Календарно-тематичний план з англійської мови у 6 А класі
на I семестр 2022-2021 н. р.
Підручник: Алла Несвіт Англійська мова. Київ: Видавництво «Генеза», 2014
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Граматика |
Лексика |
Фонетика |
Аудіювання |
Читання |
Письмо |
Примітка |
Я., моя родина
|
01,09 |
Знову до школи |
Означений артикль |
ЛО теми
|
Вимова нових слів |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 2,3,4 С. 5-6 |
Впр. 4,6 С. 6 |
|
||||||||||||||
|
02,09 |
Різні сім'ї, різні традиції |
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
|
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 4 С.11 |
|
||||||||||||||
|
02,09 |
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old |
ЛО теми. Впр. 4 С.13 |
Вимова нових слів |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 5 С.15 |
|
||||||||||||||
|
06,09 |
Мої батьки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
|
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр.3 С. 16 |
|
||||||||||||||
|
07,09 |
Мої брати та сестри |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Вимова закінчень |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
|
||||||||||||||
|
08,09 |
Мої тітка та дядько |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
|
||||||||||||||
|
09,09 |
Мої кузени |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Вимова закінчень |
Повідомлення учнів |
Впр. 8 С. 18 (РЗ) |
Впр. 9 С. 18 (РЗ) |
|
||||||||||||||
|
09,09 |
Родичі в іншому місті |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6 С. 19 (РЗ) |
Впр. 7 С. 19 (РЗ) |
|
||||||||||||||
|
13,09 |
Урок домашнього читання |
|
|
|||||||||||||||||||
|
14,09 |
Характер людини |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в діалогах |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 6 С. 24 |
|
||||||||||||||
|
15,09 |
Наші друзі та родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.24-25 |
Впр. 2,3 С. 25 |
|
||||||||||||||
|
16,09 |
Характери моїх рідних |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в діалогах |
Впр. 4 С. 20 (РЗ) |
Впр. 7 С. 24 |
Впр. 6 С. 20 (РЗ) |
|
||||||||||||||
|
16,09 |
Наші далекі родичі |
Тривалі та неозначені часи. |
ЛО теми |
|
Учнівські проекти |
Впр. 1 С.22 (РЗ) |
Впр. 2,3 С. 22 (РЗ) |
|
||||||||||||||
|
20,09 |
Виконання творчого завдання (твір про сім’ю) |
|
||||||||||||||||||||
Я, мої друзі |
|||||||||||||||||||||||
|
21,09 |
Друзі у школі |
Неозначений артикль |
ЛО теми
|
Вимова нових слів |
Впр. 2,3 С. 25 (РЗ) |
Впр. 2,3,4 С.25-(РЗ) |
|
|
||||||||||||||
|
22,09 |
Друзі у школі та у дворі |
Загальні запитання |
ЛО теми |
|
Впр. 2 С. 26 (РЗ). |
|
Впр. 4 С.11 |
|
||||||||||||||
|
23,09 |
Сім’я мого товариша |
Ступені порівняння прислівників |
ЛО теми. Впр. 4 С.13 |
Вимова нових слів |
Впр. 3 С. 19 РЗ |
Впр. 2 С. 19 РЗ |
|
|
||||||||||||||
|
23,09 |
Батьки мого друга |
Теперішній тривалий час |
ЛО теми |
|
Впр. 5,6 С. 16-17 РЗ |
|
Впр.3 С. 16 РЗ |
|
||||||||||||||
|
27,09 |
Брати та сестри мого товариша |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Вимова закінчень |
|
Впр. 5 С. 18 РЗ |
|
|
||||||||||||||
|
28,09 |
Вільний час із друзями |
Неправильні дієслова |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
|
|
Впр. 5 С. 21 РЗ |
|
||||||||||||||
|
29,09 |
Кіно чи парк |
Ступені порівняння прикметників Винятки. |
ЛО теми |
Вимова закінчень |
|
Впр. 8 С. 18 (РЗ) |
Впр. 9 С. 18 (РЗ) |
|
||||||||||||||
|
30,09 |
Проведення вільного часу з товаришем |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Повідомлення учнів |
Впр. 5,6 С. 19 (РЗ) |
Впр. 7 С. 19 (РЗ) |
|
||||||||||||||
|
30,09 |
Виконання тестових завдань (лексико-граматичний тест) |
|
|
|
||||||||||||||||||
Покупки |
|||||||||||||||||||||||
|
04,10 |
Торговий день |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.30 |
Вимова нових слів |
Впр. 1,2 С.30-31 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 6 С.32 |
|
||||||||||||||
|
05,10 |
У супермаркеті |
Прикметник. Прислівник. Порівняння |
ЛО теми С.32 |
Вимова закінчення -ed |
Впр. 1 С.32 |
Впр. 4 С.33 |
Впр. 1 С.33 |
|
||||||||||||||
|
06,10 |
Покупки у магазині |
Прикметник. Прислівник. Порівняння |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.36 |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
|
||||||||||||||
|
07,10 |
Магазини |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.38-39 |
|
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 6 С.41 |
|
||||||||||||||
|
07,10 |
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 3 С.43 |
|
||||||||||||||
|
11,10 |
У торговельному центрі |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
|
|
Впр.4 С.44 |
Впр.4 С.44 |
|
||||||||||||||
|
12,10 |
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 3 С.46 |
|
||||||||||||||
|
13,10 |
Урок домашнього читання |
|||||||||||||||||||||
|
18,10 |
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Вимова закінчення -ed |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
План |
|
||||||||||||||
|
19,10 |
Покупки мого товариша |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С.35 РЗ |
Впр. 1 С.36 РЗ |
|
|
||||||||||||||
|
20,10 |
День закупів |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
|
|
Впр.4 С.40 РЗ |
Впр.4 С.44 |
|
||||||||||||||
|
21,10 |
У супермаркеті |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 3 С.46 |
|
||||||||||||||
|
21,10 |
Покупки до свята |
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
|
Повідомлення учнів |
Впр. 2 С. 49 |
Впр. 3 С. 51 |
|
||||||||||||||
|
01,11 |
Виконання тестових завдань (лексико-граматичний тест) |
|||||||||||||||||||||
|
Харчування |
||||||||||||||||||||||
|
02,11 |
Страви у шкільній їдальні |
Теперішній тривалий час |
ЛО теми С.56 |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С. 55 |
Впр. 3 С. 55 |
Впр.2 С. 56 |
|
||||||||||||||
|
03,11 |
Здорова їжа |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
|
|
Впр. 6 С. 59 |
Впр. 7 С. 58 |
|
||||||||||||||
|
04,11 |
Повсякденні страви |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми С.56 |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр.2 С. 56 |
|
||||||||||||||
|
04,11 |
Правильне харчування |
Прикметники |
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С. 57-58 |
Впр. 7 С. 58 |
|
||||||||||||||
|
08,11 |
Час сніданку |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в коротких реченнях |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 5 С. 62 |
|
||||||||||||||
|
09,11 |
Час обіду
|
Теперішні часи |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Впр. 1 С.63 |
Впр.3,4 С.64 |
Впр.4 С.64 |
|
||||||||||||||
|
10,11 |
Їжа |
Теперішні часи |
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Повідомлення учнів |
|
|
|
||||||||||||||
|
11,11 |
Приготування їжі |
Теперішні часи |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 8(1) С. 69 |
|
||||||||||||||
|
11,11 |
Пікнік |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Інтонація в діалогах |
Повідомлення учнів |
Впр. 3 С.67 |
Впр. 5 С. 68 |
|
||||||||||||||
|
15,11 |
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
|
Впр. 1 С.69 |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 2 С.69 |
|
||||||||||||||
|
16,11 |
Готуємо вдома |
|
ЛО теми |
|
Повідомлення учнів |
Впр.7 С.68 |
|
|
||||||||||||||
|
17,11 |
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
18,11 |
Улюблені страви |
|
ЛО теми |
Вимова нових слів |
Повідомлення учнів |
Впр. 3 С.73 |
Впр. 3(b) С.73 |
|
||||||||||||||
|
18,11 |
Виконання тестових завдань (лексико-граматичний тест) |
|
||||||||||||||||||||
|
Спорт |
||||||||||||||||||||||
|
22,11 |
Спорт у нашому житті |
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Вимова нових слів |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
|
||||||||||||||
|
23,11 |
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
|
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С.81 |
|
||||||||||||||
|
24,11 |
Ми любимо спорт |
Модальні дієслова. |
ЛО теми. |
Інтонація в діалогах |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
|
||||||||||||||
|
25,11 |
Контроль аудіювання |
|||||||||||||||||||||
|
25,11 |
Контроль говоріння |
|||||||||||||||||||||
|
29,11 |
Контроль читання |
|||||||||||||||||||||
|
30,11 |
Контроль письма |
|||||||||||||||||||||
|
01,12 |
Спорт, яким я займаюсь |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Вимова заперечних форм |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 3 C.85 |
Впр.2 С. 84 |
|
||||||||||||||
|
02,12 |
Види спорту |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
|
||||||||||||||
|
02,12 |
Відомі спортсмени |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 4 С. 90 |
|
||||||||||||||
|
06,12 |
Улюблений вид спорту
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Інтонація у спец.запитан. |
Повідомлення учнів |
Впр.2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
|
||||||||||||||
|
07,12 |
Урок домашнього читання |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
08,12 |
Виконання творчого завдання (твір про твої спортивні уподобання) |
|||||||||||||||||||||
Спортивні уподобання мого товариша |
|||||||||||||||||||||||
|
09,12 |
Спорт у житті мого друга |
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Вимова нових слів |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
|
||||||||||||||
|
09,12 |
Спортивні клуби, які відвідує мій ториш |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
|
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С.81 |
|
||||||||||||||
|
13,09 |
День спорту |
Модальні дієслова. |
ЛО теми. |
Інтонація в діалогах |
Повідомлення учнів |
Впр. 5 С. 82 |
Впр. 6 С.82 |
|
||||||||||||||
|
14,09 |
Спорт, який популярний серед однолітків |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Вимова заперечних форм |
Впр. 1 С. 84 |
Впр. 3 C.85 |
Впр.2 С. 84 |
|
||||||||||||||
|
15,09 |
Види спорту, популярні у моїй країні |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Вимова нових слів |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
|
||||||||||||||
|
16,12 |
Відомі спортсмени України |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Інтонація в зв’язному мовленні |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 4 С. 90 |
|
||||||||||||||
|
16,12 |
Улюблений вид спорту моїх батьків
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Інтонація у спец.запитан. |
Повідомлення учнів |
Впр.2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
|
||||||||||||||
|
20.12 |
Спорт вдома
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання |
ЛО теми |
Інтонація у спец.запитан. |
Повідомлення учнів |
Впр.2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
|
||||||||||||||
|
21.12 |
Урок домашнього читання |
|||||||||||||||||||||
|
22.12 |
Виконання творчого завдання (твір про спортивні уподобання твого товариша) |
|
|
|
||||||||||||||||||
|
23.12 |
Узагальнювально-підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||
|
23.12 |
Узагальнювально-підсумковий урок |
|||||||||||||||||||||