Із досвіду роботи вчителя математики КЗ «Городнянський ліцей №1» Резніченко Наталі Вікторівни, спеціаліста вищої категорії, старший вчитель

Про матеріал
Із досвіду роботи вчителя математики КЗ «Городнянський ліцей №1» Резніченко Наталі Вікторівни, спеціаліста вищої категорії, старший вчитель
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Із досвіду роботи вчителя математики КЗ «Городнянський ліцей №1» Резніченко Наталі Вікторівни, спеціаліста вищої категорії, старший вчитель.

Номер слайду 2

“Мети досягає той, хто її прагне” Не забороняти, а направляти; Не керувати, а співкерувати; Не примушувати, а переконувати; Не командувати, а організовувати. «Ігрові моменти на уроках математики»

Номер слайду 3

Дидактичні ігри Дидактичні ігри – важливий засіб успішного засвоєння учнями математичних знань, умінь і навичок. Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності дитини, засіб її повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезне світле вікно через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.

Номер слайду 4

При організації гри з математики необхідно враховувати: Мета гри. Які уміння і навички з математики засвоять учні в процесі гри? Якому моменту гри потрібно надати особливе значення? Яку виховну мету буде поставлено при проведенні гри? Кількість учасників гри (гра потребує відповідного числа учасників). Які дидактичні матеріали і засоби будуть використані під час гри? Як з найменшою затратою часу ознайомити учнів із правилами гри? На який час буде розрахована гра? Чи буде вона цікавою? Чи захочуть учні грати ще раз? Як зацікавити всіх учнів класу для участі у грі? Як організувати спостереження за дітьми, щоб вияснити чи всі включилися в гру? Які зміни можна ввести в гру, щоб підвищити цікавість і активність учнів? Які висновки потрібно повідомити учням після гри (кращі моменти, недоліки, результат засвоєння знань, відповідні оцінки)?

Номер слайду 5

До ігрових моментів відносимо

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Естафета “Хто швидше”

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Гра “Задачі від Незнайки”

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Розв'яжи кросворд

Номер слайду 15

Математичний лабіринт

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Використання мультимедіа

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Учнівські проекти

Номер слайду 20

Учнівські проекти

Номер слайду 21

Участь у міжнародному конкурсі “Кенгуру”

Номер слайду 22

Стежинами дитячої творчості…

Номер слайду 23

Заняття факультативу

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Кабінет математики Зав. кабінетом: Резніченко Н.В.

Номер слайду 26

Результативність роботи 2014 – 2015 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Беребера В., 10 клас. ІІ місце: Варнацький Д., 10 клас. ІІІ місце: Верхуша Я., 10 клас. ІІ місце: Ховрич І., 8 клас. 2015 – 2016 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Мельник О., 9 клас. 2016 – 2017 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Філоненко І., 8 клас.

Номер слайду 27

Результативність роботи 2017 – 2018 навчальний рік ІІ етап предметних олімпіад І місце: Філоненко І., 9 клас. ІІ місце: Ватоліна О., 11 клас. ІІІ етап предметних олімпіад Диплом ІІІ ст. – Філоненко Ігор

Номер слайду 28

Нагороди

Номер слайду 29

Участь у конкурсі “Використання ІКТ в освітньому процесі”

Номер слайду 30

Випуск методичної літератури

Номер слайду 31

Виступи на МО, семінарах, педрадах

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Випуск – 2005

Номер слайду 34

Випуск – 2013

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Стежками наставників Сорока Світлана Кучерявенко Анна Стародубець Юлія Карасько Дмитро

Номер слайду 37

Я – вчитель математики. Глибина і абстракції сила, Підрахунок в задачі структурній, Строга логіка, виклад красивий, Математиків ваблять віки. Проникаючи в зоряні далі, В таємницю земної кори, Математика всіх закликає: "Ти міркуй, фантазуй і твори!"

Номер слайду 38

Дякую за увагу!

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
30 березня 2021
Переглядів
465
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку