«Фаєр – жонглер» Інтерактивна логопедична вправа
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: диференціація звуків [ч] і [ш].
Хід вправи: Добрий день! Дітки, у мене для вас є новина. Я нещодавно дізналася, що наш Фаєр знайшов справу, якою хоче займатися професійно. Як ви гадаєте, що це може бути?(Діти кажуть свої варіанти). А ось і не вгадали, давайте у нього розпитаємо про це. Фаєр, ти тут?
Фаєр: «Привіт, друзі! Ви вже напевно знаєте чим я займаюсь?»
Логопед: Я нічого не розповідала діткам, чекали на тебе.
Фаєр: «Ага, добре. Скажіть тоді, ви були коли – небудь у цирку? (Діти відповідають). От і я тиждень тому с Папусом побував у цбому чудовому місці і там побачив…жонглерів! Вони декілька кеглів перекидали з однієї руки в іншу і жодної не впустили. Так мені це сподобалось, що я вирішив стати жонглером. Але я тільки навчаюсь і ще не зможу вам показати ці трюки».
Логопед: Фаєр, який ти молодець! Головне – ти маєш мрію! Ми бажаємо тобі успіху. Пропоную сьогодні потренуватися у вправі - жонглювати словами. У мене є різні карти із зображеннями, вам потрібно буде правильно їх назвати. Якщо помилки не було, то карту віддаємо Фаєру, а якщо ні – то картка буде у мене. Всім зрозуміло? Давайте спробуємо.
Фаєр: «У нас вийшов свій усний цирк, а ви в ньому були жонглерами. Круто! Я тоді побіг, бо у мене тренування. До зустрічі!»
Логопед: Попрацювали ви на славу, це правда. Залишилося лише зробити висновок заняття.
Рефлексія: Ось, дивіться, у мене є пелюстки червоної квітки, вона означає те, що комусь було щось трішки заважко виконати вправу, а пелюстки білої квітки - свідчать про протилежне. Визначте, яким було завдання і візьміть ту пелюсточку, яка вам підходить .