Календакно-тематичне планування з інформатики з очікуваними результатами 2 клас

Про матеріал
Календарно – тематичний план з інформатики 2клас До підручника «Інформатика» для 2 класу (автори І. Большакова, К. Барна)
Перегляд файлу

Календарно – тематичний план з інформатики 2клас

До підручника «Інформатика» для 2 класу

(автори І. Большакова, К. Барна)

№ п/п

              Тема уроку

Дата

 

 

Очікувані результати

І гр.

 

1

Я в комп’ютерному класі. Я вмикаю і вимикаю комп’ютер.

 

 

2ІФО4-3,1-5-описує призначення доступних цифрових пристроїв

2ІФО4-3,1-5-вмикає/вимикає, перезавантажує доступні пристрої

2 ІФО3,2-1підтримує порядок на робочому столі

2 ІФО4-3,2-2-бережливо ставиться до своїх і чужих речей,зокрема цифрових пристроїв

2

Я дізнаюсь про інформацію і повідомлення. Я переміщую значки на робочому столі.

 

 

2 ІФО 1-1.1-3 - формулює прості інформаційні запити

2 ІФО 1-1.2-5 - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування;

2 ІФО 1-1.2-6 - відповідає на запитання за даними таблиці, схеми;

2 ІФО 1-1.2-7 - знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності;

2 ІФО 1-1.2-8 - впорядковує предмети за заданими ознаками (наприклад, впорядкування списку учнів за датою народження, прізвищ за алфавітом тощо

3

Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на робочому столі.

 

 

2 ІФО 1-1.1-2 - робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття ;

2 ІФО 1-1.2-1 - відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів ;

2 ІФО 1-1.2-2 - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо);

2 ІФО 1-1.1-1 - досліджує сприйняття інформації різними органами чуття;

4

Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму.

 

 

2 ІФО 1-1.1-3 - формулює прості інформаційні запити;

2 ІФО 1-1.3-7 - переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією;

2 ІФО 1-1.4-1 - цікавиться походженням інформації;

2 ІФО 2-2.4-4 - читає електронні тексти, додає до них позначки і закладки;

5

Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про вікна програм

 

 

2 ІФО 5-4.2-4 - повідомляє дорослих про образи і цькування

2 ІФО 5-4.1-6 - розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих

2 ІФО 5-4.1-7 - звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті

2ІФО5-4.1-3 - аргументує необхідність конфіденційності паролів

6

Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я користуюсь меню у середовищі графічного редактора

 

 

2 ІФО 5-4.2-4 - повідомляє дорослих про образи і цькування

2 ІФО 5-4.1-6 - розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих

2 ІФО 5-4.1-7 - звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті

2 ІФО 5-4.1-3 - аргументує необхідність конфіденційності паролів

7

Я вчуся  подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак в середовищі графічного редактора.

 

 

2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій;

2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо);

2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності;

8

Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення в середовищі графічного редактора

 

 

2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій;

2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо);

2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності;

9-10

Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора

 

 

2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій;

2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо);

2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності;

11

Я опрацьовую інформацію

 

 

2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією;

2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією;

2 ІФО 4-3.3-4 - користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друга тощо);

2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб- джерела для навчальних потреб

2 ІФО 2-2.4-5 заповнює пропуски в таблиці

2 ІФО 1-1.1-1 досліджує сприйняття інформації різними органами чуття

2 ІФО 1-1.1-2 робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття

2 ІФО 1-1.3-1 користується готовими моделями для пояснення і розв’язання проблем

2 ІФО 1-1.3-3 знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів

2 ІФО 1-1.3-6 групує об’єкти, дає назву групі

12

Я опрацьовую інформацію

 

 

2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій;

2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо);

2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності;

13

 Як передають інформацію?

 

 

2 ІФО 1-1.1-3 - формулює прості інформаційні запити;

2 ІФО 1-1.3-7 - переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією;

2 ІФО 1-1.4-1 - цікавиться походженням інформації;

2 ІФО 2-2.4-4 - читає електронні тексти, додає до них позначки і закладки;

14

Я зберігаю інформацію

 

 

2 ІФО 1-1.1-2 - робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття ;

2 ІФО 1-1.2-1 - відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів ;

2 ІФО 1-1.2-2 - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо);

2 ІФО 1-1.1-1 - досліджує сприйняття інформації різними органами чуття;

15

Я малюю в графічному редакторі

 

 

2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією

2 ІФО 3-2.5-5 - встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі

2 ІФО 3-2.5-6 - виконує різні ролі у групі

2 ІФО 4-3.3-1 - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі

2 ІФО 4-3.3-2 - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі

2 ІФО 5-4.2-1 - коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується

2 ІФО 5-4.2-3 - виявляє доброзичливе ставлення до інших – безпосередньо та через мережі

16

Я шукаю інформацію в мережі Інтернет

 

 

2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин;

2 ІФО 2-2.3-5 - ризикує під час виконання незнайомих завдань;

2 ІФО 2-2.4-1 - використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм;

2 ІФО 2-2.4-7 - використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів;

2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб

17

Я шукаю інформацію в мережі Інтернет

 

 

2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин;

2 ІФО 2-2.3-5 - ризикує під час виконання незнайомих завдань;

2 ІФО 2-2.4-1 - використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм;

2 ІФО 2-2.4-7 - використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів;

2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб

18

Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Дитячі і дорослі сайти. QR  код.

 

 

2 ІФО 2-2.4-1 - використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм;

2 ІФО 2-2.4-7 - використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів;

2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб

19

Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат.

 

 

2 ІФО 5-4.3-1 - зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату), доводить його

2 ІФО 5-4.3-2 - не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому;

2 ІФО 5-4.3-3 - вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах

2 ІФО 1-1.3-5 - створює об’єкти за зразком;

2 ІФО 2-2.4-5 - заповнює пропуски в таблиці, виконуючи прості розрахунки;

20

Я спілкуюся в мережі Інтернет. Я розрізняю приватну і публічну інформацію. Паролі.

 

 

2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією

2 ІФО 3-2.5-5 - встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі

2 ІФО 3-2.5-6 - виконує різні ролі у групі

2 ІФО 4-3.3-1 - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі

2 ІФО 4-3.3-2 - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі

2 ІФО 5-4.2-1 - коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується

2 ІФО 5-4.2-3 - виявляє доброзичливе ставлення до інших – безпосередньо та через мережі

21

Я знаю правила безпеки в мережі Інтернет.

 

 

2 ІФО 5-4.2-4 - повідомляє дорослих про образи і цькування

2 ІФО 5-4.1-6 - розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих

2 ІФО 5-4.1-7 - звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті

2 ІФО 5-4.1-3 - аргументує необхідність конфіденційності паролів

22

Команди і виконавці.

 

 

2 ІФО 1-1.2-7 - знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності

2 ІФО 1-1.4-5 - робить власні припущення стосовно розвитку подій

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності

2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування

23

Як складають алгоритм?

 

 

2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій;

2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо);

2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності;

24-25

Які бувають виконавці?

 

 

2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій;

2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо);

2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті)

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності;

26

Команди. Виконавці. Алгоритм.

 

 

2 ІФО 2-2.2-3 - укладає план дій для виконавця із точними та однозначними вказівками;

2 ІФО 2-2.2-4 - формулює очікуваний результат;

2 ІФО 2-2.2-5 - змінює послідовності дій для отримання іншого результату;

2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування;

27

Комп’ютер як виконавець. Скретч.

 

 

2 ІФО 4-3.2-3 - використовує програмні середовища для навчальної діяльності та в побутових ситуаціях;

2 ІФО 4-3.2-4 - запускає програми, відкриває файли та програми на знайомому пристрої

2 ІФО 4-3.3-3 - використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці

28

Скретч. Спрайти.

 

 

2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин;

2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування;

2 ІФО 1-1.3-6 групує об’єкти, дає назву групі

2 ІФО 1-1.2-5 - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування;

 

29

Скретч. Тло сцени.

 

 

2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин;

2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування;

2 ІФО 1-1.3-6 групує об’єкти, дає назву групі

2 ІФО 1-1.2-5 - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування;

2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;

 

30

Скретч. Скрипти.

 

 

2 ІФО 4-3.3-1 - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі

2 ІФО 4-3.3-2 - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі

2 ІФО 2-2.4-6 - робить фотографії, знімає відео, фіксує звуки, слухає тексти з альтернативних джерел (аудіокниги)

2 ІФО 4-3.1-2 - досліджує можливості пристроїв;

2 ІФО 4-3.1-3 - експериментує з їхніми функціями;

2 ІФО 4-3.1-1 - самостійно добирає необхідні цифрові пристрої для навчання;

31-32

Скретч – проєкти ( на вибір)

 

 

2ІФО 2-2.4-7 використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів

2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією

2 ІФО 3-2.5-2 - обґрунтовує причини своїх рішень

2 ІФО 3-2.5-3 - з допомогою інших формулює висновки щодо розв’язання чи нерозв’язання проблеми

2 ІФО 2-2.2-4 - формулює очікуваний результат;

 

33-34

Я досліджую властивості об’єктів

 

 

2 ІФО 1-1.3-2 - визначає з допомогою вчителя / вчительки найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей ;

2 ІФО 1-1.3-3 - знаходить схожі і відмінні властиввластивості об’єктів;

2 ІФО 1-1.3-4 - поділяє властивості за значущістю (істотні та неістотні);

35

Підсумковий урок

 

 

2 ІФО 3-2.5-3 - з допомогою інших формулює висновки щодо розв’язання чи нерозв’язання проблеми

2 ІФО 2-2.2-4 - формулює очікуваний результат;

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Матеріали для друку
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку