Урок - свято "100 днів у школі"

Про матеріал
Вчити самостійно і творчо здобувати знання; формувати пізнавальні здібності першокласників; розвивати інтерес до знань; виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до родини.
Перегляд файлу

Урок – свято для 1 класу «100 днів у школі»

 

Мета: Вчити самостійно і творчо здобувати знання; формувати пізнавальні здібності першокласників; розвивати інтерес до знань; виховувати почуття гордості за статус школяра, любов і повагу до родини.

Обладнання. Святково прибрана класна кімната. На класній дошці, стінах, стендах – виставки дитячих малюнків, саморобок, на вікнах сніжинки виготовлені дітьми. Штучний сніг у ємкостях, макет горішка-знань(об’ємний), аркуш із завданнями на кожного учня. Посвідка першокласника НУШ.

   

Вчитель. (Слайд 1) Сьогодні зовсім незвичайний день, а дуже – дуже святковий . Адже саме сто днів назад до нашої, я твердо впевнена, найкращої школи  міста  до 1- Б класу завітало 10 цікавих і симпатичних хлопчиків та 9 не менш цікавих та більш симпатичних дівчаток.

Зараз ми надаємо слово нашим учням , які на уроці спробують довести, що вони з гідністю можуть називатися почесним ім’ям «школяр».

 

 Ми всі бажаємо старанно вчитись

Писати в зошитах, читати букварі.

 

Ми станемо не просто діти,

А учні школи – школярі.

 

                                         Учитись в школі ми готові,

Вже трохи вміємо читать.

 

Буде уроків у нас багато –

І серйозних, і смішних.

Але це – найперший урок

                                            Найважливіше з усіх!

 «100 днів у школі» - так називається наш  урок. Вітаю всіх на нашому уроці!!!

  • 10 0днів навчання. Як ви вважаєте, це мало чи багато?

Для одних батьків ці дні  збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність. Для мене, як для вчительки, це не мало і не багато. Це 100 днів щоденної, наполегливої праці. За цей час я:

  •                   навчаючи ваших діток, намагалася до кожного з них підібрати ключик;
  •                   намагалася прищепити вашим дітям любов до школи, бажання поспішати на уроки;
  •                   відкрила їм двері у прекрасну країну Знань, і, взявши за руки, разом  із ними робила перші несміливі кроки.

 

За 100 днів навчання у школі ваші діти  теж суттєво змінилися:

- вони стали більш дисциплінованими і організованими;

- стали більш допитливими;

- засвоїли ази деяких знань;

- здружилися з іншими дітьми;

- навчились слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.

 

 А сьогодні наше журі (батьки і вчителі) скажуть чи стали ви справжніми школярами.

  •                   Розпочинаємо наш святковий урок. Покажемо наші маленькі досягнення і здобутки.
  •                   Що ж ми робили цих 100 днів?

 

Вчились букви ми складати,

Трохи вміємо читать.

І без пальців рахувати –

1,2,3,4,5.

 

Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало –

Треба знати 10 правил.

 

Як прокинешся – вставай,

Ліні волі не давай.

 

Квіточку роса умила,

А мене умиє мило.

 

Зранку ти не поспішай,

Подивись спочатку,

Чи нічого не забув,

Чи в портфелі все в порядку?

 

І дивись – не зівай,

В школу швидко поспішай!

 

В школі, в класі не брудни,

Сміття бачиш – підніми.

Не носи в кишенях жуйки,

Крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники,

А носи носовички.

 

Будь охайним завжди сам,

Уникай дірок і плям.

                                            Вдома близьким не груби,

Менших захищай завжди.

 

 

Щоб тобою всі пишались,

Перехожі озирались,

Так роби, щоб люди звикли:

                                          Ти – в сьому завжди приклад.

 

Вчитель. Як бачимо, правила школярів ви знаєте добре.

 Упродовж трьох місяців ми готувалися до цього  уроку. Погляньте, як затишно і гарно у нашому класі. Підготували виставку наших робіт. Це все свідчить про те, що у школі ми не сумуємо, а цікаво і весело провидимо свій час. Все роблю для того, щоб шкільне життя дітей зробити змістовним, захоплюючим і корисним.

Ви підготували вироби до сьогоднішнього свята, які символізують 100 днів у школі бо зроблені із 100 зібраних предметів.

Мікрофон.  - Чого ви досягли за 100 днів? (Діти презентують свої роботи)

 

Вчитель. Будьте уважні. На вас чекають різноманітні випробування, ігри, розваги, сюрпризи.

 -  В кінці свята журі визначить, чи став уже кожен з вас справжнім школярем.

-  А ось і перший для вас сюрприз «Горішок – знань». Розколоти його можна тільки за допомогою ваших знань. (Виноситься макет великого горіха)

  Навчання грамоти

  1. Загадка.  (Слайд 2)
  • Як називається наш тиждень? (Зима)
  • Скільки місяців має зима? Як вони називаються?
  1. Асоціація.

Що ви представляєте, коли чуєте  слово зима?

Сніг – зима, сніговик, сніжки.

Новий рік – ялинка, свято, подарунки.

Рукавиці – гуляти, руки, тепло.

Мороз – холодно, зима, Дід Мороз.

  1. Чистомовка. (Слайд 3)

Ма-ма-ма – прийшла сніжна зима.

Ло-ло-ло – кучугури намело.

Ем-ем-ем – саночки візьмем.

Дем-дем-дем – на гірку підем.

          Ам-ам-ам – Ой! Весело нам.

  • Чи любите ви з’їзжати з гірки? На чому можна з’їзджати з гірки? (Санки, лижі, скейтборд)
  • Як називається вид спорту, коли змагаються у швидкісному спуску з гори на лижах? (Слалом.)
  • Можна змагатися у швидкісному спуску, а можна змагатися з швидкого читання.
  1. Скоромовка. (Слайд 4)

Зима, зимонька, зима,

 запорошена земля.

  1. Робота із звуковими схемами. (Слайд 5)
  • Зима запорошила снігом всю землю і нашим меншим друзям важко знайти їжу під товстим килимом снігу. Як ми можемо допомогти тваринам взимку? (Відповіді дітей).
  • Давайте подивимося виставу «Щедрий обід» і дізнаємося як допомагав Лісовичок лісовим мешканцям.
  1. Театр тіней. «Щедрий обід» (Слайд 6)
  • Протягом тижня «Театр» ви познайомилися з різними видами театрів і підготовили виставу до казки «Щедрий обід». Просимо акторів за куліси.
  1. Фізхвилинка «Танці зігріванці»
  2. Математика – цариця всіх наук. (Слайд 7)
  • Яке зимове свято ви любите?
  • А які прикраси ви підготували на новий рік? (сніжинки)
  • Порахуйте скільки сніжинок на дошці, а на вікнах?
  • Підготуйте новорічну гірлянду. (Розмалюйте кожен другий вогник – жовтим кольором, перший і сьомий –червоним, третій і п’ятий – зеленим.) Перевіримо(Слайд 8)
  • Математичні сніжинки. (Слайд 9) Знайдіть і з’єднайте однакові сніжинки. Складіть з ними один вираз на додавання і два вирази на віднімання.

Кому треба допомагати взимку?

  • Задача-схема. (Слайд 10)

Роздивіться малюнок. Що зображено на ньому? Що демонструє малюнок: об’єднання чи вилучення? Яке питання треба поставити ? Визначте, яка схема відповідає малюнку. Складіть вираз.

Математичні сніжки. (Штучний сніг)(Слайд 11)

- Зліпіть кожен по одній сніжці.

 - Полічіть у прямому (зворотному) порядку, скільки всього сніжок є у групі. - Скільки сніжок потрібно ще зліпити, щоб їхня загальна кількість становила 10?

Зліпіть відповідну кількість.

 - Викладіть на парті 4 сніжки. Справа від них викладіть таку кількість сніжок, щоб їх загальна сума складала 10.

 Утворіть відповідну рівність:   +  = 10 

  - Один сніговик складається із трьох сніжок. Скільки сніговиків можна виготовити зі сніжок, що ви маєте? Скільки всього сніжок у трьох сніговиках? Скільки сніжок залишиться?

Вчитель.  Я задоволена вами. Ви були уважними, наполегливими. Дуже старалися і впоралися з усіма завданнями. Ви довели всім нам, що ви дійсно стали школярами. Дякую.

Подивіться, «горішок знань» розколовся!!

 

Виконання пісні. (Тіни Кароль Україна –це ти..) (Слайд12)

На вдячність батькам за те, що вони у вас є, за те що вони вас люблять, допомагають, хвилюються, подаруємо їм пісню.

 Нагородження дітей. Надаю слово вчителям, батькам.

 

C:\Users\111111\Documents\Scan.jpg

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
722
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку