МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ,
ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ,
ПРОГНОЗУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ОСВІТИ
КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ
БУДІВНИЦТВА І ДИЗАЙНУ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПОЗАУРОЧНОГО ЗАХОДУ
на тему: «Ерудит»
Підготували майстри
виробничого навчання
Пашкевич В.С.
Київ – 2018
Квест «Ерудит»
Ведуча: Доброго дня усім присутнім, а також всім, хто готовий спробувати свої сили у квесті. З метою підвищення загального рівня ерудиції та розвитку логічного мислення проводиться квест серед учнів групи №16 за професією «Адміністратор. Агент з постачання. Діловод». Найрозумніші, найерудованіші учні сьогодні вступають до боротьби за звання «Найкраща команда»! Отже, я вітаю усіх розумників і розумниць, їх наставників, вболівальників та гостей нашого заходу!
Сьогодні нашим, юним, інтелектуалам знадобиться витримка, ерудиція та логіка! Отже, давайте познайомимося з героями сьогоднішнього змагання; вітаймо оплесками наші команди!
Ведуча: Не помилюся, якщо скажу, що результат квесту залежить не лише від підготовки команд, а й від їхнього бойового настрою та зібраності, але не останню роль відіграє сама фортуна. Тож нехай вона буде прихильна до всіх в однаковій мірі, а за правильністю і чіткістю простежить наше професійне журі.
А зараз настав час познайомити усіх, шановні друзі, з умовами нашого заходу. Отже, кожна команда отримує певні завдання, на які ви будете виконувати на протязі 45 хв. Ці завдання потрібно виконувати на швидкість. Також учасники повинні дотримуватись правил гри. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно разом пройти усі «завдання», виконати завдання якомога швидше та якісніше і дістатися фінішу. Завдання від майстра команда отримає лише тоді, коли усі її члени виконають попереднє завдання! Якщо команда не має відповіді або відповідає неправильно, є можливість «купити» підказку, виконавши творче завдання, наприклад, розказати улюблений вірш (кожним учасником).
Зрозуміло?
Тоді оголошуємо старт Квесту.
Бажаємо успіху!
Мені залишилося тільки побажати командам проявити себе як найкраще та заробити максимум балів на кожному завданні!
Отже, я оголошую перше завдання.
Завдання №1. «Привітання»
Прошу кожну команду придумати собі назву та девіз на тематику вашої професії.
Поки журі оцінює яскравість та влучність назв та девізів команд, прошу капітанів отримати перше завдання та вступити в гру.
Завдання № 2. «Кросворд моя перша професія»
В аудиторії № 403 та № 408 (4-й поверх) учасники мають відгадати кросворд.
Завдання № 3. «Відгадай ребус»
Завдання № 4. «Відгадай загадку»
Загадки на логіку
Завдання № 5. «Розшифруй слово»
Використовуються цифрові шифровки слів. Тобто, замість кожної літери пишеться її порядковий номер в алфавіті. Дізнавшись усі літери складіть слово.
21, 18, 12, 23, 1, 22, 17, 19, 1, 23, 6, 21, 12.
Підсумки
Ось і підійшов до кінця наш квест «Ерудит». Участь учнів показала, що вони засвоюють усі рівні пізнання (знання, розуміння, застосування, аналіз, логіка, оцінка). Також за допомогою гри відбувається згуртування колективу − в кожного члена команди відчуття власної значущості, формується інтерес допомогти своїй команді прийти до перемоги.
Ми дякуємо всім учасникам за хорошу гру. Команди можуть відпочити і обмінятися враженнями з приводу пройденого квесту.
Ми прощаємося з вами, бажаємо всього найкращого! До наступних зустрічей!
Використані джерела
1. Бех І.Д. Принципи інноваційної освіти // Освіта і управління. − 2005. Т. 8. − С. 7−21;
2. Голіцина Л. Ігри для дорослих: збірник бібліотеки «Шкільного світу». − К., 2005;
3. Кацинська Л.Л. Педагогічне управління сучасним виховним процесом. − Рівне, 2004;
4. Навчання в дії: Як організувати підготовку вчителів до застосування інтерактивних технологій навчання: метод. посіб. / А. Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. − К.: А.П.Н., 2003. − 72 с.
Маршрутний лист