Каландерно - тематичне планування з основ здоров'я у 5 класі

Про матеріал

Поурочне календарно- тематичне планування з основ здоров'я для учнів 5 класу, з урахуванням кількості годин з кожної теми відповідно до програми з основ здоров'я для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804

Перегляд файлу

Основи здоровя

5 клас

(Відповідно до  програми з основ здоров’я  для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804)

 (35 годин- 1 год на тиждень, з них 4 години – резервні)

 

№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

5-А

5-Б

  1.  

Здоровий спосіб життя. Принципи безпеки життєдіяльності.

Практична робота: «Моделювання поведінки у разі погіршення самопочуття Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла»

 

 

  1.  

Безпека і небезпека. Практична робота: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію»

 

 

  1.  

Безпека на дорозі.

Безпека пішохода. Види пішохідних переходів. Дорожня розмітка. Перехід багато смугової дороги.

Практична робота: «Відпрацювання навичок аналізу дорожньої ситуації, у тому числі й в умовах обмеженої оглядовості». Практична робота : «Прийняття зважених рішень щодо переходу дороги. Моделювання ситуації відмови від пропозицій перейти дорогу у небезпечному місці».

 

 

  1.  

Безпека на зупинках громадського транспорту. Безпека пасажира. Практичні роботи : «Відпрацювання навичок поведінки у  транспорті».

 

 

  1.  

Безпека пасажира. Правила користування громадським транспортом.  Етика пасажира. Поведінка пасажира при ДТП. Практичні роботи: «Моделювання поведінки пасажира при аварії в громадському транспорті

 

 

Розділ ІІ. Психічна і духовна складові здоров’я.(5годин)

  1.  

Уміння вчитися. Раціональний розподіл часу. Розпорядок дня школяра. Облаштування робочого місця. Практична робота: «Відпрацювання навичок планування часу з урахуванням усіх правил здорового способу життя. Мій розпорядок дня.

 

 

  1.  

Умови успішного навчання. Розвиток здібностей. Створення мотивації до навчання.

 

 

 

  1.  

Типи сприйняття інформації. Активне слухання. Прийоми для кращого запам'ятовування. Підготовка до контрольної роботи.

Практична робота:

«Відпрацювання навичок успішного навчання у класі»,

«Відпрацювання навичок ефективного самонавчання(бібліотека, Інтернет, дистанційне навчання)».

 

 

  1.  

Унікальність людини. Розвиток самоповаги.Повага і толерантне ставлення до інших людей. Уміння працювати разом.

 

 

  1.  

Почуття і емоції. Вияви почуттів. Способи висловлювання почуттів. Співпереживання і співчуття. Виконання вправ для розвитку самоповаги і поваги до інших людей. Практична робота:

Відпрацювання навичок висловлювання почуттів

 

 

 

Розділ ІІІ. Фізична складова здоров’я.(5 годин)

  1.  

Принципи і методи загартовування. Рухова активність.

 

 

  1.  

Попередження травм під час рухливих ігор і занять фізичною культурою та спортом. Правила безпечної поведінки в басейні та на льоду. Практична робота: «Моделювання ситуацій надання невідкладної допомоги та самодопомоги при спортивних травмах», «Моделювання ситуацій надання допомоги і самодопомоги тому, хто провалився під лід»

 

 

  1.  

Профілактика порушень постави і гостроти зору.

 Практична робота: «Виконання вправ для формування правильної постави та гімнастики для очей», «Розрахунок максимальної маси  портфеля».

 

 

  1.  

Відпочинок школяра. Ознаки перевтоми. Умови здорового сну.

 

 

 

  1.  

Вплив телебачення і комп'ютера на здоров'я. Практична робота: «Розробка пам’ятки щодо перегляду телепередач, користування комп’ютером».

 

 

Розділ ІV. Соціальна складова здоров’я.

Тема 1. Соціальний добробут (8 годин)

  1.  

Право на здоров'я. Права дитини. Обов'язки учня і громадянина.

Практична робота: «Права та обовязки дитини (створення пам’ятки)».

 

 

  1.  

Спілкування і здоров'я. Ефективне спілкування. Практична робота: «Відпрацювання навичок ефективного спілкування».

 

 

  1.  

Вплив поведінки на здоров'я. Переваги упевненої поведінки.

Практична робота: «Відпрацювання навичок упевненої поведінки

 

 

  1.  

Спілкування з дорослими. Повага до батьків і вчителів. Взаємодопомога членів родини.

Практична робота: «Моделювання ситуацій звернення до батьків, вчителів, інших дорослих».

 

 

  1.  

Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями й дівчатами.

 

 

  1.  

Протидія виявам агресії і насилля в учнівському середовищі

 

 

  1.  

Безпека спілкування в інтернеті. Практична робота «Безпека спілкування в інтернеті».

 

 

  1.  

Соціальна небезпека інфекційних захворювань та запобігання дискримінації людей, за будь-якою ознакою в т.ч. за станом здоров’я (ВІЛ, туберкульоз, ОРВІ тощо) та інвалідністю.

 

 

Тема 2. Безпека в побуті і навколишньому середовищі. (13 годин)

  1.  

Пожежна безпека.

Причини виникнення та способи гасіння невеликих пожеж.

 

 

  1.  

Особливості гасіння електроприладів. Захист органів дихання під час пожежі. Практична робота : «Відпрацювання навичок евакуації з приміщення школи. Відпрацювання навичок  захисту органів дихання від отруйних газів».

 

 

  1.  

Дитина у автономній ситуації. Безпека в побуті. Ризики побутового травмування, телефонного й телевізійного шахрайства, проникнення в оселю зловмисників.

 

 

 

  1.  

Практична робота : «Моделювання безпечної поведінки із людьми», «Обстеження безпеки своєї оселі». Тематична атестація по вивченому матеріалу теми «Безпека в побуті й навколишньому середовищі».

 

 

  1.  

Безпека надворі. Місця підвищеної небезпеки.

 

 

 

  1.  

Екстремальні ситуації (при спілкуванні з людьми) з незнайомцями. Практична робота : «Відпрацювання алгоритму безпечної поведінки в місцях великого скупчення людей»,

«Відпрацювання навичок відмови від ігор у небезпечних місцях»

 

 

  1.  

Безпечне довкілля. Наслідки забруднення довкілля для життя і здоров'я людини. Способи збереження природного середовища.

 

 

  1.  

Практична робота : «Створення саморобок для  повторного використання пластикових упаковок».

 

 

  1.  

Стихійні лиха. Правила поведінки під час сильного вітру, грози та в разі потрапляння у зону підтоплення. Практична робота : «Відпрацювання навичок безпечної поведінки під час сильного вітру, грози і підтоплення».

 

 

  1.  

Підручні рятувальні заходи. Практична робота: «Виготовлення рятувальних засобів з підручних матеріалів».

 

 

  1.  

Відпочинок на природі. Практична робота:

«Моделювання ситуації надання допомоги  постраждалому при тепловому або сонячному ударі».

 

 

  1.  

Правила купання у водоймах. Дії у небезпечних ситуаціях на воді.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
16 жовтня 2018
Переглядів
1467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку