проект "Зелена планета"

Про матеріал
проект соціально-екологічного спямування , розрахований може бути на 1 або декілька років.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Екологічно-соціальний проект. Розробила: вчитель Марківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Кулінченко О. Л.«Зелена планета»

Номер слайду 2

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУЕкологічні проблеми сучасності вимагають приділяти їм більше уваги. Виховання у підростаючого покоління екологічної грамотності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля й розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь сьогодні стало загальною потребою суспільства. І це відображено в Концепції Нової Української школи в змістовній лінії ««Екологічна безпека та сталий розвиток» (Т-1) . ДЕВІЗ ПРОЕКТУ: зроби крок до зеленого майбутнього і за тобою піде вся планета.

Номер слайду 3

МЕТА ПРОЕКТУпідвищити рівень екологічної свідомості і відповідальності учнів сприяти розвитку екологічно доцільного мислення і поведінки як складової формування здорового способу життянавчати учнів встановлювати причино-наслідкові зв’язки між станом природного довкілля і здоров’ямпокращити екологічний стан довкілля залучити учнів до практичної діяльності з розв’язання проблем навколишнього середовища місцевого значення

Номер слайду 4

ДЕВІЗ ПРОЕКТУ: зроби крок до зеленого майбутнього і за тобою піде вся планета. Тип проекту: За діяльнісною спрямованістю : інформаційно – дослідницький; За кількістю учасників: колективний. За тривалістю виконання: довготривалий. Учасники проекту: учні, їхні батьки, вчителі і класні керівники Марківської ЗОШТермін реалізації проекту: на протязі навчального року

Номер слайду 5

Розподіл обов'язків між учнями 1 група «Історики» - надати інформацію про екологічні проблеми2 група «Вчені» - навчати учнів встановлювати причиново-наслідкові зв’язки між станом природного довкілля і здоров’ям3 група - «Дослідники» - провести дослідження щодо впливу техногенного середовища на довкілля і здоров’я людини і представити результати, які підтверджують вплив техногенного середовища на живі організми і природу Землі. 4 група – “Практики»- залучити учнів до практичної діяльності з розв’язання проблем навколишнього середовища місцевого значення 5група –”Лікарі»- покращити екологічний стан довкілля 6 група «Художники» - створення листівок, плакатів7 група «Умільці- створити поробки екосумки з вторинних матеріалів 8 група «Хакери”- створити презентації,

Номер слайду 6

Етапи виконання проекту{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Інформаційні хвилинки «Компостування»…Створення і показ презентації, реклами. Просвітницькі акція «Екологічні Таємниці»Проведення екологічних ігор Фотовернісаж «Краєвиди і екологічні проблеми рідного села , Землі»Виставка поробок і екосумок виготовленних з вторинної сировини. Фотодослідження стану природного середовища. Практичні дії: Акції «Осіннє листя», «Стоп, сміття»,«Кімнатні квіти»…Презентація результатів дослідів «Переваги Компостування» та іншіВисаджування дерев і рослин на території села і школи. Виставка малюнків і плакатів. Підведення підсумків

Номер слайду 7

ЗАВЕРШЕННЯ ПРОЕКТУзалучили учнів до практичної діяльності з розв’язання проблем навколишнього середовища місцевого значеннясистематизували інформацію про екологічні проблемивиготовили екосумки і вироби з вторинної сировинипокращили екологічний стан довкілля підвищили рівень екологічної свідомості і грамотності учнів Досягнуті результати

pptx
Додано
22 березня
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку