Календарно – тематичний план з інформатики 2клас
До підручника «Інформатика» для 2 класу
(автори І. Большакова, К. Барна)
№ п/п |
Тема уроку |
Дата
|
|
Очікувані результати |
І гр. |
|
|||
1 |
Я в комп’ютерному класі. Я вмикаю і вимикаю комп’ютер. |
|
|
2ІФО4-3,1-5-описує призначення доступних цифрових пристроїв 2ІФО4-3,1-5-вмикає/вимикає, перезавантажує доступні пристрої 2 ІФО3,2-1підтримує порядок на робочому столі 2 ІФО4-3,2-2-бережливо ставиться до своїх і чужих речей,зокрема цифрових пристроїв |
2 |
Я дізнаюсь про інформацію і повідомлення. Я переміщую значки на робочому столі. |
|
|
2 ІФО 1-1.1-3 - формулює прості інформаційні запити 2 ІФО 1-1.2-5 - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування; 2 ІФО 1-1.2-6 - відповідає на запитання за даними таблиці, схеми; 2 ІФО 1-1.2-7 - знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності; 2 ІФО 1-1.2-8 - впорядковує предмети за заданими ознаками (наприклад, впорядкування списку учнів за датою народження, прізвищ за алфавітом тощо |
3 |
Я сприймаю інформацію органами чуття. Я вчусь розрізняти об’єкти на робочому столі. |
|
|
2 ІФО 1-1.1-2 - робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття ; 2 ІФО 1-1.2-1 - відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів ; 2 ІФО 1-1.2-2 - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо); 2 ІФО 1-1.1-1 - досліджує сприйняття інформації різними органами чуття; |
4 |
Я дізнаюсь, якою буває інформація. Я відкриваю програму. |
|
|
2 ІФО 1-1.1-3 - формулює прості інформаційні запити; 2 ІФО 1-1.3-7 - переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією; 2 ІФО 1-1.4-1 - цікавиться походженням інформації; 2 ІФО 2-2.4-4 - читає електронні тексти, додає до них позначки і закладки; |
5 |
Я виконую дії з інформацією. Я дізнаюся про вікна програм |
|
|
2 ІФО 5-4.2-4 - повідомляє дорослих про образи і цькування 2 ІФО 5-4.1-6 - розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих 2 ІФО 5-4.1-7 - звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті 2ІФО5-4.1-3 - аргументує необхідність конфіденційності паролів |
6 |
Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я користуюсь меню у середовищі графічного редактора |
|
|
2 ІФО 5-4.2-4 - повідомляє дорослих про образи і цькування 2 ІФО 5-4.1-6 - розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих 2 ІФО 5-4.1-7 - звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті 2 ІФО 5-4.1-3 - аргументує необхідність конфіденційності паролів |
7 |
Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю інформаційний знак в середовищі графічного редактора. |
|
|
2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій; 2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо); 2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану; 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності; |
8 |
Я передаю повідомлення різними способами. Я створюю повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
|
2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій; 2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо); 2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану; 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності; |
9-10 |
Я вчуся подавати повідомлення різними способами. Я створюю текстове повідомлення в середовищі графічного редактора |
|
|
2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій; 2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо); 2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану; 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності; |
11 |
Я опрацьовую інформацію |
|
|
2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією; 2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією; 2 ІФО 4-3.3-4 - користується різними джерелами інформації (книги, альбоми, запитання до друга тощо); 2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб- джерела для навчальних потреб 2 ІФО 2-2.4-5 заповнює пропуски в таблиці 2 ІФО 1-1.1-1 досліджує сприйняття інформації різними органами чуття 2 ІФО 1-1.1-2 робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття 2 ІФО 1-1.3-1 користується готовими моделями для пояснення і розв’язання проблем 2 ІФО 1-1.3-3 знаходить схожі і відмінні властивості об’єктів 2 ІФО 1-1.3-6 групує об’єкти, дає назву групі |
12 |
Я опрацьовую інформацію |
|
|
2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій; 2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо); 2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану; 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності; |
13 |
Як передають інформацію? |
|
|
2 ІФО 1-1.1-3 - формулює прості інформаційні запити; 2 ІФО 1-1.3-7 - переводить проблему з однієї форми представлення в іншу за запропонованим шаблоном / інструкцією; 2 ІФО 1-1.4-1 - цікавиться походженням інформації; 2 ІФО 2-2.4-4 - читає електронні тексти, додає до них позначки і закладки; |
14 |
Я зберігаю інформацію |
|
|
2 ІФО 1-1.1-2 - робить висновок щодо виду інформації та способу її сприйняття ; 2 ІФО 1-1.2-1 - відображає відповіді на запитання за допомогою спеціальних знаків і символів ; 2 ІФО 1-1.2-2 - групує повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо); 2 ІФО 1-1.1-1 - досліджує сприйняття інформації різними органами чуття; |
15 |
Я малюю в графічному редакторі |
|
|
2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією 2 ІФО 3-2.5-5 - встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі 2 ІФО 3-2.5-6 - виконує різні ролі у групі 2 ІФО 4-3.3-1 - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі 2 ІФО 4-3.3-2 - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі 2 ІФО 5-4.2-1 - коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується 2 ІФО 5-4.2-3 - виявляє доброзичливе ставлення до інших – безпосередньо та через мережі |
16 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет |
|
|
2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин; 2 ІФО 2-2.3-5 - ризикує під час виконання незнайомих завдань; 2 ІФО 2-2.4-1 - використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм; 2 ІФО 2-2.4-7 - використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів; 2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб |
17 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет |
|
|
2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин; 2 ІФО 2-2.3-5 - ризикує під час виконання незнайомих завдань; 2 ІФО 2-2.4-1 - використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм; 2 ІФО 2-2.4-7 - використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів; 2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб |
18 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Дитячі і дорослі сайти. QR код. |
|
|
2 ІФО 2-2.4-1 - використовує, створює, змінює текст за допомогою цифрових пристроїв та програм; 2 ІФО 2-2.4-7 - використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів; 2 ІФО 4-3.3-5 - застосовує інформацію з веб-джерела для навчальних потреб |
19 |
Я шукаю інформацію в мережі Інтернет. Авторське право. Плагіат. |
|
|
2 ІФО 5-4.3-1 - зазначає авторство власних робіт (прізвище, ім’я, дату), доводить його 2 ІФО 5-4.3-2 - не списує і не дає списувати, аргументовано доводячи, чому; 2 ІФО 5-4.3-3 - вказує авторів тих матеріалів, які використовує у своїх роботах 2 ІФО 1-1.3-5 - створює об’єкти за зразком; 2 ІФО 2-2.4-5 - заповнює пропуски в таблиці, виконуючи прості розрахунки; |
20 |
Я спілкуюся в мережі Інтернет. Я розрізняю приватну і публічну інформацію. Паролі. |
|
|
2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією 2 ІФО 3-2.5-5 - встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі 2 ІФО 3-2.5-6 - виконує різні ролі у групі 2 ІФО 4-3.3-1 - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі 2 ІФО 4-3.3-2 - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі 2 ІФО 5-4.2-1 - коректно реагує на висловлювання, з яким не погоджується 2 ІФО 5-4.2-3 - виявляє доброзичливе ставлення до інших – безпосередньо та через мережі |
21 |
Я знаю правила безпеки в мережі Інтернет. |
|
|
2 ІФО 5-4.2-4 - повідомляє дорослих про образи і цькування 2 ІФО 5-4.1-6 - розпізнає інформацію небезпечного змісту та повідомляє про це дорослих 2 ІФО 5-4.1-7 - звертається по допомогу, коли є сумніви з приводу змісту чи співрозмовника в мережах і реальному житті 2 ІФО 5-4.1-3 - аргументує необхідність конфіденційності паролів |
22 |
Команди і виконавці. |
|
|
2 ІФО 1-1.2-7 - знаходить зайві чи пропущені елементи, помилки у послідовності 2 ІФО 1-1.4-5 - робить власні припущення стосовно розвитку подій 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності 2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування |
23 |
Як складають алгоритм? |
|
|
2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій; 2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо); 2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану; 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності; |
24-25 |
Які бувають виконавці? |
|
|
2 ІФО 2-2.1-1 - встановлює логічну послідовність подій або дій; 2 ІФО 2-2.1-2 - переказує послідовність подій та дій (у тексті, явищах тощо); 2 ІФО 2-2.1-3 - оцінює ризик порушення послідовності дій (наприклад, під час переходу дороги на перехресті) 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану; 2 ІФО 2-2.2-2 - укладає послідовність дій (алгоритм), які потрібно виконати для досягнення мети у повсякденній діяльності; |
26 |
Команди. Виконавці. Алгоритм. |
|
|
2 ІФО 2-2.2-3 - укладає план дій для виконавця із точними та однозначними вказівками; 2 ІФО 2-2.2-4 - формулює очікуваний результат; 2 ІФО 2-2.2-5 - змінює послідовності дій для отримання іншого результату; 2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування; |
27 |
Комп’ютер як виконавець. Скретч. |
|
|
2 ІФО 4-3.2-3 - використовує програмні середовища для навчальної діяльності та в побутових ситуаціях; 2 ІФО 4-3.2-4 - запускає програми, відкриває файли та програми на знайомому пристрої 2 ІФО 4-3.3-3 - використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці |
28 |
Скретч. Спрайти. |
|
|
2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин; 2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування; 2 ІФО 1-1.3-6 групує об’єкти, дає назву групі 2 ІФО 1-1.2-5 - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування;
|
29 |
Скретч. Тло сцени. |
|
|
2 ІФО 2-2.3-4 - експериментує із заміною частин; 2 ІФО 2-2.3-3 - виокремлює у складному завданні прості завдання, пропонує порядок їхнього розв’язування; 2 ІФО 1-1.3-6 групує об’єкти, дає назву групі 2 ІФО 1-1.2-5 - читає та пояснює запропоновані прості схеми і / або інформаційні знаки й табло в місцях перебування; 2 ІФО 2-2.2-1 - діє за запропонованим планом, вирізняє пункти плану;
|
30 |
Скретч. Скрипти. |
|
|
2 ІФО 4-3.3-1 - пояснює, у який спосіб люди спілкуються через мережі 2 ІФО 4-3.3-2 - оцінює переваги і обмеження спілкування через мережі 2 ІФО 2-2.4-6 - робить фотографії, знімає відео, фіксує звуки, слухає тексти з альтернативних джерел (аудіокниги) 2 ІФО 4-3.1-2 - досліджує можливості пристроїв; 2 ІФО 4-3.1-3 - експериментує з їхніми функціями; 2 ІФО 4-3.1-1 - самостійно добирає необхідні цифрові пристрої для навчання; |
31-32 |
Скретч – проєкти ( на вибір) |
|
|
2ІФО 2-2.4-7 використовує основні інструменти для створення та редагування простих інформаційних продуктів 2 ІФО 3-2.5-4 - діє за узгодженими правилами під час спільної роботи з інформацією 2 ІФО 3-2.5-2 - обґрунтовує причини своїх рішень 2 ІФО 3-2.5-3 - з допомогою інших формулює висновки щодо розв’язання чи нерозв’язання проблеми 2 ІФО 2-2.2-4 - формулює очікуваний результат;
|
33-34 |
Я досліджую властивості об’єктів |
|
|
2 ІФО 1-1.3-2 - визначає з допомогою вчителя / вчительки найістотніші властивості об’єктів для побудови моделей ; 2 ІФО 1-1.3-3 - знаходить схожі і відмінні властиввластивості об’єктів; 2 ІФО 1-1.3-4 - поділяє властивості за значущістю (істотні та неістотні); |
35 |
Підсумковий урок |
|
|
2 ІФО 3-2.5-3 - з допомогою інших формулює висновки щодо розв’язання чи нерозв’язання проблеми 2 ІФО 2-2.2-4 - формулює очікуваний результат;
|