Календарне - тематичне планування з предмету ритміка

Про матеріал
Розвивати координацію, память та уваги, уміння «читати» рух, збільшення ступеня рухливості суглобів і зміцнення м’язового апарату; формувати навички ходьби і бігу; виховувати творчі можливості учнів.
Перегляд файлу

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

6

Тема № 1 : Вправи на орієнтування у просторі. ( 9 год.)

 

1

 

Вступне заняття:                              Музична мова, її зв’язок із рухом. Розминка.

 

1

Вміти:

  • виконувати вправи у різному темпі, ускладнюючи їх узгодженням з рухом з різних вихідних положень.

виконувати рухи різного характеру з предметами і без них: пружинити на ногах, будувати самостійно рівне коло, дотримуватися відстані між парами, в різному темпі;

  • виконувати вправу з утримуванням рівноваги.

 

 

Розвивати

координацію, память та уваги, уміння «читати»  рух, збільшення ступеня рухливості суглобів і зміцнення м’язового апарату.

 

формувати

навички ходьби і бігу;

 

виховувати

 творчі можливості учнів.

 

ТБ в кабінеті ритміки.

 

2

 

Ритміко-гімнастичні  та дихальні вправи: Розминка.

 

1

Музична мова

 

3

 

 

Хода під музику.                                             

 

1

Ритміко-гімнастичні  та дихальні вправи.

 

4

 

Шикування в шеренгу, в коло. 

 

1

 

Хода під музику.                                             

 

5

 

Вправи на координацію рухів:  Рівновага.

 

1

Шикування в шеренгу, в коло. 

 

6

 

Музично-ритмічна гра:                            «Я-герой улюбленої казки».   

 

1

Вправи на координацію рухів.

 

7

 

Релаксуючі та дихальні вправи: в положенні лежаче. Грудне і черевне дихання.

 

1

 

Музично-ритмічна гра.                  

 

8

 

Вправи з м’ячем .                    

 

1

Релаксуючі та дихальні вправи:

 

9

 

Підсумковий урок:                               Повторення і закріплення основних рухів.

 

1

Вправи з м’ячем .                              

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

6

 

Тема № 2 : Ритміко-гімнастичні вправи. ( 7 год.)

 

 

10

 

Ритміко-гімнастичні  та дихальні вправи.                                                 

 

 

1

 

Вміти:

  • виконувати найпростіших рухів в ритмі зі словами;

 

  • ритмічно виконувати нескладні рухи руками і ногами;

 

  • починати та закінчувати рухи відповідно зі звучанням музики.

 

розвивати

здатність учня розуміти і приймати навчальну мету і завдання;

 

формувати

 емоційно-позитивне ставлення учня до освітнього закладу через інтерес до ритміко-танцювальні, гімнастичні вправи;

 

виховувати

естетичний смак, культуру поведінки, спілкування.

 

ТБ в кабінеті ритміки.

 

11

 

Проплескати ритм пісень.     

 

1

Ритміко-гімнастичні  та дихальні вправи:                                                 

 

12

 

Вправи з гімнастичними палками.

 

1

Проплескати ритм пісень.     

 

13

 

Музична гра «Ми кривого танцю йдемо».                                              

 

1

Вправи з гімнастичними палками.

 

14

 

Хода зі зміною направлення.

 

1

Музична гра «Ми кривого танцю йдемо».                                                

 

15

 

Танцювальні рухи:                            Знайомство з танцювальними рухами.

 

1

Хода зі зміною направлення.

 

16

 

Підсумковий урок:                  Повторювання основних елементів танців.

 

1

Танцювальні рухи.      

    

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-

розвиткової

роботи

Змістова лінія з національно патріотичного виховання

 

Повторення

  1

2

3

4

5

6

7

8

6

Тема № 3 : Ритмічні вправи та ігри під музику. ( 10 год.)

 

17

 

Побудова кола із шеренги.

 

1

Уміє  : орієнтуватися на площині, координувати свої

рухи з музичним супроводом;

-імпровізувати рухи , що передають образ тварин, птахів та ін.

-змінювати рухи відповідно до характеру частин музичного супроводу;

 

 

 

проявляти творчу самостійність,

артистичність.

 

розвивати

творчу самостійність, артистичність;

 

формувати

 навички вільного перестроювання , орієнтування в просторі.;

 

виховувати

активність у сприйнятті музики.

Українські побутові музично – ритмічні ігри.

 

 

Цікаві факти про українських козаків .

 

ТБ в кабінеті ритміки.

 

18

 

Рухливі музично-ритмічні ігри.

 

1

Побудова кола із шеренги.

 

19

 

Музична гра «Мячики, діти».

 

1

Рухливі музично-ритмічні ігри.

 

20

 

Вправи з м’ячем в парах.

1

Музична гра «Мячики, діти».

 

21

 

Ритмічні вправи та ігри під музику.

 

1

Вправи з м’ячем в парах.

 

22

 

Танцювальні рухи.

1

Ритмічні вправи та ігри під музику.

23

 

 

Шикування в колону по двоє.

1

Танцювальні рухи.

24

 

Вправи на гімнастичній лавці.

1

Шикування в колону по двоє.

25

 

Вправи з м’ячем.

1

Вправи на гімнастичній лавці.

26

 

Повторення основних вправ вивчених на протязі попередніх занять.

1

Вправи з м’ячем.

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

Змістова лінія з національно патріотичного виховання

 

Повторення

  1

2

3

    4

5

6

7

8

6

 

Тема № 4 : Основні музично-ритмічні , танцювальні, розвивальні елементи. ( 8 год.)

 

27

 

 

Вправи на координацію.

 

1

Уміє:

  • виконувати найпростіші рухів в різному темпі ;
  • слухати музику, музичніінструменти, які використовуються під час занять;
  • нескладними рухами виразно передавати елементи музично-ігрових образів.

 

Розвивати

відчуття метро-ритму, види слуху ( мелодичний, ритмічний, гармонічний,

збільшення ступеня

 рухливості суглобів

 і зміцнення

 м’язового апарату.

формувати

навички виконання найпростіших рухів в різному темпі;

 

виховувати

 творчі можливості учнів.

 

Всесвіт українського танцю.

 

 

 

Елементи розходження та сходження в українських танцях .

 

 

ТБ в кабінеті ритміки.

 

28

 

Вивчення елементів українського танцю.

 

1

 

Вправи на координацію.

 

29

 

Вправи з дитячими музичними інструментами

 

1

Вивчення елементів українського танцю.

 

30

 

 

Музична-танцювальна  гра «Прання».                     

 

1

Вправи з дитячими музичними інструментами

31

 

Крокування по периметру зали.

 

1

Музична-танцювальна  гра «Прання».                     

 

32

 

 

Танцювальні елементи.

 

1

Крокування по периметру зали.

 

33

 

Вправи на координацію рухів.

 

1

Танцювальні елементи.

 

34

 

Підсумковий урок:

Урок - огляд

 

1

 

 

 

Вправи на координацію рухів.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стринадко Антон Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
9152
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку