Рекомендації "Ранкові зустрічі"

Про матеріал
Рекомендації шодо проведення ранкових зустрічей в початкових класах за програмою на основі Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

                                  Рекомендації

            щодо проведення «Ранкових зустрічей» в початкових класах

 

  1.  Всім вчителям початкових класів використовувати «Ранкові зустрічі»

в  повсякденній роботі.

  1.  Створювати позитивний настрій всім учасникам освітнього процесу,

що допоможе зблизитися з однокласниками, навчить співпрацювати, поважати інших.

  1.  Використовувати  вправи та ігри, які сприяють створенню спільноти, об’єднані спільними інтересами та цінностями, викликають довіру поміж членами колективу.
  2. Розвивати навички спілкування, вміння висловлювати свої думки, щоб їх розуміли інші.
  3. Вчити уважно слухати, коли говорять інші, вирішувати  проблеми за допомогою слів.
  4. Розвивати навички спілкуватися в соціумі: сприймати точку  зору іншого, бути толерантним.
  5. Створювати умови для позитивного, відкритого спілкування між окремими членами суспільства.
  6. Удосконалювати академічні навички – навички говорити та слухати.
  7. Збагачувати словниковий запас слів.
  8.  Вчити дітей досліджували навколишнє середовище.
  9.  Навчати аналізувати, систематизувати та узагальнювати зібраний матеріал.
  10. Розвивати уміння спонтанно, але обдумано відповідати на запитання.
  11.  Виховувати толерантне ставлення один до одного та культуру міжособистісного спілкування.

 

docx
Додано
2 листопада 2019
Переглядів
475
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку