Календарне планування 1 клас НУШ. Навчання грамоти - І семестр 8 годин на тиждень.
1
Календарне планування уроків навчання грамоти
1 КЛАС
1 – СЕМЕСТР
8 ГОД НА ТИЖДЕНЬ1
Читання (сторінки Букваря) |
Письмо (сторінки зошита) |
||||
ДОБУКВАРНИЙ ПЕРІОД2 |
|||||
|
|
|
|
|
|
1 |
|
Знайомство з Букварем. с. 3 Ознайомлення з правилами сидіння за партою, користування шкільним приладдям. |
2 |
|
с.1 Ознайомлення з письмовим приладдям, правилами сидіння за партою під час письма. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Розташування зошита на парті під час письма. |
3 |
|
Школа, с. 4-5 Сприймання на слух віршованих творів. Формування умінь розрізняти слова та речення. Складання речень за ілюстраціями, власними спостереженнями. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту «Перший дзвінок» І. Блажкевич.
|
4 |
|
с. 2-3 Формування уміння орієнтуватися на площині сторінки зошита. (Ознайомлення з поняттями «зверху», «знизу», «справа», «зліва». Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч від малюнка, зображеного посередині. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Наведення ліній ( пряма, крива, ламана) у заданому напрямі. Розфарбовування*. |
5 |
|
Школа, с. 4-5 Сприймання на слух віршованих творів. Формування умінь розрізняти слова та речення. Складання речень за ілюстраціями, власними спостереженнями. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту «Перший дзвінок» І. Блажкевич.
|
6 |
|
с. 2-3 Формування уміння орієнтуватися на площині сторінки зошита. (Ознайомлення з поняттями «зверху», «знизу», «справа», «зліва». Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу, ліворуч, праворуч від малюнка, зображеного посередині. Рух кисті уздовж рядка у процесі виконання графічних вправ. Наведення ліній ( пряма, крива, ламана) у заданому напрямі. Розфарбовування*. |
7 |
|
Вітання. Знайомство, с.6-7. Культура мовлення та спілкування. Роль ввічливих слів у спілкуванні. Міміка та інтонування: їх значення у спілкуванні. Слово. Речення. Практичне ознайомлення зі словом та реченням на основі ілюстрацій. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). |
8 |
|
с.4 Бесіда за навчальними слайдами. Складаємо речення (розповідні, окличні, питальні). Знаки пунктуації (крапка, знак оклику, знак питання, кома).
|
9 |
|
Вітання. Знайомство, с.6-7. Культура мовлення та спілкування. Роль ввічливих слів у спілкуванні. Міміка та інтонування: їх значення у спілкуванні. Слово. Речення. Практичне ознайомлення зі словом та реченням на основі ілюстрацій. Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). |
10 |
|
с.4 Бесіда за навчальними слайдами. Складаємо речення (розповідні, окличні, питальні). Знаки пунктуації (крапка, знак оклику, знак питання, кома).
|
11 |
|
Клас, с.8 Формування уявлень про діалог без уживання терміну. Виокремлення з мовлення речень та слів. Складання речень за ілюстраціями.
|
12 |
|
c. 5-6 Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення, домальовування3. Чітке промовляння назв зображених предметів. Штрихування малюнків3. |
13 |
|
Клас, с.8 Формування уявлень про діалог без уживання терміну. Виокремлення з мовлення речень та слів. Складання речень за ілюстраціями.
|
14 |
|
c. 5-6 Відтворення колових і прямих рухів пальців. Наведення, домальовування3. Чітке промовляння назв зображених предметів. Штрихування малюнків3. |
15 |
|
Склад. Наголос, с. 9. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Одно-, дво-, трискладові слова. Поняття «наголосу». Наголошений та ненаголошений склад. Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Умовні позначення звукової будови слів. Опрацювання тексту «Голубий дзвоник» В Заєць. |
16 |
|
с. 7 Схеми слів зі складів. Ознайомлення з основним рядком сітки зошита, окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. |
17 |
|
Склад. Наголос, с. 9. Ознайомлення зі складовою будовою слова. Одно-, дво-, трискладові слова. Поняття «наголосу». Наголошений та ненаголошений склад. Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Умовні позначення звукової будови слів. Опрацювання тексту «Голубий дзвоник» В Заєць. |
18 |
|
с. 7 Схеми слів зі складів. Ознайомлення з основним рядком сітки зошита, окремо верхньою та нижньою рядковими лініями. Формування уявлення про поле сторінки. Письмо ламаних і півовальних ліній у рядку. |
19 |
|
Зоопарк, с. 10 Формування умінь ставити запитання і відповідати на них. Логічні вправи за питаннями: хто це? Що це? Розподіл предметів за семантичними групами «живі – неживі істоти», «хто? – що?». Опрацювання тексту «Оленятко» А. Загрудний, с. 11 |
20 |
|
с. 8 Закріплення уміння писати в рядку. Письмо ламаних ліній, кіл у рядку. Наведення, домальовування3.
|
21 |
|
Осінь, с. 12-13 Ознайомлення зі словами, що є ознаками предметів. Логічні вправи за питаннями: який? Яка? Яке? Які? Порівняння предметів. Складання речень за предметними малюнками, ілюстраціями. Опрацювання тексту «Щоб не запізнитись» Г. Бойко. |
22 |
|
с. 9 Письмо півовальних ліній у рядку. Зображення предметів у рядку. Зафарбовування малюнків*.
|
23 |
|
Було, тепер, буде. с. 14-15 Розширення уявлень про слово та речення Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Логічні вправи за питаннями: що робить? Що роблять? Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка. Опрацювання тексту «Мавпенятко», Р. Скачко. |
24 |
|
с. 10 Бесіда за навчальними слайдами. Відновлення послідовності подій. Складання речень за ілюстраціями. Підготовчі вправи до написання літер. |
25 |
|
Було, тепер, буде. с. 14-15 Розширення уявлень про слово та речення Ознайомлення зі словами, що означають дії предметів. Логічні вправи за питаннями: що робить? Що роблять? Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка. Опрацювання тексту «Мавпенятко», Р. Скачко. |
26 |
|
с. 10 Бесіда за навчальними слайдами. Відновлення послідовності подій. Складання речень за ілюстраціями. Підготовчі вправи до написання літер. |
27 |
|
Мова. Мовлення, с.16 Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Опрацювання тексту «Українська мова» Г. Чубач. Сім’я. Родина. Батьківщина. с. 17. Опрацювання тексту «Є у сонця небо синє…» Г. Чубач |
28 |
|
с. 11 Складання діалогів за слайдами навчальної презентації. |
29 |
|
Складаємо розповідь, с. 18 -19 Казки. Мультфільми. Уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа. Слухання та розповідь казки. Закріплення поняття «наголос». Складання речень за ілюстраціями та слайдами мультиплікаційних фільмів. |
30 |
|
Бесіда за навчальними слайдами. Складання речень за ілюстраціями та слайдами. Письмо коротких і довгих вертикальних ліній,
|
31 |
|
Звуки. Букви. с.20 Голосні та приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Побудова зв’язного висловлювання за серією малюнків, слайдами навчальної ілюстрації. Опрацювання тексту «Світ веселих літер» О. Довгань |
32 |
|
с.12-13 Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Похила лінія сітки зошита Письмо коротких і довгих похилих ліній, ліній із заокругленням(петлями) в основному рядку та за межами рядка. Наведення штрихованих контурів, зафарбовування малюнків*. Написання розділових знаків у кінці речення (знак оклику, знак питання). |
33 |
|
Звуки. Букви. с.20 Голосні та приголосні звуки. Формування навичок звукового аналізу слів. Побудова зв’язного висловлювання за серією малюнків, слайдами навчальної ілюстрації. Опрацювання тексту «Світ веселих літер» О. Довгань |
34 |
|
с.12-13 Міжрядкова (допоміжна) лінія сітки зошита. Складання речень за малюнком. Похила лінія сітки зошита Письмо коротких і довгих похилих ліній, ліній із заокругленням(петлями) в основному рядку та за межами рядка. Наведення штрихованих контурів, зафарбовування малюнків*. Написання розділових знаків у кінці речення (знак оклику, знак питання). |
БУКВАРНИЙ ПЕРІОД |
|||||
35 |
|
Аа. с. 22-23 Звук [а], позначення його буквою «а». Виділення звука [а] в складах і словах. Складання речень за малюнками. Звуковий аналіз одно-, дво-, трискладових слів. |
36 |
|
с.14 Побудова звукових моделей слів. Буква як знак звука. Письмо малої літери а. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа. |
37 |
|
Аа. с. 24-25 Закріплення звукового значення вивченої літери. Вправи на доповнення незавершених речень. Літера а в ролі окремого слова. Робота з дитячою книжкою. «Аліса в країні чудес» Льюїс Керрол. Опрацювання ілюстрації до твору. Опрацювання тексту4 «Ось і школа…» П. Воронько |
38 |
|
с.15 Аналіз складових елементів та написання великої літри А. Підготовчі графічні вправи. Речення з однієї літери: А. А! А?
|
39 |
|
Мм. с. 26-27 Звук [м], позначення його літерою Мм. Звуковий аналіз слів. Читання складів, що утворенні злиттям голосного- приголосного та приголосного-голосного. Складання речень за ілюстраціями. |
40 |
|
с.16 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м. |
41 |
|
Мм. с. 28-29 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання короткої розповіді за малюнками. Фразеологізми без уживання термінів (Майстер на всі руки). |
42 |
|
с.17 Аналіз складових елементів та написання великої літри М. Підготовчі графічні вправи. Написання слів із літерами М,м.
|
43
|
|
Оо. с. 30-31 Звук [о]. Позначення його літерою Оо. Звуковий аналіз слів. Літера о в ролі окремого слова. Складання речень за ілюстративним матеріалом. |
44 |
|
с.18 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери о. Поєднання її з вивченими літерами. Написання буквосполучень. |
45 |
|
Оо. с. 32-33 Звуковий аналіз слів. Велика буква на початку речення та у іменах. Тверді та м'які приголосні звуки. Складання короткої розповіді за малюнком. Опрацювання тексту4 «Огігочки» Л. Вознюк |
46 |
|
с.19 Аналіз складових елементів та написання великої літри О. Поєднання її з іншими літерами. |
47 |
|
Тт. с. 34-35 Звуки [т], [т'], позначення їх літерою Тт. Читання складів, слів, речень. Закріплення звукового значення вивчених літер. Словниково-логічні вправи. |
48 |
|
с.20 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери т. Аналіз її складових елементів.. Письмо складів і слів з літерою т. |
49 |
|
Тт. с. 36-37 Виділення звука [м] в словах. Складання речень за малюнками. Закріплення звукових значень літери Тт. Розподіл предметів за семантичними групами «рослини, що квітують», «овочі». Опрацювання тексту4 «Розмова» І. Андрусяк |
50 |
|
с.21-23 Аналіз складових елементів та написання великої літри Т. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах та на початку речення. |
51 |
|
Ии. С.38-39 Звук [и]. Позначення його літерою и. Звуковий аналіз слів. Уявлення про омоніми без уживання терміну (миша). Складання речень за сюжетними малюнками. Робота з дитячою книжкою. «Фарбований лис» І. Франко |
52 |
|
с.24 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери и. Варіанти поєднання букв. Написання буквосполучень. Утворення та написання слів з поданих літер. |
53 |
|
Ии. С.40-41 Закріплення звукових значень літери Ии, умінь читати склади й слова з нею. Читання й доповнення речень. Формування вмінь будувати речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розучування творів малих літературних жанрів: колискова. Опрацювання тексту4 «Колискова» (з народного) |
54 |
|
с.25 Аналіз складових елементів та написання великої літри И. Закріплення уміння писати вивчені літери. |
55 |
|
Нн. с. 42-43 Звуки [н], [н'], позначення їх літерою Нн. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів, складання речень за слайдами навчальної презентації. Поняття однини та множини предметів (без уживання термінів). Словниково-логічні вправи. Ребуси. |
56 |
|
с.26 Побудова звукових моделей слів. Аналіз складових елементів малої літери н. Письмо малої літери н, буквосполучень, складів, слів із нею. |
57 |
|
Нн. с. 44-45 Закріплення звукових значень літери Нн, умінь читати склади й слова з нею. Читання й доповнення речень. Велика буква на початку речення, у іменах та кличках тварин (продовження формування понять). Опрацювання тексту4 «Незабудки» Л. Біленька |
58 |
|
с.27 Аналіз складових елементів та написання великої літри Н. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання великої літери в іменах.
|
59 |
|
Уу. с. 46-49 Звук [у], позначення його буквою у. Виділення звука [у] в складах і словах. Звуковий аналіз слів. Читання й доповнення речень.
|
60 |
|
с.28 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої букви у. Написання буквосполучень, слів. Розділові знаки у реченні (кома, тире). |
61 |
|
Уу. с. 46-49 Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, тексту. Опрацювання тексту4 «Між голосних» М. Артимович |
62 |
|
с.29 Аналіз складових елементів та написання великої літри У. Закріплення уміння писати вивчені літери. Аналітико-синтетичні вправи щодо написання букв. |
63 |
|
Лл. с. 50-51 Звуки [л], [л'], позначення їх літерою Лл. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів, слів і речень. Уявлення про омоніми без уживання терміна (продовження формування понять). |
64 |
|
с.30 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери л, поєднання її з вивченими буквами. Написання слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
65 |
|
Лл. с. 52-53 Закріплення звукових значень вивчених літер. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень, тексту. Словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту4 «Вітання» І. Січовик. |
66 |
|
с.31 Аналіз складових елементів та написання великої літри Л. Написання складів і слів із літерою Л. Порівняння її елементів з елементами великої літери А. |
67 |
|
Іі. с. 54-55 Звук [і], позначення його літерою Іі. Звуковий аналіз слів. Читання складів і слів, складання речень за слайдами навчальної презентації. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Івасик Телесик» |
68 |
|
с.32 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери і. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
69 |
|
Іі. с. 56-57 Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Літера і в ролі окремого слова. Опрацювання тексту4 «Міниться, іскриться іній…» Л. Вознюк |
70 |
|
с.33 Аналіз складових елементів та написання великої літри І. Закріплення вміння писати вивчені літери.
|
71 |
|
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 58-59 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Складання розповіді за ілюстраціями Узагальнення знань учнів. |
72 |
|
с.34-35 Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах. Диктант вивчених літер. |
73 |
|
Вв. С. 60-61 Звук [в], позначення його літерою Вв. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Особові займенники, їх вживання в реченнях (без уживання термінів). Словниково-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Лисичка сестричка та Вовк панібрат» |
74 |
|
с.36 Побудова звукових моделей слів. Аналіз складових елементів малої літери в. Написання літери в у закритих і відкритих складах та словах. |
75 |
|
Вв. С. 62-63 Закріплення звукового значення літери Вв. Читання слів, речень, текстів. Складання речень за ілюстраціями. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну. Опрацювання тексту4 «У волошки-квіточки…» Л. Вознюк |
76 |
|
с.37 Аналіз складових елементів та написання великої літри В. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.
|
77 |
|
Ее. с. 64-65 Звук [е], позначення його літерою Ее. Звуковий аналіз найпростіших слів. Читання складів і слів, складання речень за слайдами навчальної презентації. Розподіл предметів за семантичною групою «техніка». |
78 |
|
с.38 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери е. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів з малою літерою е.
|
79 |
|
Ее. с. 66-67 Закріплення звукового значення букви «е». Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Опрацювання тексту4 «Ему з Австралії…» І. Андрусяк |
80 |
|
с.39 Аналіз складових елементів та написання великої літри Е. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами. |
81 |
|
Сс. с. 68-69 Звуки [с], [с], позначення їх літерою Сс. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Ребуси. Робота з дитячою книжкою. Українська народна казка «Солом’яний бичок» |
82 |
|
с.40 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери с. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з малою літерою с. |
83 |
|
Сс. с. 70-71 Опрацювання звукових значень букви Сс. Логічний наголос як засіб виділення ключових слів без уживання терміну. Опрацювання тексту4 «Сонях в полі зупинився…» В. Дзюба. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами, гра «Слово зі слова» |
84 |
|
с.41 Аналіз складових елементів та написання великої літри С. Порівняння її з великою літерою О. Повторення правил з'єднання вивчених букв. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». |
85 |
|
Кк. с. 72-73 Звук [к], позначення його літерою Кк. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Побудова зв’язного висловлювання за ілюстрацією до тексту. |
86 |
|
с.42 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери к. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». |
87 |
|
Кк. с. 74-75 Закріплення вміння читати тексти з літерою Кк. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами, гра «Слово зі слова». Слова, протилежні за значенням (антоніми) без уживання терміну. |
88 |
|
с.43 Аналіз складових елементів та написання великої літри К. Закріплення уміння писати вивчені літери. Написання буквосполучень, складів та слів з вивченими буквами. Утворення та написання слів, утворених з літер поданого слова, гра «Слово зі слова». |
89 |
|
Пп. с. 76-77 Звук [п], позначення його буквою «пе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Казка «Попелюшка» Шарль Перо. Опрацювання тексту народної казки «Котик і Півник» |
90 |
|
с.44 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери п, порівняння її з малою літерою т. Написання буквосполучень, складів та слів із малою буквою к. |
91 |
|
Пп. с. 78-79 Закріплення звукового значення літери Пп. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими звуками і буквами. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Ребуси. Розучування творів малих літературних жанрів: скоромовка. |
92 |
|
с.45 Аналіз складових елементів та написання великої літри П. Опрацювання елементів великої літери П. Написання складів та слів з літерою Пп. Утворення та написання слів з поданих літер. |
93 |
|
Рр. с. 80-81 Звуки [р], [р'], позначення їх літерою Рр. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Казка «Русалонька» Ганс Кристіан Андерсен. Словниково-логічні вправи. |
94 |
|
с.46 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери р, порівняння її з малою літерою п. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із буквою р. |
95 |
|
Рр. с. 82-83 Закріплення звукових значень літери Рр. Логопедичні вправи на вимовляння та зіставлення звуків [р] - [л] Уявлення про паліндроми без уживання терміну. Робота з дитячою книжкою. «Карлсон і малюк» Астрід Ліндгрен. Зв’язок між заголовком і змістом тексту. Опрацювання тексту «Туристи». |
96 |
|
с.47 Аналіз складових елементів та написання великої літри Р. Написання складів, слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [р] — [л]. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
97 |
|
ПЕРЕВІР СЕБЕ (моніторинг) с. 84-85 Закріплення звукового значення вивчених літер. Читання і доповнення речень. Робота з анаграмами. Складання розповіді за ілюстраціями. Опрацювання тексту «У театрі». Узагальнення знань учнів. |
98 |
|
с.48-48 Аналітико-синтетичні вправи щодо написання складів, слів. Виділення вивчених букв у словах. Диктант вивчених літер. |
99 |
|
Йй. с. 86-87 Звук [й], позначення його буквою Йй. Звуковий аналіз слів. Читання слів, доповнення речень. Опрацювання тексту. Фразеологізми без уживання термінів (Слів на вітер не кидай). |
100 |
|
с.50 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери й. Закріплення уміння писати вивчені літери. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
101 |
|
Йй. с. 88-89 Закріплення звукового значення літери Йй. Буквосполучення йо. Читання складів, слів, речень. Опрацювання ілюстрацій «Мій край». |
102 |
|
с.51 Аналіз складових елементів та написання великої літри Й окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання слів, протилежних за значенням до поданих. |
103 |
|
Дд. с.90-91 Звуки [д], [д'], позначення їх літерою Дд. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Робота з дитячою книжкою. Казка «Дюймовочка» Ганс Кристіан Андерсен. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Складання речень за сюжетними малюнками |
104 |
|
с.52 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
105 |
|
Дд. с.92-93 Закріплення звукових значень літери Дд. Слова, якими називають кількість предметів (числівники) без уживання терміну (продовження). Словниково-логічні вправи. Ребус-анаграма. Опрацювання тексту «Дідусеві онуки». |
106 |
|
с.53 Аналіз складових елементів та написання великої літри Д. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень із вивченими літерами. Списування літер, поданих друкованим шрифтом.
|
107 |
|
Д-Т. с. 94-95 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Звуки дзвінкі та глухі. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [д] — [т]. Опрацювання тексту4 «Наша мова калинова» П. Тичина |
108 |
|
с.54-55 Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [д] — [т]. Аналітико-синтетичні вправи. Утворення та написання слів, утворених з поданих літер. |
109 |
|
Зз. с. 96-97 Звуки [з], [з], позначення їх літерою Зз. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту «Казковий замок». Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому |
110 |
|
с.56 Побудова звукових моделей слів. Написання малої літери з. Підготовчі графічні вправи. Написання слів з вивченими літерами. |
111 |
|
Зз. с. 98-99 Закріплення звукових значень літери Зз. Складання розповіді за ілюстраціями. Опрацювання тексту «Зимова казка». |
112 |
|
с.57 Аналіз складових елементів та написання великої літри З. Підготовчі графічні вправи. Написання слів та речень з вивченими літерами.
|
113 |
|
З-С , с. 100-101 Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [з] — [с]. Фразеологізми (без уживання термінів). Водити за носа. Задирати носа. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами. Опрацювання тексту4 «Наша мова калинова» П. Тичина |
114 |
|
с.57 Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [з] — [с]. |
115 |
|
З-С , с. 100-101 Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [з] — [с]. Фразеологізми (без уживання термінів). Водити за носа. Задирати носа. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Словниково-логічні вправи. Робота з анаграмами. Опрацювання тексту4 «Наша мова калинова» П. Тичина |
116 |
|
с.57 Звуковий аналіз слів. Побудова звукових моделей слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [з] — [с]. |
117 |
|
ь. с. 102-103 Позначення м’якості приголосних звуків на письмі. Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту4 «Знак м’якшення» В. Дзюба.
|
118 |
|
с.58 Побудова звукових моделей слів. Буква ь, позначення нею на письмі м’якості приголосних. Письмо слів із літерою ь. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
119 |
|
ь. с. 104-105 Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів «Карусель», «Льон». Читання речень, поданих рукописним шрифтом. |
120 |
|
с.59 Побудова звукових моделей слів. Письмо буквосполучення ьо. Письмо слів із буквосполученням ьо. Написання слів, утворених з однокореневих без уживання терміну. |
121 |
|
Бб. с. 106-107 Звук [б], позначення його літерою Бб. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів, речень. Словниково-логічні вправи. Зміна значення слова від зміни наголосу Опрацювання тексту «Берізка». |
122 |
|
с.60 Побудова звукових моделей слів. Письмо малої літери б. . Порівняння складових елементів мали літер б та в. Написання слів з вивченими літерами. Списування літер, поданих друкованим шрифтом. |
123 |
|
Бб. с. 108-109 Закріплення звукового значення букви Бб. Читання речень, поданих рукописним шрифтом. Словниково-логічні вправи, гра «Слово зі слова». Читання і доповнення речень. |
124 |
|
с.61 Аналіз складових елементів та написання великої літри Б. Написання слів та речень з вивченими літерами. |
125 |
|
Б – П , с. 110-111 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [б] — [п]. |
126 |
|
с.62-64 Побудова звукових моделей слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [б] — [п]. Аналітико-синтетичні вправи щодо утворення та написання складів, слів. |
127 |
|
Б – П , с. 110-111 Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків у кінці складів і слів. Парні глухі дзвінкі приголосні. Зіставлення звуків [б] — [п]. |
128 |
|
с.62-64 Побудова звукових моделей слів. Відновлення рукописних слів: «устав пропущену літеру». Зіставлення звуків [б] — [п]. Аналітико-синтетичні вправи щодо утворення та написання складів, слів. |