ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
2. Загальні відомості про учня:
прізвище, власне ім’я, по батькові:
дата народження: 24.07.2008 р.
повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень
рік навчання - сьомий
контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку …..
3. Індивідуальні особливості розвитку учня:
Артур легко контактує з дорослими, розуміє звернену мову, відповідає на прості питання. Володіє категоріями роду, числа відмінків іменників, дієслів, прикметників, утворення зменшуваної форми. Правильно вживає їх у простих реченнях. Зазнає труднощів у побудові складних, поширених речень при складанні оповідання-опису користується питально-відповідною формою недостатньо розвинене монологічне мовлення. Читає великі тексти, дає відповідь на питання простими реченнями (3-4 слова) Вміє складати розповідь за допомогою серії малюнків. Самостійно списує друкований текст письмовими літерами, має добрий слух, тому гарно пише під диктовку тексти. Має достатні навички списування з дошки. Здатний розв`язувати приклади і задачі, рівняння з багатоцифровими числами під наглядом дорослого. Задачі даються важко. Виконує дії та завдання в аналогічних умовах. Знає періоди доби, пори року та дні тижня. Здатний упорядкувати предмети за різними ознаками – форма, довжина, висота, ширина. Знає та розрізняє геометричні фігури, вміє їх креслити самостійно. Знає напам`ять таблицю множення і ділення. Володіє достатнім обсягом знань запам`ятовування. Виконує вказівки вчителя і уважно слухає Орієнтується в схемі власного тіла. Знає, розрізняє кольори, розміри предметів. Достатньо сформовані навички самообслуговування. Вміє виготовляти вироби за допомогою інструкції та певного втручання дорослого. Вміє самостійно тримати ножиці, вирізає крупні деталі, наноси клей на деталі. На уроці біології засвоїв елементарні поняття про будову клітин і органи рослин. Не достатній словниковий запас біологічних термінів. Не вміє аналізувати, групувати предмети. Вміє знаходити материки, океани, кліматичні пояси та наносити їх на контурну карту за допомогою дорослого.Дотримується режиму дня, розуміє правила поведінки в суспільстві. Під час виконання фізичних вправ розуміє і дотримується інструкцій вчителя. Застосовує знання з допомогою дорослого і самостійно. |
функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:
фізичні труднощі:
навчальні труднощі:
|
розвивати:
формувати:
Вчити:
|
4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):
1) рекомендований рівень підтримки:
| + | третій рівень підтримки;
|__| четвертий рівень підтримки;
2) адаптація та модифікація освітнього середовища:
3) потреба у використанні:
|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;
4) потреба в додаткових заняттях:
5) потреба в консультації з:
| + | фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;
| | фахівцями спеціальних закладів освіти;
6) наявність індивідуального навчального плану:
Математика |
Адаптація |
|
Українська мова і література |
Адаптація |
|
Зарубіжна література |
Адаптація |
|
Історія України |
Адаптація |
|
Англійська мова |
Адаптація |
|
Інформатика |
Адаптація |
|
Музичне мистецтво |
Адаптація |
|
Образотворче мистецтво |
Адаптація |
|
Технології |
Адаптація |
|
Біологія |
Адаптація |
|
Географія |
Адаптація |
|
Основи здоров`я |
Адаптація |
|
Фізична культура |
Адаптація |
|
Хімія |
Адаптація |
|
Фізика |
Адаптація |
|
|
|
|
5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):
Найменування заняття (послуги) |
|||
Корекція та розвиток психофізичних функцій |
Практичний психолог |
|
|
Корекція розвитку. Соціально-побутове орієнтування |
Вчитель-дефектолог |
|
|
ЛФК |
Вчитель-реабілітолог,
|
|
|
6. Навчання:
|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:
|__ | за модифікованим розкладом (не відвідує уроків англійської мови)
7. Забезпечення асистента учня (учениці):
1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):
2) асистентом учня (учениці) є:
|_+_| батьки: ______________________
|__| інші законні представники
| | уповноважена батьками особа
8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:
| + | підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;
| +| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;
| | підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.
2) допоміжні засоби для навчання:
9. Потреба в розумному пристосуванні:
10. Особливості проведення оцінювання:
| | адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;
|-- | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);
| | використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;
| | адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);
11. Потреба у продовженні строків навчання:
12. Додаткові напрями роботи:
13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:
Прізвище, імя |
Посада
|
Підпис |
|
|
|
|
заступник директора школи з навчально-виховної роботи |
|
|
Фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру практичний психолог |
|
|
класний керівник, вчитель |
|
|
практичний психолог школи |
|
|
вчитель–дефектолог, логопед |
|
|
мати учня |
|
Індивідуальну програму розвитку погоджено з матір’ю учня
_____________________________________________________________________
Підпис ___________ Дата ___________