Календарно- тематичне планування уроків з біології для 9 класу. На 2 семестр, до підручника Л.І .Остапченка , П.Г.Балан ,В.П.Поліщук ( Видавництво "Генеза") біологія 9 клас(нова програма).
№ |
Тема уроку |
Лабораторні роботи, дослідження проекти |
дата |
дата |
примітка |
9-А |
9-Б |
||||
31 |
Типи розмноження організмів.Статеві клітини |
|
|
|
|
32 |
Процеси запліднення |
|
|
|
|
33 |
Етапи індивідуального розвитку організмів.Ембріональний розвиток тварин |
|
|
|
|
34 |
Після зародковий розвиток і ріст організмів |
|
|
|
|
35 |
Узагальнення знань |
|
|
|
|
|
Тема 5 . Закономірності успадкування ознак |
|
|
|
|
36 |
Генетика- наука про закономірності спадковості та мінливості |
|
|
|
|
37 |
Методи генетичних досліджень |
|
|
|
|
38 |
Закономірності спадковості, які встановив Г.Мендель. Статистичний характер законів спадковості та їх цитологічні основи |
|
|
|
|
39 |
Явище зчепленого успадкування .Хромосомна теорія спадковості |
|
|
|
|
40 |
Генетика статі. успадкування , зчеплене зі статтю |
|
|
|
|
41 |
|
Практична робота №3 Складання схем схрещування |
|
|
|
42 |
Генотип організму як цілісна інтегрована система |
|
|
|
|
43 |
Форми мінливості. Модифікаційна мінливість- наслідок взаємодії генотипу та умов довкілля |
Лабораторне дослідження : Вивчення мінливості у рослин та тварин |
|
|
|
44 |
Види мутацій та причини їх виникнення |
|
|
|
|
45 |
Спадкові захворювання людини .Генетичне консультування . Узагальнення знань з теми. |
|
|
|
|
|
Тема 6.Еволюція органічного світу |
|
|
|
|
46 |
Процес еволюції як універсальна властивість біологічних систем |
|
|
|
|
47 |
Еволюційні погляди Ж.Б. Ламарка. Теорія еволюції Ч.Дарвіна |
|
|
|
|
48 |
Основні положення сучасної теорії еволюції . Популяція як елементарна одиниця еволюції |
|
|
|
|
49 |
Видоутворення .Основні напрями еволюційного процесу.роль різних наук у обґрунтуванні теорії еволюції |
|
|
|
|
50 |
Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя |
|
|
|
|
51 |
Етапи еволюції людини . |
|
|
|
|
52 |
Основи еволюційної філогенії та систематики |
|
|
|
|
53 |
Неклітинні форми життя – віруси.Прокаріоти |
|
|
|
|
54 |
Еукаріоти : гриби, рослини, тварини |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 7. Надорганізмові біологічні системи |
|
|
|
|
55 |
Екологія.екосистема та її характеристика |
|
|
|
|
56 |
Харчові зв’язки. Потоки енергії в екосистемах. Продуктивність екосистем. |
|
|
|
|
57 |
Біотичні , абіотичні та антропогенні екологічні фактори.Стабільність екосистем і причини її порушення |
|
|
|
|
58 |
Біосфера як цілісна система. |
|
|
|
|
59 |
Захист та збереження біосфери.Основні заходи щодо збереження навколишнього середовища |
|
|
|
|
60 |
Узагальнення знань з теми Контрольна робота №2 |
|
|
|
|
|
Тема 8 Біологія як основа біотехнології та медицини |
|
|
|
|
61 |
Завдання сучасної селекції |
|
|
|
|
62 |
Особливості селекції тварин, рослин та мікроорганізмів |
|
|
|
|
63 |
Огляд традиційних біотехнологій |
|
|
|
|
64 |
Генетична (генна ) інженерія. Генетично модифіковані організми Клітинна інжерія |
|
|
|
|
65 |
Узагальнення та систематизація знань |
|
|
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|