Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук
3 год на тиждень
ІІ семестр (57 год)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Компетентності |
Примітки |
Тема. Людина і природа (продовження 4 год) |
|||||
|
Зміни в природі взимку
|
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі взимку; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
|
50 |
|
Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в неживій і живій природі взимку. |
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі взимку; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
51 |
|
Сторінка дослідника. Розглядаю сніжинку. Виготовлення сніжинки-витинанки |
Здобувач освіти досліджує об’єкти природи, використовуючи лупу; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
52 |
|
Сторінка дослідника. Властивості льоду
|
Здобувач освіти досліджує властивості води; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля, навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
53 |
|
Праця людей узимку |
Здобувач освіти встановлює найпростіші взаємозв'язки між природними умовами та господарською діяльністю людей; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
Тема. Людина серед людей (21 год) |
|||||
54 |
|
Людина — от що найцікавіше у світі |
Здобувачі освіти усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах
|
вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; культурна – знати і вживати найпростіші формули мовленнєвого етикету: вітання, прохання, звертання до дітей і дорослих;
|
|
55 |
|
Я та інші |
здобувачі освіти цікавляться минулим своєї сім’ї; розрізнють минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
56 |
|
Створення родовідного дерева. |
здобувачі освіти цікавляться минулим своєї сім’ї; розрізнють минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде); знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, вміють складати родовідне дерево |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
57 |
|
Почуття людини, емоції. |
Здобувачі освіти мають уявлення про різновид почуттів людини і емоції, як спосіб їх вираження |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
58 |
|
Який буває в мене день. |
Здобувачі освіти мають уявлення про різновид почуттів людини і емоції, як спосіб їх вираження |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
59 |
|
Моє улюблене заняття. |
Здобувачі освіти розповідають про себе, складають словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»
|
вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; культурна – знати і вживати найпростіші формули мовленнєвого етикету: вітання, прохання, звертання до дітей і дорослих; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки
|
|
60 |
|
Винаходи, які придумали діти |
Здобувачі освіти цікавляться інформацією про дітей – винахідників та їх вироби, наводять приклади виробів, які допомагають людині в побуті |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
61 |
|
Дослідження: «Який винахід найпотрібніший?» |
Здобувачі освіти цікавляться інформацією про дітей – винахідників та їх вироби, наводять приклади виробів, які допомагають людині в побуті |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
62 |
|
Я тут живу. |
Здобувачі освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; вміють скласти розповідь про свій будинок, сусідів; доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
63 |
|
Я живу в місті. Громадські місця. |
Здобувачі освіти освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
64 |
|
Я живу в селі. |
Здобувачі освіти освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
65 |
|
У музеї. |
Здобувачі освіти використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності
|
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
66 |
|
Запрошуємо до театру. |
Здобувачі освіти використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності
|
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
67 |
|
У супермаркеті |
Здобувачі освіти використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності
|
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
68 |
|
Оглядаю моє житло. |
Здобувачі освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; вміють скласти розповідь про свій будинок, сусідів; доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
69 |
|
Коли ми самі вдома. |
Здобувачі освіти описують можливі ризики для життя і здоров'я вдома, розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності |
компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій - формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формувати припущення і робити висновки; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, |
|
70 |
|
Коли гаджет заважає. |
Здобувачі освіти описують можливі ризики для життя і здоров'я від гаджетів, розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності |
компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій - формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формувати припущення і робити висновки; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, |
|
71 |
|
Дбай про свою безпеку. |
Здобувачі освіти формують уявлення про власну безпеку; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
72 |
|
Дбай про свою безпеку. Пальчиковий театр. Розігрування в парах кінцівки казки . |
Здобувачі освіти формують уявлення про власну безпеку; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
73 |
|
Твоє здоров’я . |
Здобувачі освіти володіють найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; знають від чого залежить здоров’я людини |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети |
|
74 |
|
Які ви вдома. |
Здобувачі освіти розповідають про себе, розуміють переваги акуратності, доброзичливості, чесності; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності
|
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
Тема. Людина і природа (8 год) |
|||||
75 |
07.04 |
Як дізнатися, що вже весна? |
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі навесні; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
76 |
10.04 |
Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в неживій і живій природі навесні. |
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі навесні; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
77 |
12.04 |
Турботи тварин навесні .
|
учні розрізняють предмети неживої і живої природи; розуміють різноманітність живих організмів; учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки між живими організмами і навколишнім світом |
нформаційно-комунікаційна компетентність учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх; компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки |
|
78 |
14.04 |
Свійські тварини навесні. |
учні вміють розрізняти диких і свійських тварин; розповідають розповідь про турботи тварин навесні.використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
79 |
17.04 |
Сторінка дослідника . |
Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем; обирають у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; досліджують об’єкти природи; дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
80 |
19.04 |
Сторінка дослідника. Твій город на вікні . |
Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем; обирають у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити; досліджують об’єкти природи; дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
81 |
21.04 |
Весняні турботи в місті та селі |
Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки між природними умовами та господарською діяльністю людей; розуміють цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
82 |
24.04 |
Святковий календар весни. Великдень. |
Здобувачі освіти мають уявлення про звичаї і традиції українського народу, цікавляться відповідною інформацією; навчаються працювати з медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
83 |
26.04 |
Святковий календар весни. Мамине свято. |
Здобувачі освіти мають уявлення про звичаї і традиції українського народу, цікавляться відповідною інформацією; навчаються працювати з медіапродукцією |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
84 |
28.04 |
Створення сторінок «Книжки весни» |
учні створюють книжку на основі власних спостережень і набутих знань; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
Тема. Людина серед людей (6 год) |
|||||
85 |
01.05 |
Як ставитися до інших |
Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
86 |
03.05 |
Не будь жадібним. |
Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети; вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи) |
|
87 |
05.05 |
Умій дружити! |
Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності; мають уявлення про правила поведінки на уроці, на перерві, в суспільстві |
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
88 |
08.05 |
Створення у класі «Куточка друзів» . |
Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності; мають уявлення про правила поведінки на уроці, на перерві, в суспільстві |
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
89 |
10.05 |
Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів. |
Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності |
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
90 |
12.05 |
Як поводитися за столом. |
Здобувачі освіти володіють найпростішими навичками самообслуговування; розуміють переваги акуратності; використовують правила культурної поведінки
|
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
Тема. Людина в суспільстві (5 год) |
|||||
91 |
15.05 |
Твоя країна — Україна. |
Здобувачі освіти мають уявлення про Україну як про державу в якій вони народилися і виросли; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах. |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
92 |
17.05 |
Символи держави — прапор, герб, гімн. |
Здобувачі освіти знають назву країни, її столицю; мають уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова) |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
93 |
19.05 |
Створення сторінок книжки «Моя країна - Україна» |
Здобувачі освіти мають уявлення про Україну як про державу в якій вони народилися і виросли; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах. |
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
94 |
22.05 |
Я маю право на права. |
Здобувачі освіти мають уявлення про права дитини та їх зміст; доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності; мають уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах
|
вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи); уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії; громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України; соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків; інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку
|
|
95 |
24.05 |
Про акуратність. |
Здобувачі освіти володіють найпростішими навичками самообслуговування; розуміють переваги акуратності; використовують правила культурної поведінки
|
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
96 |
26.05 |
Хто що робить. |
Здобувачі освіти мають уявлення про різні професії, орієнтуються у найближчому просторі; долучаються до корисних справ громади; розпізнають рукотворні тіла у найближчому оточенні; називютьє матеріали (деревина, гума, папір, метал тощо), з яких виготовляють рукотворні тіла |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
Тема. Людина і природа (8 год) |
|||||
97 |
29.05 |
Що з чого. |
Здобувачі освіти орієнтуються у найближчому просторі; долучаються до корисних справ громади; розпізнають рукотворні тіла у найближчому оточенні; називютьє матеріали (деревина, гума, папір, метал тощо), з яких виготовляють рукотворні тіла |
вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність |
|
98 |
31.05 |
Зустрічаємо літо! Створення «Книжки літа». |
Здобувачі освіти розповідають про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлюють причини їх повторюваності; встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем
|
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
99 |
02.06 |
Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в неживій і живій природі влітку. |
Здобувачі освіти розповідають про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлюють причини їх повторюваності; встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем
|
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
100 |
05.06 |
Сторінка дослідника «3 яких хмар іде дощ?». |
Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем
|
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
101 |
07.06 |
Тварини влітку. |
здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, спостерігають за тваринами в різні пори року; беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні |
|
102 |
09.06 |
Праця людей улітку. |
учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та господарською діяльністю людей |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
103 |
12.06 |
Ми всі різні, а світ у нас — один на всіх . |
Здобувачі освіти мають уявлення про різноманітність людей у світі, називають деякі країни; усвідомлютью необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією |
інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади; інформаційно-комунікаційна компетентність - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; навчання впродовж життя – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів |
|
104 |
14.06 |
Узагальнення знань учнів.
|
Здобувачі освіти дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; беруть посильну участь в природоохоронній діяльності |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|
105 |
16.06 |
Підсумок за рік. |
Здобувачі освіти дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; беруть посильну участь в природоохоронній діяльності |
компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати; вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці; здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів; екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів
|
|