Календарно-тематичне планування 10-Б клас 2 семестр

Про матеріал

Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10-Б класі за підручником О. Карп’юк.

Перегляд файлу

Календарне-тематичне  планування уроків англійської мови в 10-Б класі за підручником О. Карп’юк.

2021-2022 н.р. II семестр

(3 години на тиждень)

 

№ уроку

Дата

Підтема

Граматичний матеріал

Лексичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Інтегровані змістові лінії

Тема 5: Наука і технічний прогрес. (11 годин)

 

На кінець теми учні повинні вміти: обгрунувати необхідність виокристання технічних засобів у своєму житті, пояснити необхідість Інтернету у сучасному світі, активно використовувати фразові дієслова теми та ЛО теми.

Урок 48 

 

Сучасні засоби комунікації.

 

С.115

Впр.3

ст.112

 

Впр.3ст.112

аудіододаток

Вп4, с.115

Впр.1-а ст.112

Формування відповідального члена суспільства, формування практичних аспектів фінансової грамотності учнів.

Урок 49  

 

Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті.

 

С.115-116

Основні частини комп'ютера

Впр.7

ст. 116

 

Впр.5,с.115

Впр.8,с.117

Впр6,с.116

 

Урок 50   

 

Основні частини комп'ютера.

 

 

Впр.1

 ст. 117

Впр.3,с.118

 

Для чого я використовую

Інтернет.

Впр.4,с.118

Впр.1,с.117

Впр.2,с.118

 

Урок 51   

 

Комп’ютерне обладнання.

Phrasal verbs

Впр.7,с.120

 

Впр.6,с.120

 

 Впр.5ст.119

Комп'ютерні значки

Впр.8,с.121

 

 

Урок 52

 

Всесвітня мережа.

Phrasal verbs

 

 

Впр.1

ст.121

 

Впр.3-4 ст.122

 

Впр.2 ст.121

Впр.5,с.122

Впр.4 ст.79

 

Урок 53  

 

Веб-ресурси.

 

Корисні фрази

ст. 124

Впр 12,с.124

 

 

Впр.1-b ст.123

Впр.3,с.124

Впр.1,с.125

Урок 5  

 

Комп’ютерні програми.

 

 

Впр 2,с.125

Впр.6,с.128

 

 

Впр 4,с.127

Впр. 5,с.127

 

Впр3,ст.126

 

 

Урок 55

 

Інтернет-кафе.

 

 

 

Впр.3,с.131

 

 

Впр 4,с.131

Впр.5,с.132

Впр.1,2,с.130

 

Урок 56

 

Веб-сайти для молоді.

 

 

 

Впр.8,с.134

Впр.3,с.136

 

Впр.7,с.133

 

Урок 57

 

 

Мій веб-сайт.

 

 

Впр.2,с.136

 

Впр.3,с.137

Впр.1,с.136

 

Урок 58

 

Електронне листування.

Стилі електронного листування.

 

 

Корисні фрази

ст. 124

 

 

Впр.4,с.137

Написатиелектронний лист другу

 

 

Тема 6: Природа і погода (12 годин)

 

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про природні фвища та катаклізми, пояснювати їх причини та наслідки, вміти формувати умовні речення 1, 2 типу

 

Урок 59

 

Природні катаклізми.

 

 

С.141

 

Впр 1,2

ст. 140

 

 

 

Впр.3,

ст.141

 

Формування безпечного життєвого середовища, формування соціальної активності, відповідальності й екологіної свідомості. 

Урок 60

 

Природний катаклізм як явище.

 

С. 141

Впр 5,

ст. 144

 

 

Впр 4, ст.142

Впр 6, ст.146

 

 

Урок 61

 

Прогнозування катаклізмів.

Conditionals.

 

 

Впр 1

ст.146

 

Впр 3, ст.147

 

Впр. 2

ст.147

Урок 62

 

Наслідки природних катаклізмів.

 Conditionals.

Suggestions-results

 

 

 

Впр 1, ст.147

 

Впр 3, ст.148

Впр 4, ст.148

Урок 63

 

Вплив природних катаклізмів на життя планети.

Conditionals.

 

Впр 4,

ст. 149

Впр. 5-а, ст.150

Впр 1, 2 ст.149

Впр. 3, ст.149

 

Урок 64

 

Правила безпеки під час лиха.

Conditionals.

 

Вп. 3

ст.151

 

 

Впр 1, ст.150

Впр 2, ст.150

Робота в малих групах

Урок 65

 

Запобігання природним стихійним лихам.

 

ст. 141

 

Впр. 3, ст. 154

 

 

Пропозиції щодо запобігання природним стихійним лихам.

Впр 1,2- а,b

ст. 152-153

Урок 66

 

Стихійні лиха в Україні.

 

 

ст. 152

 

Впр. 5, ст. 154

 

Впр. 6,7, ст.155

 

Впр. 4- b, ст.154

 

Стихійні лиха в Україні.

Скласти план для усного повідомлення

 

 

Урок 67

 

Причини стихійного лиха.

 

 

 

Тексти для читання за темою.

 

Впр. 1, ст. 156

Робота в парах

Впр. 2,3, ст.157

 

 

Урок 68

 

Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам.

 

Wh-questions.

 

 

Впр. 4,

ст. 158

 

 

Впр. 5,ст. 160

 

Впр. 6, ст.160

 

 

Урок 69

 

Жахливі землетруси

 

Wh-questions.

 

Впр.7,

ст.161

 

 

 

 

 

Впр. 8,ст. 161

 

 

Урок 70

 

Лісові пожежі.

 

 

 

 

Впр.1, ст.162

 

Впр.3, ст.163

 

Впр. 2, ст.162

 

Скласти 10 спеціальних питань за темою.

 

 

Тема 7: Живопис. (13 годин)

 

На кінець теми учні повинні вміти: складати розповіді про відвідування музеїв та висловлювати сласні враження від творів живопису, використовувати в мовленні минулі часи та правильно їх комбінувати

 

Урок 71

 

Живопис.

 

 

 

Впр. 4,

ст. 166

 

Впр. 2,

ст. 166

 

Впр.1,3,ст. 166

 

 

 

Урок 72

 

Живопис в Англії.

 

С.169

Впр.5,

ст. 169

 

 

 

 

Впр.6,ст. 169

 

Розвиває готовність до співпраці, толерантність щоло різноманітних способів діяльності і думок.

Урок 73

 

Жанри живопису.

Минулий перфектний час

Ст. 116

С.169

Впр.7,

ст. 170

 

 

Впр.1,2,ст. 171

 

Впр.3,

ст. 172

 

Урок 74

 

Живопис в Україні.

Минулий перфектно-тривалий час

Ст. 117

For, since, before, all day/night/etc.

 

Впр. 1,2, ст.173

 

Усне повідомлення

Живопис в Україні.

Впр.3,

ст. 174

 

Урок 75

 

Роль мистецтва в житті людини.

Минулий перфектно-тривалий час

 

ст. 174

Впр.5,

 ст. 175

 

Впр.4,

 ст. 174

 

 

 

Впр.6, ст. 174

письмово

 

Урок 76

 

Відвідування виставок та музеїв.

Минулий перфектний часvs Минулий перфектно-тривалий час3

 

Впр. 1, ст.175

 

 

Впр.2, 3, ст. 176

переказ

 

Впр.4, ст. 176

Письмово

Урок 77

 

Відвідування музеїв та галерей в Україні.

 

 

Впр.5,

 ст. 176

 

 

Впр.1, ст. 178

Інсценувати діалоги

 

 

 

Урок 78

 

Відомі англійські художники.

Питальні речення.

Useful phrases

 

Впр.3,

 ст. 179

 

 

 

 

Впр.2, ст. 178

 

 

 

Урок 79

 

Відомі англійські музеї.

 

С.179

Впр.4,

 ст. 180

 

Впр. 1, ст.182

 

Впр.2, ст.182

Відомі англійські музеї. Переказ

 

 

 

Урок 80

 

Відомі українські музеї.

 

ст. 179

Впр.3, 4 ст. 184

 

Впр. 5, ст.185

 

Впр.6, ст. 185

 

 

 

Урок 81

 

Читання – за чи проти.

 

Coherence,

cohesive devices,

essay

Впр.1 ст. 188

 

 

Впр.3,

 ст. 188

 

Впр.2,

 ст. 188

 

 

Урок 82

 

Улюблений живописець

 

 

Впр.1, ст.194

 

Впр.3,ст.195

 

Відомі українські художники.

 

Впр. 2, ст.194

 

 

Урок 83

 

Мій останній візит до музею

 

 

Впр.4,с.195

Впр.3,ст.195

 

 

Написати лист лругу

 

 

Тема 8: Дозвілля і спорт (15 годин.)

 

На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про різні види спорту, про спорт в Україні та в інших країнах світу, обгрунтувати необхідність вести здоровий спосіб життя, вміти написати лист другу про спортивні уподобання

 

Урок 84

 

Спорт і дозвілля.

 

С.198

Впр.1,3,

ст. 198

 

 

 

Впр.5, ст. 200

 

 

 

Сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в суспільстві, розвиває готовність до співпраці

Урок 85

 

Ставлення до занять спортом.

 

Повторити типи питань.

(для інтерв’ю з британськими учнями за темою уроку.

С.202

Впр.1, 2

ст. 202

 

Впр.3,

ст. 202

 

Моє ставлення до занять спортом.

 

Впр.4,5, ст. 202-203

 

Урок 86

 

Ставлення британських учнів до спорту.

 

 

 

 

 

Впр.1,

ст. 203

Займатися спортом-за чи проти.

Впр.2,3, ст. 204

 

Урок 87

 

Види спорту.

 

Минулі часи

 

 

Впр.6,

ст. 206

 

 

Види спорту.

Презентація результатів пошуку інформації

Впр.4,5, ст. 205

 

Урок 88

 

Спорт в США.

Майбутні часи

 

С.210

Впр.7,

 ст. 208

 

Впр.4, 5

ст. 207

 

 

Впр.1, ст. 209

 

 

Урок 89

 

Спорт в Великобританії.

Повторити минулі граматичні часи

 

С.210

Впр.2,

 ст. 210

 

 

Впр.5, ст. 212

 

Впр.4,с.211

 

 

Урок 90

 

Спортивні ігри.

 

ст. 212,213

 

Впр.1,с.212

Впр.4,

ст. 214

Впр.6, ст.215

 

 

Впр.3, ст. 213

 

 

Урок 91

 

Віддані уболівальники.

 

Повторити майбутні граматичні часи

Useful phrases

 

Впр.7,

 ст. 214

 

 

Впр.1,2,, ст. 216

 

Впр.8,

ст. 215

 

Урок 92

 

Твоє відношення до спорту.

 

 

С.226

Впр.4,с.216

Впр.5,с.216

 

Інсценувати діалоги впр.6,с.218

Впр.3,с.216

 

Урок 93

 

Бокс-за чи проти.

 

 

 

 

Впр.1,

 ст. 220

Впр.4,с.221

 

Впр.3,с.221

 

Впр.2,с.220

 

Урок 94

 

Спорт в Україні.

 

 

Повторити лексику за темою

Спорт

 

Впр.1,2,

ст. 224

 

 

Впр.3,

ст. 227

 

Урок 95

 

Євро 2012 в Україні

Повторити граматичні часи

Повторити лексику за темами 5,6,7,8

 

Впр.5,

ст. 228

Впр.6,с.228

Впр.7,с.229

 

 

 

Урок 96

 

Спорт  у Великій Британії

 

С.231

Впр.2,

 ст. 232

 

Впр.3,

 ст.233

 

 

Впр.1, ст. 232

Впр.4,с.234

 

Урок 97

 

Мій улюблений вид спорту

Повторити минулі часи

С.234

Впр.2,с.235

 

Впр.4,с.236

Впр.5,с.236

Впр.3,с.235

 

Урок 98

 

Спорт в моїй родині

 

 

Впрр..1,с.237

Впр.2,с.238

Впр.3,с.239

 

Впр.2,с.252

 

Урок 99                                             

 

 

 

 

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

Урок

100

 

 

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

Урок 101

 

 

 

 

 

 

 

Контроль письма

 

Урок 102

 

 

 

 

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

Урок 103

 

 

Моє ставлення до спорту

Повторити ЛО теми «Спорт»

 

Впр.1,с.244

Впр.2,с.245

 

Впр.4,с.246

Впр.1,с.247

 

Урок 104

 

 

Українські музеї

Повторити питальні реченняі

 

Впр.1,с.251

Впр.3,с.253

Впр.4,с.253

 

 

Урок 105

 

 

Природа і погода

 

Систематизація та узагальнення вивченого

                            

 

 

Карпюк О.Д.  Англійська мова. 10 клас.  Тернопіль 2018

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів  і спеціалізованих шкіл із поглибленням вивченням іноземних мов. 10-11 класи» ,2018

 

Семестр

Загальна кількість навчальних годин

Кількість годин на тиждень

Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння)

Кількість тем

І

48

3

4

4

ІІ

58

3

4

4

Усього

105

 

8

8

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Палий Анна
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
27 вересня 2022
Переглядів
305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку