Квест на тему: "Ерудит"

Про матеріал
Квест на тему "Ерудит" де діти будуть виконувати такі завдання: №1. «Привітання»,№ 2. «Кросворд моя перша професія»,№ 3. «Відгадай ребус»,№ 4. «Відгадай загадку»,№ 5. «Розшифруй слово».
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ,

ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)

УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ,

ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ОСВІТИ

КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ

БУДІВНИЦТВА І ДИЗАЙНУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПОЗАУРОЧНОГО ЗАХОДУ

на тему: «Ерудит»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготували майстри

виробничого навчання

Пашкевич В.С.

 

 

 

Київ – 2018

Квест  «Ерудит»

Ведуча: Доброго дня усім присутнім, а також всім, хто готовий спробувати свої сили у квесті. З метою підвищення загального рівня ерудиції та розвитку логічного мислення проводиться квест серед учнів групи №16 за професією «Адміністратор. Агент з постачання. Діловод». Найрозумніші, найерудованіші учні сьогодні вступають до боротьби за звання «Найкраща команда»! Отже, я вітаю усіх розумників і розумниць, їх наставників, вболівальників та гостей нашого заходу!

Сьогодні нашим, юним, інтелектуалам знадобиться витримка, ерудиція та логіка! Отже, давайте познайомимося з героями сьогоднішнього змагання; вітаймо оплесками  наші команди!

Ведуча: Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту залежить не лише від підготовки команд, а й від їхнього бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє сама фортуна. Тож нехай вона буде прихильна до  всіх в однаковій мірі, а за правильністю і чіткістю простежить наше професійне журі.

А зараз настав час познайомити усіх, шановні друзі, з умовами нашого заходу. Отже, кожна команда отримує певні завдання, на які ви будете виконувати на протязі 45 хв. Ці завдання потрібно виконувати на швидкість. Також учасники повинні дотримуватись правил гри. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно разом пройти усі «завдання», виконати завдання якомога швидше та якісніше і дістатися фінішу. Завдання від майстра команда отримає лише тоді, коли усі її члени виконають попереднє завдання! Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).

Зрозуміло?

Тоді оголошуємо старт Квесту.

Бажаємо успіху!

Мені залишилося тільки побажати командам проявити себе як найкраще та заробити максимум балів на кожному завданні!

Отже, я оголошую перше завдання. 

Завдання №1. «Привітання»

Прошу кожну команду придумати собі назву та девіз на тематику вашої професії.

Поки журі оцінює яскравість та влучність назв та девізів команд, прошу капітанів отримати перше завдання  та вступити в гру.

Завдання № 2. «Кросворд моя перша професія»

В аудиторії № 403 та № 408 (4-й поверх) учасники мають відгадати кросворд.

  1.     За якою професією ви навчаєтеся? (Адміністратор)
  2.     Як називають людину яка контролює роботу адміністратора? (Директор)
  3.     В якому закладі можна зустріти адміністратора? (Ресторан)
  4.     Як називається документ в якому подаються короткі відомості працівника, який його складає? (Резюме)
  5.     Перед початком співбесіди майбутньому співробітнику дають заповнити? (Анкету)
  6.     Визначає функціональні обов’язки адміністратора посадова……? (Інструкція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання № 3. «Відгадай ребус»

  1.               Плавання

  1. Слово

  1. Струм

Завдання № 4. «Відгадай загадку»

  1.               Сімсот соколят на одній подушці сплять (Соняшник);
  2.               Зубів немає але кусається (Кропива);
  3.               Через воду він проводить, а сам з місця вік не сходить (Міст);
  4.               Знизу клин, зверху млин, тече вода а їй не біда (Парасолька);
  5.               Лишає він страшні сліди, усе він пожирає, а як даси йому води – відразу помирає! (Вогонь);

Загадки на логіку

  1.               Це нежива істота, але в неї є 5 пальців (Рукавичка);
  2.               Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село? (Одна);
  3.               Увечері мені дають завдання на ранок. Я завжди його виконую, але мене все одно сварять. Хто я? (Будильник).

Завдання № 5. «Розшифруй слово»

Використовуються цифрові шифровки слів. Тобто, замість кожної літери пишеться її порядковий номер в алфавіті. Дізнавшись усі літери складіть слово.

21, 18, 12, 23, 1, 22, 17, 19, 1, 23,  6, 21, 12.

Підсумки

Ось і підійшов до кінця наш квест «Ерудит».  Участь учнів показала, що вони засвоюють усі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, аналіз, логіка, оцінка). Також за допомогою гри відбувається згуртування колективу − в кожного члена команди відчуття власної значущості, формується інтерес допомогти своїй команді прийти до перемоги.

 Ми дякуємо всім учасникам за хорошу гру. Команди можуть відпочити і обмінятися враженнями з приводу пройденого квесту.

Ми прощаємося з вами, бажаємо всього найкращого! До наступних зустрічей!

Використані джерела

 

1. Бех І.Д. Принципи інноваційної освіти // Освіта і управління. − 2005. Т. 8. − С. 7−21;

2. Голіцина Л. Ігри для дорослих: збірник бібліотеки «Шкільного світу». К., 2005;

3. Кацинська Л.Л. Педагогічне управління сучасним виховним процесом. − Рівне, 2004;

4. Навчання в дії: Як організувати підготовку вчителів до застосування інтерактивних технологій навчання: метод. посіб. / А. Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. − К.: А.П.Н., 2003. − 72 с.

 


Маршрутний лист

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
908
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку