Ця презентація розкриває вирішення проблем формування здоров’язбережувальних компетентностей і активізація пізнавальної активності в процесі навчання і виховання в школі
Формування здоров’язбережувальних компетентностей в процесі навчання і виховання учнів Роботу підготувала учитель предмету основи здоров’я Кулінченко О. ЛКерівник ЗЗСО Фартушна О. М. Марківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Костянтинівського району
Номер слайду 2
«Перед тим, як зробити дитину розумною та кмітливою, зробіть її здоровою». Жан Жак Руссо.
Номер слайду 3
Провідна ідея досвіду - вирішення проблем формування здоров’язбережувальних компетентностей і активізація пізнавальної активності в процесі навчання і виховання.
Номер слайду 4
Технологія впровадження досвіду Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використову всі можливості для розвитку особистості учня. М. Ебнер-Ешенба. Запаливши в дитині вогник цікавості вчитель робить крок разом з учнем до багаття жаги знань.
Номер слайду 5
Власним прикладом дотримання здорового способу життя, посмішкою, толерантним ставленням ми разом з учнями робимо ще один крок до формування в них паростків оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.
Номер слайду 6
Сучасний урок демократичний і толерантий. Намагаюсь виховувати учнів так, щоб не повчати їх, а ділитися своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами
Номер слайду 7
В своєї діяльності застосовую здоров’язбережувальні і інтерактивні освітні технології : проектна технологія;інформаційно-комунікаційні технології;технологія створення ситуації успіху;технологія проблемного навчання;
Номер слайду 8
В своєї діяльності застосовую здоров’язбережувальні і інтерактивні освітні технології : технологія СТЕМтехнологія інтерактивного навчання;технологія перевернутого навчання;
Номер слайду 9
Для цього використовую найрізноманітніші форми та методи навчання, направлені на формування здоров’язбережувальних компетентностей школярів, що базуються на принципах активної участі самих учнів: Робота в малих групах. Презентація проектів. Руханки. Дебати, диспути, круглі Змагання, конкурси. Екскурсії
Номер слайду 10
Моделювання, розгляд і аналіз конкретних життєвих ситуацій«Мозковий штурм»Тренінги. Рольові ігри. Обговорення в класі актуальних проблем сьогодення
Номер слайду 11
Участь учнів в Міжнародних інтерактивних конкурсах «Колосок», «Геліантус», «Олімпус»,у web-марафоні «Ми за здоровий спосіб життя», у національно – спортивній грі «Джура», у конкурсі відеороликів «Мотивація до здорового способу життя», у різноманітних конкурсах і спортивних змаганнях, конкурсах, у проектній діяльності.
Номер слайду 12
В результаті такого підходу до освітнього процесу створюється дружня атмосфера спілкування однодумців і наше здоров’я від цього тільки виграє за всіма п’ятьма складовими здоров’я: Ми – фізично активні !Ми – позитивні співрозмовники !