КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
За Типовою освітньою програмою (за ред.. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Ч. 1» (авт. І.О.Большакова, М.С. Пристінська)
І семестр – 7 год на тиждень(без інформатики)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
За Типовою освітньою програмою (за ред.. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Ч. 1» (авт. І.О.Большакова, М.С. Пристінська)
І семестр – 7 год на тиждень(без інформатики)
№ |
ДАТА |
ТЕМА |
Сторінки |
Розділ І. Про мене Тема 1. Я у школі |
|||
1-2 |
|
Перший день у школі. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я ставлю запитання для отримання додаткової інформації. |
4 |
3 |
|
Школа давня і сучасна |
5 |
4-5 |
|
Мої права і обов’язки . Правила дорожнього руху. Дорожні знаки |
6 |
6 |
|
Я виконую шкільні правила.
|
7 |
7 |
|
Я виконую шкільні правила. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я створюю пам’ятку |
8 |
8 |
|
Моє робоче місце |
9 |
9 |
|
Шкільна спільнота. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації. |
10 |
10 |
|
Мій режим дня |
11 |
11-12 |
|
Мій час.. |
12-13 |
13-14 |
|
Я планую. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації. |
14-15 |
15 |
|
Я планую робочий день/тиждень |
16 |
16 |
|
Вчуся дотримуватися складеного плану. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації. |
16 |
17- 18 |
|
Діагностувальна робота Підсумок за темою «Я у школі» |
|
Тема 2. Як я сприймаю себе |
|||
19 |
|
Як штучні і природні об’єкти впливають на твоє життя |
17 |
20-21 |
|
Я досліджую штучні і природні об’єкти. |
18 |
22 |
|
Я досліджую штучні і природні об’єкти. Я – людина. Українська мова в інтегрованому курсі: театралізуємо. Я імпровізую у грі. |
19 |
23 |
|
Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє. |
20 |
24 |
|
Маю право на ім’я. Українська мова в інтегрованому курсі: я повторюю правопис імен і прізвищ людей |
21 |
25 |
|
Я прагну бути особистістю |
22 |
26 |
|
Мій особистий простір |
23 |
27 |
|
Мій особистий простір. Кола спілкування |
24 |
28 |
|
Я спілкуюсь. |
25 |
29-30 |
|
Я – дитина. Українська мова в інтегрованому курсі:я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова. |
26 |
31 |
|
Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати? |
27 |
32 33 |
|
Діагностувальна робота Підсумок за темою «Як я сприймаю себе» |
|
Тема 4. Я відчуваю |
|||
34-35 |
|
Я розрізняю емоції. Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні почуття та емоції від прослуханого/побаченого. |
28 |
36 |
|
Я відчуваю відразу |
29 |
37 |
|
Я відчуваю страх. |
30 |
38-39 |
|
Я спілкуюся. Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/побаченого |
31 |
40 |
|
Я виявляю повагу до людей |
32 |
41 |
|
Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження? Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/ побаченого |
32 |
42 |
|
Я виявляю повагу до людей |
33 |
43-44 |
|
Діагностувальна робота Підсумок за темою «Я відчуваю» |
|
Тема 4. Як я пізнаю світ |
|||
45 |
|
Я сприймаю інформацію органами чуття. |
34 |
46 |
|
Я сприймаю інформацію органами чуття. Українська мова в інтегрованому курсі: я передаю інформацію графічно (у таблиці) |
35 |
47 |
|
Я досліджую об’єкти довкілля |
36 |
48 |
|
Я спостерігаю. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації |
37 |
49 |
|
Я спостерігаю |
38 |
50 |
|
Я експериментую |
39 |
51-52 |
|
Я експериментую |
40-41 |
53 |
|
Я моделюю. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти. (інструкції та схеми) |
42 |
54 |
|
Я вимірюю |
43 |
55 |
|
Я вимірюю. Термометр |
44 |
56 |
|
Я порівнюю предмети довкілля. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я складаю список |
45 |
57- 58 |
|
Діагностувальна робота Підсумковий урок за темою «Як я пізнаю світ» |
|
Тема 5. Я піклуюся про себе |
|||
59 |
|
Який я? Яка я? |
46 |
60 |
|
Я піклуюся про своє здоров’я |
47 |
62 |
|
Я піклуюся про свою безпеку |
48 |
63 |
|
Я піклуюся про свою безпеку. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Читаю газети. |
49 |
64 |
|
Я обираю здорову їжу |
49 |
65 |
|
Я і мої речі. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) |
50 |
66 |
|
Що робити, щоб не хворіти? |
51 |
67-68 |
|
Діагностувальна робота Підсумок за темою «Я піклуюся про себе» |
|
Тема 6. Я досліджую природне довкілля восени |
|||
69 |
|
Я спостерігаю за погодою восени. |
52 |
70 |
|
Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова |
53 |
71 |
|
Я спостерігаю за явищами природи восени. Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Читаю прогноз погоди |
54 |
72 |
|
«Звичайні» винаходи на прогулянці |
55 |
73 |
|
Я спостерігаю за рослинами восени |
56 |
74 |
|
Я спостерігаю за трав’янистими рослинами восени. |
57 |
75 |
|
Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди? |
58 |
76 |
|
Я спостерігаю за тваринами восени. Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю історію за серією малюнків |
59 |
77 |
|
Що я роблю восени? Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Створюю листівку |
60 |
78-79 |
|
Діагностувальна робота Підсумок за темою « Я досліджую природне довкілля восени» |
|
Розділ 2. Мій дім Тема 1. Я у моєму домі |
|||
80 |
|
Дім, у якому я живу |
61 |
81 |
|
Дім, у якому я живу. |
62 |
82 |
|
Моя кімната |
63 |
83 |
|
«Звичайні» винаходи за письмовим столом. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова |
64 |
84 |
|
Моя родина |
65 |
85 |
|
Моя родина. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації |
66 |
86 |
|
Мої домашні обов’язки |
67 |
87-88 |
|
Діагностувальна робота Підсумок за темою «Я у моєму домі» |
|
Тема 2. Помічники у моєму домі |
|||
89 |
|
Предмети у моєму домі. |
68 |
90 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем |
69 |
91 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем |
70 |
92 |
|
Я вчуся бути відповідальним споживачем? Українська мова в інтегрованому курсі:я досліджую медіа. Розглядаю рекламу. |
71 |
93 |
|
Я використовую інструменти. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення . Я складаю список |
72 |
94-95 |
|
Електроприлади у моєму домі |
73-74 |
96 |
|
Я використовую цифрові пристрої |
75-76 |
97 |
|
Моя домашня бібліотека. |
77 |
98 |
|
Тепло і світло у моєму домі |
78 |
99 |
|
Тепло і світло у моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації |
79-80 |
100 |
|
Вода у моєму домі |
81 |
101 |
|
Як вода потрапляє у мій дім? Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки) |
82 |
102 |
|
Я користуюся водою |
83-84 |
103 |
|
Практична робота. Я вимірюю температуру води |
85 |
104 |
|
Я досліджую воду у трьох станах. |
86 |
105 |
|
Я досліджую повітря |
87-88 |
106 |
|
Я дихаю повітрям. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа Малюнок як джерело інформації |
89 |
107 |
|
Я досліджую чистоту і вимірюю температуру повітря |
90 |
108-109 |
|
Діагностувальна робота Підсумковий урок за темою «Помічники у моєму домі» |
|
Тема 3. Зимові свята у моєму домі |
|||
110 |
|
Новорічні свята у моєму домі |
91 |
111 |
|
Новорічні свята у моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа . Афіша |
92 |
112 |
|
Я готуюся до свята. Підсумок за перший семестр |
93-94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|