КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ за Типовою освітньою програмою (за ред.. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Ч. 1» (авт. І.О.Большакова, М.С. П

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

За Типовою освітньою програмою (за ред.. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Ч. 1» (авт. І.О.Большакова, М.С. Пристінська)

І семестр – 7 год на тиждень(без інформатики)

Перегляд файлу

 

 КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

За Типовою освітньою програмою (за ред.. Шияна) до підручника з інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 2 клас. Ч. 1» (авт. І.О.Большакова, М.С. Пристінська)

                                   І семестр – 7 год на тиждень(без інформатики)

ДАТА

ТЕМА

Сторінки

Розділ І. Про мене

Тема 1. Я у  школі

1-2

 

Перший день у школі. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я ставлю запитання для отримання додаткової інформації.

4

3

 

Школа давня і сучасна

5

4-5

 

Мої права і обов’язки . Правила дорожнього руху. Дорожні знаки

6

6

 

Я виконую шкільні правила.

 

7

7

 

Я виконую шкільні правила. Українська мова в  інтегрованому курсі: розвиток мовлення. Я створюю пам’ятку

8

8

 

Моє робоче місце

9

9

 

Шкільна спільнота. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації.

10

10

 

Мій режим дня

11

11-12

 

Мій час..

12-13

13-14

 

Я планую. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації.

14-15

15

 

Я планую робочий день/тиждень

16

16

 

Вчуся дотримуватися складеного плану. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації.

16

17-

18

 

Діагностувальна робота

Підсумок за темою «Я у школі»

 

Тема 2.  Як я сприймаю себе

19

 

Як штучні і природні об’єкти впливають на твоє життя

17

20-21

 

Я досліджую штучні і природні об’єкти.

18

22

 

Я досліджую штучні і природні об’єкти. Я – людина.

Українська мова в інтегрованому курсі: театралізуємо. Я імпровізую у грі.

19

23

 

Я – людина. Моє зовнішнє і внутрішнє.

20

24

 

Маю право на ім’я. Українська мова в інтегрованому курсі: я повторюю правопис імен і прізвищ людей

21

25

 

Я прагну бути особистістю

22

26

 

Мій особистий простір

23

27

 

Мій особистий простір. Кола спілкування

24

28

 

Я спілкуюсь.

25

29-30

 

Я – дитина. Українська мова в інтегрованому курсі:я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова.

26

31

 

Я – дитина. Чи подобається мені дорослішати?

27

32

33

 

Діагностувальна робота

Підсумок за темою «Як я сприймаю себе»

 

Тема 4. Я відчуваю

34-35

 

Я розрізняю емоції. Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні почуття та емоції від прослуханого/побаченого.

28

36

 

Я відчуваю відразу

29

37

 

Я відчуваю страх.

30

38-39

 

Я спілкуюся. Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/побаченого

31

40

 

Я виявляю повагу до людей

32

41

 

Що робити, коли ти відчуваєш неповагу і приниження? Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю про власні відчуття та емоції від прослуханого/ побаченого

32

42

 

Я виявляю повагу до людей

33

43-44

 

Діагностувальна робота

Підсумок за темою «Я відчуваю»

 

Тема 4. Як я пізнаю світ

45

 

Я сприймаю інформацію органами чуття.

34

46

 

Я сприймаю інформацію органами чуття. Українська мова в інтегрованому курсі: я передаю інформацію графічно (у таблиці)

35

47

 

Я досліджую об’єкти довкілля

36

48

 

Я спостерігаю. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації

37

49

 

Я спостерігаю

38

50

 

Я експериментую

39

51-52

 

Я експериментую

40-41

53

 

Я моделюю. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти. (інструкції та схеми)

42

54

 

Я вимірюю

43

55

 

Я вимірюю. Термометр

44

56

 

Я порівнюю предмети довкілля. Українська мова в інтегрованому курсі:  розвиток мовлення. Я складаю список

45

57-

58

 

Діагностувальна робота

Підсумковий урок за темою «Як я пізнаю світ»

 

Тема 5. Я піклуюся про себе

59

 

Який я?  Яка я?

46

60

 

Я піклуюся про своє  здоров’я

47

62

 

Я  піклуюся про свою безпеку

48

63

 

Я  піклуюся про свою безпеку.  Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Читаю газети.

49

64

 

Я обираю здорову їжу

49

65

 

 Я і мої речі. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки)

50

66

 

Що робити, щоб не хворіти?

51

67-68

 

Діагностувальна робота

Підсумок за темою «Я піклуюся про себе»

 

Тема 6. Я досліджую природне довкілля восени

69

 

Я спостерігаю за погодою восени.

52

70

 

Я гуляю під дощем. Кругообіг води в природі. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова

53

71

 

Я спостерігаю за явищами природи восени. Українська мова в інтегрованому курсі: я досліджую медіа. Читаю прогноз погоди

54

72

 

«Звичайні» винаходи на прогулянці

55

73

 

Я спостерігаю за рослинами восени

56

74

 

Я спостерігаю за трав’янистими рослинами восени.

57

75

 

Я люблю щедру осінь. Які бувають плоди?

58

76

 

Я спостерігаю за тваринами восени. Українська мова в інтегрованому курсі:я розповідаю історію за серією малюнків

59

77

 

Що я роблю восени? Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Створюю листівку

60

78-79

 

Діагностувальна робота

Підсумок за темою « Я досліджую природне довкілля восени»

 

Розділ 2.  Мій дім

Тема 1. Я у моєму домі

80

 

Дім, у якому я живу

61

81

 

Дім, у якому я живу.

62

82

 

Моя кімната

63

83

 

«Звичайні» винаходи за письмовим столом. Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю науково-популярний текст і пояснюю незрозумілі слова

64

84

 

Моя родина

65

85

 

Моя родина. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Малюнок як джерело інформації

66

86

 

Мої домашні обов’язки

67

87-88

 

Діагностувальна робота

Підсумок за темою «Я у моєму домі»

 

Тема 2. Помічники у моєму домі

89

 

Предмети у моєму домі.

68

90

 

Я вчуся бути відповідальним споживачем

69

91

 

Я вчуся бути відповідальним споживачем

70

92

 

Я вчуся бути відповідальним споживачем? Українська мова в інтегрованому курсі:я досліджую медіа. Розглядаю рекламу.

71

93

 

Я використовую інструменти. Українська мова в інтегрованому курсі: розвиток мовлення . Я складаю список

72

94-95

 

Електроприлади у моєму домі

73-74

96

 

Я використовую цифрові пристрої

75-76

97

 

Моя домашня бібліотека.

77

98

 

Тепло і світло у моєму домі

78

99

 

Тепло і світло у моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа. Світлина як джерело інформації

79-80

100

 

Вода у моєму домі

81

101

 

Як вода потрапляє у мій дім? Українська мова в інтегрованому курсі: я читаю інформаційні тексти (схеми та малюнки)

82

102

 

Я користуюся водою

83-84

103

 

Практична робота. Я вимірюю температуру води

85

104

 

Я досліджую воду у трьох станах.

86

105

 

Я досліджую повітря

87-88

106

 

Я дихаю повітрям. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа Малюнок як джерело інформації

89

107

 

Я досліджую чистоту і вимірюю температуру повітря

90

108-109

 

Діагностувальна робота

Підсумковий урок за темою «Помічники у моєму домі»

 

Тема 3. Зимові свята у моєму домі

110

 

Новорічні свята у моєму домі

91

111

 

Новорічні свята у моєму домі. Українська мова в інтегрованому курсі: Я досліджую медіа . Афіша

92

112

 

Я готуюся до свята. Підсумок за перший семестр

93-94

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 серпня 2023
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку