Інтерактивне навчання і використання новітніх технологій на уроках англійської мови

Про матеріал
У навчальному процесі вивчення англійської мови велику роль грають інтерактивні методи, які спрямовані на розвиток не лише творчого потенціалу учня, але й на вміння мислити, швидко реагувати та розвивати комунікативні здібності. У презентації представлені зразки найбільш вживаних інтерактивних методів на уроках англійської мови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інтерактивне навчання і використання новітніх технологій на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання – це діалогічне навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя й учня. Мета інтерактивного навчання – створити комфортні умови навчання, за яких учень відчуває успішність, свою інтерактивну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес.

Номер слайду 3

Основними формами інтерактивної роботи є навчальна взаємодія учнів у парах і мікрогрупах

Номер слайду 4

Структура інтерактивного уроку: I. Мотивація (мета етапу – сфокусувати увагу учнів на проблемі й викликати інтерес до теми). II. Оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів (забезпечити розуміння учнями змісту їхньої діяльності, тобто того, що вони повинні досягти на уроці і чого від них чекає учитель). III. Надання необхідної інформації (дати учням достатньо інформації для того, щоб на її основі виконувати практичні завдання). IV. Інтерактивна вправа (центральна частина, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результату). V. Підбиття підсумків (рефлексів), оцінювання результатів уроку.

Номер слайду 5

На кожному з даних етапів можна використовувати різноманітні інтерактивні технології та вправи: Мотивація: «Незакінчені речення», «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Асоціативний кущ»Надання необхідної інформації: «Мікрофон», Робота в парах та малих групахІнтерактивна вправа (центральна частина): «Займи позицію», «Ситуативне моделювання», Метод «Прес», «Два – чотири – усі разом», «Акваріум», «Навчаючи – вчуся», «Дискусія», Навчальна гра, Робота в парах та малих групах. Підбиття підсумків: «Мікрофон», «Мозковий штурм», Робота в парах «Дерево рішень», «Займи позицію»

Номер слайду 6

“Мікрофон”Різновидом загально-групового обговорення є технологія «Мікрофон», яка надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі, відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Тема: ЛюдинаІнтерактивна вправа: « Мікрофон »Мета: закріпити знання учнями лексики за темою. Учням пропонується умовний мікрофон, який вони передають один одному, по черзі беручи слово. Кожен учень називає улюблену одиницю одягу ( назва одягу не повторюється) I like to wear a dress(a blouse, a shirt, a skirt….).

Номер слайду 7

«Мозковий штурм»Ця форма інтерактивної діяльності є чи не найбільш цікавою, захоплюючою і, головне, невимушеною. Такий вид роботи спонукає учнів проявити уяву та творчість, дає можливість їм вільно висловлювати свої думки. Тема: Життя суспільстваІнтерактивна вправа: « Мозковий штурм »Мета: закріпити лексичний матеріал уроку, стимулювати учнів до висловлювання з теми або певного питання. Учні висловлюють свої думки з питання розташування різних секцій в універмазі, та що б вони змінили там. Дискусія відбувається доти, доки будуть надходити нові ідеї. По закінченню роботи обговорюються і оцінюються ці ідеї. Для розвитку вміння висловлювати свою думку учні використовують такі фрази: To my mind…I think…In my opinion…It seems to me… etc.

Номер слайду 8

“Незакінчені речення”Цей прийом часто поєднується з «Мікрофоном» і дає можливість ґрунтовніше працювати над формою висловлення власних ідей, порівнювати їх з іншими. Робота за такою методикою дає присутнім змогу долати стереотипи, вільніше висловлюватися щодо запропонованих тем, відпрацьовувати вміння говорити коротко, але по суті й переконливо. Тема: МістоІнтерактивна вправа: « Незакінчене речення »Мета: активізувати лексичний матеріал теми, повторити назви об’єктів і споруд міста. Учні отримують картки з початком опису об’єкту або споруди міста. Завдання учнів-здогадатися, що це за споруда, продовжити речення і оголосити його іншим учням.

Номер слайду 9

«Робота в малих групах» Дискусії й обговорення можна проводити цілим класом. Але вони набагато ефективніші, коли проводяться у групах, зокрема, якщо клас великий, а час обмежений. Тема: Будинок, де я живуІнтерактивна вправа: « Робота в групах »Мета: закріпити вживання числівників, розвивати увагу учнів та швидкість реагування . Учні розподіляються на дві групи. Гравцям роздаються два комплекти карток із числівниками від 12 до 100. Учитель називає число від 12 до 100, а учні повинні підняти картку з цим числом.

Номер слайду 10

“Асоціативний кущ”Будова асоціативного куща розвиває логічне мислення, уяву, пам'ять. За допомогою виразів учні висловлюють свої думки за темою і будують все це у формі куща. Тема: Життя суспільстваІнтерактивна вправа: « Асоціативний кущ »Мета: повторити лексичний матеріал теми, розвивати творчу уяву учнів. Вчитель показує учням картку зі словом на тему «Покупки». Учні називають якомога більше слів, які асоціюються в них із заданим словом.

Номер слайду 11

«Рольова гра» Технологія допомагає визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри, допомогти навчитися через досвід та почуття. Тема: МістоІнтерактивна вправа: « Рольова гра »Мета: узагальнити лексичний матеріал теми «Лондон», сприяти набуттю учнями досвіду шляхом гри, розвивати уяву та критичне мислення учнів. Учні по черзі виконують роль екскурсовода ( спочатку в Лондоні, а потім у своєму рідному місті). Решта учнів, уявляючи себе туристами, ставлять запитання про Лондон і про своє місто.

Номер слайду 12

Використання інтерактивних форм та методів в реалізації особисто орієнтованого підходу та викладанні англійської мови дають змогу практично збільшити кількість розмовної практики на занятті, виявляються цікавими для учнів, допомагають засвоїти матеріал та використати його у подальших заняттях, виконують дидактичні та різні розвивальні функції. Таким чином, вчитель стає наставником самостійної навчально-пізнавальної та творчої діяльності учнів

Номер слайду 13

pptx
Додано
30 березня 2023
Переглядів
263
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку