До запровадження у практичну діяльність інтерактивного навчання вчитель сам має ретельно підготуватися.Глибоко обміркувати і вивчити програмовий матеріал, у т.ч. ідодатковий. Передбачити різноманітні методи привернення уваги учнів, налаштувати їх на роботу, підтримувати дисципліну, необхідну для нормальної роботи класу; цьому можуть сприяти різноманітні вправи-розминки. Детально спланувати і розробити урок: вивчити ронометраж, ролі учасників, підготувати конкретні запитання та можливі відповіді на них, виробити критерії оцінки ефективності уроку. Створити сприятливі умовидля учнів під час вивчення теми шляхом добору найцікавіших випадків,проблем, оголошувати очікувані результати (мету) уроку і критерії оцінки роботи учнів.