Формування компетентностей:
предметна компетентність: закріпити навички, уміння розв'язувати ірраціональні рівняння; застосовувати ос-новні методи розв'язування ірраціональних рівнянь;
компетентності:спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;уміння вчитися впродовж життя – визначати мету нав-чальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети
LOGO
Щорічно 2 грудня святкують цікаве свято День 2D-художника. Цей день ще відомий, як 2December, є неофіційним професійним святом в честь цифрових художників і ілюстраторів, які створюють двовимірні зображення. 2D-художники займаються створенням плоских нерухомих текстур, на відміну від фахівців 3D, які творять об'ємні (тривимірні) зображення.
Формування
LOGO компетентностей:
предметна компетентність: закріпити навички, уміння розв’язувати ірраціональні рівняння; застосовувати основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь;
.
ключові компетентності:
спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію; уміння вчитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети
LOGO Відповідь:
𝟑
𝟐х −𝟑 = - 3 ; Перевірка: х = -12
3 2 −12 −3 = -3 ;
( 3 2х −3 ) 3=(- 3) 3 ; 3 −24 −3 = -3 ;
2х – 3 = - 27 ; 3 −27 = - 3 ; 2х = -24 ; - 3 = - 3.
Х = -12. Відповідь : -12.
3 х2−4 + 1 = 3х +7 ; Перевірка:
3 х2−4 = 3х + 6 ; 3 −2 2−4 +1 = 3(-2)+7 х2 −4 = х + 2; 3 * 0 + 1 = - 6 + 7 ;
х 2– 4 = х + 4х + 4; 1 = 1 .2
4х = - 8 ; х = - 2 . Відповідь: -2
Х - 4 [1] Х + 3 = 0 ; Перевірка: х =1 Заміна 4 х = a ; 1 - 4 4 1 + 3 = 0 ;
х = a² 1 – 4*1 + 3 = 0;
2
a - 4a + 3 = 0 1 - 4 + 3 = 0 ; a₁ = 1; 0 = 0.
a₂ = 3 т. Вієта Перевірка: х =81
Х 3 Х −4 - 9 3 Х −4 = 0 ; Перевірка: х = 1
(Х - 9) 3 Х −4 = 0 ; 4*3 4−4 -93 4−4 = 0
Х – 9 = 0 або 3 х −4 = 0 ; 4* 0 - 9 * 0 = 0 ; х = 9 або х = 4 . 0 = 0.
Перевірка: х =9
93 9 −4 - 93 9−4 = 0;
9 3 5 - 93 5 = 0 ;
0 = 0 Відповідь: 4; 9.
LOGO
❖1. Над чим ми сьогодні працювали на уроці?
❖2. Що вам видалося найлегшим?
❖3. Які ще труднощі викликають при розв’язуванні ірраціональних рівнянь?
❖4. Що ви можете сказати про проведення уроку? Сподобалося чи ні?
[1] х = 1 маємо х = 1 81 - 44
81 + 3 = 0; 4 х = 3 маємо х = 81 9 – 4 * 3 + 3 = 0 ; Відповідь: 1; 81 . 0 = 0 .