Презентація до уроку «Будова клітин прокаріотів та еукаріотів»

Про матеріал

Презентація до уроку «Будова клітин прокаріотів та еукаріотів»

Мета:формувати знання учнів про особливі організації живих систем на основі клітинної будови прокаріотів та еукаріотів; ознайомити із основними типами організації клітин; розкрити особливості будови клітин прокаріотів та на прикладі бактеріальних клітин;

розвивати творчу активність та пізнавальний інтерес; уміння порівнювати та розпізнавати клітини одноклітинних та багатоклітинних організмів ;

актуалізувати особистісний інтерес до вивчення нової теми; виховувати спостережливість та бережливе ставлення до природи.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Будова клітин прокаріотів та еукаріотів.

Номер слайду 2

«В’язниця тісних помешкань, метушня повсякденності – ось те, що викликає природну ненависть високого людського єства. Імла, тумани і мудрі люди живуть серед гір і вод, де ростуть дерева і трави, де навіть скелі радіють навесні. Туди поривається душа людська; втім, перенестися туди не завжди можна, ось чому для тих, хто любить гаї, лани, струмки, для друзів імли і туманів так приємно мати в домі пейзаж, написаний добрим майстром. Дивлячись на нього, можна не виходячи з кімнати милуватися водою і верхів’ям гір, чути пташиний спів» - слова китайського художника Го Сі, який жив майже 1000 років тому

Номер слайду 3

Лист оцінювання. Види діяльностіМаксимальна кількість балів. Кількість зароблених балів. Прийом «Мікрофон»5 питань*0,5б=2,5 бала Заповнення таблиці44відповіді*0,2=9балів Відповіді на проблемні запитання3питання*0,5б=1,5 бала Прийом «Закінчи речення» 7відповідей*0,3=2 бали Підсумок 

Номер слайду 4

Фотопитання Який основний метод дослідження у цитології? Що зображено на фото?

Номер слайду 5

Ці методи можна віднести до методів майбутнього. Чому?

Номер слайду 6

клітинимікроскопічні, схожі годуються, розмножуються, дихають структурно-функціональні одиниці живого Системи

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Проблемні питання• Причини відмінності між прокаріотами та еукаріотами;• Чому не існує одноклітинних організмів великих розмірів;• Чому форми еукаріотичних організмів різноманітніші, ніж прокаріотичних

Номер слайду 9

Під час вивчення нової теми заповніть таблицю «Основні відмітні особливості організації клітин рослин, тварин, бактерій і грибів»Органела. Тварини. Рослини. Гриби. БактеріїКлітинна стінка    Ядро    Мітохондрії    Пластиди    Травні вакуолі    Скоротливі вакуолі    Вакуолі    Лізосоми    Апарат Гольджі    Ендоплазматична сітка    Центріолі    

Номер слайду 10

клітина – основна одиниця будови і розвитку організмів; клітини всіх організмів схожі за своєю будовою, хімічним складом, основними проявами життєдіяльності

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Перевіримо заповнення таблиці Органела. Тварини. Рослини. Гриби. БактеріїКлітинна стінка-+++Ядро+++-Мітохондрії+++-Пластиди-++-Травні вакуолі+---Скоротливі вакуолі++--Вакуолі-+--Лізосоми+++-Апарат Гольджі+++-Ендоплазматична сітка+++-Центріолі++---

Номер слайду 14

Завершить речення. Систематики об’єднують усіх живих організмів у дві імперії…......................................................................два надцарства................................................................,5 царств...........................................................................;прокаріоти-це організми...................................................;еукаріоти – це ...................................................................; еволюційно молодшою є..........………………….. клітина,тому що...............................................................................

Номер слайду 15

Завершить речення. Систематики об’єднують усіх живих організмів у дві імперії клітинні , неклітиннідва надцарства прокаріоти та еукаріоти,5 царств рослини, тварини, гриби, дроб’янки, віруси;прокаріоти-це організми, клітина яких не має ядра;еукаріоти – це організми, клітини яких мають ядро ; еволюційно молодшою є прокаріотична клітина,тому що еволюція іде від простого до складного

Номер слайду 16

Під час сьогоднішнього заняття я: Дізнався ______________________Зрозумів ______________________Навчився ______________________Я не вмів, а тепер умію __________________Надалі я хочу _____________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лєднєва Наталія Юріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Біологія 9 клас (Задорожний К. М.)
Додано
7 жовтня 2018
Переглядів
7912
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку