Інтерактивний урок в початковій школі "Фізкультура---це здоров'я!"

Про матеріал
Мета. Познайомити здобувачів освіти з поняттям "здоров'я", з ознаками та чинниками здоров'я; -- навчати цінувати власне здоров'я та стимулювати власне бажання дбати про здоров'я; -- залучати і спонукати до здорового способу життя; --- навчати розпізнавати в собі корисні та шкідливі звички, боротися і викорінювати шкідливі звички; --- втілити великий інтерес до занять фізичною культурою ; -- прищеплювати любов до свого тіла і постійно загартовувати свій організм; -- спонукати до дії і жити під девізом: "Молодь обирає здоров'я!" Цей урок я присвячую до Всесвітнього дня здоров'я що проходить 7 квітня в Україні.
Перегляд файлу

Інтерактивний урок «ФІЗКУЛЬТУРА І ЗДОРОВ*Я»

 


Мета:сформувати  уявлення про здоров*я, стійку мотивацію до занять фізичною культурою та спортом; удосконалювати техніку  роботи з м*ячем та скакалкою.

Обладнання: м*ячі, скакалки, муз. супровід ,інформаційні знаки про здоровий спосіб життя ,плакати з прислів*ями та приказками про здоров*я.

 

 

Література: Москаленко Н. В. Лаврова Л. В. Савченко В. А Гут Л.М. Орієнтовні  уроки  фізичної культури в початковій школі з інтерактивними методами навчання. Дніпропетровськ «Україна» 2012 .Основи здоров*я  2 кл. Г. Бойко «Про Юру і фізкультуру».

І. Вступна частина (5-7 хв.) Хід уроку

 

  • (діти одягнені яскраво і спортивно)

Командир.       –Команда, шикуйсь! Наш девіз: «З фізкультурою ми дружим, фізкультуру любим дуже!» Вчитель.             Я ,Ніна Петрівна. Бережу здоров*я і хочу бути щасливою. Бо без здоров*я немає щастя.

Фізкультуркін        . Я ваш друг. Люблю грати у футбол.

Діти.                  Я,Оля, я Коля, я Ваня і т. д. (хором)-Любимо уроки  фізкультури і спортивні ігри!

Учень . (вибігає, веде м*яч, стає до команди). Я, Юрій!

Фізкультуркін      . –Щось із Юрою не те: Щось наш Юра не росте… Він у нас такий тоненький               ,хворобливий і худенький, мов заморене курча,- одноліткам до плеча…

 -Та чи знаєте ви те, чом наш Юра не   росте?

-Подивіться: він з дружками мчить по вулиці з книжками.

-Звідкіля біжиш ти Юро?

Юра .-     Я тікаю з фізкультури!

2. Спортивні правила

Учень 1.    Щоб рости і гартуватись, треба спортом нам займатись.

Учень 2.      А щоб бути міцним і сильним ,треба в спорті бути умілим.

Учень 3.       Будем  спортом ми займатись, будем сили набиратись!

Учень 4.        Хай мужніє наше тіло, хай мужніють наші ноги, хай мужніють наші руки,

 -Щоб усі були здорові! (разом)

Учень 5.          Спорт – підмога, спорт- здоров*я. Спорт- це гра. Фізкульт – ура! (разом)

                                 І. Основна  частина І

Мозковий штурм

( Учні в руках тримають інформаційні знаки і прочитують їх).

Здоров*я –це….

Знак №1       Ходьба у швидкому  темпі і прогулянка перед сном.

Знак №2             Їзда на велосипеді.

Знак №3              Плавання або активні рухи у річці  чи в морі.

Знак №4               Гра з м*ячем: футбол , баскетбол, волейбол , ведення м*яча.

Знак№5                 Туристичні походи на велику дистанцію.

Знак№6                  Зимові прогулянки та розваги на свіжому повітрі із-за будь якої температури(-2 -20 градусів)

 Інформаційне      повідомлення

  1.  Самі ледачі діти стомлюються раніше. Отже, будь активним і рухливим.
  2.  Щоб підтримати активний стан, тоді щодня проходь 7-8 км.
  3. Хочеш бути здоровим- полюби бігати. Біг – це природня рухова дія, що зміцнює серцево – судинну систему, зростає життєва ємкість легень, покращується обмін речовин, активізується діяльність нервової і ендокрінної  системи.

Читається вірш Н. Кучеренко « М*ячик» Розминка

  1.  На  розсуд  вчителя виконуються танцювальні вправи з м*ячем  у муз.супроводі. При цьому м*яч можна утримувати ногами внизу нижче колін і паралельно виконувати стрибки з м*ячем на двох ногах.
  2. Вправа з м*ячем. Передача м*яча від  грудей. Одночасно м*яч вилітає від обох іграків, втримуючи вище і нижче положення м*яча у повітрі.
  3. Передача м*яча під музику (верхня і нижня подачі).
  4. Різновидні вправи зі скакалкою.

ІІІ.      ЗАКЛЮЧНА  ЧАСТИНА

Вчитель.   Здоров*я не крам, за гроші його не купиш. Я  усім бажаю багато – багато здоров*я. До вашої уваги пропоную  власного вірша Н. Кучеренко «Про неслухняну тьотю Мотю»

    Рано-вранці у Мар*янці

 Тьотя Мотя кректіла,

 Підборами стукотіла,

 У авто своє сідала

 Й на роботу від*їжджала.

 Цілий день вона сиділа,

 Паперами шаруділа.

 В телефон вже так гуділа,

 Що сама ледь не зомліла.

 Гульк—і старість прилетіла,

 Наша    Мотя заревіла:

 «Чом підбори так зітерлись? Чом на палицю я сперлась?»

 А тому, що Мотя наша

 І подружка її  Глаша

 

 Фізкультуру не любили й на уроки не ходили!

 

 Н. Кучеренко «М*ячик»

 Я круглий-круглий м*ячик в долоні покладу.

 Я круглий-круглий м*ячик до рук його візьму.

 Стрибай, стрибай,мій  м*ячик,

 Мене розвеселяй.

 Чарівний, добрий м*ячик, Здоров*я прибавляй (двічі повтор).   

Я і близьких, і рідних, і всіх ,кого люблю,

Я м*ячиком чарівним розраджу, звеселю.

 Стрибай, стрибай…..

 

 

Миколаївська З О Ш 1-3 ступенів  2016р.  Кучеренко Н. П.

 

Додаток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кучеренко Ніна
Додано
10 квітня 2023
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку