"Історичні джерела з історії Стародавнього світу"

Про матеріал

Урок 5 за програмою НУШ 6 клас Історія України. Всесвітня історія. Підручник І.щупака. Розроблено на основі модельної програми «Історія України. Всесвітня історія. 6 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Піскарьова І.О., Бурлака О.В., Майорський В.В., Мелещенко Т.В., Щупак І.Я.) «Рекомендовано Міністерством освіти та науки України» (наказ Міністерства освіти та науки України від 12.07. 2021 № 795) Презентація складається з 21 слайду: тема уроку, організація класу, освітні цілі, фронтальна бесіда, основний матеріал, рефлексія, пояснення домашнього завдання.

Перегляд файлу

image

image

image

image


image

image

Практичне завдання

1.          Розгляньте ілюстрації історичнихджерел на с. 21, які

 допомагають ученим

досліджувати історію первісності та стародавнього світу.

Чи всі представлені у вправі види історичних джерел

imageвикористовують для дослідження найдавнішої історії людства?

imageПідручник.       Визначте, до якого виду джерел Сторінка   належать ці пам’ятки.


image


Практичне завдання

2.          imageПригадайте, які спеціальніісторичні дисципліни (СІД) допомагають досліджувати минуле людства.

Вкажіть до кожної ілюстрації на

imageс.21 назву СІД, що допоможе вченим дослідити

СторінкаПідручник. зображене на ній історичне джерело.

image

image

image

image

2.   Про що можна довідатися з цього історичного джерела? Оберіть варіанти відповіді:

а) матеріали, які використовували давні майстри у будівельній справі;

б) хімічний склад фарб, що забезпечили збереження кольору мозаїк;

в) час виготовлення мозаїки;

г) звичний раціон харчування давніх людей;

д) міфологічні/релігійні уявлення доби античності;

е) традиції побуту давніх жителів місцевості, де знайдена мозаїка;

image
imageє) становище в суспільстві власників будівлі, окрасою якої була мозаїка.

3.   Які самостійні науки та СІД могли бути залучені під час дослідження мозаїки:

а) для розшифрування написів імен муз;

б) для встановлення віку пам’ятки;

в) для визначення матеріалу, з якого виготовлено мозаїку?

4.   Узагальніть інформацію, яку «розповідає» про минуле мозаїка «Дев’ять муз».

5.   imageПоясніть, чому важливо зберігати пам’ятки давнини.


Слово вчителя

imageimageЗ розвитком сучасних технологій музейні колекції світу стали нам ближчими. Тепер відвідати експозиції давніх пам’яток можна не

imageвиходячи з дому. Запрошуємо на віртуальну екскурсію до

СторінкаПідручник.                    Музею мозаїк Зевгми.

image

image

Фронтальне опитування

1.За допомогою яких історичних джерел досліджують сторію стародавнього світу?

Підручник.

2.  imageЯк спеціальні історичні дисциплінидопомагають досліджувати історію стародавнього світу?

3.  imageЧому важливо вивчати історичніджерела?

4.  Як цікавість до давнини сприяєрозвитку туризму?


image

image

imageуспіхів у навчанні

pdf
Додав(-ла)
Kupar Tatiana
Додано
12 листопада 2023
Переглядів
175
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку