ІПР дитини з ООП 5 класу

Про матеріал
Зразок ІПР дитини з ООП 5 класу, складеної на основі висновку ресурсного центру та спостереженням за дитиною
Перегляд файлу

 

        ЗАТВЕРДЖУЮ

 

        Директор Гімназії №2

з дошкільним відділенням

                     

        _________Любов ГРИБ

 

                   

        «___»________» 2024р.                  .

 

 

                                      ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання 2024-2025 н.р.

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) 

дата народження   17.10.2013

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень Гімназія №2 з дошкільним відділенням

рік навчання 5

клас навчання 5

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Володіє основною інформацією про себе.

 

Обсяг загальних знань дещо знижений.

 

Володіє основними обчислювальними навичками . Використовує склад числа. Двоцифрові числа додає і віднімає у стовпчик.

Таблицю множення напам’ять не знає.

 

Уміє користуватися наочністю (частково).

Зміст самостійно прочитаної задачі не  розуміє . Проявляє негативізм до розв’язування будь-яких задач.

Відповідає на питання до прочитаного тексту. Читає словами.

Складає розповідь за сюжетними малюнками.  Розповідь спрощена, але послідовна.

Бере участь в рухливих іграх. Інструкції до завдань розуміє, виконує. За наслідуванням  та зразком виконує вправи, запропоновані учителем фізкультури.

Володіє навичками самообслуговування.

Наявні інтелектуальні труднощі:

  • Увага мимовільна, нестійка для запам’ятовування навіть невеликого обсягу
  • При виконанні завдань не може тривалий час концентрувати увагу на роботі, дуже швидко і різко перключається з одного виду діяльності на інший
  • Не може спланувати свою діяльність, дуже часто відволікається  на будь-які зовнішні подразники
  • Пам’ять мимовільна . механічна, переважає зорова
  • Мислення: темп уповільнений, операції узагальнення , аналізу , порівняння сформовані не повністю (може виконати не всі завдання)
  • Переважає наочно-образне мислення
  • Виконання завдань можливе тільки при організуючій і супроводжуючій допомозі асистента.
  • При виконанні будь-якого завдання доступні  лише спільні, поетапні дії з вчителем або асистентом при постійному схваленні і заохоченні
  • Пізнавальні здібності недостатньо розвинені.
  • Мотивація до навчання відсутня _

Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

  • Загальне звучання мовлення  не чітке
  • Артикуляційний апарат: прогнатія
  • Артикуляційна моторика недостатня
  • Словниковий запас нижче вікової норми
  • Наявні помилки в складанні   речень

 

Наявні навчальні труднощі:

  • потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень
  • інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення та мотивації);
  • знижена працездатність
  • без допомоги не завжди  розуміє суть вправи, завдання та гри
  • комунікативна функція на середньому рівні
  • увага нестійка
  • при виконанні завдань не може тривалий час концентрувати  увагу на роботі
  • дуже часто відволікається на будь-які подразники
  • проявляє негативізм  до процесу розв’язування будь-яких задач
  • спостерігається капризність, істерики, якщо щось робиться не по її
  • відсутність прагнення до досягнення мети, зусиль до подолання перешкод не докладає
  • не уміє працювати в групі під час занять

 

 

Наявні фізичні труднощі:

  • дрібна моторика недостатньо розвинена.
  • Рухова увага та швидкість реакції знижені

 

Працювати  над:

  • збагаченням словникового запасу, збільшенням обсягу загальних знань
  • корекцією звуковимови
  • всебічним розвитком дитини
  • ліквідацією недоліків в оволодінні лексикою та граматикою
  • вмінням користуватися різними способами словотворення;
  • над мовним диханням

 

Розвивати:

  • пам’ять як організований, регульований і керований процес
  • рухливість артикуляційного апарату
  • слухо-зорове сприймання
  • вміння володіти інтонаційними засобами виразності мовлення (темп,тембр,сила голосу,логічні наголоси)
  • фразове мовлення
  • розвивати різні способи словотворення  та граматичної
  • словозміни
  • навички читання та графомоторні навички
  • зв’язне мовлення
  • фізичні якості, компоненти рухової активності згідно вікової норми
  • комуікативні навички
  • самоконтроль і саморегуляцію
  • комунікативні якості, навички взаємодії в групі
  • вольові якості
  • якості мислення: послідовність, гнучкість,точність, самостійність
  • вольові якості

 

Формувати:

  • граматичну складову мовлення
  • розуміння послідовності подій
  • необхідні побутові навички самообслуговуван-ня та соціальну модель поведінки
  • уміння викоритовувати план, схему тощо
  • знання, вміння та навички ідповідно до індивідуальних можливостей дитини

 

Вчити:

  • порівнювати подібні обєкти;
  • виділяти головне, істотне, узагальнювати;
  • складати розповіді за опорними словами, які підкріплюються картинками;
  • використовувати схеми роботи для виконання завдань;
  • володіти інтонаційними засобами виразності мовлення
  • аналізувати умову задачі за послідовним планом
  • спрямовувати увагу на певні об’єкти, тривалий час на них

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

 перший рівень підтримки;

другий рівень підтримки;

 третій рівень підтримки;

  •       четвертий рівень підтримки;

 п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

доступність

Так

 

освітлення

          Ні

 

рівень шуму

Так

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

Так

 

Психолого-педагогічна адаптація:

використання візуального розкладу

          Ні

 

збільшення часу на виконання завдань

Так

За потребою

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

За потребою

руховий режим

Так

Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи

використання заохочень

Так

Словесне заохочення, наліпки

використання засобів для концентрації уваги

Так

 

інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

картки-підказки, картки-інструкції

Так

 

Засоби альтернативної комунікації

Так

 

інше

 

 

Модифікація:

скорочення змісту навчального предмета

Так

 

зниження вимог для виконання завдань

так

 

інше

 

 

3) потреба у використанні:

 жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

 шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

 так

 ні

5) потреба в консультації з:

 фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

 фахівцями спеціальних закладів освіти;

    іншими фахівцями

6) наявність індивідуального навчального плану:

 так

 ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Українська мова

Модифікація

Юлія Волошина

Українська література

Модифікація

Юлія Волошина

Зарубіжна література

Модифікація 

Юлія Волошина

Англійська мова

Модифікація

Тетяна Муха

Математика

Модифікація

Альона курищенко

Природничі науки

Адаптація

Дулебо Л.С.

Здоров’я, безпека та добробут

Адаптація

Гриценко О.П.

Вступ до історії та громадянської освіти

Адаптація

Карташова О.Ю.

Інформатика

Адаптація

Муляр Д.С.

Технології

Адаптація

Букреєва О.О.

Образотворче навчання

Адаптація

Оксана Кривозубова

Музичне мистецтво

Адаптація

Світлана Панчук

Фізична культура

Адаптація

Юрій Фоменко

STEM

Flfgnfwsz

Володимир Сидоркін

 

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Психолог (2 г.)

 

 

 

Логопед (2 г.)

 

 

 

Дефектолог (2 г.)

 

 

 

 

6. Навчання:

 за розкладом класу;

 за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ___________________________________________________________________________

 за модифікованим розкладом.

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

 так

 ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

 батьки: _____________________________________________________________

інші законні представники_____________________________________________

 уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,

__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

 соціальний робітник

___________________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

 підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

 адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

 підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

 так

 ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця):

ляльковий театр.

9. Потреба в розумному пристосуванні:

 так, зазначити яка: ____________________________________________________

 ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

  •        адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
  •        використання доступних форм викладу інформації для оцінювання ; використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);

 інше (зазначити що) __________________________________________________

 

11. Потреба у продовженні строків навчання:

 ні.

 

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

Оволодіння  новими знаннями та вміннями. Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку. Вчити сприймати усний виклад навчального матеріалу.

Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень, навчальних вмінь та навичок. Розширення уявлення про навколишній світ. Підвищиться рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності.

 

Розвиток сенсорної, моторної

Продувжувати розвиток орієнтуванню у просторі та часі.

Продовжити розвиток дрібної моторики

 

Підвищення рівня розвитку орієнтування в просторі та часі, підвищиться рівень дрібної моторики

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Корекція звуковимови, розвиток фонематичних процесів, вдосконалення мовленнєвих узагальнень в процесі вправ звукового аналізу і синтезу, розвиток граматичної будови мовлення. Ліквідація недоліків в оволодінні лексикою та граматикою. Робота над зв′язним мовленням.

Покращення зорової мовленнєвої уваги та пам′яті. Дитина навчиться правильно будувати речення.

Покращиться вимова сенсорних –л, л’

 

Розвиток фізичних здібностей

Продовжувати розвивати точність в русі, спритності, рівноваги, гнучкості та працездатності.

Підвищення рівня розвитку дрібної моторики  та зазначених фізичних показників і навичок.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Формувати  вміння вільно спілкуватися в різних мовних ситуаціях. Навчати висловлювати свої переживання та почуття, формувати навички самооцінювання, підвищувати впевненість у собі, своїй самооцінці. Стимулювати бажання дитини працювати, виконувати завдання, виявляти ініціативу.

Покращиться стан емоційно-вольової сфери, дитина навчиться висловлювати свої переживання та почуття, сформуються навички самооцінювання, підвищиться впевненість у собі та своїй самооцінці. Покращиться бажання дитини працювати, виконувати завдання та виявляти ініціативу.

 

Розвиток соціальної сфери

Допомагати дитині в соціальній адаптації, вчити регулювати свої емоції й бажання. Розвивати відчуття відповідальності.

Створювати позитивні ситуації співпраці з дорослими. Залучати до групових ігор, вправ та позакласних заходів.

 

Дитина краще буде соціально адаптуватися, навчиться регулювати свої емоції і бажання. Розвине більше відчуття відповідальності та покращиться прояв емоцій .

Розвинуті комунікативні навички та налагодженні соціальні контакти

 

Подолання навчаль-

них труднощів

Працювати над осмисленням навчального матеріалу, можливістю застосовувати нові знання за аналогією. Розвиток психічних процесів, концентрації на виконанні завдань та саморегуляції поведінкових навичок. Розвиток швидкості сприймання та переробки інформації.

Здобувач освіти до кінця навчального року розуміє навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання. Підвищиться рівень сформованості всіх видів навчальної діяльності.

 

Інші

 

 

 

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

 

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

Захарова Анна Сергіївна

Заступник  директора з НВР

 

Яковенко Микола михайлович

Асистент вчителя

 

Курищенко Альона володимирівна

Вчитель математики

 

Волошина Оксана Миколаївна

Вчитель українська мови , літератури.

 

Гриценко Ольга Петрівна

Вчитель біології

 

Карташова Оксана Юріївна

Вчитель історії

 

Волошина Оксана Миколаївна

Вчитель зарубіжної літератури

 

Муха Тетяна Олегівна

Вчитель англійської мови

 

Кривозубова Оксана Микол.

Вчитель образотворчого мистецтва

 

Гриценко Ольга Петрівна

Вчитель ЗБД

 

Фоменко Юрій Анатолійович

Вчитель фізичної культури

 

Букреєва Олена олександрівна

Вчитель трудового навчання

 

Панчук Світлана Григорівна

Вчитель музичного виховання

 

Данилюк Наталія Вікторівна

Соціальний  педагог

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

 (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

 

 

підпис ___________________________  дата  __________________________

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
29 вересня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку