Інтерактивні ігри на уроках німецької мови

Про матеріал
Навчаючи учнів німецькій мові завжди намагаюся організувати урок так,щоб забезпечити максимально можливу активність учнів з постійно діючим зворотним зв’язком . На допомогу мені приходять інтерактивні технології, які максимально активізують діяльність школярів, розвиваючи їх творче мислення, вміння спілкуватися, розмірковувати і приймати рішення.
Перегляд файлу

У сучасному світі людина має володіти сукупністю якостей для того, щоб бути конкурентоздатною. Вона повинна сприймати і переробляти інформацію, володіти здатністю відстоювати свою точку зору, використовуючи логічні аргументи,  мати розвинене критичне мислення. Поряд з цим, сучасна людина має володіти іноземними мовами. 

Навчаючи учнів німецькій мові завжди намагаюся організувати урок так,щоб забезпечити максимально можливу активність учнів з постійно діючим зворотним зв’язком . На допомогу мені приходять інтерактивні технології, які максимально активізують діяльність школярів, розвиваючи їх творче мислення, вміння спілкуватися, розмірковувати і приймати рішення.

Відомо, що під час вивчення іноземної мови край необхідно мати певний запас лексики. Саме тому хочу запропонувати приклади інтерактивних вправ, які використовую  на етапах закріплення, повторення та перевірки вивченої лексики.

  • Вправа «Чарівний м'яч» (доцільна в групах-четвірках)

1-й учень отримує м'яч і називає слово по темі :derAffe

2-й учень бере м'яч і утворює речення: DerAffeistlustig.

3-й ученьберем'яч іутворюєзапитання: WolebtderAffe?

4-й учень бере м'яч і відповідає на запитання: DerAffelebtinAfrika.

  • Вправа «Магічний куб»

На усіх гранях куба написані слова. До куба кріпиться нитка, вчитель береться за ниткуі підносить куб до дитини. Дитина зупиняє куб двома руками і називає слово, яке бачить на кубові.

а) Робота у трійках:

1-й учень називає слово, 2-й учень – словосполучення, а 3-й речення.

б) Робота у групах з п'яти чоловік:

1-й учень називає іменник

2-й учень 2 прикметника

3-й учень 3 дієслова

4-й учень речення з чотирьох слів

5-й ученьслово-узагальнення, асоціація з першим словом.

в)Робота у малих групах:

словниковий диктант по темі «Їжа». Учням пропонуються узагальнюючі слова:

Gemüse, Obst, Getränke, Süßigkeiten, Backwaren, Milchprodukte. У групах учні повинні написати слова по заданій темі.

Застосування таких вправ допомагають учням краще засвоїти лексику; розвивають пам'ять, увагу, покращуюють комунікативні навички. Під час роботи в групах учні вчаться працювати в команді, розвивається дух суперництва, який сприяє мотивації учнів до розширення знань для покращення комунікації та словесного закріплення своїх позицій, крім того проявляється як командний дух, так і характернстики лідера окремих індивідуумів.

  • Вправа « Цеглинки – цікавинки»

а)Використовую під час вивчення теми «Свята» .

 На дошці кріпляться цеглинки з різними числами вроздріб, за цеглинками сховані запитання, наприклад,

           1.Wann feiert man Weihnachten in Deutschland?

7.Welches Fest ist dein Lieblingsfest?

  1. Welche Geschenke bekommst du zum Geburtstag?
  1. Was versteckt der Osterhase?..

Учні,  які записані під певним номером у журналі, знімають цеглинки і відповідають на запитання у довільному порядку.

           б) Робота з текстом. Перевірка розуміння прочитаного за допомогою запитальних сдів: Was?Wer?Wann?Wie?Wohin?Welche?...

      Така вправа допомагає відпрацьовувати вміння давати відповіді на запитання, розвиває усне мовлення, стимулює пізнавальну активність і самостійність, логічне мислення.

 

Під час вивчення кількісних і порядкових числівників пропоную слідуючі вправи:

  • Вправа «Лото»

З мішечка учні по черзі витягають бочоночки , називають число, а інші учні слухають і перекладають. Це й же вид роботи можна запропонувати двом командам.

  • Вправа «Свята у Німеччині»

На дошці висять малюнки із зображенням різних свят. Учням пропонується витягнути з торбинки картки з певною датою, а потім сказати,  яке свято святкують німці .Am 6. DezemberistNikolaustaginDeutschland.

  • Вправа «День народження»

Учнівитягаютьсмужки, на якихнаписаніднінародженняоднокласників. Требасказати, хто в цей день святкує день народження, при цьомуіншідітиможутьдопомагати.

  • Вправа « Номер мобільного»

Це парна форма роботи. Перший ученьдиктуєсвій номер телефона, а другийученьнабирає номер. Якщо телефон задзвонить – завданнявиконановірно.

Використаннявправ на закріпленнячислівниківрозвиваєпам'ять, увагу, вмінняшвидкодатиправильнувідповідь, вчить активному самостійномупошукувідповіді.

  • Вправа «Пари наосліп»

Даний вид вправиможнапроводити по різних темах. Учнівитягають з торбинкикартки:

а) запитання і відповіді;

б) прислів'я на німецькіймові та їхвідповідники на українськіймові;

в) малюнок – слово

г) сюжетниймалюнок – короткий опис

Завданняучнів -  розбитися на логічні пари.

Такий вид вправдопомагаєрозвиватилогічнемислення, даєможливістьвільнорухатися по класу, є дієвимзасобом для розвиткумовленнєвихнавичок.

docx
Додано
3 червня 2021
Переглядів
1868
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку