Тема уроку: Ірраціональні рівняння та нерівності
Мета уроку: 1. Систематизувати методи і прийоми розв’язання ірраціональних
рівнянь та нерівностей.
2. Розвивати спостережливість, уміння знаходити помилки й
неточності в розв’язаннях рівнянь.
3. Готувати учнів до ЗНО.
Тип уроку: узагальнення знань, умінь, навичок.
Хід уроку
І. Мотивація навчальної діяльності.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Використовується метод «Мікрофон»
…
…
…
IV. Проведення математичного аукціону.
Проведемо аукціон по продажу пакету акцій на володіння сертифікату з математики, який дозволяє вступити до вузу.
Пропонується 10 акцій, кожна з яких складає 10% від усього пакету. Покупка – це розв’язання рівняння чи нерівності за певний час (час контролює вчитель, який проводить аукціон).
І варіант
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
ІІ варіант
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
Після проведення аукціону учні визначають, яким відсотком пакету акцій вони володіють.
Результати проведення такого аукціону дають можливість вчителю визначити рівень засвоєння теми.
Аналіз типових помилок учнів, які допущені при виконанні роботи є обов’язковим моментом уроку.
V. Підсумок уроку
Вчитель пропонує виконати приклади, аналогічні тим, де були зроблені помилки.