У дошкільному та ранньому шкільному віці у дітей переважає наочно-образна пам'ять, тому в роботі з дітьми пропонуються використання мнемотаблиць для розучування віршів, складання описових розповідей. Пропоную декілька таблиць, які використовую у своїй роботі
У дошкільному та ранньому шкільному віці у дітей переважає наочно-образна пам’ять, тому в роботі з дітьми пропонуються використання мнемотаблиць для розучування віршів, складання описових розповідей. Пропоную декілька таблиць, які використовую у своїй роботі.
Етапи роботи над вивченням віршів за допомогою мнемотаблиці
1. Виразне читання вірша педагогом.
2. Повторне читання вірша дорослим з опорою на мнемотаблицю. Установка, що цей вірш буде вивчатися напам'ять.
3. Запитання за змістом вірша.
4. Пояснення значення незрозумілих слів у доступній для дитини формі.
5. Читання дорослим окремо кожного рядка вірша і повторення його дитиною з опорою на мнемотаблицю.
6. Відтворення дитиною вірша з опорою на мнемотаблицю.