Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10-Б класі за підручником О. Карп’юк.
Календарне-тематичне планування уроків англійської мови в 10-Б класі за підручником О. Карп’юк.
2021-2022 н.р. II семестр
(3 години на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Інтегровані змістові лінії |
|||||
Тема 5: Наука і технічний прогрес. (11 годин)
На кінець теми учні повинні вміти: обгрунувати необхідність виокристання технічних засобів у своєму житті, пояснити необхідість Інтернету у сучасному світі, активно використовувати фразові дієслова теми та ЛО теми. |
||||||||||||||
Урок 48 |
|
Сучасні засоби комунікації. |
|
С.115 |
Впр.3 ст.112
|
Впр.3ст.112 аудіододаток |
Вп4, с.115 |
Впр.1-а ст.112 |
Формування відповідального члена суспільства, формування практичних аспектів фінансової грамотності учнів. |
|||||
Урок 49 |
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. |
|
С.115-116 Основні частини комп'ютера |
Впр.7 ст. 116 |
|
Впр.5,с.115 Впр.8,с.117 |
Впр6,с.116
|
||||||
Урок 50 |
|
Основні частини комп'ютера. |
|
Впр.1 ст. 117 |
Впр.3,с.118 |
|
Для чого я використовую Інтернет. Впр.4,с.118 |
Впр.1,с.117 Впр.2,с.118
|
||||||
Урок 51 |
|
Комп’ютерне обладнання. |
Phrasal verbs |
Впр.7,с.120
|
Впр.6,с.120 |
|
Впр.5ст.119 Комп'ютерні значки |
Впр.8,с.121 |
|
|||||
Урок 52 |
|
Всесвітня мережа. |
Phrasal verbs
|
|
Впр.1 ст.121
|
Впр.3-4 ст.122
|
Впр.2 ст.121 Впр.5,с.122 |
Впр.4 ст.79
|
||||||
Урок 53 |
|
Веб-ресурси. |
|
Корисні фрази ст. 124 |
Впр 12,с.124
|
|
Впр.1-b ст.123 Впр.3,с.124 |
Впр.1,с.125 |
||||||
Урок 5 |
|
Комп’ютерні програми. |
|
|
Впр 2,с.125 Впр.6,с.128
|
|
Впр 4,с.127 Впр. 5,с.127
|
Впр3,ст.126
|
|
|||||
Урок 55 |
|
Інтернет-кафе.
|
|
|
Впр.3,с.131
|
|
Впр 4,с.131 Впр.5,с.132 |
Впр.1,2,с.130 |
|
|||||
Урок 56 |
|
Веб-сайти для молоді.
|
|
|
Впр.8,с.134 |
Впр.3,с.136 |
|
Впр.7,с.133 |
|
|||||
Урок 57 |
|
Мій веб-сайт. |
|
|
Впр.2,с.136 |
|
Впр.3,с.137 |
Впр.1,с.136 |
|
|||||
Урок 58 |
|
Електронне листування. Стилі електронного листування.
|
|
Корисні фрази ст. 124 |
|
|
Впр.4,с.137 |
Написатиелектронний лист другу |
|
|||||
Тема 6: Природа і погода (12 годин)
На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про природні фвища та катаклізми, пояснювати їх причини та наслідки, вміти формувати умовні речення 1, 2 типу
|
||||||||||||||
Урок 59 |
|
Природні катаклізми.
|
|
С.141
|
Впр 1,2 ст. 140
|
|
|
Впр.3, ст.141
|
Формування безпечного життєвого середовища, формування соціальної активності, відповідальності й екологіної свідомості. |
|||||
Урок 60 |
|
Природний катаклізм як явище. |
|
С. 141 |
Впр 5, ст. 144
|
|
Впр 4, ст.142 |
Впр 6, ст.146
|
||||||
Урок 61 |
|
Прогнозування катаклізмів. |
Conditionals.
|
|
Впр 1 ст.146 |
|
Впр 3, ст.147
|
Впр. 2 ст.147 |
||||||
Урок 62 |
|
Наслідки природних катаклізмів. |
Conditionals. Suggestions-results
|
|
|
Впр 1, ст.147
|
Впр 3, ст.148 |
Впр 4, ст.148 |
||||||
Урок 63 |
|
Вплив природних катаклізмів на життя планети. |
Conditionals. |
|
Впр 4, ст. 149 |
Впр. 5-а, ст.150 |
Впр 1, 2 ст.149 |
Впр. 3, ст.149
|
||||||
Урок 64 |
|
Правила безпеки під час лиха. |
Conditionals. |
|
Вп. 3 ст.151
|
|
Впр 1, ст.150 Впр 2, ст.150 |
Робота в малих групах |
||||||
Урок 65 |
|
Запобігання природним стихійним лихам. |
|
ст. 141
|
Впр. 3, ст. 154
|
|
Пропозиції щодо запобігання природним стихійним лихам. |
Впр 1,2- а,b ст. 152-153 |
||||||
Урок 66 |
|
Стихійні лиха в Україні.
|
|
ст. 152
|
Впр. 5, ст. 154
|
Впр. 6,7, ст.155
|
Впр. 4- b, ст.154
|
Стихійні лиха в Україні. Скласти план для усного повідомлення
|
|
|||||
Урок 67 |
|
Причини стихійного лиха.
|
|
|
Тексти для читання за темою. |
|
Впр. 1, ст. 156 Робота в парах |
Впр. 2,3, ст.157
|
|
|||||
Урок 68 |
|
Пошуки причин і шляхів запобігання стихійним лихам.
|
Wh-questions. |
|
Впр. 4, ст. 158
|
|
Впр. 5,ст. 160
|
Впр. 6, ст.160
|
|
|||||
Урок 69 |
|
Жахливі землетруси
|
Wh-questions. |
|
Впр.7, ст.161
|
|
|
Впр. 8,ст. 161
|
|
|||||
Урок 70 |
|
Лісові пожежі. |
|
|
Впр.1, ст.162
|
Впр.3, ст.163
|
Впр. 2, ст.162
|
Скласти 10 спеціальних питань за темою. |
|
|||||
Тема 7: Живопис. (13 годин)
На кінець теми учні повинні вміти: складати розповіді про відвідування музеїв та висловлювати сласні враження від творів живопису, використовувати в мовленні минулі часи та правильно їх комбінувати
|
||||||||||||||
Урок 71 |
|
Живопис. |
|
|
Впр. 4, ст. 166
|
Впр. 2, ст. 166
|
Впр.1,3,ст. 166
|
|
|
|||||
Урок 72 |
|
Живопис в Англії. |
|
С.169 |
Впр.5, ст. 169
|
|
|
Впр.6,ст. 169
|
Розвиває готовність до співпраці, толерантність щоло різноманітних способів діяльності і думок. |
|||||
Урок 73 |
|
Жанри живопису. |
Минулий перфектний час Ст. 116 |
С.169 |
Впр.7, ст. 170
|
|
Впр.1,2,ст. 171
|
Впр.3, ст. 172
|
||||||
Урок 74 |
|
Живопис в Україні. |
Минулий перфектно-тривалий час Ст. 117 |
For, since, before, all day/night/etc. |
|
Впр. 1,2, ст.173
|
Усне повідомлення Живопис в Україні. |
Впр.3, ст. 174
|
||||||
Урок 75 |
|
Роль мистецтва в житті людини. |
Минулий перфектно-тривалий час
|
ст. 174 |
Впр.5, ст. 175
|
Впр.4, ст. 174
|
|
Впр.6, ст. 174 письмово
|
||||||
Урок 76 |
|
Відвідування виставок та музеїв. |
Минулий перфектний часvs Минулий перфектно-тривалий час3 |
|
Впр. 1, ст.175
|
|
Впр.2, 3, ст. 176 переказ
|
Впр.4, ст. 176 Письмово |
||||||
Урок 77 |
|
Відвідування музеїв та галерей в Україні. |
|
|
Впр.5, ст. 176
|
|
Впр.1, ст. 178 Інсценувати діалоги
|
|
|
|||||
Урок 78 |
|
Відомі англійські художники. |
Питальні речення. |
Useful phrases
|
Впр.3, ст. 179
|
|
|
Впр.2, ст. 178
|
|
|||||
Урок 79 |
|
Відомі англійські музеї. |
|
С.179 |
Впр.4, ст. 180
|
Впр. 1, ст.182
|
Впр.2, ст.182 Відомі англійські музеї. Переказ
|
|
|
|||||
Урок 80 |
|
Відомі українські музеї. |
|
ст. 179 |
Впр.3, 4 ст. 184
|
Впр. 5, ст.185
|
Впр.6, ст. 185
|
|
|
|||||
Урок 81 |
|
Читання – за чи проти. |
|
Coherence, cohesive devices, essay |
Впр.1 ст. 188
|
|
Впр.3, ст. 188
|
Впр.2, ст. 188
|
|
|||||
Урок 82 |
|
Улюблений живописець |
|
|
Впр.1, ст.194
|
Впр.3,ст.195
|
Відомі українські художники.
|
Впр. 2, ст.194
|
|
|||||
Урок 83 |
|
Мій останній візит до музею |
|
|
Впр.4,с.195 |
Впр.3,ст.195
|
|
Написати лист лругу |
|
|||||
Тема 8: Дозвілля і спорт (15 годин.)
На кінець теми учні повинні вміти: розповідати про різні види спорту, про спорт в Україні та в інших країнах світу, обгрунтувати необхідність вести здоровий спосіб життя, вміти написати лист другу про спортивні уподобання
|
||||||||||||||
Урок 84 |
|
Спорт і дозвілля. |
|
С.198 |
Впр.1,3, ст. 198
|
|
Впр.5, ст. 200
|
|
Сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в суспільстві, розвиває готовність до співпраці |
|||||
Урок 85 |
|
Ставлення до занять спортом.
|
Повторити типи питань. (для інтерв’ю з британськими учнями за темою уроку. |
С.202 |
Впр.1, 2 ст. 202
|
Впр.3, ст. 202
|
Моє ставлення до занять спортом.
|
Впр.4,5, ст. 202-203
|
||||||
Урок 86 |
|
Ставлення британських учнів до спорту. |
|
|
|
Впр.1, ст. 203 |
Займатися спортом-за чи проти. |
Впр.2,3, ст. 204
|
||||||
Урок 87 |
|
Види спорту.
|
Минулі часи
|
|
Впр.6, ст. 206
|
|
Види спорту. Презентація результатів пошуку інформації |
Впр.4,5, ст. 205
|
||||||
Урок 88 |
|
Спорт в США. |
Майбутні часи
|
С.210 |
Впр.7, ст. 208
|
Впр.4, 5 ст. 207
|
|
Впр.1, ст. 209
|
|
|||||
Урок 89 |
|
Спорт в Великобританії. |
Повторити минулі граматичні часи |
С.210 |
Впр.2, ст. 210
|
|
Впр.5, ст. 212
|
Впр.4,с.211
|
|
|||||
Урок 90 |
|
Спортивні ігри. |
|
ст. 212,213
|
Впр.1,с.212 |
Впр.4, ст. 214 Впр.6, ст.215
|
|
Впр.3, ст. 213
|
|
|||||
Урок 91 |
|
Віддані уболівальники.
|
Повторити майбутні граматичні часи |
Useful phrases
|
Впр.7, ст. 214
|
|
Впр.1,2,, ст. 216
|
Впр.8, ст. 215 |
|
|||||
Урок 92 |
|
Твоє відношення до спорту.
|
|
С.226 |
Впр.4,с.216 Впр.5,с.216 |
|
Інсценувати діалоги впр.6,с.218 |
Впр.3,с.216 |
|
|||||
Урок 93 |
|
Бокс-за чи проти.
|
|
|
Впр.1, ст. 220 Впр.4,с.221
|
Впр.3,с.221 |
|
Впр.2,с.220 |
|
|||||
Урок 94 |
|
Спорт в Україні.
|
|
Повторити лексику за темою Спорт |
|
Впр.1,2, ст. 224
|
|
Впр.3, ст. 227 |
|
|||||
Урок 95 |
|
Євро 2012 в Україні |
Повторити граматичні часи |
Повторити лексику за темами 5,6,7,8
|
Впр.5, ст. 228 Впр.6,с.228 |
Впр.7,с.229 |
|
|
|
|||||
Урок 96 |
|
Спорт у Великій Британії |
|
С.231 |
Впр.2, ст. 232
|
Впр.3, ст.233
|
|
Впр.1, ст. 232 Впр.4,с.234 |
|
|||||
Урок 97 |
|
Мій улюблений вид спорту |
Повторити минулі часи |
С.234 |
Впр.2,с.235 |
|
Впр.4,с.236 Впр.5,с.236 |
Впр.3,с.235 |
|
|||||
Урок 98 |
|
Спорт в моїй родині |
|
|
Впрр..1,с.237 |
Впр.2,с.238 Впр.3,с.239 |
|
Впр.2,с.252 |
|
|||||
Урок 99 |
|
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|||||
Урок 100 |
|
|
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|||||
Урок 101 |
|
|
|
|
|
|
|
Контроль письма |
|
|||||
Урок 102
|
|
|
|
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|||||
Урок 103
|
|
Моє ставлення до спорту |
Повторити ЛО теми «Спорт» |
|
Впр.1,с.244 Впр.2,с.245 |
|
Впр.4,с.246 |
Впр.1,с.247 |
|
|||||
Урок 104
|
|
Українські музеї |
Повторити питальні реченняі |
|
Впр.1,с.251 |
Впр.3,с.253 |
Впр.4,с.253 |
|
|
|||||
Урок 105
|
|
Природа і погода |
|
Систематизація та узагальнення вивченого |
||||||||||
Карпюк О.Д. Англійська мова. 10 клас. Тернопіль 2018
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленням вивченням іноземних мов. 10-11 класи» ,2018
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт (контролю навичок аудіювання, читання, письма, говоріння) |
Кількість тем |
І |
48 |
3 |
4 |
4 |
ІІ |
58 |
3 |
4 |
4 |
Усього |
105 |
|
8 |
8 |