Урок – свято для 1 класу «100 днів у школі»
Мета: Вчити самостійно і творчо здобувати знання; формувати пізнавальні здібності першокласників; розвивати інтерес до знань; виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до родини.
Обладнання. Святково прибрана класна кімната. На класній дошці, стінах, стендах – виставки дитячих малюнків, саморобок, на вікнах сніжинки виготовлені дітьми. Штучний сніг у ємкостях, макет горішка-знань(об’ємний), аркуш із завданнями на кожного учня. Посвідка першокласника НУШ.
Вчитель. (Слайд 1) Сьогодні зовсім незвичайний день, а дуже – дуже святковий . Адже саме сто днів назад до нашої, я твердо впевнена, найкращої школи міста до 1- Б класу завітало 10 цікавих і симпатичних хлопчиків та 9 не менш цікавих та більш симпатичних дівчаток.
Зараз ми надаємо слово нашим учням , які на уроці спробують довести, що вони з гідністю можуть називатися почесним ім’ям «школяр».
Ми всі бажаємо старанно вчитись
Писати в зошитах, читати букварі.
Ми станемо не просто діти,
А учні школи – школярі.
Учитись в школі ми готові,
Вже трохи вміємо читать.
Буде уроків у нас багато –
І серйозних, і смішних.
Але це – найперший урок
Найважливіше з усіх!
«100 днів у школі» - так називається наш урок. Вітаю всіх на нашому уроці!!!
Для одних батьків ці дні збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність. Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:
За 100 днів навчання у школі ваші діти теж суттєво змінилися:
- вони стали більш дисциплінованими і організованими;
- стали більш допитливими;
- засвоїли ази деяких знань;
- здружилися з іншими дітьми;
- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.
А сьогодні наше журі (батьки і вчителі) скажуть чи стали ви справжніми школярами.
Вчились букви ми складати,
Трохи вміємо читать.
І без пальців рахувати –
1,2,3,4,5.
Щоб усі вас поважали,
Щоб любили і пишались,
Не багато і не мало –
Треба знати 10 правил.
Як прокинешся – вставай,
Ліні волі не давай.
Квіточку роса умила,
А мене умиє мило.
Зранку ти не поспішай,
Подивись спочатку,
Чи нічого не забув,
Чи в портфелі все в порядку?
І дивись – не зівай,
В школу швидко поспішай!
В школі, в класі не брудни,
Сміття бачиш – підніми.
Не носи в кишенях жуйки,
Крейду, яблука і булки,
Кнопки, цвяхи, сірники,
А носи носовички.
Будь охайним завжди сам,
Уникай дірок і плям.
Вдома близьким не груби,
Менших захищай завжди.
Щоб тобою всі пишались,
Перехожі озирались,
Так роби, щоб люди звикли:
Ти – в сьому завжди приклад.
Вчитель. Як бачимо, правила школярів ви знаєте добре.
Упродовж трьох місяців ми готувалися до цього уроку. Погляньте, як затишно і гарно у нашому класі. Підготували виставку наших робіт. Це все свідчить про те, що у школі ми не сумуємо, а цікаво і весело провидимо свій час. Все роблю для того, щоб шкільне життя дітей зробити змістовним, захоплюючим і корисним.
Ви підготували вироби до сьогоднішнього свята, які символізують 100 днів у школі бо зроблені із 100 зібраних предметів.
Мікрофон. - Чого ви досягли за 100 днів? (Діти презентують свої роботи)
Вчитель. Будьте уважні. На вас чекають різноманітні випробування, ігри, розваги, сюрпризи.
- В кінці свята журі визначить, чи став уже кожен з вас справжнім школярем.
- А ось і перший для вас сюрприз «Горішок – знань». Розколоти його можна тільки за допомогою ваших знань. (Виноситься макет великого горіха)
Навчання грамоти
Що ви представляєте, коли чуєте слово зима?
Сніг – зима, сніговик, сніжки.
Новий рік – ялинка, свято, подарунки.
Рукавиці – гуляти, руки, тепло.
Мороз – холодно, зима, Дід Мороз.
Ма-ма-ма – прийшла сніжна зима.
Ло-ло-ло – кучугури намело.
Ем-ем-ем – саночки візьмем.
Дем-дем-дем – на гірку підем.
Ам-ам-ам – Ой! Весело нам.
Зима, зимонька, зима,
запорошена земля.
Кому треба допомагати взимку?
Роздивіться малюнок. Що зображено на ньому? Що демонструє малюнок: об’єднання чи вилучення? Яке питання треба поставити ? Визначте, яка схема відповідає малюнку. Складіть вираз.
Математичні сніжки. (Штучний сніг)(Слайд 11)
- Зліпіть кожен по одній сніжці.
- Полічіть у прямому (зворотному) порядку, скільки всього сніжок є у групі. - Скільки сніжок потрібно ще зліпити, щоб їхня загальна кількість становила 10?
Зліпіть відповідну кількість.
- Викладіть на парті 4 сніжки. Справа від них викладіть таку кількість сніжок, щоб їх загальна сума складала 10.
Утворіть відповідну рівність: + = 10
- Один сніговик складається із трьох сніжок. Скільки сніговиків можна виготовити зі сніжок, що ви маєте? Скільки всього сніжок у трьох сніговиках? Скільки сніжок залишиться?
Вчитель. Я задоволена вами. Ви були уважними, наполегливими. Дуже старалися і впоралися з усіма завданнями. Ви довели всім нам, що ви дійсно стали школярами. Дякую.
Подивіться, «горішок знань» розколовся!!
Виконання пісні. (Тіни Кароль Україна –це ти..) (Слайд12)
На вдячність батькам за те, що вони у вас є, за те що вони вас люблять, допомагають, хвилюються, подаруємо їм пісню.
Нагородження дітей. Надаю слово вчителям, батькам.