ІПР для учня з ООП, третій рівень підтримки

Про матеріал
Як складати ІПР для учня з ООП. Класному керівнику на допомогу та асистенту вчителя
Перегляд файлу

                                       ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання:

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові:

дата народження: 24.07.2008 р.

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

рік навчання  - сьомий

клас навчання- 7-Г

контактні номери телефонів батьків для термінового зв’язку …..

 

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

 

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

 

Артур легко контактує з дорослими, розуміє звернену мову, відповідає на прості питання. Володіє категоріями роду, числа відмінків іменників, дієслів, прикметників, утворення зменшуваної форми. Правильно вживає їх у простих реченнях. Зазнає труднощів у побудові складних, поширених речень при складанні оповідання-опису користується питально-відповідною формою недостатньо розвинене монологічне мовлення.

Читає великі тексти, дає відповідь на питання простими реченнями (3-4 слова)

Вміє складати розповідь за допомогою серії малюнків.

Самостійно списує друкований текст письмовими літерами, має добрий слух, тому гарно пише під диктовку тексти.

Має достатні навички списування з дошки.

Здатний розв`язувати приклади і задачі, рівняння з багатоцифровими числами під наглядом дорослого. Задачі даються важко. Виконує дії та завдання в аналогічних умовах. Знає періоди доби, пори року та дні тижня. Здатний упорядкувати предмети за різними ознаками – форма, довжина, висота, ширина. Знає та розрізняє геометричні фігури,  вміє їх креслити самостійно. Знає напам`ять таблицю множення і ділення.

 Володіє достатнім обсягом знань запам`ятовування.

Виконує  вказівки вчителя і уважно слухає

Орієнтується в схемі власного тіла.

Знає, розрізняє кольори, розміри предметів.

Достатньо сформовані навички самообслуговування.

Вміє виготовляти вироби за допомогою інструкції та певного втручання дорослого.

Вміє самостійно тримати ножиці, вирізає крупні деталі, наноси клей на деталі.

На уроці  біології засвоїв елементарні поняття про будову клітин і органи рослин. Не достатній словниковий запас біологічних термінів. Не вміє аналізувати, групувати предмети.

 Вміє знаходити материки, океани, кліматичні пояси та наносити їх на контурну карту за допомогою дорослого.Дотримується режиму дня, розуміє правила поведінки в суспільстві. Під час виконання фізичних вправ розуміє і дотримується інструкцій вчителя. Застосовує знання з допомогою дорослого і самостійно.

інтелектуальні труднощі:

  • Достатнє сприйняття та переробка інформації
  • Перевага наочно-дійових форм мислення
  • Обмеженість кола загальних життєвих уявлень
  • Словниковий запас не достатній свого віку
  •  Сформовані  часові уявлення.

функціональні

(сенсорні, моторні,

мовленнєві) труднощі:

  • Мовлення порушене.
  • Артикуляційний апарат недостатньо координований.
  • Порушення фонематичного слуху.
  • Словниковий запас на низькому рівні.
  • У мовленні використовує прості речення
  • Розумова продуктивність помірна

фізичні труднощі:

  • Недостатньо розвинена координація; володіє на низькому рівні основними рухами (ходьба, біг, стрибки, лазання).
  • Загальна та дрібна моторика на низькому рівні.

навчальні труднощі:

  • Інтерес до навчання нестійкий (потребує додаткової мотивації)
  • Знижена працездатність
  • Достатній рівень самостійності у виконанні вказівок вчителя.
  • Без допомоги дорослого не завжди розуміє суть завдання.
  • Труднощі при формулюванні висновків, порівняння ознак і функцій, при роботі з практичними та лабораторними роботами.

працювати над:

  • Корекцією психоемоційного стану
  • Збільшенням  словникового запасу слів рідної мови
  • Над граматичною будовою мовлення;

 

  •  
  • Всебічним розвитком дитини
  • Розширення обсягу знань відповідно до шкільної програми

розвивати:

  •                переключати увагу з одного обєкта на інший;
  •                утримувати увагу в межах 20-25 хв.;
  •                емоційно-вольову  сферу;
  •                фонематичний слух;
  •                слухове сприймання;
  •                дрібну моторику;
  •                просторове орієнтування;
  • Увагу;
  • Уяву;
  • Зорову та слухову пам’ять;
  • Навички спілкування з однолітками;
  • Навички саморегуляції та комунікації;
  • Навчальну мотивацію;
  • Зв’язне мовлення;
  • Загальну і дрібну моторику;
  • Просторове орієнтування.

формувати:

  • Стійкі позитивні і правильні соціальні навички;
  • Навичку швидкого та смислового читання;
  • Усні обчислювальні навички.

Вчити:

  •               порівнювати подібні обєкти;
  •               виділяти головне,  узагальнювати;
  •               складати розповіді за опорними словами, які підкріплюються картинками;
  •               використовувати схеми роботи для виконання завдань;
  •               володіти інтонаційними засобами виразності мовлення.
  • Складати тексти;
  • Розв язувати задачі з багатоцифровими  числами та дробами.

 

 

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

|__| перший рівень підтримки;

|__| другий рівень підтримки;

| + | третій рівень підтримки;

|__| четвертий рівень підтримки;

|__| п’ятий рівень підтримки;

 

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

 

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

???????????????

 

 

????????????????????

 

 

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

Так

За потребою Крісло-груша або м'який куточок.

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

Так

 

збільшення часу на виконання завдань

Так

 

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

Так

За потребою

руховий режим

Так

Додаткове розвантаження (за потребою)

використання заохочень

Так

Словесне заохочення

використання стимулюючих засобів для розвитку пізнавальної активності та підтримки уваги

Так

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

Унаочнення змісту навчання

Так

 

Подання нового матеріалу невеликими порціями, з урахуванням працездатності

Так

 

Багаторазові повторення та збільшення кількості однотипних завдань

Так

 

Предметна основа (лічильний матеріал) та лінійка як допоміжні засоби під час обчислень.

Так

 

Візуальний рукописний зразок вчителя (дорослого) для написання невідомих слів.

Так

 

Використання широкого арсеналу дидактичних ігор та вправ

Так

 

Модифікація:

 

 

спрощення змісту навчального предмета

Ні

 

зниження вимог для виконання завдань

Ні

 

Вилучення предметів з навчального плану

Ні

 

 

3) потреба у використанні:

|__| жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

|__| шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях:

|_+_| так

|    | ні

 

5) потреба в консультації з:

| + | фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

|    | фахівцями спеціальних закладів освіти;

|__| іншими фахівцями

 

6) наявність індивідуального навчального плану:

| +  | так

|  | ні.

 

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Математика

Адаптація

 

Українська мова і література

Адаптація

 

Зарубіжна література

Адаптація

 

Історія України

Адаптація

 

Англійська мова

Адаптація

 

Інформатика

Адаптація

 

Музичне мистецтво

Адаптація

 

Образотворче мистецтво

Адаптація

 

Технології

Адаптація

 

Біологія

Адаптація

 

Географія

Адаптація

 

Основи здоров`я

Адаптація

 

Фізична культура

Адаптація

 

Хімія

Адаптація

 

Фізика

Адаптація

 

 

 

 

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

 

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція та розвиток психофізичних функцій

Практичний психолог

 

 

Корекція розвитку. Соціально-побутове орієнтування

 

Вчитель-дефектолог

 

 

ЛФК

Вчитель-реабілітолог,

 

 

 

 

6. Навчання:

| + | за розкладом класу;

|__| за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які:

|__ | за модифікованим розкладом (не відвідує уроків англійської мови)

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

| + | так

|    | ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

|_+_| батьки: ______________________

|__| інші законні представники

|   | уповноважена батьками особа                                                    

|__| соціальний робітник

 

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

| + | підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

| +| адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

|   | підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

|__| так

| + | ні.

 

9. Потреба в розумному пристосуванні:

|__| так, зазначити яка:

| + | ні.

 

10. Особливості проведення оцінювання:

|  | адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

|-- | використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

|   | використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

|   | адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опитувань для осіб, які цього потребують, тощо);

|__| інше (зазначити що)

 

11. Потреба у продовженні строків навчання:

|­­__| так

| + | ні.

 

12. Додаткові напрями роботи:

 

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

 

Вчити сприймати усний навчальний матеріал з предметів гуманітарного циклу

 

 

Розширювати світогляд дитини та сприяти її всебічному розвитку. Розвивати швидкість сприймання і переробки інформації на онлайн-уроках.

 

Буде сприймати усний навчальний матеріал з предметів гуманітарного циклу. Розширення та поглиблення загальних життєвих уявлень; навчальних вмінь та навичок.

Розширення знань про навколишній світ. Буде сприймати інформацію на онлайн-уроках.

 

Розвиток сенсорної, моторної

Продовжувати розвивати дрібну та загальну моторики.

Розвивати координацію, орієнтування в просторі.

 

 

Розвиток  

мовленнєвої сфери

Розвивати активний і пасивний словник. Розвивати вміння звертатися із запитанням, відповідати на них, підтримувати розмову, вести діалог. Формувати вміння складати речення, короткі розповіді.

 

 

Розвиток фізичних здібностей

 Формувати правила здорового способу життя та подальшої соціалізації в умовах воєнного стану. Підтримувати оптимальний руховий режим. Продовжувати розвивати дрібну моторику.

Буде розвивати дрібну моторику.

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Розвивати самостійність, комунікативні навички.

Формувати навички саморегуляції та дисципліни.

 

 

 

Розвиток соціальної сфери

Відпрацьовувати вміння аналізувати свої особистісні особливості.

Продовжувати розвивати комунікативні та психічні навички, формувати бажання спілкуватися з однолітками в школі та на вулиці

Продовжувати вчити орієнтуватися в ситуації в громадських місцях.

Застосовувати мовні і немовні засоби з метою комунікації, спілкування в конкретних соціально-побутових ситуаціях.

 

 

 

 

 

Подолання навчальних труднощів

Розширювати точність та повноту сприймання зорових образів. Вдосконалювати вміння виділяти суттєві ознаки предметів. Розвивати вміння виділяти головне в прочитаному. Вчити прогнозувати наслідки дій та вчинки на прикладі конкретних життєвих ситуацій. Акцентувати увагу на застосуванні набутих знань у конкретних життєвих обставинах.

 

Буде розширювати точність та повноту сприймання зорових образів. Буде вдосконалювати вміння виділяти суттєві ознаки предметів. Буде вміти виділяти головне в прочитаному. Буде акцентувати увагу на застосуванні набутих знань у конкретних життєвих обставинах.

 

 

13.Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

 

Прізвище, імя

Посада

 

Підпис

 

 

 

 

заступник директора школи з навчально-виховної  роботи

 

 

Фахівець (консультант) інклюзивно-ресурсного центру практичний психолог

 

 

          

класний керівник, вчитель

 

 

 

практичний психолог школи

 

 

 

вчитель–дефектолог, логопед

 

 

мати учня

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено з  матір’ю учня                                                    

_____________________________________________________________________
         

 

Підпис ___________                                                                          Дата ___________

 

 

 

docx
Додано
30 жовтня 2023
Переглядів
892
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку