Календарне - тематичне планування з курсу "ЯДС" 1 клас ІІсеместр за програмою О. Я. Савченко

Про матеріал
КТП з курсу "Я досліджує світ" розроблено з урахуванням очікуваних результатів та ключовими компетентностями.
Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

За підручником Н. Бібік, Г. Бондарчук

3 год на тиждень

ІІ семестр (57 год)

 

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Компетентності

Примітки

Тема. Людина і природа (продовження 4 год)

49

 

Зміни в природі взимку

 

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі взимку; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

50

 

Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в неживій і живій природі взимку.

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі взимку; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

51

 

Сторінка дослідника. Розглядаю сніжинку. Виготовлення сніжинки-витинанки

Здобувач освіти досліджує об’єкти природи, використовуючи лупу; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

52

 

Сторінка дослідника. Властивості льоду

 

Здобувач освіти досліджує властивості води; використовує різні джерела для пошуку інформації про довкілля, навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

53

 

Праця людей узимку

Здобувач освіти встановлює найпростіші взаємозв'язки між природними умовами та господарською діяльністю людей; розуміє цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

Тема. Людина серед людей (21 год)

54

 

Людина — от що найцікавіше у світі

Здобувачі освіти усвідомлює людину як частину природи і суспільства, її відмінності від інших живих істот; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

 

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

культурна – знати і вживати найпростіші формули мовленнєвого етикету: вітання, прохання, звертання до дітей і дорослих;

 

 

55

 

Я та інші

здобувачі освіти цікавляться минулим своєї сім’ї;

розрізнють минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

знає склад сім’ї, імена членів сім’ї

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

56

 

Створення родовідного дерева.

здобувачі освіти цікавляться минулим своєї сім’ї;

розрізнють минуле, сучасне, майбутнє (було – є – буде);

знає склад сім’ї, імена членів сім’ї, вміють складати родовідне дерево

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

57

 

Почуття людини, емоції.

Здобувачі освіти мають уявлення про різновид почуттів людини і емоції, як спосіб їх вираження

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

58

 

Який буває в мене день.

Здобувачі освіти мають уявлення про різновид почуттів людини і емоції, як спосіб їх вираження

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

59

 

Моє улюблене заняття.

Здобувачі освіти розповідають про себе, складають словесний портрет «Який (яка) Я», «Чим відрізняюсь від інших», «Що я вмію», «Чого хочу навчитись»

 

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

культурна – знати і вживати найпростіші формули мовленнєвого етикету: вітання, прохання, звертання до дітей і дорослих;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів, формувати в учнів вміння активно рухатись під час фізкультхвилинки

 

 

60

 

Винаходи, які придумали діти

Здобувачі освіти цікавляться інформацією про дітей – винахідників та їх вироби,

наводять приклади виробів, які допомагають людині в побуті

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

61

 

Дослідження: «Який винахід найпотрібніший?»

Здобувачі освіти цікавляться інформацією про дітей – винахідників та їх вироби,

наводять приклади виробів, які допомагають людині в побуті

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

62

 

Я тут живу.

Здобувачі освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; вміють скласти розповідь про свій будинок, сусідів; доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

63

 

Я живу в місті. Громадські місця.

Здобувачі освіти освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

64

 

Я живу в селі.

Здобувачі освіти освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

65

 

У музеї.

Здобувачі освіти використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності

 

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

66

 

Запрошуємо до театру.

Здобувачі освіти використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності

 

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

67

 

У супермаркеті

Здобувачі освіти використовують правила культурної поведінки в громадських місцях, що ґрунтуються на врахуванні інтересів інших; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності

 

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

68

 

Оглядаю моє житло.

Здобувачі освіти розповідають про себе, називають адресу проживання; вміють скласти розповідь про свій будинок, сусідів; доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

69

 

Коли ми самі вдома.

Здобувачі освіти описують можливі ризики для життя і здоров'я вдома, розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності

компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій - формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формувати припущення і робити висновки;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів,

 

70

 

Коли гаджет заважає.

Здобувачі освіти описують можливі ризики для життя і здоров'я від гаджетів, розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності

компетентність у галузі природничих наук, техніки і технологій - формування допитливості, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї, формувати припущення і робити висновки;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів,

 

71

 

Дбай про свою безпеку.

Здобувачі освіти формують уявлення про власну безпеку; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

72

 

Дбай про свою безпеку. Пальчиковий театр. Розігрування в парах кінцівки казки .

Здобувачі освіти формують уявлення про власну безпеку; описують можливі ризики для життя і здоров'я; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

73

 

Твоє здоров’я .

Здобувачі освіти володіють найпростішими гігієнічними навичками, навичками самообслуговування; знають від чого  залежить здоров’я людини

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети

 

74

 

Які ви вдома.

Здобувачі освіти розповідають про себе, розуміють переваги акуратності, доброзичливості, чесності; доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності; розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності

 

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

Тема. Людина і природа (8 год)

75

07.04

Як дізнатися, що вже весна?

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі навесні; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

76

10.04

Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в неживій і живій природі навесні.

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, досліджують за змінами в живій та неживій природі навесні; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

77

12.04

Турботи тварин навесні .

 

 

учні розрізняють предмети неживої і живої природи; розуміють різноманітність живих організмів; учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки між живими організмами і навколишнім світом

нформаційно-комунікаційна компетентність учні мають уміти шукати потрібні дані, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх;

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки

 

78

14.04

Свійські тварини навесні.

учні вміють розрізняти диких і свійських тварин; розповідають розповідь про турботи тварин навесні.використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації; навчаються працювати з підручником та медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

79

17.04

Сторінка дослідника .

Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем; обирають у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

досліджують об’єкти природи; дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

80

19.04

Сторінка дослідника. Твій город на вікні .

Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем; обирають у найближчому оточенні те, що цікаво дослідити;

досліджують об’єкти природи; дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

81

21.04

Весняні турботи в місті та селі

Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки між природними умовами та господарською діяльністю людей; розуміють цінність природи для життя людей, залежність якості життя людей від стану навколишнього середовища

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

82

24.04

Святковий календар весни. Великдень.

Здобувачі освіти мають уявлення про звичаї і традиції українського народу, цікавляться відповідною інформацією; навчаються працювати з медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

83

26.04

Святковий календар весни. Мамине свято.

Здобувачі освіти мають уявлення про звичаї і традиції українського народу, цікавляться відповідною інформацією; навчаються працювати з медіапродукцією

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

84

28.04

Створення сторінок «Книжки весни»

учні створюють книжку на основі власних спостережень і набутих знань; використовують різні джерела для пошуку потрібної інформації

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

Тема. Людина серед людей (6 год)

85

01.05

Як ставитися до інших

Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності;

розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

86

03.05

Не будь жадібним.

Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності;

розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети;

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи)

 

87

05.05

Умій дружити!

Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності;

розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності; мають уявлення про правила поведінки на уроці, на перерві, в суспільстві

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

88

08.05

Створення у класі «Куточка друзів» .

Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності;

розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності; мають уявлення про правила поведінки на уроці, на перерві, в суспільстві

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

89

10.05

Чемним треба бути скрізь. Складання словничка ввічливих слів.

Здобувачі освіти доречно вживають слова етикету (вітання, прохання, прощання, звертання, подяки, вибачення); доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

90

12.05

Як поводитися за столом.

Здобувачі освіти володіють найпростішими навичками самообслуговування; розуміють переваги акуратності; використовують правила культурної поведінки

 

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

Тема. Людина в суспільстві (5 год)

91

15.05

Твоя країна — Україна.

Здобувачі освіти мають уявлення про Україну як про державу в якій вони народилися і виросли; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах.

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

92

17.05

Символи держави — прапор, герб, гімн.

Здобувачі освіти знають назву країни, її столицю; мають уявлення про зміст символів держави (прапор, герб, гімн, українська мова)

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

93

19.05

Створення сторінок книжки «Моя країна - Україна»

Здобувачі освіти мають уявлення про Україну як про державу в якій вони народилися і виросли; поповнюють словниковий запас; розвивають навички спілкування; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах.

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

94

22.05

Я маю право на права.

Здобувачі освіти мають уявлення про права дитини та їх  зміст; доброзичливо спілкуються з іншими в спільній діяльності;

розрізняють вчинки, дають їм оцінку з погляду моральності;

мають уявлення про необхідність доброзичливого і уважного ставлення до старших; сприймають усну інформацію, аналізують почуту інформацію та оцінюють її, навчаються працювати з підручником та медіапродукцією; навчаються працювати в парах і в групах

 

вільне володіння державною мовою: усвідомлювати роль мови для ефективного спілкування та культурного самовираження; розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, витримувати паузи);

уміння вчитися: сприймати мету, яку ставить вчитель, відповідно до неї планувати, моделювати, прогнозувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати; вміти висловлювати рефлексивні й оцінні судження; самоорганізовуватися до навчальної діяльності, будувати діалог, співпрацювати в групі, виконувати розумові операції й практичні дії;

громадянська: цінувати культурне розмаїття різних народів та ідентифікувати себе як громадянина України;

соціальної: оволодіння навичками стосунків; навчити знайомитися; розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в парі, в групі; виховувати чемність, повагу до старших та однолітків;

інформаційної: розвивати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника та медіа; вчити орієнтуватися в інформаційному просторі, володіти і оперувати інформацією; уміння аргументувати й відстоювати свою думку

 

 

95

24.05

Про акуратність.

Здобувачі освіти володіють найпростішими навичками самообслуговування; розуміють переваги акуратності; використовують правила культурної поведінки

 

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

96

26.05

Хто що робить.

Здобувачі освіти мають уявлення про різні професії, орієнтуються у найближчому просторі;

долучаються до корисних справ громади; розпізнають рукотворні тіла у найближчому оточенні; називютьє матеріали (деревина, гума, папір, метал тощо), з яких виготовляють рукотворні тіла

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

Тема. Людина і природа (8 год)

97

29.05

Що з чого.

Здобувачі освіти орієнтуються у найближчому просторі;

долучаються до корисних справ громади; розпізнають рукотворні тіла у найближчому оточенні; називютьє матеріали (деревина, гума, папір, метал тощо), з яких виготовляють рукотворні тіла

вільне володіння державною мовою - уміння правильно, точно, виразно передавати свої думки засобами мови та мовлення;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

громадянські та соціальні: співпраця з іншими особами для досягнення спільної мети, уміння діяти в конфліктних ситуаціях;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

інноваційність:передбачає відкритість до нових ідей, провадити професійну діяльність

 

98

31.05

Зустрічаємо літо! Створення «Книжки літа».

Здобувачі освіти розповідають про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлюють причини їх повторюваності; встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем

 

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

99

02.06

Екскурсія в природу. Спостереження за змінами в неживій і живій природі влітку.

Здобувачі освіти розповідають про добові та сезонні зміни в природі, усвідомлюють причини їх повторюваності; встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем

 

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

100

05.06

Сторінка дослідника «3 яких хмар іде дощ?».

Здобувачі освіти встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем

 

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

101

07.06

Тварини влітку.

здобувачі освіти розпізнають тіла неживої і живої природи, встановлюють найпростіші взаємозв'язки в живій і неживій природі, спостерігають  за тваринами в різні пори року; беруть посильну участь в природоохоронній діяльності; навчаються працювати в парах і в групах

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

інформаційно-комунікаційна: здатність безпечного та етичного використання засобів інформаційно-комунікаційної компетентності у навчанні

 

102

09.06

Праця людей улітку.

учні встановлюють найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі, між живими організмами і навколишнім середовищем, між природними умовами та

господарською діяльністю людей

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

103

12.06

Ми всі різні, а світ у нас — один на всіх .

Здобувачі освіти мають уявлення про різноманітність людей у світі, називають деякі країни; усвідомлютью необхідність доброзичливого ставлення до інших країн та народів, цікавиться відповідною інформацією

інноваційність - відкритість до нових ідей, ініціювання змін у близькому середовищі (клас, школа, громада тощо), формування знань, умінь, ставлень, що є основою компетентнісного підходу, забезпечують подальшу здатність успішно навчатися, провадити професійну діяльність, відчувати себе частиною спільноти і брати участь у справах громади;

інформаційно-комунікаційна компетентність  - пошук потрібних даних, організовувати, обробляти, аналізувати та оцінювати їх, а також продукувати і поширювати інформацію відповідно до своїх цілей;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

навчання впродовж життя  – опанування умінь і навичок, необхідних для подальшого навчання, навчання працювати самостійно і в групі;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів

 

104

14.06

Узагальнення знань учнів.  

 

Здобувачі освіти дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим;

беруть посильну участь в природоохоронній діяльності

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

105

16.06

Підсумок за рік.

Здобувачі освіти дотримуються правил поведінки в природі, та пояснюють їх іншим;

беруть посильну участь в природоохоронній діяльності

компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій – допитливість, прагнення шукати і пропонувати нові ідеї; самостійно чи в групі спостерігати та досліджувати;

вміння вчитися – включатися в роботу відразу після вказівки вчителя, правильно висловлюватися, зосереджено слухати вчителя, відповідати на запитання, вчити застосовувати вивчені правила на практиці;

здоров'язбережувальна – правильно організовувати навчальну діяльність – змінювати види роботи, щоб запобігти втомлювальності учнів;

екологічна компетентність - дотримання правил природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 жовтня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку