Інтерактивні методи взаємодії батьків і педагогів Корекційно-розвиткові заняття для батьків, педагогів та дітей. На тему «Я особистість»

Про матеріал

Інтерактивні методи взаємодії батьків і педагогів

Корекційно-розвиткові заняття для батьків, педагогів та дітей.

На тему «Я особистість»

Мета:формування і розвиток навичок самопізнання , розкриття індивідуальності у дітей, батьків та педагогів, виховування поваги до себе та інших людей за допомогою арт-практик.

Перегляд файлу

Інтерактивні методи взаємодії батьків і педагогів

Корекційно-розвиткові заняття для батьків, педагогів та дітей.

На тему «Я особистість»

Мета:формування і розвиток   навичок   самопізнання , розкриття індивідуальності  у   дітей, батьків та педагогів,  виховування  поваги   до   себе та  інших    людей за допомогою арт-практик.

Використані матеріали: папір А4 , кольорові олівці, кольорове тісто, гра дитячий боулінг, розфарбовки попарно дівчаток і хлопчиків, казка-притча про дівчинку і її пречудовий наряд, спідниця, кофтинка, накидка на плечі.

1.ЗАВДАННЯ: батьки повинні написати відповіді на акрушах паперу на запитання про смаки дітей, після цього педагог звіряє відповіді та всі аналізують  , на скільки батьки цікавляться життям своїх дітей.

Запитання – відповіді до батьків про смаки дітей:

1)який улюблений колір;

2)яка улюблена страва;

3)який улюблений мультфільм;

4)яка улюблена тваринка.

2.ЗАВДАННЯ: намалювати спільний малюнок сім’ї по колу. Спочатку батьки і діти починають малювати свій малюнок сім’ї разом і через хвилину передають малюнок по колу доки не вернеться свій малюнок. У кінці кола разом аналізують малюнки дітей і батьків, який покаже внутрішній клімат групи .

3. ЗАВДАННЯ: ліплення  батьків і дітей разом із кольорового тіста , за зразком педагога , тістечка, потім ліплення тістечок за своїм смаком розкриваючи та розвиваючи свій творчий потенціал. Потім порівнюємо ці два тістечка і вирішуємо , який з них більше подобається, аналізуємо свою індивідуальність  та дитини.

4. ЗАВДАННЯ: розвага - відпочинок за допомогою гри в дитячий боулінг: граємо в дві команди – це батьки та діти.

5. ЗАВДАННЯ: розфарбовуємо розмальовки: дівчатка з батьками - дівчаток, хлопчики з батьками - хлопчиків кожен окремо, а потім порівнюємо, аналізуємо індивідуальність та особистість кожного .

6. ЗАВДАННЯ: граємо виставу для дітей, в ролі героїв батьки дітей, які грають та читають текст казки з переодяганням.

 

 

 

 

 

Текст казки:

Приголомшливий наряд!

сучасна притча Лабковської О.І.

Автор: Якось, одного разу  дівчинка вирушила до кравця, щоб замовити у нього наряд.

Дівчинка: Доброго дня добродію , мені потрібно зшити наряд, ви це зможете зробити?

Кравець: Доброго дня шановна, залюбки зроблю це для вас, зараз знімемо мірки і завтра приходьте за товаром.

Автор: Кравець зняв мірки з дівчинки і вони попрощалися. Наступного дня дівчинка прийшла до кравця і сказала…..

Дівчинка: Вітаю . Я прийшла поміряти і забрати наряд .

Кравець : Добридень дівчино будь-ласка , давайте вам допоможу.

Автор: Дівчинка підійшла до дзеркала перевірити, як він сидить на ній.  І у першу ж секунду вона зауважила…..

Дівчинка: вибачте , але  правий рукав кофтинки занадто короткий, і видно зап'ястя. Чи не могли б ви подовжити його?

Кравець: рукав не короткий. Це ваша рука занадто довга. Втягніть її трохи, і самі побачите, що рукав ідеальний.

Автор: Дівчинка трохи втягнула руку, і рукав приховав зап'ястя.Але цей рух призвів до безладу верхньої частинки кофтини.

Дівчинка: Тепер накидка не на місці.

Кравець: З накидкою все в порядку. Це ваша шия розташована занадто низько. Витягніть її трохи, і накидка буде сидіти як потрібно.

Автор: Дівчинка витягнула шию, наскільки могла, і переконалася, що хутро лежить, як йому належить. Однак була ще  одна  проблема: спідниця занадто коротка і крива.

Дівчинка: Тепер спідниця коротка і нерівна!

Кравець: Це легко виправити. Просто опустіть її і підтягніть м'язи з одного боку і нічого видно не буде.

Автор: Нарешті, дівчинка виконала всі вказівки, після чого її тіло виявилося в досить незручному становищі.

Дівчинка: Мені незручно і некомфортно!

Кравець: Дівчино у вас проблема у фігурі, а не в наряді,наряд просто ідеальний і вам личить дуже,дуже!!!

Автор: Отже, дівчинка заплатила за роботу і вийшла на вулицю в дуже незручній позі, намагаючись утримати всі частини наряду на своїх місцях.

По дорозі їй зустрілися дві жінки, що сиділи на лавці у парку. Коли дівчинка пройшла повз них перша жінка сказала.

Перша жінка:

- Бідна дівчинка, як понівечила її хвороба!

Автор: А друга відповіла……….

Друга жінка:

- Справді, але наряд у неї приголомшливий!

Автор: ось така притча про приголомшливий наряд!!!!!!!!! Дорогі добродії , який з цієї притчі сенс??????

Аналізуємо казку-притчу разом. Сенс казки-притчі в тому, що кравець - це батьки,  дівчинка – це діти , наряд це - життя. Батьки одягають своїх дітей в життя, яке подобається їм , а не дітям і при цьому вони реалізують свої нездійснені мрії. Тобто головне в цій казці-притчі: побачити індивідуальність та особистість своєї дитини, допомогти розвинути  творчий потенціал , а саме  пошити такий наряд  , який підходить ідеально і при цьому розвинути самопізнання, повагу до себе і інших!!!!!

7.ЗАВДАННЯ-РЕФЛЕКСІЯ: що сподобалось, що ні, що нового, цікавого дізналися, про себе і взагалі, що батьки будуть використовувати в сім’ї, з дітьми.

Висновки:

1.Будьте уважними до смаків  дітей - вони вам віддячать взаємністю;

2.Будьте відкритими і щирими з дітьми - вони будуть швидко  адаптовуватися  до нового середовища;

3.Індивідуальний підхід повинен бути до кожної дитини;

4.Пізнання світу для дітей повинно бути в ігровій формі;

5.Дитина – це насамперед особистість , а не  нереалізовані фантазії.

 

Дякую за увагу!!!

 

 

 

Практичний психолог :              Лабковська О.І.

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Батьківські збори
Інкл
Додано
14 листопада 2019
Переглядів
570
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку