Історичне минуле України. Діагностична робота. Працює з текстом (ПТ (ГР 2)) .

Про матеріал
Сприймання, аналіз, інтерпретація інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду
Перегляд файлу

Дата   _____________        Прізвище та ім'я  учня/учениці____________________________

 

Українська література 7 клас І семестр.

Працює з текстом (ПТ (ГР 2))

Історичне минуле України

 Сприймання, аналіз, інтерпретація, критичне оцінювання інформації в літературних текстах різних видів та використання її для збагачення власного досвіду


1. Відновити тексти уривків із творів Андрія Чайковського «За сестрою" і Тараса Шевченка «Розрита могила». Пояснити лексичне значення слів «козак» і «сплюндровано».

(5 б. = 8 слів по 0,5 б. і 2 слова (лексичне значення) по 0,5 б.)


1)   На правому березі ріки _____________, яких десять миль від ___________, лежало __________________село______________. Даремно шукав би хто його в теперішню пору. Воно_______________. Зруйноване, поросле травою, як багато-багато інших тогочасних __________________осель.

2) Світе тихий, краю милий,

Моя _________________________,

За що тебе сплюндровано,

 За що, ________________, гинеш?

Козак - __________________________________________________________

_________________________________________________________________

Сплюндровано -____________________________________________________ __________________________________________________________________

 

2. Розташувати послідовно епізоди твору «За сестрою»

(2 б. = 8 епізодів по 0,25 б.)

  • Головний герой повертається додому.
  • Татари напали на село.
  • Історія села Спасівки. Розповідь про рід Судаків.
  • Павлусь утікає на татарському коні.
  • Татар розбито. Мустафа в полоні.
  • Визволення спасівчан і Степана з неволі.
  • Зустріч із братом Петром та козаками.
  • Зустріч із Ганнусею. Воля або смерть.

 

 

 

3. Робота з текстом.

1) Прочитати текст, визначити художні засоби ( 3,5 б. = 7 засобів по 0, 5 б.), назвати твір (0, 25 б.), його автора(0, 25 б.),  літературного героя, якому належать слова(0,5 б.)  та записати основну думку уривка (0,5 б.):

«Дух бунту і непокори живе (                               ) в народі. Серце його тужить (                                  ) за давніми порядками (                                   ), де не було ні князів, ні власті, де кожда громада жила для себе, а против спільного ворога (                               ) всі дружилися по добрій волі (                                       ) і вибирали та скидали свого старшину. Народ глядить на бояр, мов пастухи на вовка (                                     ), і скоро би тілько побачив, що бояри тягнуть у сторону великого Чінгісхана одверто, то побив би їх камінням. Коли ж за приближенням вашої сили бояри піддадуться вам і віддадуть вам засіки, народ пирсне, як полова від вітру (                                               )».

Назва твору - ___________________________________________

Автор - _________________________________________

Цитата належить _______________________________

2) Основна думка уривка: _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.Установи відповідність між назвою та твором (3 б.= 6 відповідей по 0,5 б.):

 

1) Бурунда

А) А. Чайковський «За сестрою»

Б) Т. Шевченко «Розрита могила»

В) І. Франко «Захар Беркут»

1)

2) Мустафа

2)

3) Ой Богдане

3)

4) москаль

4)

5) Тухля

5)

6) Семен Непорадний

6)

 

Усього: 12 балів
 

 

 

 

 

 

 

 

Дата   _____________        Прізвище та ім'я  учня/учениці____________________________

 

Українська література 7 клас. Модиф.

Працює з текстом (ПТ (ГР 2))                        

Історичне минуле України

1. Відновити тексти уривків із творів Андрія Чайковського «За сестрою", Тараса Шевченка «Розрита могила» та Івана Франка «Захар Беркут». (6 б. = 12 слів по 0,5 б. )


1)   На правому березі ріки _____________, яких десять миль від ___________, лежало __________________село______________. Даремно шукав би хто його в теперішню пору. Воно_______________. Зруйноване, поросле травою, як багато-багато інших тогочасних __________________осель.

 

2) Світе тихий, краю милий,

Моя _________________________,

За що тебе сплюндровано,

 За що, ________________, гинеш?

 

3) Се новий тухольський боярин, __________________________, справляв великі лови на грубу звірину. Він святкував почин свого нового життя,— бо недавно ___________________________дарував йому в ___________________________величезні полонини і ціле одно пригір’я  _________________________ …

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 листопада
Переглядів
2738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку