Інтерактивна гра: «Немає друга – шукай, знайшов – бережи»

Про матеріал
Інтерактивна гра: «Немає друга – шукай, знайшов – бережи» Мета: розкрити значення дружби в житті людини; учити дітей основних правил дружніх стосунків; формувати вміння обирати друзів, спілкуватись і товаришувати; сприяти зміцненню класного колективу; виховувати доброзичливість, бажання допомагати, дружити.
Перегляд файлу

Інтерактивна гра: «Немає друга – шукай, знайшов – бережи»

Мета: розкрити значення дружби в житті людини;  учити дітей основних правил дружніх стосунків; формувати вміння обирати друзів, спілкуватись і товаришувати; сприяти зміцненню класного колективу; виховувати доброзичливість, бажання допомагати, дружити.

Обладнання: прислів’я  про дружбу, картки для роботи в групах,  «Дерево дружби», листочки зі словами, мікрофон, відеозапис мультфільму.

Хід заходу

І. Організаційний  момент

- Доброго дня діти!

- Як Ваші справи?

- Дітки, а чи знаєте  Ви, що таке дружба?

- Так, добре, а про, що Ви мрієте найбільше? (Про собаку, машину з пультом управління, книжку, ляльку тощо.)

 - Це хороші подарунки, які можна купити за гроші.

-  Але є те, чого не купиш за гроші. Що це? (Діти називають: життя, здоров’я, час, добро, любов, дружба.)

- Однак є така країна, де можна придбати те, що неможливо купити за гроші.

Це країна Дружби .

 В цю країну може потрапити кожен, але за однієї умови: потрібно вміти  дружити, виявляти доброзичливість до людей, які вас оточують.

- Сьогодні ми поговоримо про те, що треба робити, щоб мати багато друзів і як треба ставитися до своїх друзів.

- Прочитайте прислів’я на дошці.

- Як ви його розумієте?

Немає друга – шукай, знайшов – бережи

ІІ. Актуалізація опорних знань

  •                   Як ви думаєте, хто з ким може дружити?
  •                   Можуть дружити між собою дівчата, хлопці, можуть дружити дівчата з хлопцями.
  •                   У вас є друг чи подружка?
  •                   Який ваш товариш?
  •                   Що означає дружити? (До друга треба уважно ставитися, не сваритися, намагатися зробити для нього щось хороше, ділитися з ним усім.)

Вправа «Мікрофон»

  • А для чого потрібний друг?
  • Для того, щоб бути щасливим;
  • Щоб підтримати у скрутну хвилину; дати пораду; застерегти від помилок;
  • Щоб було з ким грати, спілкуватися;
  • Для допомоги один одному.

 

 

ІІІ. Мотивація діяльності

– У вас і серед хлопчиків, і серед дівчаток будуть справжні друзі, якщо ви самі вмітимете товаришувати.

  •                   А чи вмієте ви дружити? Давайте перевіримо.

Гра  Так чи ні ( Якщо „ так” – хлопаєте,  „ ні” – топаєте )

  • Якщо ти хороший друг , то повинен ...

1.       Допомагати друзям у біді.

2.       Обманювати, хвалитись.

3.       Насміхатися з чужого горя.

4.       Ображати інших.

5.       Ділитися тим , що в тебе є .

6.       Захищати слабшого.

7.       Радіти за успіхи товариша.

ІV. Складання правил дружби. Робота в парах

- Але існує країна, у якій немає друзів, всі сваряться, ображають один одного.Давайте допоможемо жителям цієї країни подружитися і складемо правила дружби (діти пишуть на аркушах паперу, потім зачитують і складають в скриньку).

Правила  дружби:

- завжди прислухатися один до одного;

- не брехати одне одному;

- не кривдити та не обзивати одне одного:

- завжди підтримувати одне одного;

- не залишати одне одного в біді;

 - завжди чинити по справедливості;

- завжди поступатися одне одному;

- допомагати один одному.

- Якщо всі будуть дотримуватись цих правил, то знайдуть собі багато справжніх друзів.

V. Перегляд мультфільму «Рюкзачок»  www.youtube.com/watch?v=T2vYUWfrQu0

- Що трапилося з Рюкзачком? Чи залишили його друзі в біді?

- Що зрозумів Рюкзачок?

- Чому вчить нас ця казка?

VI. Обговорення ситуацій

Нерідко буває таке, що дружба дійсно допомагає у житті, але друзі теж сваряться. Розглянемо деякі ситуації, де між друзями стаються різні непорозуміння.

                       Ситуація 1

До Ігоря додому прийшов Володя.

  •                   Володя.  Вмикай телевізор, наші грають!
  •                   Ігор.  Не можу. На завтра не підготував українську літературу.
  •                   Володя.   Облиш ти свої уроки, пропустимо ж перший період!
  •                   Ігор. Вибач, Володю, але не можу. Вибач!
  •                   Володя.  Бач, який ти, а ще другом називаєшся.
  •                   Чи правильно вчинив Ігор?
  •                   А що б ви зробили на його місці?

           Ситуація 2

У класі хтось розмалював парту. Коли класний керівник помітив це, почав вимагати від учня, який за нею закріплений, пояснень: хто і коли це зробив?

Учень сказав: «Я знаю, хто розмалював парту, але не можу сказати тому, що не хочу зрадити друга. Я сам її вимию».

  •                   Скажіть, як би ви вчинили на місці того учня, який розмалював парту? Хіба справжній друг учинить так? Хто має вимити парту?

VII. Осмислення учнями знань.

  1. Вправа „ Незакінчене  речення”

Сила птаха в крилах , а людини ... ( в дружбі)

Добре там жити, де вміють... ( дружити)

З добрим дружись, а лихого... ( стережись)

-         А які ви знаєте прислів`я?

2. Складання та читання прислів’їв про дружбу. (Робота в групах )

Кожній групі роздаються  картки з розрізаними прислів’ями.

  •   Друга шукай, а знайдеш - бережи.
  • Як   будемо   в   дружбі    жити —  нас нікому не зломити.
  •  Друзі    пізнаються в біді.
  • Людина   без   друзів – що  дерево без коріння.
  • Нових   друзів   май,   старих   не   забувай.
  • Друга   шукай,    а   знайдеш – бережи.
  • Дружба    дорожча   за    золото.
  • Без   вірного   друга  велика  туга.
  • Сам   пропадай, а  товариша   виручай.

3. Руханка

Станьмо, діти, в дружнє коло.

Як багато нас довкола.

Дружно сіли, дружно встали,

Покрутились, пострибали.

Ти мій друг і я твій друг.

Скільки посмішок навкруг!

4.  Інтерактивна вправа «Асоціативний кущ».

- Посадимо «Дерево дружби».

  • Виберіть лише ті листочки , на яких написані риси справжніх друзів, і прикріпіть їх на «Дерево дружби».

 На листочках записані слова:

ввічливий, уважний, мужній, надійний, відданий, терплячий, чесний,правдивий, чуйний, добродушний, добрий,  нерозумний, грубий, зухвалий, жадібний, злий, веселий, привітний, заздрісний.

Учні вибирають лише потрібне слово.

VIIІ. Підсумок

  •                   Тож  як треба ставитися до людей, щоб у тебе з’явилися друзі?
  •                   Яким має бути друг?

 


 

 

C:\Users\Ира\Desktop\ДЛЯ СТОРІНКИ\Тарасова С.В. Немає друга - шукай, знайшов - бережи (бесіда-гра)\DSCN4359.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 листопада 2020
Переглядів
2190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку