ІПР 3 рівень підтримки, адаптація, 1 клас

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку, розроблена для учня 1 класу з 3 рівнем підтримки. (Адаптація)
Перегляд файлу

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання : 2022-2023 н.р.

 

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові: Г+++++++к К+++++++н Ів+++++ч

дата народження: 03.06.2015

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

Бабинський ЗЗСО І-ІІ ст. ім. М. Вержак

рік навчання  - 1

клас навчання- 1

контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку +38&&&& (мати)

 

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Учень

відповідає на питання.

Зв’язне мовлення в стадії розвитку.

Засвоїв незначну кількість літер алфавіту.

Вміє читати  літерами.

При складанні розповіді за сюжетним малюнком перераховує не всі дії і предмети.

Не вміє копіювати рукописний зразок.

Не має початкових навичок списування з дошки.

Має початкові навички письма, не пише піддиктовку.

Лічить в межах 10(з допомогою дорослого).

Називає не всі цифри в роздріб в межах 10 .

Обчислення здійснює в межах 4 з візуальною опорою в межах.

Діє відповідно до вказівок вчителя, але іноді відмовляється слухати.

Орієнтується в схемі власного тіла.

Не всі розрізняє кольори, розміри предметів.

Вже достатньо сформовані навички самообслуговування.

 Не завжди повторює рухи за однолітками під час руханок.

Виготовляє виріб за допомогою інструкції та певного втручання дорослого.

Вміє правильно тримати ножиці, вирізає крупні деталі. Вміє наносити клей.

Під час виконання фізичних вправ розуміє і дотримується інструкцій вчителя; дотримується правил гри.

інтелектуальні труднощі:

  • Повільне сприйняття та переробка інформації
  • Перевага наочно-дійових форм мислення
  • Короткочасна пам’ять
  • Обмеженість кола загальних життєвих уявлень
  • Словниковий запас нижче вікової норми.
  • Не сформовані просторові, часові уявлення.

функціональні

(сенсорні, моторні,

мовленнєві) труднощі:

  • Частково порушена звуковимова та складова структура слова
  • Під час бесіди часто розривається зоровий контакт, відводить погляд в бік.
  • Має труднощі у вербалізації своїх емоцій.

фізичні труднощі:

  • Достатньо розвинена координація; загальна та дрібна моторика.
  • Недостатній рівень розвитку гнучкості, швидкості, спритності.

навчальні труднощі:

  • Інтерес до навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації)
  • З друкованого тексту не списує
  • Знижена працездатність
  • Недостатній рівень самостійності у виконанні вказівок вчителя.
  • Без допомоги дорослого не завжди розуміє суть завдання, гри.

працювати над:

  • Збагаченням словникового запасу
  • Корекцією психоемоційного стану
  • Всебічним розвитком дитини
  • Розширенням обсягу знань відповідно до шкільної програми

розвивати:

  • Увагу
  • Пам’ять
  • Навчальну мотивацію
  • Зв’язне мовлення
  • Дрібну моторику
  • Просторове орієнтування

формувати:

  • Стійкі позитивні і правильні соціальні навички
  • Навичку читання
  • Навичку письма
  • Обчислювальні навички

вчити:

  • Списувати з друкованого тексту
  • Склад чисел

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

|__| перший рівень підтримки;

|__| другий рівень підтримки;

|  |  третій рівень підтримки;

|__| четвертий рівень підтримки;

|__| п’ятий рівень підтримки;

 

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

так

 

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

так

 

збільшення часу на виконання завдань

так

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

За потребою

руховий режим

так

Додаткове розвантаження (за потребою)

використання заохочень

так

Словесне заохочення,

наліпки.

використання стимулюючих засобів для розвитку пізнавальної активності та підтримки уваги

так

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

Унаочнення змісту навчання

Так

 

Подання нового матеріалу невеликими порціями, з урахуванням працездатностію

Так

 

Багаторазові повторення та збільшення кількості однотипних завдань

Так

 

Предметна основа (лічильний матеріал) та лінійка як допоміжні засоби під час обчислень.

Так

 

Візуальний рукописний зразок вчителя(дорослого) для написання невідомих слів.

Так

 

Використання широкого арсеналу дидатктичних ігор та вправ

Так

 

Модифікація:

 

 

спрощення змісту навчального предмета

Ні

 

зниження вимог для виконання завдань

Ні

 

вилучення англійської мови з навчального плану

Ні

 

 

3) потреба у використанні:

|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

|__| шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

|__| так

|__| ні

 

5) потреба в консультації з:

|__| фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

|__| фахівцями спеціальних закладів освіти;

|__| іншими фахівцями

 

6) наявність індивідуального навчального плану:

| | так

|__| ні.

 

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Математика

Адаптація

Попадюк М.В

Українська мова

Адаптація

Попадюк М.В

Літературне читання

Адаптація

Попадюк М.В

ЯДС

Адаптація

Попадюк М.В

Англійська мова

Адаптація

Олійник О.Я.

Інформатика

Адаптація

Попадюк М.В

Музичне мистецтво

Адаптація

Попадюк М.В

Образотворче мистецтво

Адаптація

Попадюк М.В

Технології

Адаптація

Попадюк М.В

Фізична культура

Адаптація

Попадюк М.В

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку

Психолог Москаль Н.М

Приміщення школи (інклюзивна кімната)

Вівторок ( 6 урок)

Середа ( 6 урок)

Корекція розвитку мовлення

Логопед Максим’юк Г.В

Приміщення школи (інклюзивна кімната)

  Понеділок (5  урок)

  Четвер ( 6 урок)

 

 

6. Навчання:

|__| за розкладом класу;

|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:

|   | за модифікованим розкладом (не відвідує уроків англійської мови)

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

|__| так

|   | ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

|__| батьки:

|__| інші законні представники

|__| уповноважена батьками особа                                                    

|__| соціальний робітник

 

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

| | підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

|__| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

|     | підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

|__| так

|__| ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): «Нумікон»

 

9. Потреба в розумному пристосуванні:

|__| так, зазначити яка:

|__| ні.

 

10. Особливості проведення оцінювання:

| | адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

|__ | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

| | використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

| | адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);

|__| інше (зазначити що)

 

11. Потреба у продовженні строків навчання:

|­­__| так

|__| ні.

 

 

 

12. Додаткові напрями роботи:

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

Оволодіння новими знаннями та вміннями.

Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку.

Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень; навчальних вмінь та навичок.

Розширення уявлення про навколишній світ.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня.

 

Розвиток сенсорної, моторної

Продовжувати розвивати дрібну та загальну моторики.

Розвивати координацію, орієнтування в просторі (поняття «праворуч», «ліворуч», «вгору», «вниз»)

Підвищення рівня розвитку дрібної та загальної моторики;

розвитку координації, та орієнтування в просторі.

 

Розвиток  

мовленнєвої сфери

 Поліпшити діяльність артикуляційної мускулатури. Правильно вимовляти всі звуки рідної мови,звукосполучення відповідно до орфоепічних норм,наголосів. Розвивати зв’язне мовлення, формувати складову будову слова. Розвивати темпо-ритмічний бік мовлення, Розвивати мовно-слухову пам’ять, увагу, сприйняття. Розширювати запас слів у межах вікового періоду. Формувати навички переказу та розповіді тексту. Розвивати фонематичний слух та сприйняття. Формувати навички розрізнення немовних і мовних звуків. Розвиток слухової уваги та пам’яті. Уміти орієнтуватися в ситуації спілкування. Застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях. Засвоїти навички зорового чи слухозорового сприйняття зверненої мови.

Підвищення усіх якісних показників мовлення.

Розширення словникового запасу.

Сформувати навичку переказу тексту (за допомогою дорослого)

Покращення соціальних функцій мовленнєвої діяльності.

 

Розвиток фізичних здібностей

 Формування здорового способу життя та подальша соціалізація. Розвивиток точності в русі, спритності рівноваги, гнучкісті, працездатності.

Підвищення рівня зазначених фізичних показників та навичок.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Коригування психоемоційного стану та психоемоційного навантаження.

Підвищувати впевненість в собі, формувати позитивну самооцінку.

Розвивати вольові якості в продуктивній та вольовій діяльності дитини.

Підвищення рівня зазначених емоційно – вольових показників.

 

Розвиток соціальної сфери

Формування здорового способу життя та подальшої соціалізації.

Відпрацьовувати вміння аналізувати свої особистісні особливості та якості інших людей.

Продовжувати розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками.

Продовжувати вчити орієнтуватися в ситуації спілкування.

Застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях.

Підвищення рівня навичок соціальної взаємодії з однолітками та дорослими.

Зменшення труднощів у комунікації та спілкуванні з оточуючими людьми.

 

 

Подолання навчальних труднощів

Розвивати вміння переходити від механічного запам’ятовування пізнавальних процесів до смислового.

Розвиток психічних процесів, стимулювання мовленнєвої активності, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок.

Розвиток швидкості сприйняття і переробки інформації.

Підвищення рівня сформованості всіх видів навчальної діяльності учня.

 

Інші

 

 

 

 

13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Церковнюк Н.Г., консультант ІРЦ

Мігуца Ж.О., заступник директора школи з навчально-виховної  роботи

Попадюк М.В., класний керівник  1 класу

Токарь А.В., асистент учителя 1 класу

Стринадко І.В., медична сестра закладу

Москаль Н.В., психолог

Максим’юк Г.В., логопед

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено з матірю  учня :

Г++++++к Н++++++ю Д++++++ю
         

 

Підпис                                                                                                            Дата     

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шендрик Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Інкл
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
13237
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку