Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Розділ ІІІ. Тест

Про матеріал
Мета тесту - перевірити знання учнями змісту третього розділу повісті Івана Франка "Захар Беркут", розвивати память, логічне мислення, емоційну сферу підлітків, учити їх аналізувати вчинки та характери персонажів , прослідковувати причинно-наслідкові звязки, робити висновки. Кожне питання має один правильний варіант відповіді; одне питання - на встановлення відповідності, одне - для висловлення учнем власної думки. Наявні міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

   Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Розділ ІІІ. Тест

                                                           І варіант

1.За селом Тухлею, зараз же близь водопаду, стояла посеред поля величезна

  А липа   Б  смерека  В береза

2.Тухольці вірили, що вона -  А  володіє надзвичайною магічною силою  Б  дар їхнього споконвічного добродія, царя велетнів  В охоронець їхнього поселення

3.З-під коріння дерева било джерело погожої води, тут було А  святе урочисте місце  Б місце проведення урочистих подій  В місце копних зборів тухольських

4.Установіть відповідність між персонажем та його зовнішністю:

   Персонаж                     Зовнішність    персонажа

1.Захар Беркут   А Наймолодший, мов здоровий дубчак  між явориною, визначався  між усім тухольським парубоцтвом

2.Максим         Б Молоде красиве лице загорілось стидливим рум’янцем…

3.Мирослава    В  Він був іще сильний і кремезний, сивий, як голуб…

                    Г Тихий шепіт вдоволення і радісної рішучості пройшов по громаді.

5.У мандрівці, щоб навчитися лікувати людей, Захар перебував

 А  три  Б чотири В п’ять років

6.З мандрівки Захар Беркут повернувся  А не тільки лікарем, а й громадянином Б  обізнаним і задоволеним    В  упевненим у своїх силах

7.Захар Беркут уміло керував громадою, тому    А  члени тухольської громади жили дружно, не бідували    Б  Тухольщину й досі обминали неситі очі князів і бояр  В  жителі Тухольщини були йому дуже вдячні

8. Тугар Вовк прийшов у село Тухля зі   А  міста Глухова   Б міста Києва                          В столичного княжого міста Галича

9. Боярин Тугар Вовк провинився проти бога і громади, тому що  А    на суді забив  свідка, громадянина Тухлі  Б  не дав можливості висловитися Митькові Вояку, учаснику битви над Калкою   В  порушив  правила, порядок громади

10.Під час розмови з Захаром Беркутом, членами громади Тугар Вовк поводить себе А  коректно, виховано  Б зухвало, грубо, зверхньо  В гідно, пристойно

11. У реченні «Весняне небо ясніло пречистим блакитом, немов не бачачи земної журби та тривоги…»  автор використав художній засіб                                       А порівняння   Б  метафору  В  епітет

12.Висловіть своє ставлення до Захара Беркута й Тугара Вовка, аргументуйте його.

 

 

 Іван Франко, історична повість «Захар Беркут». Розділ ІІІ. Тест

                                                         ІІ варіант

1. За селом Тухлею, зараз же близь водопаду, стояла посеред поля величезна

  А  береза  Б  липа   В  смерека

2.Тухольці вірили, що вона -  А охоронець їхнього поселення Б  володіє надзви-чайною магічною силою  В дар їхнього споконвічного добродія, царя велетнів

3.З-під коріння дерева било джерело погожої води, тут було А місце копних збо-рів тухольських  Б святе урочисте місце  В місце проведення урочистих  подій

4. Установіть відповідність між персонажем та його висловлюванням:

   Персонаж                     Зовнішність   персонажа

1.Максим        А Мов стародавній дуб-велетень, стояв серед молодого покоління

2.Мирослава  Б Він стояв веселий, говіркий, розповідав багато гарного, цікавого

3.Захар Беркут В Воно з цікавістю позирнула на гніздо Беркутів: затишно, супо-

                          кійно і ясно було на тім обійсті, потік журчав стиха…

                         Г Хвилю стояла мовчанка на майдані

5. У мандрівці, щоб навчитися лікувати людей, Захар перебував

 А п’ять   Б шість   В чотири роки

6. З мандрівки Захар Беркут повернувся     А  упевненим у своїх силах                         Б не тільки лікарем, а й громадянином В обізнаним і задоволеним

7. Захар Беркут уміло керував громадою, тому   А   жителі Тухольщини були йому дуже вдячні   Б   члени тухольської громади жили дружно, не бідували     В Тухольщину й досі обминали неситі очі князів і бояр 

8.Тугар Вовк прийшов у село Тухля зі   А  столичного княжого міста Галича       Б  міста  Глухова  В  міста Києва

9. Боярин Тугар Вовк провинився проти бога і громади, тому що  А   порушив правила, порядок громади  Б  на суді забив  свідка, громадянина Тухлі  В  не дав можливості висловитися Митькові Вояку, учаснику битви над Калкою 

10. Під час розмови з Захаром Беркутом, членами громади Тугар Вовк поводить себе  А гідно, належним чином Б коректно, виховано В зухвало, грубо, зверхньо

11. У реченні «Се був сивий, як голуб, звиш дев’яностолітній старець,  найстар-ший віком у цілій тухольській громаді»  автор використав художній засіб               А порівняння   Б  метафору  В  епітет

12.Висловіть своє ставлення до Захара Беркута й Тугара Вовка, аргументуйте його.

 

 

 

docx
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
3584
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку