Дидактичні ігри Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями математичних знань, умінь і навичок. Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезне світле вікно через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.
При організації гри з математики необхідно враховувати: Мета гри. Які уміння і навички з математики засвоять учні в процесі гри? Якому моменту гри потрібно надати особливе значення? Яку виховну мету буде поставлено при проведенні гри? Кількість учасників гри (гра потребує відповідного числа учасників). Які дидактичні матеріали і засоби будуть використані під час гри? Як з найменшою затратою часу ознайомити учнів із правилами гри? На який час буде розрахована гра? Чи буде вона цікавою? Чи захочуть учні грати ще раз? Як зацікавити всіх учнів класу для участі у грі? Як організувати спостереження за дітьми, щоб вияснити чи всі включилися в гру? Які зміни можна ввести в гру, щоб підвищити цікавість і активність учнів? Які висновки потрібно повідомити учням після гри (кращі моменти, недоліки, результат засвоєння знань, відповідні оцінки)?
Результативність роботи 2014 – 2015 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Беребера В., 10 клас. ІІ місце: Варнацький Д., 10 клас. ІІІ місце: Верхуша Я., 10 клас. ІІ місце: Ховрич І., 8 клас. 2015 – 2016 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Мельник О., 9 клас. 2016 – 2017 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Філоненко І., 8 клас.