"Вчимо німецьку граючись"

Про матеріал
Одним з найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками, є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
Перегляд файлу

 

« Вчимо німецьку граючись»

 

 (Організація  ігрової діяльності на уроках німецької мови в    початковій школі)

 

D:\Різне\Семенюк Віра\вв\P71205-115521.jpg

-  

 

 

                   

 

 

 

                    

               

Семенюк Віра Василівна

                                                                                          учитель німецької мови 

                     У наш час в суспільстві існує велика потреба в фахівцях з якісно високим рівнем знанням іноземних мов. Мовна освіта є важливим засобом, котрий формує свідомість особистості та її здатність бути соціально мобільною в суспільстві. Метою іншомовної освіти є формування   комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей і задоволення різних життєвих потреб дитини.

На початковому етапі вивчення іноземної мови важливо  підбирати ті методи, форми, засоби, технології та принципи навчання, які б допомогли дитині як можна швидше  перебороти мовний бар’єр в умовах полікультурного  світу.

         Одним з найперспективніших шляхів виховання  активних учнів, озброєння  їх необхідними  вміннями і навичками, є впровадження активних форм  і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри. У процесі гри  в учнів виробляється звичка зосереджуватися,  самостійно думати, розвивати увагу. Захопившись грою, діти не помічають,  що навчаються, до активної діяльності залучаються  навіть найпасивніші учні.

                   В початкових класах гра дає змогу легко привернути  увагу і тривалий час підтримувати  інтерес до важливих і складних предметів, властивостей і явищ. Гра для дитини – це величезне світле вікно, через яке в її духовний світ вливається живильний  потік уявлень, понять. Це іскра, яка запалює вогник допитливості та зацікавленості.  

          Створення  ігрового  простору на уроках німецької мови тісно пов’язане з розвитком  уявлення, а також з виникненням на його основі функції заміщення дійсного світу його ігровим еквівалентом.  Я постійно шукаю нові шляхи у викладанні німецької мови, які б активізували мислення учнів, допомогли б зробити навчальний процес якісним, ефективним і в той же час привабливим та цікавим.  Мені важко уявити  вдалий урок без ігрової  ситуації, бо складовими гри є мовна, індивідуалізована діяльність, відсутність примусовості, навчання через групу.  Тобто, гра – це навчання  із задоволенням. 

       У початковій школі   у дитини поступово формуються елементарні знання про повсякденне життя. Я допомагаю дітям ввійти у світ чужої мови. Для цього я використовую різноманітний  матеріал  комунікативної спрямованості:

  фонетичні ігри,
  лексичні ігри,
  пісні, вірші, лічилки,
  рухомі ігри,
  невеликі за обсягом тексти, казки.

            Фонетичні ігри я проводжу в основному під час фонетичної зарядки  та закріплення  матеріалу. Повторення фонетичних одиниць – заняття дещо  нудне. Я  намагаюся  урізноманітнити  цей  вид діяльност  ігровими  вправами. Під час таких ігор діти тренуються у вимові іншомовних слів , відбувається тренування слухової пам’яті.

 

 

Гра  «Мандрівка»

На дошці намальовані «будиночки, в яких живуть звуки». Один звук «приходить у гості» до іншого звука, і, якщо вони знайомі, «співають» склад.

Гра «Відшукай  пару».

Учитель об’єднує учнів класу в групи по 4 осіб. Кожна група отримує по два конверти . В одному конверті – картки, на яких зображені великі літери , а в іншому – малі. Учні повинні до великих літер дібрати відповідні малі. Перемагає команда , яка швидше впоралась із завданням і виконала його правильно. https://ds04.infourok.ru/uploads/ex/070a/0004fc91-838a2fe8/hello_html_m3296e340.png

      

 

    Метою лексичних ігор є повторення назв предметів , повторення лексики з будь-якої теми , удосконалення орфографічних навичок.     Лексичні ігри  використовую під час пояснення нового матеріалу та закріплення  вивченого матеріалу. Без лексики немає мови. Найкраще розуміння і запам’ятовування в роботі над лексикою досягається тоді, коли є наявність реальних об’єктів. Це функціонує, коли розглядаються теми:

Гра «Чарівна скринька»- це дидактична гра , яку можна використовувати під час, як вивчення так і закріплення матеріалу з різних лексичних тем тощо.  Теми «Одяг» , «Меблі»,  «Їжа», і т.д.  

Наприклад, учні дістають картинки тварин  і ставлять запитання .

Назви звірів по англійськи. Назви тварин англійськоюНазви звірів по англійськи. Назви тварин англійськоюНазви звірів по англійськи. Назви тварин англійською 

 

 

 

Was ist das ?  - Das ist ein Hund  .           Was hast du еinen Hund ?

Was ist das ?   - Das ist eine Katze .          Und was hast du  eine Katze ?      

Was ist das ?  - Das ist   ein Schwein .      Und was hast du  ein Schwein ?

             Під час пояснення граматичного матеріалу  не  використовую граматичні терміни або складні граматичні пояснення, а демонструю речення за  допомогою схем , карток , малюнків , жестів . При  вивчені граматики  використовую  граматичні  ігри  на всіх етапах уроку. 

Гра « Знайдіть якнайбільше спільного між трьома людьми» 

MISC03              Гра сприяє кращому засвоєнню слів, фраз та розвитку мовлення з тем «Портрет» та «Одяг». Вчитель викликає до дошки трьох учнів і пропонує решті учнів знайти якнайбільше спільного між ними. Учні говорять про їх вік, одяг, ставлення до товаришів, інтереси тощо. Для організації цієї гри можна використовувати фотокартки, портрети,  . Кожна вправа- гра займає 10-12 хвилин. Вона дозволяє підвищити працездатність учнів, вносить елемент релаксації, створює позитивний емоційний настрій.

MISC04MISC05

                         

                                  

 

                    Ігри  на розвиток читання  розвивають техніку читання спочатку окремих слів, потім речень та невеличких текстів.

  Гра  «Розкажи про іменник за допомогою прикметника»
Вчитель на дошці прикріплює малюнки  кількох предметів.   Учні  пишуть іменники німецькою мовою  і   до них якнайбільше  прикметників, що характеризують ці іменники. Виграє той, хто добере найбільше влучних прикметників.

http://images.zakupka.com/i/firms/27/91/91094/stol-iz-dereva-obedennyy-razdvizhnoy-neapol-shpon-buk-melitopol-mebel_7bed285acfe47c7_800x600.jpg

 

 

http://abc-color.com/image/coloring/girls/002/ballerina-child/ballerina-child-picture-color.png

http://dailyolds.com/images/57ef67f6a7296.jpg

http://proxy12.media.online.ua/uol/r2-5f5c7944f9/54fa4c5faaa96.jpg

http://www.coollady.ru/puc/5/frukt/CL-15_1.jpg

     Die Birne  -   gelb,  groß, saftig

    великий , дерев’яний , коричневий

     красива ,  ніжна,  , привітна,     

    маленький  , розумний, охайний

     гарна,червона,велика, 
Картинки Мики Мауса для срисовки (24 фото)                     </div>
                </div>
                                                                                                            </div>
                    

                    

                                    </div>

                <div class=

docx
Додав(-ла)
Семенюк Вера
Додано
11 червня 2021
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку