№ |
Тема уроку |
КР/ПР |
Дата |
Примітка |
|
ПОВТОРЕННЯ ЗА 7 клас |
|
|
|||
1 |
Інструктаж з ТБ. Вхідне діагностування на визначення рівня знань учнів під час роботи з використанням технологій дистанційного навчання |
|
02.09 |
|
|
2 |
Узагальнення та систематизація знань учнів за період дистанційного навчання.Поведінка тварин, методи її вивчення, форми. |
|
07.09 |
|
|
3 |
Узагальнення та систематизація знань учнів за період дистанційного навчання. Поняття про екосистему та чинники середовища. Ланцюги живлення. |
|
09.09 |
|
|
4 |
Узагальнення та систематизація знань учнів за період дистанційного навчання .Співіснування організмів в угрупуваннях. Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Природоохоронні території. |
|
14.09 |
|
|
ВСТУП |
|
|
|||
5 |
Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину. Методи дослідження організму людини. |
|
16.09 |
|
|
6 |
Значення знань про людину для збереження її здоров’я. |
|
21.09 |
|
|
ТЕМА 1. ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ ЯК БІОЛОГІЧНА СИСТЕМА |
|
|
|||
7 |
Організм людини як біологічна система. |
|
23.09 |
|
|
8 |
Різноманітність клітин організму людини. Тканини. Органи. Фізіологічні системи. |
|
28.09 |
|
|
9 |
Поняття про механізми регуляції. Лабораторне дослідження № 1: Ознайомлення з препаратами тканин людини |
ЛД № 1 |
30.09 |
|
|
10 |
Нервова регуляція. Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга. |
|
05.10 |
|
|
11 |
Гуморальна регуляція. Поняття про гормони. Імунна регуляція. |
|
07.10 |
|
|
12 |
Узагальнення та систематизація знань Самостійна робота № 1 |
СР № 1 |
12.10 Т.О |
|
|
ТЕМА 2. ОПОРА ТА РУХ |
|
|
|||
13 |
Значення опорно-рухової системи, її будова та функції. Кістки, хрящі. |
|
19.10 |
|
|
14 |
Огляд будови скелета. З’єднання кісток. Лабораторне дослідження № 2 мікроскопічної будови кісткової, хрящової та м’язової тканин |
ЛД № 2 |
21.10 |
|
|
15 |
Функції та будова скелетних м’язів. Робота м’язів. Втома м’язів. |
|
02.11 |
|
|
16 |
Основні групи скелетних м’язів. Лабораторне дослідження № 3 розвитку втоми при статичному та динамічному навантаженні; впливу ритму й навантаження на розвиток втоми. |
ЛД № 3 |
24.11 |
|
|
17 |
Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи. |
|
09.11 |
|
|
18 |
Профілактика порушень опорно-рухової системи. Проект. Сучасні методи діагонстування порушень опорно – рухового апарату. |
|
11.11 |
|
|
ТЕМА 3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ |
|
|
|||
19 |
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини — основна властивість живого. |
|
16.11 |
|
|
20 |
Харчування й обмін речовин. Їжа та її компоненти. Склад харчових продуктів. |
|
18.11 |
|
|
21 |
Значення компонентів харчових продуктів. Дослідницький практикум № 1 Самоспостереження за співвідношенням ваги і росту тіла. |
ДП № 1 |
23.11 |
|
|
22 |
Харчові та енергетичні потреби людини. Проект Збалансоване харчування |
|
25.11 |
|
|
23
|
Узагальнення та систематизація знань .Контрольна робота №1 |
|
30.11 Т.О |
|
|
ТЕМА 4. ТРАВЛЕННЯ |
|
|
|||
24 |
Значення травлення. |
|
02.12 |
|
|
25 |
Система органів травлення. Лабораторні дослідження № 4 зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями). |
ЛД № 4 |
07.12 |
|
|
26 |
Процес травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування. |
|
09.12 |
|
|
27 |
Регуляція травлення. Дослідницький практикум № 2 Дія ферментів слини на крохмаль |
ДП № 2 |
14.12 |
|
|
28 |
Харчові розлади та їх запобігання. |
|
16.12 |
|
|
ТЕМА 5. ДИХАННЯ |
|
|
|||
29 |
Значення дихання. Система органів дихання. |
|
21.12 |
|
|
30 |
Газообмін у легенях і тканинах. Дихальні рухи. |
|
23.12 |
|
|
31 |
Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів. Профілактика захворювань дихальної системи. |
|
28.12 |
|
|
32 |
Узагальнення та систематизація знань . Самостійна робота №2 |
|
31.12 |
Т.О |
|