Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук
3 год на тиждень
І семестр (48 год)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Компетентності |
Примітки |
1. |
02.09 |
Моя країна Україна, а я – її дитина. Символи держави – прапор, герб, гімн. Я тут живу. |
учні формують уявлення про Україну як про державу в якій вони народилися і виросли; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах. |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
2. |
05.09 |
Хто ти? Взаємне представлення. Виготовлення бейджа. Чемним треба бути скрізь |
учні формують уявлення про людину як неповторну істоту; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; культурна – знати і вживати найпростіші формули мовленнєвого етикету: вітання, прохання, звертання до дітей і дорослих; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки
|
|
3. |
07.09 |
Дорога до школи. Правила безпечного руху |
учні формують уявлення про безпеку на дорозі; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій - формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формувати припущення і робити висновки; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, |
|
4. |
09.09 |
Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин |
учні орієнтується в приміщеннях школи, свідомо ними користується, розуміє їх призначення; розуміє необхідність дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроку, перерви (з опорою на конкретні приклади) сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
5. |
12.09 |
Безпека в школі. |
учні орієнтується в приміщеннях школи, свідомо ними користується, розуміє їх призначення; розуміє необхідність дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроку, перерви (з опорою на конкретні приклади) сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
Інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо); інформаційно-комунікаційна компетентність - учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки |
|
6. |
14.09 |
Для чого ходять у школу |
учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра |
вільне володіння державною мовою, що передбачає вміння усно висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки; громадянські та соціальні компетентності пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами |
|
7. |
16.09 |
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». |
учні описують побачене та зображення; розпізнають осінні зміни в неживій та живій природі; співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; збирають дані, що відображають конкретну ситуацію; використовують зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми; знають ознаки осені; систематизують овочі, фрукти, ягоди; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я |
Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій- формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати, інформаційно-комунікаційна компетентність - учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; |
|
8. |
19.09 |
На прогулянці будемо обережними! |
учні описують побачене та зображення; дотримуються правил поведінки надворі, в незнайомих місцях; вміють обирати місця і предмети для безпечної гри; орієнтуються в складних ситуаціях, вміють ретельно оцінювати небезпеку; дотримуються поведінки на вулиці під час прогулянки |
Вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; інформаційно-комунікаційна компетентність учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; |
|
9. |
21.09 |
З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей |
учні розрізняють поняття «жива» і «нежива» природа, порівнюють об’єкти живої і не живої природи; співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я |
підприємливість та фінансова грамотність інформаційно-комунікаційна компетентність - ініціативність; готовність брати відповідальність за власні рішення; вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей; усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці; готовність до втілення в життя ініційованих ідей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
10. |
23.09 |
Рослини восени. |
учні описують побачене та зображення; розпізнають характерні ознаки осені; мають уявлення про рослинний світ рідного краю восени; захоплюються красою природи восени; вміють охороняти та оберігати природу |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; інформаційно-комунікаційна компетентність учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів |
|
11. |
26.09 |
Рослини восени. Що росте на підвіконні? Конструювання з природного матеріалу |
учні описують побачене та зображення; розпізнають кімнатні і не кімнатні рослини; мають уявлення про догляд за кімнатними рослинами; захоплюються красою кімнатних рослин; вміють охороняти та оберігати природу |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів |
|
12. |
28.09 |
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
учні розрізняють предмети неживої і живої природи; розуміють різноманітність живих організмів; учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки між живими організмами і навколишнім світом |
нформаційно-комунікаційна компетентність учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів |
|
13. |
30.09 |
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
14. |
03.10 |
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? |
учні співвідносять зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я |
уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії; виконувати розумові операції й практичні дії; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання; здоров'язбережувальна –дбайливе ставлення до власного здоров¢я і збереження здоров¢я інших людей; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
15. |
05.10 |
День школяра. Як правильно його спланувати? |
учні мають уявлення про свої обов’язки як школяра, правила поведінки на уроці, на перерві, вміють правильно спланувати свій день |
інноваційність: відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в парі та в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; вміння вчитися:включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна: формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки; дбайливе ставлення до власного здоров¢я і збереження здоров’я інших людей
|
|
16. |
07.10 |
Дбай про свою поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше? |
учні формують уявлення про правильну поставу; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; досліджують свій організм |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
17. |
10.10 |
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
18. |
12.10 |
Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються? |
учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; |
|
19. |
14.10 |
Хто що робить? Вивчаємо професії |
учні знайомляться з професії, спираючись на власні спостереження, поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
20. |
17.10 |
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
Учні знають, де працюють батьки, хто вони за професією, поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
21. |
19.10 |
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя, працює в нашій школі? |
Здобувачі освіти знають, хто працює в школі, хто яку роботу виконує; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
22. |
21.10 |
Дорога і транспорт. Номери телефонів екстрених служб. Коли ми самі вдома. |
учні формують уявлення про безпеку на дорозі і в транспорті; безпечну поведінку вдома; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
23. |
24.10 |
Безпека на дорозі. Світлофор та його сигнали. |
учні формують уявлення про безпеку на дорозі; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
24. |
26.10 |
Дбай про свою безпеку. Пішохідний перехід. Правила поводження з незнайомцями. |
учні формують уявлення про безпеку на дорозі; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
25. |
28.10
|
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? Хто на долоньках живе? |
учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів
|
|
26.
|
07.11 |
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів
|
|
27. |
09.11 |
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів
|
|
28. |
11.11 |
Чим я пізнаю світ? Смаки
|
учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів
|
|
29. |
14.11 |
Чим я пізнаю світ? Запахи |
учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів
|
|
30. |
16.11 |
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
учні формують уявлення про зуби, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів
|
|
31. |
18.11 |
У природі все пов'язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем; дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
32-33. |
21.11 |
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла. Куди вночі сонечко ховається? |
здобувачі освіти розуміють значення сонячного світла і тепла на Землі, його вплив на живу і неживу природу; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
34. |
23.11 |
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода Чому летить літак? Конструювання з паперу |
здобувачі освіти мають уявлення про повітря, досліджують його властивості, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
35. |
25.11 |
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? Вода. Чому її потрібно берегти? |
здобувачі освіти мають уявлення про воду, досліджують його властивості, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
36. |
28.11 |
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки |
здобувачі освіти мають уявлення про ґрунт, досліджують його властивості, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
37. |
30.11 |
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть? |
учні описують побачене та зображення; мають уявлення про рослинний світ; захоплюються красою рослин; вміють охороняти та оберігати природу |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
38. |
02.12 |
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом |
учні описують побачене та зображення; мають уявлення про рослинний світ рідного краю восени; захоплюються красою рослин; вміють охороняти та оберігати природу |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
39. |
05.12 |
Тварини. Які тварини живуть на Землі? |
учні описують побачене та зображення; мають уявлення про тваринний світ рідного краю; захоплюються красою тварин; вміють охороняти та оберігати природу |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
40. |
07.12 |
Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. Сторінка дослідника |
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, спостерігають за тваринами в різні пори року; беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
41-42.
|
09.12 |
Дикі і свійські тварини. Які з них нам знайомі? Свійські тварини. Тварини-помічники. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
учні вміють розрізняти диких і свійських тварин; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
43. |
12.12 |
У двері стукає зима. Нежива і жива природа взимку |
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі взимку; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
44. |
14.12 |
Як допомогти тваринам взимку. Виготовлення годівнички. |
учні ведуть спостереження за тваринами взимку, обирають у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети |
|
45. |
16.12 |
Зимові розваги. Правила безпечної поведінки. Робимо сніговика з паперу. |
учні описують можливі ризики для життя і здоров'я, дотримуються правил поведінки надворі; вміють обирати місця і предмети для безпечної гри; орієнтуються в складних ситуаціях, вміють ретельно оцінювати небезпеку; дотримуються поведінки на вулиці під час прогулянки |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
46. |
19.12 |
Дбай про здоров’я взимку. Що одягнути на зимову прогулянку. |
учні співвідносять зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети |
|
47.
|
21.12 |
Святковий календар зими. Новий рік і Різдво.
|
учні мають уявлення про звичаї і традиції українського народу, цікавляться відповідною інформацією; навчаються працювати з медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
48. |
23.12 |
Створення книжки «Зимові сторінки». |
учні створюють книжку на основі власних спостережень і набутих знань; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук
ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
1. |
Зміни в природі взимку (с.3-5) |
|
2. |
Сторінка дослідника. Розглядаю сніжинку. Виготовлення сніжинки-витинанки (с.6) |
|
3. |
Сторінка дослідника. Властивості льоду (с.7) |
|
4. |
Праця людей узимку (с.8-9) |
|
5. |
Людина — от що найцікавіше у світі (с.10-11) |
|
6. |
Я та інші (с.12) |
|
7. |
Створення родовідного дерева. (с.13) |
|
8. |
Почуття людини, емоції. (с.14-15) |
|
9. |
Який буває в мене день. (с.16-17) |
|
10. |
Моє улюблене заняття. (с.18-19) |
|
11. |
Винаходи, які придумали діти. (с.20-21) |
|
12. |
Дослідження: «Який винахід найпотрібніший?» (с.21) |
|
13. |
Я тут живу. (с.22-23) |
|
14. |
Я живу в місті. Громадські місця. (с.24-25) |
|
15. |
Я живу в селі. (с.26-27) |
|
16. |
У музеї. (с.28-29) |
|
17. |
Запрошуємо до театру. (с.30-31) |
|
18. |
У супермаркеті (с.32-33) |
|
19. |
Оглядаю моє житло. (с.34) |
|
20. |
Коли ми самі вдома. (с.35) |
|
21. |
Коли гаджет заважає. (с.36-37) |
|
22. |
Дбай про свою безпеку. (с.38-39) |
|
23. |
Дбай про свою безпеку. Пальчиковий театр. Розігрування в парах кінцівки казки. (с.38-39) |
|
24. |
Твоє здоров’я. (с.40-41) |
|
25. |
Які ви вдома. (с.42-43) |
|
26. |
Як дізнатися, що вже весна? (с.44-45) |
|
27. |
Турботи тварин навесні. (с.46-47) |
|
28. |
Сторінка дослідника. (с.48) |
|
29. |
Сторінка дослідника. Твій город на вікні. (с.49) |
|
30. |
Весняні турботи в місті та селі. (с.50-51) |
|
31. |
Святковий календар весни. Великдень. (с.52) |
|
32. |
Святковий календар весни. Мамине свято. (с.53) |
|
33. |
Як ставитися до інших (с.54) |
|
34. |
Не будь жадібним. (с.55) |
|
35. |
Умій дружити! (с.56-57) |
|
36. |
Створення у класі «Куточка друзів». (с.57) |
|
37. |
Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів. (с.58-59) |
|
38. |
Як поводитися за столом. (с.60-61) |
|
39. |
Твоя країна — Україна. (с.62-63) |
|
40. |
Символи держави — прапор, герб, гімн. (с.64-65) |
|
41. |
Я маю право на права. (с.66-67) |
|
42. |
Хто що робить. (с.68) |
|
43. |
Що з чого. (с.69) |
|
44. |
Ми всі різні, а світ у нас — один на всіх. (с.70-71) |
|
45. |
Зустрічаємо літо! Створення «Книжки літа». (с.72-73) |
|
46. |
Сторінка дослідника «3 яких хмар іде дощ?». (с.74-75) |
|
47. |
Тварини влітку. (с.76-77) |
|
48. |
Праця людей улітку. (с.78-79) |
|
49. |
|
|
50. |
|
|
51. |
|
|
52. |
|
|
53. |
|
|
54. |
Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік. |
|