Тема. УМІННЯ ВЧИТИСЯ. КОЖЕН МАЄ ТАЛАНТ. ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ.
Мета: ознайомити учнів із особливостями планування часу, значеннямрозпорядку дня; розвивати в учнів уміння планувати свій день; продовжувати виховувати бережливе, дбайливе й усвідомлене ставлення до власного здоров'я, вміння дотримуватися розпорядку дня.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: підручники, зошити, схема «Розпорядок дня», анкети, картинка годинника, напис «Розпорядок дня», схема «Розподіл часу за видами діяльності», сигнальні картки.
1
Урок 7 клас 5
Тема. УМІННЯ ВЧИТИСЯ. КОЖЕН МАЄ ТАЛАНТ. ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ.
Мета: ознайомити учнів із особливостями планування часу, значенням розпорядку дня; розвивати в учнів уміння планувати свій день; продовжувати виховувати бережливе, дбайливе й усвідомлене ставлення до власного здоров’я, вміння дотримуватися розпорядку дня.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: підручники, зошити, схема «Розпорядок дня», анкети, картинка годинника, напис «Розпорядок дня», схема «Розподіл часу за видами діяльності», сигнальні картки.
Хід уроку:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
Гра "Так-ні" (сигнальні картки). Учні відповідають, піднімаючи вгору картку зеленого кольору – так, червоного – ні.
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.
Існує дуже мало дітей, які, йдучи до першого класу, не хотіли б учитися. Та з часом дехто втрачає інтерес до уроків. Один не знайшов спільної мови з однокласниками, другий багато пропустив і відстав від класу, третій вимріяв собі, що стане знаменитим спортсменом чи зіркою, тому, мовляв, школа йому не дуже потрібна. Якщо й ти відчуваєш щось подібне, поміркуй над тим, що ми зараз прочитаємо.
ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
а) української мови і літератури;
б) історії;
в) природознавства;
г) іноземної мови;
г) образотворчого мистецтва;
д) музики;
е) фізичної культури.
V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
VІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
Опрацювати §§ 7-8. Скласти розпорядок вихідного дня письмово у зошитах.
VІІ. ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК ЗА УРОК. ПІДСУМОК УРОКУ.
Анкета «Мої захоплення, справи»
______________________________________________
(прізвище, ім'я)
1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?
2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?
3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені
телепередачі?
4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?
5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?
6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?
7) Які справи по господарству ти виконуєш?
Анкета «Мої захоплення, справи»
______________________________________________
(прізвище, ім'я)
1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?
2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?
3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені
телепередачі?
4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?
5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?
6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?
7) Які справи по господарству ти виконуєш?
Анкета «Мої захоплення, справи»
______________________________________________
(прізвище, ім'я)
1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?
2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?
3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені
телепередачі?
4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?
5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?
6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?
7) Які справи по господарству ти виконуєш?
Анкета «Мої захоплення, справи»
______________________________________________
(прізвище, ім'я)
1) Чим тобі подобається займатись у вільний час?
2) Чи любиш ти читати? Які книги тебе найбільше вразили?
3) Скільки часу ти проводиш біля телевізора? Які твої улюблені
телепередачі?
4) Як ти ставишся до спорту, чи займаєшся регулярно якимось видом спорту?
5) Які гуртки (секції) ти відвідуєш або хотів би відвідувати?
6) Чи з кожного предмета ти готуєш домашні завдання?
7) Які справи по господарству ти виконуєш?