Заняття
Тема «Усвідомлення стереотипного мислення»
Мета: Зрозуміти для чого потрібні стереотипи,усвідомлення стереотипів. Визначити чим корисне та шкідливе вільне від стереотипів мислення.
Використані матеріали: ноутбук, відео з Ютюб, зошит, ручки – 20 шт., папір А4 – 20 шт., кольорові олівці.
1. Завдання. Відео з Ютюба https://www.youtube.com/watch?v=OuWF8OVo2zU, проаналізувати відео (20 хв.)
2.Завдання.Визначити стереотипи в житті кожного учня , намалювати,проаналізувати .(15 хв.)
3.Завдання . Взяти зошит в лінію і написати текст косо, догори дригом, лівою рукою,прочитати текст догори дригом проаналізувати.(15 хв.)
4. Завдання .Перерва - 15хв.
5.Завдання. Користь та шкідливість стереотипного мислення. Приклади з життя дітей, аналіз цих ситуацій(15 хв.)
6. Завдання. Знайти нестандартні використання лінійки, ручки,скріпки, паперу А4 у кількості 10 варіантів, проаналізувати (25 хв.)
7. Завдання. Експеримент шаблонного мислення. Відповідати швидко. Запитання дітям:
1)який зараз рік;2)яка пора року;3)якого кольору асфальт;4)вода в річці якого кольору;5)листя влітку якого кольору;6)листя взимку якого кольору;7)сніг якого кольору;8)папір,якого кольору,9)квітка конвалії якого кольору,10)корови що п’ють.( 5 хв.)
8.Завдання. Рефлексія. Що сподобалось, що ні, що нового і цікавого дізналися про себе і взагалі .(10 хв.)
психолог Лабковська О.І.