Урок № __________
Дата: ___________
Тема: Інтернет. Соціальні мережі. Кіберзлочинність. Захист прав дітей та молоді в Інтернеті
Мета: з’ясувати значення понять «цифрова ідентичність», «віртуальна реальність», «соціальна мережа», кіберзлочинність; охарактеризувати мережу Інтернет як невід’ємну частину сучасного життя; розглянути переваги та недоліки всесвітньої павутини; дослідити як впливають соціальні мережі на життя людини; обговорити правила безпечної поведінки в Інтернеті; розвивати в учнів вміння аналізувати текст, готувати навчальні доповіді, використовувати інтернет та соціальні мережі в навчальних цілях; формувати критичне мислення; виховувати інтерес до навчання, почуття емпатії, відповідальне ставлення до здобування нових знань.
Обладнання: підручники, мультимедійна установка, презентація, картки, бейджики.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Основні поняття: цифрова ідентичність, віртуальна реальність, соціальні мережі, кіберзлочинність, кардинг, фішинг, скимінг, вішинг, кардшарінг, кібербуллінг.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми уроку. Актуалізація знань.
Вчитель оголошує тему. Вступне слово (слайд 1)
Вправа «Очікування» (слайд 2)
Використовується для мотивації пізнавальної діяльності учнів під час заняття.
Кожен учень розповідає про свої очікування у формі «Під час заняття я очікую від себе…»
Вправа «nick name» (слайд 3)
Кожен учень обирає nick name, яким буде іменувати себе під час уроку, записує його на листочку і вкладає в бейджик.
Вправа «Розкажи про свій настрій» (слайд 4)
Бесіда за питаннями
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
План уроку
Робота з текстом підручника (слайд 10)
Опрацюйте текст зі с. 162 підручника та знайдіть відповіді на запитання подані нижче.
Розповідь вчителя про соціальні мережі. Повідомлення учнів про фейсбук, вайбер, телеграм, твітер, інстаграм.
IV. Закріплення вивченого матеріалу
Метод «Займи позицію» (слайд 19)
V. Повідомлення домашнього завдання
Опрацювати параграф 36 підручника (слайд 20, слайд 21 – подяка за увагу)