Урок інтегрованого узагальнення та повторення вивченого матеріалу для 5 класу з теми «Історичний час» з використанням ігрових технологій.
Модельна програма: Модельна навчальна програма «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» для закладів загальної середньої освіти (автори Бурлака О.В., Власова Н.С., Желіба О.В., Майорський В.В., Піскарьова І.О., Щупак І.Я.)
Тема розділу: «Історичний час і простір»
Освітня галузь, змістовний матеріал якої інтегрується:
Історична, мовно-літературна освітня галузь, математична освітня галузь
Очікувані результати уроку (відповідно до програми) |
Ключові компетентності, що формуються |
Наскрізні уміння, що формуються |
• знає одиниці вимірювання часу, поняття «століття», «тисячоліття», «ера», «хронологія», «час» • визначає алгоритм визначення століття за роками, розташовує події у хронологічній послідовності |
|
|
Опис завдання, у дистанційному форматі навчання:
Учні попереджаються про самооцінювання на початку уроку.
Далі працюють над виконанням завдань.
4. Розподілити роки за належністю до століть та тисячоліть
5. Історична гра «Вибери категорію - поглиб свої знання». (допомагає логічно мислити, швидко орієнтуватися та рахувати)
6. Розв’язування хронологічних задач (на матеріалі відомостей з життя українських письменників, історичних подій періоду нашої ери та періоду до нашої ери).
7. Історична математика (допомагає сконцентруватися, сприяє запам’ятовуванню).
Час на виконання: 25-30 хвилин
Після виконання завдання – підбиття підсумків та самооцінювання