20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Інтелектуально-розважальна гра “Хто зверху? Математика&Фізика?”

Про матеріал

Розробка містить усі необхідні матеріали (сценарій, презентацію) для проведення інтелектуально-розважальної гри за мотивами телевізійної передачі “Хто зверху?”

У грі беруть участь дві команди — хлопців та дівчат. Дуель команд дівчат і хлопців ділиться на п'ять раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, шостому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Ведучі є капітанами команд, тобто ведуча є капітаном команди дівчат-математиків, а ведучий – капітаном команди хлопців-фізиків. Команда складається з чотирьох учасників та ведучого.

Перегляд файлу

Інтелектуальна фізико-математична гра  «Хто зверху?»

 

Пояснення: У грі  беруть участь дві команди — хлопців та дівчат.

Дуель команд дівчат і хлопців  ділиться на п’ять раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, шостому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Ведучі є капітанами команд, тобто ведуча є капітаном команди дівчат, а ведучий – капітаном команди хлопців. Команда складається з чотирьох учасників та ведучого.

 

Хід гри

Вступне слово вчителя….

 

 

Звучить музика….

Ведуча. Доброго дня!  Ми  вітаємо Вас на розважальній інтелектуальній фізико-математичній  грі «Хто зверху?»! 

 

Ведуча. Хто розумніший -  чоловіки чи жінки? Тисячі років людство шукає відповідь на це філософське питання. Та сьогодні ми переконаємося в тому, що  дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша.

 

Ведучий. Ага… І  сама наївна… Адже відмінницями в школі є завжди дівчата, а керівні посади  та депутатські крісла зазвичай  займають  чоловіки!

 

Ведуча. Тебе ніколи не цікавило питання: Що важливіше? Фізика чи математика?

 

Ведучий. А ти думаєш чому ми сьогодні тут? Щоб вирішити це питання раз і назавжди!!!

Думаю таке риторичне питання цікавить усіх присутніх – і студентів, і викладачів! Тож дізнаємося що важливіше у житті: фізика чи математика?

 

Звучить Музика

 

Ведучий. Отже, запрошуємо команди!

шановні вболівальники – команда хлопців-фізиків!!!

 

(представляє команду хлопців)

 

Мені сьогодні неймовірно пощастило, в мене команда така, що просто, як кажуть, «Мама не горюй!». Адже вмоїй команді-спеціалісти!

Студент 1 цілеспрямований, енергійний, справжній мачо! Коли він дивиться в дзеркало, дзеркало втрачає свідомість. Живе за принципом відповідати за свої слова!!! Привабливий, розумний, рішучий, з широкими крилами, мріє про навколосвітню подорож – ____________________.

 

Студент 2 Височенний і дуже кумедний! Саме тому я запрошую цього у команду фізиків! Він ніколи не економить на стоматологах і його усмішка засліпить наших дівчат!!! Цілеспрямований та працьовитий, він каже про інших тільки ті слова, які хотів би почутина свою адресу. В дівчатах цінує природню красу. Зустрічайте, _____________________.

 

Студент 3 Якщо ви не розумієтесь у фізиці, то вам потрібно звернутися до цього хлопця! Якщо у вас немає хлопця – вам варто звернутися до цього хлопця! Наш герой щирий, розсудливий та справедливий. Підтримує здоровий спосібжиття. Він вірить у власні сили і з ними рухається лише вперед!  Студент групи _______________________.

 

Ведучий

І я, скромний капітан команди  -________________, вважаю, що для того, щоб виграти, перш за все, потрібно грати!!!

Перемогти у цієїкоманди не-ре-аль-но. Бо ми сьогодні вас порвемо! Дорогі глядачі, сьогодні буде неперевершена гра тому, що зі мною команда хлопців будівельного коледжу!!!

Ведуча. Дякую, мій колега, дійсно, дуже сильні супротивники, але за моєю спиною найчарівніші, найрозумніші дівчата коледжу. Сьогодні зі мною команда-мрія, команда красунь! - команда дівчат-математиків!!!

 

Студентка 1. Якщо хтось не може вирішити проблему, він біжить не до психолога чи поліції, а до цієї чарівної дівчини! Тому що для неї нема проблем, які неможливо вирішити! Доброзичлива та чуйнадівчина. Життєвим кредом вважає: не зважаючи на обставини рухатись вперед!Зустрічайте неперевершена студентка групи __________________.

 

Студентка 2 Якщо ви подивитеся на нічне небо і спробуєте знайти там найяскравішу зірку – то навряд-чи вам вийде це зробити, бо вона сьогодні присутня на нашому шоу! Зустрічайте, приваблива та неповторна дівчина, яка стверджує, що не помиляється лише той, хто нічого не робить! Студентка групи ______________________!

 

Студентка 3. Про цю дівчину можна говорити, говорити і говорити, але краще подивитися в її очі! Найбільшим своїм досягненням вважає – розуміння свого призначення у житті, а в хлопцях найбільше цінує мужність і толерантність! Любителька екзотичних страв, студентка групи __________________!

Ведуча. Ну і я… Скромна впевнена в собі ________________________.

Я думаю, що сьогодні не просто гра, а справжні зіркові війни!!!

 

Ведучий. Так! Сьогодні ми будемо грати щиро, натхненно, але не забувайте, що ми будемо заробляти бали для своїх вболівальників-групи підтримки – найкращих дівчат та хлопців!!! Поаплодуйте собі!!!

 

Ведуча. Але у нас є ще й верховний суддя цієї гри – пан суддя!

 

Суддя. Вітаю ведучих,  команди дівчат, хлопців та глядачів. Давайте домовимось – за мною  об’єктивність, за Вами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть  найсильніші!

 

Ведуча. Тобто ви – дівчата, правда?

 

Ведучий. Дякуємо, пане суддя. Дуель поставить все на свої місця! Оголошую правила гри: На шляху до перемоги у кожної команди є п’ять конкурсів та фінальне завдання. КОЖЕН КОНКУРС ОЦІНЮЄТЬСЯ В 10 БАЛІВ. Поповнити свою скарбничку балів ще на 5можна, відповівши на додаткове бонусне завдання.

Звичайно найцікавіше відбувається в фіналі, коли команда, яка програє, втрачає усі зароблені нею бали! А команда, яка виграє, примножує все рівно в два рази!

 

Ведуча. Хлопці, але ж нуль  не подвоюється!

Ведучий. А зараз викликаю тебе на чу-ва-чі, щоб визначити, хто починає!

 

Роблять ритуал…

 

Ведуча.Отже, я оголошую перший конкурс, перший раунд.

 

Музика…

 

Раунд 1

«Вірю - не вірю».

Ведуча. Перший конкурс «Вірю - не вірю». Кожній команді по черзі ми читатимемо  твердження, а члени команди повинні вирішити - правдиве воно чи ні. За кожне правильно вгадане твердження команда отримає 1 бал.

 

Твердження для команди хлопців:

 

  1. Чи вірите ви, що Рене Декарт першим запропонував метод нумерації крісел в театрі по рядах і місцях? (Так. Аристократи-театрали, навіть, просили короля нагородити вченого, та король відповів:»Так, те, що винайшов Декарт - чудово, так, це заслуговує на орден! Але дать його філософу!? Ні, це вже занадто!)
  2. Чи віритеви, що Лев Толстой, автор роману «Війна і мир», був автором підручника з арифметики?   (Вірю. Він написав підручники для початкової школи. )
  3. Сума гострих кутів прямокутного трикутника дорівнює 90.  (Так)
  4. Чи віриш ти, що одна з кривих ліній називається на честь першої у світі

 жінки -професора математики Марії Гаетани Аньєзі?  (Так, така крива є. 

Вона досліджена Марією Аньєзі.) 

1. Чи вірите Ви в те, що поки не було амперметрів та вольтметрів деякі вчені зрізали верхню поверхню шкіри на пальцях щоби краще відчувати струм? (Правда. Російський учений Василь Петров, перший в світі в 1802 році описав явищеелектричної дуги, експериментував на собі. У той час не було таких приладів, як амперметр або вольтметр, і Петров перевірявякістьроботи батарей за відчуттімвіделектричного струму в пальцях. А щобвідчуватидужеслабкіструми, вченийспеціальнозрізавверхній шар шкіри з кінчиківпальців.)

2. Чи вірите Ви в те, що штучні супутники Землі назвали Том і Джері через те, що вони тікали і наздоганяли один одного змінюючи швидкість? (Правда. В 2002 році США спільно з Німеччиною запустила систему з двох космічних супутників для вимірювання гравітації Землі. Коли підлітає перший супутник до області з підвищеною гравітації він прискорюється і віддаляється від другого супутника, потім другий долітає і так крутяться. супутникам дали імена за таку гру в "доганялки")

3. Чи вірите Ви в те, що частинки світла можуть мільйонами років «блукати» в Сонці поки не вийдуть на поверхню? (Правда. В ядрі Сонця величезна густина 150 тис кг/м3. Тому фотони зазнають величезної кількості контактів, що відштовхують його назад від поверхні. Зате до Землі світло доходить менш ніж за 9 хвилин! )

4. Чи вірите Ви в те, що один відомий фізик зміг зупинити Сонце і зрушити Землю? (Правда. Цей надпис викарбувано на пам’ятнику Миколі Копернуку, який винайшов геліоцентричну систему, за якою планети обертаються навколо Сонця.)

Ведучий. Дівчата, тепер ваша черга!

 

Твердження для команди дівчат:

  1.   Вірите, що Шарль Перро, автор «Червоної шапочки», написав казку «Любов циркуля та лінійки», (так, є така казка)
  2.   Вірите, що Наполеон Бонапарт писав математичні праці? 

(так, один геометричний факт носить назву «Задача Наполеона»)

  1.   Вірите, що будь-який прямокутний трикутник називають єгипетським? (Ні. Тільки такий прямокутний трикутник, в якого сторони пропорційні числам 3,4,5)
  2.   Чи вірите ви, що середня лінія трапеції з основами 10 см і 20 смдорівнює30 см?  ( Не вірю. Вона дорівнює15 см)
  1. Чи вірите Ви в те, що у Давній Греції винайшли спеціальну кружку, з якої рідина  повністю виливається як тільки досягне певного рівня, щоб зменшити пияцтво? (Правда. Чаша влаштована таким чином, що в їїцентріміститься колона, внизу якої є невеликий прихованийотвір, якийведедо каналувсередині колони. Канал піднімається до верху колони і потімрозвертається й виходить на дно чаші. Чаша Піфагорапрацює за законом сполученихпосудин. Коли рівеньрідини в чашіпіднімається над найвищою точкою рівнярідини в каналівсередині колони, то гідростатичнийтискстворює сифон через отвір і вміствивільняється через дно. Вважається, що Піфагор придумав цю чашу для того, щобивсіраби на острові Самос пили однаковукількість вина і не перевищувалисвоєїнорми.)
  2. Чи вірите Ви в те, що якщо до хвоста гепарда прив’язати металеву банку то він не буде чути звука бряцання так як дуже швидко біжить? (Брехня. Максимальна швидкість гепарда менш ніж 42 м/с, а швидкість звуку в повітрі понад 330м/с)

 

  1. Чи вірите Ви в те, що людина може почути так званий «голос моря», який сповіщає про шторм задовго до його появи? (Брехня.  Голос моря – це інфразвук, який не відчувається людиною. Але його можуть чути наприклад медузи або слони. За 10-15 годин до початку шторму вони починають тікати з того місця куда насувається лихо. Наприклад в 2004 році в Таїланді та Індонезії від припливної хвилі загинуло понад 300 тисяч людей. Слони відчули це з відстані понад 150 км і почали тікати від берега.)

 

  1. Чи вірите ви в те, що взимку в жилому приміщені тюлі в кімнаті будуть коливатися навіть якщо герметично закрити вікна? (Правда. Повітряні маси рухаються завдяки конвекції – тепле повітря від батареї стає розрідженим і легшим – тому рухається вгору, а холодне навпаки – донизу.)

 

 

БОНУСНЕ ПИТАННЯ задається команді переможцю

ВЕДУЧИЙ Як ви вже знаєте, хто перемагає, тому додаткове запитання. Якщо даєте відповідь правильну, в межах +/-  10 % , то вам додаткові10 балів. Поїхали!

Якийвідсоток людей європеоїдноїрасимають резус – фактор позитивний? (85%)

 

Бонусне  запитання: 

Онукові 4 роки, а дідусеві 60 років. Через скільки років дідусь буде в 5 разів старшим за онука?( Через 10 років)

 

Ведучий.  Панесуддя, скільки балів одержали команди?

 

Суддя.

Ще раз переконуюсь у тому, що те, що ми знаємо – обмежене, те чого не знаємо – нескінчене!!! Я дізнався дуже багато цікавих фактів, і радий вашим успіхам. 

 

Рахунок__________ На користь _______. Перемагають __________!!

 

Музика. О –оо-оо!

 

 

 

Раунд  2

«Збери літери»

 

Ведучий. Шановні учасники Зараз винесуть нам додаткові реквізити! Запам’ятовуйте літери!!!

Ведуча. Ми позмагаємося в конкурсі «Збери слова». НЕ лякайтеся. Зараз нам треба бути максимально оперативними  КОЖНА КОМАНДА ОТРИМАЄ НАБІР БУКВ, з яких потрібно скласти слова.

 

Дівчата одягають атрибути

 

Ведучий. Правила наступні: я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які на них одягнуті. Слово складаємо зліва направо. На це їм дається 90 секунд. Команда, яка склала більшу кількість слів, отримує 10 балів, команда, яка  склала меншу кількість слів – 0 балів. Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов. Отже, на все у вас 90 секунд!

Ведучий Слова для дівчат

Ф-П, А-К, Р-А, А-Ш

1. Око автомобіля.         (фара)

2. Місце для зберігання одягу      (шафа)

3. Як називають воду в газоподібномустані?     (пара)

4. М'ясо, післямеханічноїобробки?      (фарш)

5. Елемент верхнього одягу в холодну пору року   (шарф)

6.Місцевідпочинку в спекотну пору року, де зеленінасадженнязабезпечуютьзниженнятемпературиповітря?                                                         (парк)

7. Захистщелепи боксера       (капа)

8. Чоловічий вечірній костюм для офіційних подій   (фрак)

 

Ведучий. Ой, дівчата! ви довго запрягали, але гарно їхали!!!

 

Ведуча.У мене для вас, шановні хлопці є також запитання на які вам потрібно дуже оперативно скласти правильну відповідь. На це є 90 секунд. Я від щирого серця розраховую, що Ви програєте. Чого ми вам з дівчатами й бажаємо.

Хлопці вдягають літери, звучить музика

Ознайомтеся з літерами. Час пішов!

 

І-А, Г-О, М-С, Р-Н

1. Як називають звук, що чутно в небі після блискавки?   (Грім)

2. Дрібні краплі води, що утворились в результаті конденсації.  (Роса)

3. З нього ліплять бабу.        (сніг)

4. В ньому шукають голку магнітом.      (сіно)

5. Урочиста пісня, що є державним символом?   (гімн)

6. Чоловіче ім'я і назва італійського футбольного клубу  (Рома)

7. Морський рак, делікатес у ресторанах    (омар)

8. Частина назви найвідомішого жіночого портрету у світі  (Мона)

 

Ведуча. Пане суддя, хто переміг? Порадуйте мої вушка!

 

Суддя. Проводить підсумки…Зваживши вашу оперативність, все ж таки перемогу здобувають Дівчата або (хлопці). Вітаю вас!

 

Звучить Музика.

Ведучий. Бонусне питання задається команді переможцю.

 

 

Раунд 3 “Обмін ролями”

Ведучий. А зараз до вашої уваги раунд “Обмін ролями”. Пропонуємо для дівчат розташувати матеріали в порядку збільшення теплоізоляції.

Музика.. обговорення

Дівчата обговорюють, а потім говорять результат.

Ведуча. Наше опитування показало, що найбільше у дівчатах ви все ж таки цінуєте красу!А у нас для вас таке завдання: розташувати жіночі предмети краси в порядку збільшення їх вартості.

Звучить музика.

Команда хлопців. Обговорюють

Ведучий.  Пане суддя. Тільки ви можете поставити крапку у цій справі! Хто переможець?

Суддя. Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування - найбільш легкий і шлях особистого досвіду - найбільш важкий. Тааак. Ой як не просто хлопцям розібратися в цих брязкальцях!...

Музика. …

Бонусне запитання ставлять до команди переможця!!!!

 

Раунд 4 «Бліц»

Ведучий. Наш наступний конкурсу «Бліц». Ми будемоставити запитання і за 1 хвилину команда має дати якомога більше правильних відповідей. За одну правильну відповідь – 1 бал. Відповідь має бути лаконічною. Всім зрозуміло. Відповідати швидко! Завдання на кмітливість!

Ведуча. Я думаю Ведучий, Ви  не проти, якщо ми розпочнемо перші. Отже, дорогенькі хлопчики, Ваша хвилина пішла!

 

  1. Найбільша сторона прямокутного трикутника?  (гіпотенуза)

 

  1. Обманнийфінансовийбагатогранник – це…( піраміда)

 

  1. Результат дії додавання   (сума)

 

  1. Яку математичнуфігуруносять на головічоловіки? (циліндр)

 

  1. Як називається графік квадратичної функції? (парабола)

 

  1.  Як називаютьтвердження, щоприймають без доведення? (Аксіома)

 

  1. Чомудорівнює сума кутівтрикутника? (180°)

 

  1. Як називаютьвідрізок, у два рази більшийвідрадіуса кола? (Діаметр)

 

  1.  Суму довжин сторін фігури по-іншому ще називають…. (Периметр)

 

  1. Назвіть найменше двоцифрове натуральне число. (10)

 

  1. Як називається чотирикутник,  у якого всі сторони та всі кути рівні (квадрат)

 

Ведучий. А зараз черга дівчат! Дівчата, виготові?

Ведуча. Завжди готові.

Ведучий. Час пішов.

  1. Одиниця вимірювання енергії в СІ…      (Джоуль)
  2. Оптичний прилад, що використовується на підводних човнах для спостереження за надводними цілям?                                                                                                                 (Перископ)
  3. Лінія вздовж якої рухається тіло називається…    (Траекторія)
  4. Прилад для вимірювання сили       (Динамометр)
  5. Як потрібно підключати амперметр по відношенню до споживача  (Послідовно)
  6. Як називається швидкість, яку потрібно надати тілу щоби воно стало штучним супутником Сонця?                                                                                                   (Друга космічна)
  7. Процес зворотній до плавлення називається…                                                                                                                                                 (Кристалізація)
  8. Цю величину вимірюють в міліметрах ртутного стовпчика  (Тиск)
  9. Найбільш відомий винахід лорда Кельвіна   (шкала температур)
  10. Якщо U поділити на R  вийде те що відкрив Ампер. Про щойдеться?                                                                                                                               (Закон Ома, сила  струму)
  11. Прилад, що використовуючи магнітні властивості дозволяє здійснювати навігацію?

(Компас) 

 

  1. Найбільше відхилення тіла від положення рівноваги називається…  (Амплітуда)
  2. Частинки світла називаються …     (Фотони, кванти)
  3. Яку величину вимірюють в теслах?   (індукція магнітного поля)

 

Ведучий.  Пане Суддя! Хто у цьому конкурсі був кращим?

 

Суддя. Наука складається з фактів, як будинок із каменів, але набір фактівще не наука, так само, як купа каміння ще не будинок. У мене напрошується один висновок – Ваші знання ще прагнуть вдосконалення! Тож оголошую дивоглядки!

Музика ….

Бонусне запитання задають команді переможцю

Скільки відсотків дівчат зустрічаються з двома хлопцями одночасно? (46%) – хлопці

Скільки відсотків чоловіків визнають, що вони підкаблучники? (18%) – дівчата

Котра зараз година, якщозалишилося в 2 рази більше, ніжпройшло?( 8 год.)

 

Скільки буде десятків, якщо 3 десятки помножити на 4 десятки? ( сімдесят десятків)

 

Суддя.  Рахунок__________ На корить_______.

 

Раунд 5 «Відгадай пісню»

Ведуча. А зараз, дорогі хлопчики, мій улюблений конкурс «Відгадай пісню». Я думаю, що моїм подругам рівних не буде.

Ведучий.  Ми це ще побачимо.

Ведуча. Отже, умови конкурсу: один з учасників конкурсу, вдягнувши навушники, прослухає пісню. Після цього він має своїй команді показати те, про що співається так, щоб його друзі відгадали назву пісні, або її заспівали.

Ведуча. Увага! Підказки залу заборонені!!!

Ведучий. Ну що, «чемпіонки» почнете першими?

Ведуча. Звичайно. Кого з дівчат ви хочете побачити?

(Ведучий радиться з учасниками,  кличе одну з учасниць, яка і буде слухат ипісню і показуватиїї членам команди)

Одягає навушники, слухає потім показує…

Ведучий.  І так,  хтоіз наших МУЖЧИН буде відстоювати гідність команди?

Ведуча.  Обговорює з командою….ми обираємо…

 

Ведучий. Пан суддя, Вам слово!

Суддя. Ну що ж учасники! Чоловіки бачать ліс, жінки — дерева. Рахунок__________ На користь_______.

 

Бонусне запитання:

Який відсоток населення планети мають зелений колір очей? (2 %)

 

Бонусне запитання: Що спільного між теоремою і театром?

(Теорема - відгрецького: спостерігаю, розглядаю)

Фінал

Ведуча. Щоб остаточно визначити переможця проведемо додаткову гру.

 

Необхідно за дві хвилини зібрати найбільше слів, використовуючи літери слова тригонометрія.

