УМІННЯ ВЧИТИСЯ. КОЖЕН МАЄ ТАЛАНТ. ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ.

Про матеріал

Тема. УМІННЯ ВЧИТИСЯ. КОЖЕН МАЄ ТАЛАНТ. ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ.

Мета: ознайомити учнів із особливостями планування часу, значеннямрозпорядку дня; розвивати в учнів уміння планувати свій день; продовжувати виховувати бережливе, дбайливе й усвідомлене ставлення до власного здоров'я, вміння дотримуватися розпорядку дня.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: підручники, зошити, схема «Розпорядок дня», анкети, картинка годинника, напис «Розпорядок дня», схема «Розподіл часу за видами діяльності», сигнальні картки.

Зміст архіву
Перегляд файлу

1

 

Урок 7 клас 5

 Тема. УМІННЯ ВЧИТИСЯ. КОЖЕН МАЄ ТАЛАНТ. ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ.

 

 Мета: ознайомити учнів із особливостями планування часу, значенням  розпорядку дня; розвивати в учнів уміння планувати свій день; продовжувати виховувати бережливе, дбайливе й усвідомлене ставлення до власного здоров’я, вміння дотримуватися розпорядку дня.

 

 Тип уроку: засвоєння нових знань.

 

 Обладнання: підручники, зошити, схема «Розпорядок дня», анкети, картинка годинника, напис «Розпорядок дня», схема «Розподіл часу за видами діяльності», сигнальні картки.

 

Хід уроку:

 І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

 

 

 ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.

 Гра "Так-ні" (сигнальні картки).  Учні відповідають, піднімаючи вгору картку зеленого кольору – так, червоного – ні.

  1. Дорогу потрібно переходити в будь-якому місці? (Ні)
  2. Багатосмугову дорогу можна переходити тільки по підземному або наземному переходу? (Так)
  3. Чекати ТЗ потрібно там, де тобі зручно? (Ні)
  4. Перехрестя потрібно переходити під прямим кутом? (Так)
  5. Чекати ТЗ потрібно за 2 метра, стоячи обличчям до дороги? (Так)
  6. Трамвай потрібно обходити попереду? (Так)
  7. При переході дороги спочатку треба подивитися направо, а потім – наліво? (Ні)
  8. Автобус та автомобіль потрібно обходити позаду? (Так)
  9. На велосипеді можна катати друзів та однолітків. (Ні)

 

 

 ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

  • Вступне слово учителя.

 Існує дуже мало дітей, які, йдучи до першого класу, не хотіли б учитися. Та з часом дехто втрачає інтерес до уроків. Один не знайшов спільної мови з однокласниками, другий багато пропустив і відстав від класу, третій вимріяв собі, що стане знаменитим спортсменом чи зіркою, тому, мовляв, школа йому не дуже потрібна. Якщо й ти відчуваєш щось подібне, поміркуй над тим, що ми зараз прочитаємо.

 

 

 ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Робота за підручником "Не закопати талант у землю" (с. 41 читання ланцюжком).

 

  • Вправа «Мислитель чи митець?» (с. 42 підручника).

 

  • Робота за підручником "Як подружитися з навчальним предметом?" (с. 43 читання самостійно). Дати відповідь на запитання "Що необхідно зробити, якщо чогось не зрозумів з навчального предмету?"

 

  • Вправа "Користь від предмету". Обговоріть, яка користь людині від таких навчальних предметів:

  а) української мови і літератури;

  б) історії;

  в) природознавства;

  г) іноземної мови;

  г) образотворчого мистецтва;

  д) музики;

  е) фізичної культури.

 

  • Анкета «Мої захоплення, справи» (письмово).    
    1. Чим тобі подобається займатись у вільний час?
    2. Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?
    3. Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені телепередачі?
    4. Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?
    5. Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?
    6. Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?
    7. Які справи по господарству ти виконуєш?

 

  • Стартове завдання.

 

 

  • Робота за підручником "Як знешкодити крадіїв часу" (читання ланцюжком с. 44).

 

 

  • Вправа «Асоціативний кущ». Складання схеми за асоціаціями учнів до поняття «Розпорядок дня» (письмово у зошитах та на дошці). Приклади відповідей учнів: організація часу, корисний, здоровий спосіб життя, режим, напружений, раціональний.

 

 

  • Руханка "Мій розпорядок дня". Учні по черзі говорять і демонструють свій розпорядок дня (прокидаються – потягнулися, вмиваються, обідають і т.п., увесь клас повторює).

 

 

  • Крос-тест «Для всього свій час» (с. 46 підручника).

 

 

 V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

  • Складання розпорядку робочого дня (один учень працює біля дошки, інші у зошитах).

 

 

VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.

 Опрацювати §§ 7-8. Скласти розпорядок вихідного дня письмово у зошитах.

 

 

VІІ. ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК ЗА УРОК. ПІДСУМОК УРОКУ.

  • Вправа «Сьогодні на уроці...».

 

 

Перегляд файлу

Анкета «Мої захоплення, справи»

______________________________________________

(прізвище, ім'я)

1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?

 

 

2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?

 

 

3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені

телепередачі?

 

 

4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?

 

 

5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?

 

 

6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?

 

 

7) Які справи по господарству ти виконуєш?

 

 

 

Анкета «Мої захоплення, справи»

______________________________________________

(прізвище, ім'я)

1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?

 

 

2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?

 

 

3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені

телепередачі?

 

 

4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?

 

 

5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?

 

 

6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?

 

 

7) Які справи по господарству ти виконуєш?


Анкета «Мої захоплення, справи»

______________________________________________

(прізвище, ім'я)

1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?

 

 

2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?

 

 

3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені

телепередачі?

 

 

4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?

 

 

5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?

 

 

6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?

 

 

7) Які справи по господарству ти виконуєш?

 

 

 

Анкета «Мої захоплення, справи»

______________________________________________

(прізвище, ім'я)

1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?

 

 

2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?

 

 

3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені

телепередачі?

 

 

4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?

 

 

5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?

 

 

6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?

 

 

7) Які справи по господарству ти виконуєш?

.png
zip
Додано
17 жовтня 2018
Переглядів
1117
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку