ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Гімназії №2 з дошкільним відділенням
_________Любов ГРИБ
«___»________» 2024р. . |
ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
1. Період виконання 2024-2025 н.р.
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)
дата народження 17.10.2013
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень Гімназія №2 з дошкільним відділенням
рік навчання 5
клас навчання 5
контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції) |
Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти |
Потреби |
Володіє основною інформацією про себе.
Обсяг загальних знань дещо знижений.
Володіє основними обчислювальними навичками . Використовує склад числа. Двоцифрові числа додає і віднімає у стовпчик. Таблицю множення напам’ять не знає.
Уміє користуватися наочністю (частково). Зміст самостійно прочитаної задачі не розуміє . Проявляє негативізм до розв’язування будь-яких задач. Відповідає на питання до прочитаного тексту. Читає словами. Складає розповідь за сюжетними малюнками. Розповідь спрощена, але послідовна. Бере участь в рухливих іграх. Інструкції до завдань розуміє, виконує. За наслідуванням та зразком виконує вправи, запропоновані учителем фізкультури. Володіє навичками самообслуговування. |
Наявні інтелектуальні труднощі:
Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:
Наявні навчальні труднощі:
Наявні фізичні труднощі:
|
Працювати над:
Розвивати:
Формувати:
Вчити:
|
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
перший рівень підтримки;
другий рівень підтримки;
третій рівень підтримки;
п’ятий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
Назва адаптації/модифікації |
Так/ні |
Примітка |
Пристосування середовища: |
||
доступність |
Так |
|
освітлення |
Ні |
|
рівень шуму |
Так |
|
потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо) |
Так |
|
Психолого-педагогічна адаптація: |
||
використання візуального розкладу |
Ні |
|
збільшення часу на виконання завдань |
Так |
За потребою |
збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо) |
Так |
За потребою |
руховий режим |
Так |
Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи |
використання заохочень |
Так |
Словесне заохочення, наліпки |
використання засобів для концентрації уваги |
Так |
|
інше |
|
|
Адаптація навчального матеріалу: |
||
картки-підказки, картки-інструкції |
Так |
|
Засоби альтернативної комунікації |
Так |
|
інше |
|
|
Модифікація: |
||
скорочення змісту навчального предмета |
Так |
|
зниження вимог для виконання завдань |
так |
|
інше |
|
|
3) потреба у використанні:
жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
шрифту Брайля;
4) потреба в додаткових заняттях з:
так
ні
5) потреба в консультації з:
фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
фахівцями спеціальних закладів освіти;
іншими фахівцями
6) наявність індивідуального навчального плану:
так
ні.
У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:
Навчальний предмет (інтегрований курс) |
Адаптація чи модифікація |
Відповідальний педагогічний працівник |
Українська мова |
Модифікація |
Юлія Волошина |
Українська література |
Модифікація |
Юлія Волошина |
Зарубіжна література |
Модифікація |
Юлія Волошина |
Англійська мова |
Модифікація |
Тетяна Муха |
Математика |
Модифікація |
Альона курищенко |
Природничі науки |
Адаптація |
Дулебо Л.С. |
Здоров’я, безпека та добробут |
Адаптація |
Гриценко О.П. |
Вступ до історії та громадянської освіти |
Адаптація |
Карташова О.Ю. |
Інформатика |
Адаптація |
Муляр Д.С. |
Технології |
Адаптація |
Букреєва О.О. |
Образотворче навчання |
Адаптація |
Оксана Кривозубова |
Музичне мистецтво |
Адаптація |
Світлана Панчук |
Фізична культура |
Адаптація |
Юрій Фоменко |
STEM |
Flfgnfwsz |
Володимир Сидоркін |
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
Фахівець, який проводить заняття (надає послугу) |
Місце проведення |
Розклад занять |
Психолог (2 г.) |
|
|
|
Логопед (2 г.) |
|
|
|
Дефектолог (2 г.) |
|
|
|
6. Навчання:
за розкладом класу;
за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ___________________________________________________________________________
за модифікованим розкладом.
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
так
ні;
2) асистентом учня (учениці) є:
батьки: _____________________________________________________________
інші законні представники_____________________________________________
уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,
__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)
соціальний робітник
___________________________________________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
1) потреба у підручниках:
підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
так
ні.
Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):
ляльковий театр.
9. Потреба в розумному пристосуванні:
так, зазначити яка: ____________________________________________________
ні.
10. Особливості проведення оцінювання:
адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);
інше (зазначити що) __________________________________________________
11. Потреба у продовженні строків навчання:
ні.
12. Додаткові напрями роботи:
За сферами розвитку |
Ціль |
Очікувані результати, яких планується досягнути |
Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку) |
Розвиток інтелектуальної сфери |
Оволодіння новими знаннями та вміннями. Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку. Вчити сприймати усний виклад навчального матеріалу. |
Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень, навчальних вмінь та навичок. Розширення уявлення про навколишній світ. Підвищиться рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності. |
|
Розвиток сенсорної, моторної |
Продувжувати розвиток орієнтуванню у просторі та часі. Продовжити розвиток дрібної моторики
|
Підвищення рівня розвитку орієнтування в просторі та часі, підвищиться рівень дрібної моторики |
|
Розвиток мовленнєвої сфери |
Корекція звуковимови, розвиток фонематичних процесів, вдосконалення мовленнєвих узагальнень в процесі вправ звукового аналізу і синтезу, розвиток граматичної будови мовлення. Ліквідація недоліків в оволодінні лексикою та граматикою. Робота над зв′язним мовленням. |
Покращення зорової мовленнєвої уваги та пам′яті. Дитина навчиться правильно будувати речення. Покращиться вимова сенсорних –л, л’ |
|
Розвиток фізичних здібностей |
Продовжувати розвивати точність в русі, спритності, рівноваги, гнучкості та працездатності. |
Підвищення рівня розвитку дрібної моторики та зазначених фізичних показників і навичок. |
|
Розвиток емоційно-вольової сфери |
Формувати вміння вільно спілкуватися в різних мовних ситуаціях. Навчати висловлювати свої переживання та почуття, формувати навички самооцінювання, підвищувати впевненість у собі, своїй самооцінці. Стимулювати бажання дитини працювати, виконувати завдання, виявляти ініціативу. |
Покращиться стан емоційно-вольової сфери, дитина навчиться висловлювати свої переживання та почуття, сформуються навички самооцінювання, підвищиться впевненість у собі та своїй самооцінці. Покращиться бажання дитини працювати, виконувати завдання та виявляти ініціативу. |
|
Розвиток соціальної сфери |
Допомагати дитині в соціальній адаптації, вчити регулювати свої емоції й бажання. Розвивати відчуття відповідальності. Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими. Залучати до групових ігор, вправ та позакласних заходів.
|
Дитина краще буде соціально адаптуватися, навчиться регулювати свої емоції і бажання. Розвине більше відчуття відповідальності та покращиться прояв емоцій . Розвинуті комунікативні навички та налагодженні соціальні контакти |
|
Подолання навчаль- них труднощів |
Працювати над осмисленням навчального матеріалу, можливістю застосовувати нові знання за аналогією. Розвиток психічних процесів, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок. Розвиток швидкості сприймання та переробки інформації. |
Здобувач освіти до кінця навчального року розуміє навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання. Підвищиться рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності. |
|
Інші |
|
|
|
13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) |
Посада |
Підпис |
Захарова Анна Сергіївна |
Заступник директора з НВР |
|
Яковенко Микола михайлович |
Асистент вчителя |
|
Курищенко Альона володимирівна |
Вчитель математики |
|
Волошина Оксана Миколаївна |
Вчитель українська мови , літератури. |
|
Гриценко Ольга Петрівна |
Вчитель біології |
|
Карташова Оксана Юріївна |
Вчитель історії |
|
Волошина Оксана Миколаївна |
Вчитель зарубіжної літератури |
|
Муха Тетяна Олегівна |
Вчитель англійської мови |
|
Кривозубова Оксана Микол. |
Вчитель образотворчого мистецтва |
|
Гриценко Ольга Петрівна |
Вчитель ЗБД |
|
Фоменко Юрій Анатолійович |
Вчитель фізичної культури |
|
Букреєва Олена олександрівна |
Вчитель трудового навчання |
|
Панчук Світлана Григорівна |
Вчитель музичного виховання |
|
Данилюк Наталія Вікторівна |
Соціальний педагог |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)
підпис ___________________________ дата __________________________