 

Ведучий. Час пішов.

(звучить музика)…

 

(три, гори, горе, гімн, метр, гном, ром,орт, трон, ринг, Троя, термін,мерія, яр, ріг, метро, гот, море, Мирон, мир, ретро)

 

Ведуча.  Пане суддя, Вам слово!

Рахунок ______________


музика…..

 

Ведуча!  А знаєш чому потрібно вчити математику?

  1. Навчає визнавати свої помилки…
  2. Підбирати точні і правильні слова…
  3. Мислити на декілька кроків вперед… і не так як усі, а по-своєму…
  4. І ніколи не здаватися!!!

 

Ведучий! Тоді у мене не менш важливі аргументи!!!

  1. Фізика знаходить порядок в хаосі, який нас оточує!.
  2. Знання фізики сприяє уникненню різних життєвих проблем, наприклад провітрювання кімнати.
  3. Без знання фізики людина не зможе робити найпростіші речі ( наприклад варити яйця). Коротше, людина без фізики як літак без крил!!!

Суддя. Дорогенькі мої дівчата і хлопці! Не сваріться! Сьогоднішню гру я б хотів закінчити словами Сократа: «Те, що я встиг пізнати, - чудове. Сподіваюся, таке ж чудове те, що ще мені доведеться пізнати».

  • Дійсно, людинабагатогранна. У кожного з нас є якийсь талант відприроди. Хтосьзнає математику, фізику, а хтосьмалює, співає, складаєвірші. Але я хочу сказати, що сьогодні перемогли знання! Адже вони потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата.

Ведучий. На цьому наше свято закінчується! Ми дякуємо учасникам, глядачам та вболівальникам за активність.

 

Ведуча. І ми, скромні ведучі ___________________________ прощаємося з вами!!! До наступної зустрічі!!!

 

Звучить музика…

Учасники фотографуються

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Раунд 1

Номер слайду 3

Раунд 2

Номер слайду 4

Раунд 3

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Раунд 4

Номер слайду 8

Раунд 5

Номер слайду 9

Додатковий раунд

Номер слайду 10

ФІНАЛ

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

РЕНЕ ДЕКАРТ

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Наполеон Бонапарт

Перегляд файлу

Суддя

На початку гри:

Суддя. Вітаю ведучих,  команди дівчат, хлопців та глядачів. Давайте домовимось – за мною  об’єктивність, за Вами – цікавий двобій ерудованості, логіки, інтелекту. І нехай переможуть  найсильніші!

 

1  після конкурсу “Вірю не вірю”

 Суддя.  

 

Ще раз переконуюсь у тому, що те, що ми знаємо – обмежене, те чого не знаємо – нескінчене!!! Я дізнався дуже багато цікавих фактів, і радий вашим успіхам. 

 

Рахунок________ На користь _______. Перемагають __________!!

 

Музика. О –оо-оо!

 

2-й конкурс “Збери слова”

 

Уважно слідкувати за кількістю правильних слів

 

Після конкурсу: Проводить підсумки…

 

Суддя.

Дівчата, прошу і благаю вас, не будьте такими гордими й самовпевненими і підкоріться закону всесвітнього тяжіння.

 

Зваживши вашу оперативність, все ж таки перемогу здобувають Дівчата або (хлопці). Вітаю вас!

 

Музика. О –оо-оо!

 

3-й конкурс “Обмін ролями

 

За результатами конкурсу перемогу здобувають …..

Музика. …

4-й конкурс “Бліц”

 

Суддя. Наука складається з фактів, як будинок із каменів, але набір фактів ще не наука, так само, як купа каміння ще не будинок. У мене напрошується один висновок –

Ваші знання ще прагнуть вдосконалення!

Рахунок

 

Раунд 5 «Відгадай пісню»

 

Суддя. Ну що ж учасники!

Чоловіки бачать ліс, жінки — дерева!!!

 Рахунок__________ На користь_______.

 

Звучить музика

Фінал

Рахунок ______________
 


Суддя. Дорогенькі мої дівчата і хлопці! Дійсно, людина багатогранна. У кожного з нас є якийсь талант від природи. Хтось знає математику, фізику, а хтось малює, співає, складає вірші. Але я хочу сказати, що сьогодні перемогли знання! Адже вони потрібні завжди і всюди – чи то ми хлопці, чи дівчата.

 

 

 

 

 

 

zip
Пов’язані теми
Математика, 11 клас, Сценарії
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку