Із досвіду роботи. Етапи роботи над вивченням віршів за допомогою мнемотаблиці

Про матеріал

У дошкільному та ранньому шкільному віці у дітей переважає наочно-образна пам'ять, тому в роботі з дітьми пропонуються використання мнемотаблиць для розучування віршів, складання описових розповідей. Пропоную декілька таблиць, які використовую у своїй роботі

Перегляд файлу

        У дошкільному та ранньому шкільному  віці у дітей переважає наочно-образна пам’ять, тому в роботі з дітьми пропонуються використання мнемотаблиць для розучування віршів, складання описових розповідей. Пропоную декілька  таблиць, які використовую у своїй роботі.

Етапи роботи над вивченням віршів за допомогою мнемотаблиці

1. Виразне читання вірша педагогом.

2. Повторне читання вірша дорослим з опорою на мнемотаблицю. Установка, що цей вірш буде вивчатися напам'ять.

3. Запитання за змістом вірша.

4. Пояснення значення незрозумілих слів у доступній для дитини формі.

5. Читання дорослим окремо кожного рядка вірша і повторення його дитиною з опорою на мнемотаблицю.

6. Відтворення дитиною вірша з опорою на мнемотаблицю.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макогон Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
4063
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку