Календарне - тематичне планування з курсу "ЯДС" 1 клас І семестр за програмою О. Я. Савченко

Про матеріал
Календарно - тематичне планування з курсу "ЯДС" 1 клас І семестр за програмою О. Я. Савченко містить очікувані результати для кожного уроку і ключові компетентності
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук

3 год на тиждень

І семестр (48 год)

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Компетентності

Примітки

1.

02.09

Моя країна Україна, а я – її дитина. Символи держави – прапор, герб, гімн. Я тут живу.

учні формують уявлення про Україну як про державу в якій вони народилися і виросли; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах.

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

2.

05.09

Хто ти? Взаємне представлення. Виготовлення бейджа. Чемним треба бути скрізь

учні формують уявлення про людину як неповторну істоту; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

культурна – знати і вживати найпростіші формули мовленнєвого етикету: вітання, прохання, звертання до дітей і дорослих;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки

 

 

3.

07.09

Дорога до школи. Правила безпечного руху

учні формують уявлення про безпеку на дорозі; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій - формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формувати припущення і робити висновки;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів,

 

4.

09.09

Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин

учні орієнтується в приміщеннях школи, свідомо ними користується, розуміє їх призначення; розуміє необхідність дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроку, перерви (з опорою на конкретні приклади) сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

5.

12.09

Безпека в школі.

учні орієнтується в приміщеннях школи, свідомо ними користується, розуміє їх призначення; розуміє необхідність дотримуватися правил безпечної поведінки під час уроку, перерви (з опорою на конкретні приклади) сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

Інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо);

інформаційно-комунікаційна компетентність  - учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки

 

6.

14.09

Для чого ходять у школу

учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра

вільне володіння державною мовою, що передбачає вміння усно висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; 

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки;

громадянські та соціальні компетентності пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, усвідомленням рівних прав і можливостей, що передбачають співпрацю з іншими особами 

 

7.

16.09

Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені».

учні описують побачене та зображення; розпізнають осінні зміни в неживій та живій природі; співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; збирають дані, що відображають конкретну ситуацію; використовують зібрані (наявні) дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми; знають ознаки осені; систематизують овочі, фрукти, ягоди; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я

Компетентності в галузі природничих наук, техніки і технологій- формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати,

інформаційно-комунікаційна компетентність  - учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

 

8.

19.09

На прогулянці будемо обережними! 

учні описують побачене та зображення; дотримуються правил поведінки надворі, в незнайомих місцях; вміють обирати місця і предмети для безпечної гри; орієнтуються в складних ситуаціях, вміють ретельно оцінювати небезпеку; дотримуються поведінки на вулиці під час прогулянки

Вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

інформаційно-комунікаційна компетентність  учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання;

 навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

 

9.

21.09

З чого складається світ. Жива і нежива природа. Речі, зроблені руками людей 

учні розрізняють поняття «жива» і «нежива» природа, порівнюють об’єкти живої і не живої природи; співвідносить зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я

підприємливість та фінансова грамотність інформаційно-комунікаційна компетентність  - ініціативність; готовність брати відповідальність за власні рішення; вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей; усвідомлення етичних цінностей ефективної співпраці; готовність до втілення в життя ініційованих ідей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для

подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

10.

23.09

Рослини восени.

учні описують побачене та зображення; розпізнають характерні ознаки осені; мають уявлення про рослинний світ рідного краю восени; захоплюються красою природи восени; вміють охороняти та оберігати природу

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

інформаційно-комунікаційна компетентність  учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

 навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

11.

26.09

Рослини восени. Що росте на підвіконні? Конструювання з природного матеріалу

учні описують побачене та зображення; розпізнають кімнатні і не кімнатні рослини; мають уявлення про догляд за кімнатними рослинами; захоплюються красою кімнатних рослин; вміють охороняти та оберігати природу

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

12.

28.09

Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються?

учні розрізняють предмети неживої і живої природи; розуміють різноманітність живих організмів; учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки між живими організмами і навколишнім світом

нформаційно-комунікаційна компетентність учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

13.

30.09

Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? 

учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та

господарською діяльністю людей

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

14.

03.10

Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? 

учні співвідносять зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії; виконувати розумові операції й практичні дії;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання;

здоров'язбережувальна –дбайливе ставлення до власного здоров¢я і збереження здоров¢я інших людей;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

15.

05.10

День школяра. Як правильно його спланувати?

учні мають уявлення про свої обов’язки як школяра, правила  поведінки на уроці, на перерві, вміють правильно спланувати свій день

інноваційність: відкритість до нових ідей, ініціювання змін  у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо),

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в парі та в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

вміння вчитися:включатися  в  роботу  відразу  після  вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна: формувати     в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки;  дбайливе ставлення до власного здоров¢я і збереження здоров’я інших людей

 

 

16.

07.10

Дбай про свою поставу. Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров'я – це найважливіше?

учні формують уявлення про правильну поставу; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; досліджують свій організм

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

17.

10.10

Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель?

учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

18.

12.10

Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються?

учні розуміють важливість навчання; усвідомлює необхідність докладати зусиль для успішних результатів, виконувати обов’язки школяра

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

 

19.

14.10

Хто що робить? Вивчаємо професії

учні знайомляться з  професії, спираючись на  власні спостереження, поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

20.

17.10

Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати?

Учні знають, де працюють батьки, хто вони за професією, поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

21.

19.10

Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя, працює в нашій школі?

Здобувачі освіти знають, хто працює в школі, хто яку роботу виконує; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

22.

21.10

Дорога і транспорт. Номери телефонів екстрених служб.

Коли ми самі вдома.

учні формують уявлення про безпеку на дорозі і в транспорті; безпечну поведінку вдома; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

23.

24.10

Безпека на дорозі. Світлофор та його сигнали.

учні формують уявлення про безпеку на дорозі; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

24.

26.10

Дбай про свою безпеку. Пішохідний перехід. Правила поводження з незнайомцями.

учні формують уявлення про безпеку на дорозі; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

25.

28.10

 

Чим я пізнаю світ? Дотики.

Що можна впізнати на дотик?

Хто на долоньках живе?

учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

 

26.

 

07.11

Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір?

учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

 

27.

09.11

Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую?

учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

 

28.

11.11

Чим я пізнаю світ? Смаки

 

учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

 

29.

14.11

Чим я пізнаю світ? Запахи

учні формують уявлення про органи чуття, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

 

30.

16.11

Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби?

учні формують уявлення про зуби, володіють найпростішими гігієнічними навичками; досліджують свій організм; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

 

31.

18.11

У природі все пов'язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось.

Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем; дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

 

32-33.

21.11

Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла.

Куди вночі сонечко ховається?

здобувачі освіти розуміють значення сонячного світла і тепла на Землі, його вплив на живу і неживу природу; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

34.

23.11

Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода Чому летить літак? Конструювання з паперу

здобувачі освіти мають

уявлення про повітря, досліджують його властивості, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

35.

25.11

Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? Вода. Чому її потрібно берегти?

здобувачі освіти мають

уявлення про воду, досліджують його властивості, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

36.

28.11

Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки

здобувачі освіти мають

уявлення про ґрунт, досліджують його властивості, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

37.

30.11

Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини? Де вони ростуть?

учні описують побачене та зображення; мають уявлення про рослинний світ; захоплюються красою рослин; вміють охороняти та оберігати природу

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

38.

02.12

Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом 

учні описують побачене та зображення; мають уявлення про рослинний світ рідного краю восени; захоплюються красою рослин; вміють охороняти та оберігати природу

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

39.

05.12

Тварини. Які тварини живуть на Землі?

учні описують побачене та зображення; мають уявлення про тваринний світ рідного краю; захоплюються красою тварин; вміють охороняти та оберігати природу

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

40.

07.12

Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. Сторінка дослідника

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, спостерігають  за тваринами в різні пори року; беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

41-42.

 

09.12

Дикі і свійські тварини. Які з них нам знайомі? Свійські тварини. 

Тварини-помічники. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…»

учні вміють розрізняти диких і свійських тварин; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

 43.

12.12

У двері стукає зима. Нежива і жива природа взимку

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі взимку; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

44.

14.12

Як допомогти тваринам взимку. Виготовлення годівнички.

учні ведуть спостереження за

тваринами взимку, обирають у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити, беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети

 

45.

16.12

Зимові розваги. Правила безпечної поведінки. Робимо сніговика з паперу.

учні описують можливі ризики для життя і здоров'я, дотримуються правил поведінки надворі; вміють обирати місця і предмети для безпечної гри; орієнтуються в складних ситуаціях, вміють ретельно оцінювати небезпеку; дотримуються поведінки на вулиці під час прогулянки

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

46.

19.12

Дбай про здоров’я взимку. Що одягнути на зимову прогулянку.

учні співвідносять зображення/описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими їм із довкілля; дбайливо ставляться до природи та власного здоров’я

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети

 

47.

 

21.12

Святковий календар зими. Новий рік і Різдво.

 

учні мають уявлення про звичаї і традиції українського народу, цікавляться відповідною інформацією; навчаються працювати з медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

48.

23.12

Створення книжки «Зимові сторінки».

учні створюють книжку на основі власних спостережень і набутих знань; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

 


Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук

ІІ семестр

Тема

Дата

1.

Зміни в природі взимку (с.3-5)

 

2.

Сторінка дослідника. Розглядаю сніжинку. Виготовлення сніжинки-витинанки (с.6)

 

3.

Сторінка дослідника. Властивості льоду (с.7)

 

4.

Праця людей узимку (с.8-9)

 

5.

Людина — от що найцікавіше у світі (с.10-11)

 

6.

Я та інші  (с.12)

 

7.

Створення родовідного дерева. (с.13)

 

8.

Почуття людини, емоції. (с.14-15)

 

9.

Який буває в мене день. (с.16-17)

 

10.

Моє улюблене заняття. (с.18-19)

 

11.

Винаходи, які придумали діти. (с.20-21)

 

12.

Дослідження: «Який винахід найпотрібніший?» (с.21)

 

13.

Я тут живу. (с.22-23)

 

14.

Я живу в місті. Громадські місця. (с.24-25)

 

15.

Я живу в селі. (с.26-27)

 

16.

У музеї. (с.28-29)

 

17.

Запрошуємо до театру. (с.30-31)

 

18.

У супермаркеті (с.32-33)

 

19.

Оглядаю моє житло. (с.34)

 

20.

Коли ми самі вдома. (с.35)

 

21.

Коли гаджет заважає. (с.36-37)

 

22.

Дбай про свою безпеку. (с.38-39)

 

23.

Дбай про свою безпеку. Пальчиковий театр. Розігрування в парах кінцівки казки. (с.38-39)

 

24.

Твоє здоров’я. (с.40-41)

 

25.

Які ви вдома.  (с.42-43)

 

26.

Як дізнатися, що вже весна? (с.44-45)

 

27.

Турботи тварин навесні. (с.46-47)

 

28.

Сторінка дослідника. (с.48)

 

29.

Сторінка дослідника. Твій город на вікні. (с.49)

 

30.

Весняні турботи в місті та селі. (с.50-51)

 

31.

Святковий календар весни. Великдень. (с.52)

 

32.

Святковий календар весни. Мамине свято. (с.53)

 

33.

Як ставитися до інших (с.54)

 

34.

Не будь жадібним. (с.55)

 

35.

Умій дружити! (с.56-57)

 

36.

Створення у класі «Куточка друзів». (с.57)

 

37.

Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів. (с.58-59)

 

38.

Як поводитися за столом. (с.60-61)

 

39.

Твоя країна — Україна.  (с.62-63)

 

40.

Символи держави — прапор, герб, гімн. (с.64-65)

 

41.

Я маю право на права. (с.66-67)

 

42.

Хто що робить. (с.68)

 

43.

Що з чого. (с.69)

 

44.

Ми всі різні, а світ у нас — один на всіх. (с.70-71)

 

45.

Зустрічаємо літо! Створення «Книжки літа». (с.72-73)

 

46.

Сторінка дослідника «3 яких хмар іде дощ?». (с.74-75)

 

47.

Тварини влітку. (с.76-77)

 

48.

Праця людей улітку. (с.78-79)

 

49.

 

 

50.

 

 

51.

 

 

52.

 

 

53.

 

 

54.

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
5 серпня 2023
Переглядів
228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку