Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Розділ ІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту другого розділу повісті Івана Франка "Захар Беркут", розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери персонажів , прослідковувати причинно-наслідкові звязки, робити висновки, повторити питання теорії літератури. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

               Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Розділ ІІ. Тест

                                                           І варіант

1.Тухольський народ жив в основному

 А хліборобством  Б  скотарством  В полюванням

2.У полонинах, що були власністю тухольської громади, випасали

А  овець  Б  корів  В  кіз

3.Сама місцевість була  А покрита темними смерековими лісами  Б   постачала  тухольцям звірину, лісові овочі та мед    В гориста, скалиста, неприступна

4.Провідник ловецького товариства  -  А Максим  Б Захар Беркут В Мирослава

5. «Власті у нас над громадою не має ніхто: громада має власть сама.. »- сказав

А  Тугар Вовк  Б  Максим  В  Мирослава

6. Підберіть замість крапок необхідне за змістом слово: «Очі … блищали огнями гордості й подиву, коли він говорив »  А Мирослави                                                      Б Захара Беркута  В  Максима

7.Під час спілкування з Максимом та Мирославою Тугара Вовка розгнівило те, що  А молодий парубок такий сміливий і поводиться з ним і з його донькою, мов із рівними собі   Б  Максим не прислухався до його слів В Максим мав власну думку й міг її відстояти

8.Максим упевнений, що поза Тухольщиною для них немає світу, тому що        тухольці   А  тут народилися й живуть  Б над усе люблять свій край і можуть його боронити   В  не знають ріднішого місця на землі

9.Тугар Вовк відмовляє Максимові, коли той просить руки Мирослави, тому що

А Максим йому не подобається як людина   Б хоче віддати доньку заміж за представника княжого роду  В вважає його смердом, не рівним йому, бояринові

10. Установіть відповідність між персонажем та його висловлюванням:

   Персонаж                     Висловлювання  персонажа

1.Захар Беркут  А Боярине-батьку, позволь мені бути твоїм найщирішим слугою

2.Мирослава  Б Іди геть, ти несповна розуму, ти сказав слова в нападі божевілля

3.Максим           В  Годі мовчати, я не померкну для тебе, молодче…

4.Тугар Вовк     Г Тугар Вовк, мов остовпілий, глядів на свою доньку

             Д Усе, що він робив, думав, говорив і думав він з поглядом на добро…

11.У реченні «Він випростався перед боярином, мов молодий, пишний дубчик» автор використав художній засіб    А епітет  Б  метафору  В  порівняння

12.Які вчинки Максима Беркута заслуговують на повагу, захоплення? Чому саме? Відповідь аргументуйте прикладами.

 

               Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Розділ ІІ. Тест

                                                           ІІ варіант

1. Тухольський народ жив в основному

 А землеробством  Б полюванням   В  скотарством

2.У полонинах, що були власністю тухольської громади, випасали

А кіз  Б  овець  В  корів

3.Сама місцевість  А постачала  тухольцям звірину, лісові овочі та мед  Б  гори-         ста, скалиста, неприступна   В  покрита темними смерековими лісами 

4.Провідник ловецького товариства - А  Захар Беркут Б  Мирослава  В Максим

5. «Мій батько досвідний чоловік і радо служить громаді. Як він говорить на раді громадській, так не зуміє ніхто в цілій верховині…» - говорить

А  Максим  Б  Мирослава  В  Захар Беркут

6. Підберіть замість крапок необхідне за змістом слово: «Немов болючий дотик, вразили ті слова … »  А Максима  Б  Мирославу   В  Захара Беркута

7.Під час спілкування з Максимом та Мирославою Тугара Вовка розгнівило те, що  А Максим не прислухався до його слів Б Максим мав власну думку й міг її відстояти   В молодий парубок такий сміливий і поводиться з ним і з його донькою, мов із рівними собі

8.Максим упевнений, що поза Тухольщиною для них немає світу, тому що  тухольці   А над усе люблять свій край і можуть його боронити                                                Б тут народилися й живуть  В  не знають ріднішого місця на землі

9.Тугар Вовк відмовляє Максимові, коли той просить руки Мирослави, тому що

А хоче віддати доньку заміж за представника княжого роду Б  вважає його смердом, не рівним йому, бояринові  В  Максим йому не до вподоби як людина

10. Установіть відповідність між персонажем та його висловлюванням:

   Персонаж                     Висловлювання персонажа

1.Максим        А І ти, підлий хамів роде, смієш рівняти себе зо мною?

2.МирославаБ Життя лиш доти має вартість, доки чоловік може помагати іншим

3.Тугар Вовк   В А тепер, молодче, йди домів і не лякайся нічого…

4.Захар Беркут Г  Нічого злого я не сказав тобі… Волів би я загинути за неї…

                          Д А Максим довго ще стояв на місці, очарований, щасливий.

11.У реченні «Мирослава їхала на лови посеред гостей гордо, сміло, мов стрімка тополя серед коренастих дубів…»  автор використав художній засіб                                       А порівняння   Б  метафору  В  епітет

12. Які вчинки Мирослави заслуговують на повагу, захоплення? Чому саме? Відповідь аргументуйте прикладами.

 

docx
Додано
27 вересня 2020
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку