ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання : 2022-2023 н.р.
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові: Г+++++++к К+++++++н Ів+++++ч
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень
Бабинський ЗЗСО І-ІІ ст. ім. М. Вержак
рік навчання - 1
контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку +38&&&& (мати)
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
відповідає на питання. Зв’язне мовлення в стадії розвитку. Засвоїв незначну кількість літер алфавіту. Вміє читати літерами. При складанні розповіді за сюжетним малюнком перераховує не всі дії і предмети. Не вміє копіювати рукописний зразок. Не має початкових навичок списування з дошки. Має початкові навички письма, не пише піддиктовку. Лічить в межах 10(з допомогою дорослого). Називає не всі цифри в роздріб в межах 10 . Обчислення здійснює в межах 4 з візуальною опорою в межах. Діє відповідно до вказівок вчителя, але іноді відмовляється слухати. Орієнтується в схемі власного тіла. Не всі розрізняє кольори, розміри предметів. Вже достатньо сформовані навички самообслуговування. Не завжди повторює рухи за однолітками під час руханок. Виготовляє виріб за допомогою інструкції та певного втручання дорослого. Вміє правильно тримати ножиці, вирізає крупні деталі. Вміє наносити клей. Під час виконання фізичних вправ розуміє і дотримується інструкцій вчителя; дотримується правил гри. |
функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:
фізичні труднощі:
навчальні труднощі:
|
розвивати:
формувати:
вчити:
|
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
| √ | третій рівень підтримки;
|__| четвертий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
3) потреба у використанні:
|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
4) потреба в додаткових заняттях з:
5) потреба в консультації з:
|_√_| фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
|__| фахівцями спеціальних закладів освіти;
6) наявність індивідуального навчального плану:
Математика |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Українська мова |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Літературне читання |
Адаптація |
Попадюк М.В |
ЯДС |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Англійська мова |
Адаптація |
Олійник О.Я. |
Інформатика |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Музичне мистецтво |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Образотворче мистецтво |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Технології |
Адаптація |
Попадюк М.В |
Фізична культура |
Адаптація |
Попадюк М.В |
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
|||
Корекція розвитку |
Психолог Москаль Н.М |
Приміщення школи (інклюзивна кімната) |
Вівторок ( 6 урок) Середа ( 6 урок) |
Корекція розвитку мовлення |
Логопед Максим’юк Г.В |
Приміщення школи (інклюзивна кімната) |
Понеділок (5 урок) Четвер ( 6 урок) |
6. Навчання:
|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:
| | за модифікованим розкладом (не відвідує уроків англійської мови)
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
2) асистентом учня (учениці) є:
|__| інші законні представники
|__| уповноважена батьками особа
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
| | підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
|__| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
| √ | підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): «Нумікон»
9. Потреба в розумному пристосуванні:
10. Особливості проведення оцінювання:
|√ | адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
|__ | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
|√ | використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
|√ | адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);
11. Потреба у продовженні строків навчання:
12. Додаткові напрями роботи:
13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Церковнюк Н.Г., консультант ІРЦ
Мігуца Ж.О., заступник директора школи з навчально-виховної роботи
Попадюк М.В., класний керівник 1 класу
Токарь А.В., асистент учителя 1 класу
Стринадко І.В., медична сестра закладу
Москаль Н.В., психолог
Максим’юк Г.В., логопед
Індивідуальну програму розвитку погоджено з матір’ю учня :
Г++++++к Н++++++ю Д++++++ю
Підпис Дата