Рекомендації
щодо проведення «Ранкових зустрічей» в початкових класах
-
Всім вчителям початкових класів використовувати «Ранкові зустрічі»
в повсякденній роботі.
-
Створювати позитивний настрій всім учасникам освітнього процесу,
що допоможе зблизитися з однокласниками, навчить співпрацювати, поважати інших.
-
Використовувати вправи та ігри, які сприяють створенню спільноти, об’єднані спільними інтересами та цінностями, викликають довіру поміж членами колективу.
-
Розвивати навички спілкування, вміння висловлювати свої думки, щоб їх розуміли інші.
-
Вчити уважно слухати, коли говорять інші, вирішувати проблеми за допомогою слів.
-
Розвивати навички спілкуватися в соціумі: сприймати точку зору іншого, бути толерантним.
-
Створювати умови для позитивного, відкритого спілкування між окремими членами суспільства.
-
Удосконалювати академічні навички – навички говорити та слухати.
-
Збагачувати словниковий запас слів.
-
Вчити дітей досліджували навколишнє середовище.
-
Навчати аналізувати, систематизувати та узагальнювати зібраний матеріал.
-
Розвивати уміння спонтанно, але обдумано відповідати на запитання.
-
Виховувати толерантне ставлення один до одного та культуру міжособистісного спілкування.