в нашому шкільному залі. Раді бачити серед вас допитливих і кмітливих, і просто тих, хто не байдужий до вивчення біологічних наук. З надією на перемогу, сьогодні зустрічаються команди веселих і кмітливих, рішучих і спостережливих, вмілих артистів і гумористів. Отже, команди запрошуються до залу.

Розминка.

Дати відповіді на запитання.

Яка тварина колись прославила на увесь світ Грузію, а Англію зробила багатою країною? (Вівця)

→ Змія – символ влади фараонів.(Кобра)

→ Ця рослина перекочувала з Європи до Америки. Її насіння приклеїлися до взуття переселенців. Індіанці стали називати цю рослину «Слід білої людини». Про яку рослину йдеться? (Подорожник)

Ведучий. Розминка показала, що команди готові до конкурсних завдань сьогоднішньої гри.

Розв'язування ребуса, головоломки.

«Л – на початку»

Л

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Хижий птах з роду яструбових. (Лунь)

2.Великий олень з лопатоподібними рогами. (Лось)

3.Південноамериканська тварина з роду верблюдів. (Лама)

4.Представник напівмавп. Спосіб життя нічний, переважно деревний. (Лорі)

«А – по діагоналі»

1.Головна артерія кровоносної системи хребетних. (Аорта)

2.Великий куриний птах. Бігає і ходить. (Фазан)

3.Десятиногі морські раки. Об'єкт промислу. (Краби)

4.Великий гризун з роду білячих, живе в глибоких норах на відкритій місцевості. (Бабак)

5.Велика хижа морська риба. Рот на нижній частині голови. (Акула)

     

 

 

 

А

2

А

 

А

 

3

 

А

 

 

4

А

 

А

 

 

 

 

 

А

 

«Р – на кінці»

1.Вимерлий дикий бик, предок рогатої худоби. (Тур)

2.Інша назва ссавця. (Звір)

3.Двокрила кровоносна комаха, переносник збудника малярії. (Комар)

4.Невеликий лісовий птах, у самців червоні груди. Узимку кочує. (Снігур)

5.Великий гризун. Має цінне хутро. (Бобер)

6.Маленький хижий хутровий звір. (Тхір)

7.Інша назва пацюка. (Щур)

1

 

Р

Р

2

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

7

 

С с, Н      (Слон)

Е

Е

Е

Е

 

 

Е

Е

Е

Е

 

 

Е

Е

Е

 

          РА

 

 

                                           (Зебра)

• Літературно – театральний конкурс. (Завдання командам – проінсценувати уривки казок).

• Конкурс «Хто більше!». (Із торби ведучий витягує кубик з літерою. Завдання – хто більше придумає назв рослин і тварин на цю літеру).

• Конкурс «Пізнай себе!». (За допомогою міміки і жестів передати емоційні стани людини – радість, смуток, пристрасть, страх, кохання, здивування, гнів, зацікавлення).

• Конкурс «Малювали!». (За малюнком гравця – художника відгадати назву пісні, де мова йде про рослини).

Варіанти завдань:

→ «Чорнобривців насіяла мати…»

→ «Ясени»

→ «Не топчіть конвалій»

→ «Цвіте терен»

→ «Росте черешня в мами на городі».

• Конкурс капітанів. (Завдання отримують у конвертах).

Варіанти завдань:

→ У 1942 році птах врятував британський підводний човен, доставивши на берег повідомлення про аварію двигуна. На честь порятунку моряків у Великобританії цьому птахові встановлено бронзовий пам'ятник. Що це за птах?(Голуб).

→ В Індії є безліч кінотеатрів під відкритим небом. Біля входу зазвичай висить табличка, на якій написано: «Якщо під час сеансу…, адміністрація кінотеатру відповідальності не несе». За що ж не несе відповідальності адміністрація відкритих кінотеатрів Індії? (За укус змії або скорпіона).

•Конкурс «Показуха!». (Командам пропонується як можна точніше відтворити рух змії, політ сови, стрибок гепарда, ричання звіра, походку пінгвіна).

• Конкурс « Чорна скринька!». (У скриньці лежить предмет, пов'язаний з птахами. Ви повинні відгадати його за описом).

Внесіть чорну скриньку.

1 команда. Серед птахів є справжні майстри з будівництва житла. Один з них, спритний будівельник, прилітає з повним дзьобом пуху. Кожен жмутик втикає в основу. Величезна кількість таких жмутиків разом із сіткою основи утворює повсть завтовшки 2,5 см. Цей кошик, який звисає з тоненької гілочки над водою, має 1 – 2 бічні отвори. Назвіть цей неповторний виріб, який знаходиться в скриньці. Хто його власник? (Гніздо. Синичка – ремез).

2 команда. Цей предмет є надзвичайно важливим у житті птахів. Він може бути кулястим, округлим, еліпсоїдним, грушоподібним. Забарвлення коливається від чисто білого до чорного, однотонне чи в цяточку. Саме він є предметом давньої суперечки про першість виникнення. Назвіть цей предмет. (Яйце).

• Конкурс «Домашнє завдання!». (Командам дали завдання підготувати вірші, загадки, прислів'я, поеми про тварин, рослин та дати відповідь на запитання).

→ Який негативний вплив на тварин здійснює людина? Які способи охорони тварин ви можете запропонувати? ( 1 команда).

→ Який негативний вплив на рослин здійснює людина? Які способи охорони рослин ви можете запропонувати? ( 2 команда).

• Конкурс «Шифрувальники!».

Починаючи з виділеного складу і весь час пропускаючи однакову кількість складів та рухаючись за годинниковою стрілкою, прочитайте вислів, що стосується теми охорони природи.

 

ня

во

Бе

ні

кві

!

 

ре

си

рос

вес

ту

ни

кра

чі

ли

жіть

 

Відповідь. « Бережіть красиво квітучі весняні рослини!»

• Підведення підсумків.

• Нагородження.

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Позакласні заходи
Додано
7 серпня 2019
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку