№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
6 |
Тема № 1 : Вправи на орієнтування у просторі. ( 9 год.)
1 |
|
Вступне заняття: Музична мова, її зв’язок із рухом. Розминка. |
1 |
Вміти:
виконувати рухи різного характеру з предметами і без них: пружинити на ногах, будувати самостійно рівне коло, дотримуватися відстані між парами, в різному темпі;
|
Розвивати координацію, память та уваги, уміння «читати» рух, збільшення ступеня рухливості суглобів і зміцнення м’язового апарату.
формувати навички ходьби і бігу;
виховувати творчі можливості учнів. |
ТБ в кабінеті ритміки. |
2 |
|
Ритміко-гімнастичні та дихальні вправи: Розминка. |
1 |
Музична мова |
||
3 |
|
Хода під музику. |
1 |
Ритміко-гімнастичні та дихальні вправи. |
||
4 |
|
Шикування в шеренгу, в коло. |
1 |
Хода під музику. |
||
5 |
|
Вправи на координацію рухів: Рівновага. |
1 |
Шикування в шеренгу, в коло. |
||
6 |
|
Музично-ритмічна гра: «Я-герой улюбленої казки». |
1 |
Вправи на координацію рухів. |
||
7 |
|
Релаксуючі та дихальні вправи: в положенні лежаче. Грудне і черевне дихання. |
1 |
Музично-ритмічна гра. |
||
8 |
|
Вправи з м’ячем . |
1 |
Релаксуючі та дихальні вправи: |
||
9 |
|
Підсумковий урок: Повторення і закріплення основних рухів. |
1 |
Вправи з м’ячем . |
№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
6 |
Тема № 2 : Ритміко-гімнастичні вправи. ( 7 год.)
10 |
|
Ритміко-гімнастичні та дихальні вправи. |
1 |
Вміти:
|
розвивати здатність учня розуміти і приймати навчальну мету і завдання;
формувати емоційно-позитивне ставлення учня до освітнього закладу через інтерес до ритміко-танцювальні, гімнастичні вправи;
виховувати естетичний смак, культуру поведінки, спілкування. |
ТБ в кабінеті ритміки. |
||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Проплескати ритм пісень. |
1 |
Ритміко-гімнастичні та дихальні вправи: |
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Вправи з гімнастичними палками. |
1 |
Проплескати ритм пісень. |
||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Музична гра «Ми кривого танцю йдемо». |
1 |
Вправи з гімнастичними палками. |
||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
Хода зі зміною направлення. |
1 |
Музична гра «Ми кривого танцю йдемо». |
||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Танцювальні рухи: Знайомство з танцювальними рухами. |
1 |
Хода зі зміною направлення. |
||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Підсумковий урок: Повторювання основних елементів танців. |
1 |
Танцювальні рухи. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема № 3 : Ритмічні вправи та ігри під музику. ( 10 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Побудова кола із шеренги. |
1 |
Уміє : орієнтуватися на площині, координувати свої рухи з музичним супроводом; -імпровізувати рухи , що передають образ тварин, птахів та ін. -змінювати рухи відповідно до характеру частин музичного супроводу;
проявляти творчу самостійність, артистичність. |
розвивати творчу самостійність, артистичність;
формувати навички вільного перестроювання , орієнтування в просторі.;
виховувати активність у сприйнятті музики. |
Українські побутові музично – ритмічні ігри.
Цікаві факти про українських козаків . |
ТБ в кабінеті ритміки. |
|||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Рухливі музично-ритмічні ігри. |
1 |
Побудова кола із шеренги. |
||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Музична гра «Мячики, діти». |
1 |
Рухливі музично-ритмічні ігри. |
||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Вправи з м’ячем в парах. |
1 |
Музична гра «Мячики, діти». |
||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Ритмічні вправи та ігри під музику. |
1 |
Вправи з м’ячем в парах. |
||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Танцювальні рухи. |
1 |
Ритмічні вправи та ігри під музику. |
||||||||||||||||||||||||||||||
23
|
|
Шикування в колону по двоє. |
1 |
Танцювальні рухи. |
||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Вправи на гімнастичній лавці. |
1 |
Шикування в колону по двоє. |
||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Вправи з м’ячем. |
1 |
Вправи на гімнастичній лавці. |
||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Повторення основних вправ вивчених на протязі попередніх занять. |
1 |
Вправи з м’ячем. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема № 4 : Основні музично-ритмічні , танцювальні, розвивальні елементи. ( 8 год.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Вправи на координацію. |
1 |
Уміє:
|
Розвивати відчуття метро-ритму, види слуху ( мелодичний, ритмічний, гармонічний, збільшення ступеня рухливості суглобів і зміцнення м’язового апарату. формувати навички виконання найпростіших рухів в різному темпі;
виховувати творчі можливості учнів. |
Всесвіт українського танцю.
Елементи розходження та сходження в українських танцях .
|
ТБ в кабінеті ритміки. |
|||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
Вивчення елементів українського танцю. |
1 |
Вправи на координацію. |
||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Вправи з дитячими музичними інструментами |
1 |
Вивчення елементів українського танцю. |
||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Музична-танцювальна гра «Прання». |
1 |
Вправи з дитячими музичними інструментами |
||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Крокування по периметру зали. |
1 |
Музична-танцювальна гра «Прання». |
||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Танцювальні елементи. |
1 |
Крокування по периметру зали. |
||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Вправи на координацію рухів. |
1 |
Танцювальні елементи. |
||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Підсумковий урок: Урок - огляд |
1 |
|
|
|
Вправи на координацію рухів. |
|||||||||||||||||||||||||||