Інтерактивні вприви з правознавства для 9 класу (презентація)

Про матеріал

Майстер - клас: Схема аналізу правової ситуації:

А) факти: Що відбулося? Хто є учасниками справи? Що ми про них знаємо? Які факти є важливими? Які є другорядними?

Б) проблеми: Якими нормами закону регулюється ситуація? В чому полягає конфлікт? Яке питання ми повинні вирішити для розв'язання ситуації?

В) аргументи: Якими є ваші аргументи (зокрема із законодав­чої бази) на захист кожної зі сторін ситуації?

Г) рішення: Яким буде рішення зі справи? Якими є причини ва­шого рішення? Якими можуть бути його наслідки?

При проведенні дискусії дотримуйтесь таких правил:

1. Говоріть по черзі, а не всі одночасно.

2. Не перебивайте того, хто говорить.

3. Критикуйте ідею, а не особу, яка її висловила.

4. Поважайте всі висловлені думки (позиції).

5. Не смійтеся, коли хтось говорить, за винятком хіба що жарту.

6. Не змінюйте тему дискусії.

7.Намагайтеся заохочувати до участі в дискусії інших.

Порядок проведення методу «Коло ідей»

— учитель висуває дискусійне питання та пропонує обговори­ти його в кожній групі;

— після того як вичерпався час на обговорення, кожна група представляє лише один аспект того, що ви обговорювали;

— групи висловлюються почережно, поки не буде вичерпано всі відповіді;

— під час обговорення теми на дошці складається список за­значених ідей.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас

Номер слайду 2

Прочитайте уривок. «Існує багато видів страйків. У польському варіанті робітники, приймаючи рішення страйкувати, припиняють відвантаження продукції, в італійському – починають працювати дуже повільно, а в швецькому – досить ретельно виконують усі приписи. Результатом такого страйку є повна зупинка робіт і хаотичність у процесі виробництва». Використовуючи метод «Прес» (за структурою: позиція, обґрунтування, приклад, висновки), аргументуйте свою позицію з питання: «Чому дріб’язкове виконання наказів призводить до зупинки робіт на виробництві?»

Номер слайду 3

Коли Олександра Н. проводжали до лав Збройних Сил, його дядько С. при свідках пообіцяв, що після повернення Н. із служби він передасть племінникові мотоцикл. Через рік, коли Олександр повернувся додому, він нагадав про обіцянку, але С. відмовився передати мотоцикл, мотивуючи це тим, що суттєво змінилася економічна ситуація. Хто правий у цьому випадку? Робота в групах 1 група Дайте оцінку ситуації з морально-етичної сторони? 2 група Дайте правову оцінку даній ситуації? Дайте аналіз правовій ситуації

Номер слайду 4

Дайте аналіз правовій ситуації Спадщина громадянина Ш. складається з автомобіля, дачі, внесків в ощадкасі та домашніх речей. Як розподілятиметься спадщина у кожному із запропонованих випадків: І група. Громадянин Ш. не залишив заповіту. Склад сім’ї – дружина (51 рік), дочка (12 років), що проживали разом із померлим, та син (19 років), який живе окремо із своєю дружиною. Робота в групах ІІ група. Громадянин Ш. залишив заповіт, за яким все майно він заповів синові (22 роки) від першого шлюбу, що проживає окремо. Разом з громадянином Ш. проживали дружина (49 років) та дочка (15 років).

Номер слайду 5

Тема уроку: СУДОВА ВЛАДА В УКРАЇНІ

Номер слайду 6

Запитання: Використовуючи метод «Прес» (за структурою: позиція, обґрунтування, приклад, висновки), аргументуйте свою позицію з питання: Наскільки ефективною та справедливою є судова влада в Україні? Дотримуючись правил методу “Дискусія” дайте відповіді на слідуючі запитання: 1. Чи потрібна Україні судова реформа? 2. Що б ви змінили в судовій гілці влади якби були народними депутатами?

Номер слайду 7

Тема уроку: ЯК ГРОМАДЯНИ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У ЖИТТІ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ДЕРЖАВИ

Номер слайду 8

Запитання: Яка форма демократії (народовладдя) представлена в відеосюжеті? Групам пропонується перелік характеристик кожного з різновидів демократії. Ви повинні пояснити, що з цього переліку є перевагами, а що недоліками демократії Використовуючи метод “Коло ідей” висловіть свою позицію щодо одного з положень? І група Пряма демократія ІІ група Представницька демократія

Номер слайду 9

Контроль знань учнів

ppt
Додано
19 березня 2018
Переглядів
4730
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку