Інтерактивна логопедична вправа "Жучки"

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

«Жучки»  Інтерактивна логопедична вправа

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: Автоматизація звука [ж] у зв’язній мові.

Хід вправи: Добрий день, любі дітки! Як ваш настрій?(Діти відповідають). Це добре! Я хочу сьогодні пограти з вами в гру, включити магію і перетворитися нам усім у маленьких жучків. А який звук у жучка?(Діти відповідають). Правильно, вони дзижчать. Саме для цієї гри я запросила майстра перевтілення Нолика.

Нолик: «Привіт, друзі! Мені дуже приємно, що саме мене ви запросили і дали мені звання майстра. Що потрібно робити, розповідайте». Логопед: Отже, я вам прочитаю маленькі віршики, ви їх послухаєте, а потім разом повторимо. Це, скажу по секрету, вірші справжньої сім’ї жучків. Готові?

1. Я жук, я жук, я тут живу,                                        

 Весь час дзижчу: Жу-жу,  жу-жу.

 

2. На жоржині жук сидів.
Жу-жу-жу, – про щось гудів.
Грів на сонечку бочок
В жовтих квітах наш жучок.

 

3. На пеньочку жук сидить
І тихенько буркотить:
Жученят малих навчає,
Їм казки розповідає.
Та малі лише регочуть
І давно літати хочуть.

 

4. Жив жучок між бур'янами,

жив без тата і без мами,

жив, жив, і не тужив,

жовтим листям ворушив.

 

5.Дзижчить над житом жвавий жук,

Бо жовтий він купив кожух.

Жовтий жук купив жакет,

Джемпер, джинси та жилет.

 

6. Жук-жученко — сажотрус —

вгору крутить чорний вус.

Підкрутив і став питати:

— Де б це дзеркало дістати?

Підліта кмітлива муха

і дзенькоче біля вуха:

— Жуче-друже, не журись,

а навколо роздивись.

Глянь: мов дзеркало роса…—

Жук поглянув: — Ну й краса!

7. Жук залишився в нас жити,

Маю з ким тепер дружити!

Йду зі школи, поспішаю,

Друг там, Жук, мене чекає!

 

Нолик: «Які гарні віршики! Завдяки їм на ще краще вимовляю звук [ж]. Дякую вам і до зустрічі!». Логопед: І ми, дітки, також закріпили вміння вимовляти цей звук. Молодці! Залишилось лише зробити висновок і будемо закінчувати заняття.

Рефлексія : Дітки, дивіться, у мене є ось такі смайлики - веселі та сумні. Якщо сьогодні вам все було зрозуміло і дуже легко, то швидко вішайте веселий смайлик на стіну, а якщо навпаки трішки заважко піддався звук [ж] - то сумний .

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку