Презентація на конкурс- огляд ЗСЖ

Про матеріал
Ця презентація розкриває вирішення проблем формування здоров’язбережувальних компетентностей і активізація пізнавальної активності в процесі навчання і виховання в школі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування здоров’язбережувальних компетентностей в процесі навчання і виховання учнів Роботу підготувала учитель предмету основи здоров’я Кулінченко О. ЛКерівник ЗЗСО Фартушна О. М. Марківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Костянтинівського району

Номер слайду 2

«Перед тим, як зробити дитину розумною та кмітливою, зробіть її здоровою». Жан Жак Руссо.

Номер слайду 3

Провідна ідея досвіду - вирішення проблем формування здоров’язбережувальних компетентностей і активізація пізнавальної активності в процесі навчання і виховання.

Номер слайду 4

Технологія впровадження досвіду Сучасний урок - це твір мистецтва, де педагог уміло використову всі можливості для розвитку особистості учня. М. Ебнер-Ешенба. Запаливши в дитині вогник цікавості вчитель робить крок разом з учнем до багаття жаги знань.

Номер слайду 5

Власним прикладом дотримання здорового способу життя, посмішкою, толерантним ставленням ми разом з учнями робимо ще один крок до формування в них паростків оптимізму, позитивного ставлення до життя, упевненості в тому, що кожна людина унікальна, талановита і може досягти усього, чого забажає, потрібно лише йти до мети.

Номер слайду 6

Сучасний урок демократичний і толерантий. Намагаюсь виховувати учнів так, щоб не повчати їх, а ділитися своїми знаннями, досвідом, життєвими принципами

Номер слайду 7

В своєї діяльності застосовую здоров’язбережувальні і інтерактивні освітні технології : проектна технологія;інформаційно-комунікаційні технології;технологія створення ситуації успіху;технологія проблемного навчання;

Номер слайду 8

В своєї діяльності застосовую здоров’язбережувальні і інтерактивні освітні технології : технологія СТЕМтехнологія інтерактивного навчання;технологія перевернутого навчання;

Номер слайду 9

Для цього використовую найрізноманітніші форми та методи навчання, направлені на формування здоров’язбережувальних компетентностей школярів, що базуються на принципах активної участі самих учнів: Робота в малих групах. Презентація проектів. Руханки. Дебати, диспути, круглі Змагання, конкурси. Екскурсії

Номер слайду 10

Моделювання, розгляд і аналіз конкретних життєвих ситуацій«Мозковий штурм»Тренінги. Рольові ігри. Обговорення в класі актуальних проблем сьогодення

Номер слайду 11

Участь учнів в Міжнародних інтерактивних конкурсах «Колосок», «Геліантус», «Олімпус»,у web-марафоні «Ми за здоровий спосіб життя», у національно – спортивній грі «Джура», у конкурсі відеороликів «Мотивація до здорового способу життя», у різноманітних конкурсах і спортивних змаганнях, конкурсах, у проектній діяльності.

Номер слайду 12

В результаті такого підходу до освітнього процесу створюється дружня атмосфера спілкування однодумців і наше здоров’я від цього тільки виграє за всіма п’ятьма складовими здоров’я: Ми – фізично активні !Ми – позитивні співрозмовники !

Номер слайду 13

Ми – креативні учні !Ми творці своєї долі !

Номер слайду 14

Бажаємо всім творчих успіхів !

pptx
Додано
22 березня 2019
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку