Презентація "Розв'язування ірраціональних рівнянь"

Про матеріал

Формування компетентностей:

предметна компетентність: закріпити навички, уміння розв'язувати ірраціональні рівняння; застосовувати ос-новні методи розв'язування ірраціональних рівнянь;

компетентності:спілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію;уміння вчитися впродовж життя – визначати мету нав-чальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи діяльності для досягнення цієї мети

Перегляд файлу

image

LOGO

УРОК –ЕКСКУРСІЯ

imageЩорічно 2 грудня святкують цікаве свято День 2D-художника. Цей день ще відомий, як 2December, є неофіційним професійним святом в честь цифрових художників і ілюстраторів, які створюють двовимірні зображення. 2D-художники займаються створенням плоских нерухомих текстур, на відміну від фахівців 3D, які творять об'ємні (тривимірні) зображення.

Формування

LOGO                             компетентностей:

предметна компетентність: закріпити навички,  уміння розв’язувати ірраціональні рівняння; застосовувати основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь;

.

ключові компетентності:

imageспілкування державною мовою – доречно та коректно вживати в мовленні математичну термінологію; уміння вчитися впродовж життя – визначати мету навчальної діяльності, відбирати й застосовувати потрібні знання та способи  діяльності для досягнення цієї мети

image

image


image

image

image

image


image

image

image

image

image

imageLOGO Відповідь:

𝟑

image𝟐х −𝟑 = - 3 ;    Перевірка: х = -12      

3 2 −12 −3 = -3 ;

imageimage( 3 2х −3 3=(- 3)  3 ;       3 −24 −3 = -3 ;

2х – 3  = - 27 ;                 3 −27 = - 3 ; 2х = -24 ;                            - 3 = - 3.

Х = -12.                         Відповідь : -12.

image

image

3 х2−4 + 1 = 3х +7 ;              Перевірка:

imageimageimage
3 х2−4 = 3х + 6 ;       3 −2 2−4 +1 = 3(-2)+7 х2 −4 = х + 2;                  3 * 0 + 1 = - 6 + 7 ;  

х 2– 4 = х + 4х + 4;                            1 = 1 .2

4х = - 8  ;                                х = - 2 .                             Відповідь: -2

image

image

image

image

LOGO ВІДПОВІДЬ

imageimageimageimageХ - 4 [1] Х + 3 = 0 ;                   Перевірка: х =1 Заміна 4 х = a ;                     1 - 4 4 1 + 3 = 0 ;

                                                          х = a²                      1 – 4*1 + 3  = 0;

2

a - 4a + 3 = 0    1 - 4 + 3 = 0 ; a = 1;                                                0 = 0.

image                        a = 3 т. Вієта           Перевірка: х =81            

image

image

image

imageLOGO ВІДПОВІДІ

Х 3 Х −4 - 9 3 Х −4 = 0 ;          Перевірка: х = 1

image(Х - 9) 3 Х −4 = 0 ;                    4*3 4−4 -93 4−4 = 0

Х – 9 = 0 або 3 х −4 = 0 ;          4* 0 - 9 * 0 = 0 ;    х = 9 або  х = 4 .                                0 = 0.

Перевірка: х =9

image93 9 −4 - 93 9−4 = 0;

9 3 5 - 93 5 = 0 ;

0 = 0                                    Відповідь:  4; 9.

image

image

LOGO

ПІДСУМОК УРОКУ

image1. Над чим ми сьогодні працювали на уроці?

2. Що вам видалося найлегшим?

3. Які ще труднощі викликають при розв’язуванні ірраціональних рівнянь?

4. Що ви можете сказати про проведення уроку? Сподобалося чи ні?

image



[1] х = 1 маємо х = 1                image81 - 44image 81 + 3 = 0; 4 х = 3 маємо х = 81                9 – 4 * 3 + 3 = 0 ; Відповідь: 1; 81 .                                0 = 0 .

pdf
До підручника
Алгебра і початки аналізу (академічний рівень) 10 клас (Мерзляк А.Г., Номіровський Д.А., Полонський В.Б., Якір М.С.)
Додано
27 січня 2022
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку