Календарне - тематичне планування з предмету ритміка

Про матеріал
Розвивати основні рухи дитини, формувати вміння правильно тримати корпус, дотримуватися ритму ходьби, вдосконалювати узгодженння рухів рук і ніг; формувати слухо-рухової та зорово-рухової координації, виховувати цілеспрямованість у діяльності дитини, естетичний смак, культуру поведінки, спілкування.
Перегляд файлу

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

5

 

 

Тема № 1 : Вправи на орієнтування у просторі.  ( 9 год. )

 

 

1

 

Вступний урок.

Поняття про ритм.

 

1

 

 

Уміє:

ходити    під музику, вітати вчителя, займати вихідне положення (стояти прямо, не схиляти голову, без зайвої напруги в колінах і плечах, не сутулитися), рівнятися в шерензі, в колоні;

     ходити вільним природним кроком

 

 

   розвивати

основні рухи дитини, формувати вміння правильно тримати корпус, дотримуватися ритму ходьби, вдосконалювати узгодженння рухів рук і ніг;

 

   формувати

 слухо-рухової та зорово-рухової координації.

 

ТБ в кабінеті ритміки

 

2

 

 

Ходьба під музику з зупинкою, по ценру залу.

 

 

 1

 

Поняття про ритм.

 

3

 

 

 

Ходьба вперед,назад, на п’ятах , на носках.

 

 1

Ходьба під музику з зупинкою, по ценру залу. Збереження дистанціі. Реагування на зміни темпу.

 

4

 

 

Поскоки з просуванням вперед і назад.

 

 

 

1

  , рухатися по залу в різних напрямках, не заважаючи один одному;

ходити по колу із збереженням правильних дистанцій, не звужуючи коло і не сходячи з його лінії.

    виховувати цілеспрямованість у діяльності дитини.

естетичний смак, культуру поведінки, спілкування.

 

Ходьба вперед,назад, на п’ятах , на носках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

5

 

 

 

      5

 

 

Ходьба по периметру залу. Вміння планувати діагональні лінії кута в кут

 

   1

 

Вміти:

- ходити    під музику, вітати вчителя, займати вихідне положення (стояти прямо, не схиляти голову, без зайвої напруги в колінах і плечах, не сутулитися), рівнятися в шерензі, в колоні;

  - ходити вільним природним кроком, рухатися по залу в різних напрямках, не заважаючи один одному;

    - ходити по колу із збереженням правильних дистанцій, не звужуючи коло і не сходячи з його лінії;

 

 

Розвивати

основних рухів дитини, формувати вміння правильно тримати корпус, дотримуватися ритму ходьби, вдосконалювати узгодженння рухів рук і ніг;

 

формувати

слухо-рухової та зорово-рухової координації.

 

 виховувати цілеспрямованість у діяльності дитини.

естетичний смак, культуру поведінки, спілкування.

Поскоки з просуванням вперед і назад.

 

 

6

 

 

Ритміко-гімнастичні вправи. Самостійне складання ритмічних малюнків.

 

1

Ходьба по периметру залу. Вміння планувати діагональні лінії кута в кут

 

7

 

Ходьба зі згинанням коліна. Танцювальні вправи.

 

1

Ритміко-гімнастичні вправи. Самостійне складання ритмічних малюнків.

 

8

 

 

Гімнастичні вправи з предметами: м’яч, скакалка, гімнастична палка.

 

1

 

Ходьба зі згинанням коліна. Танцювальні вправи.

 

9

 

 

Вправи на координацію рухів.

 

1

Гімнастичні вправи з предметами: м’яч, скакалка, гімнастична

 

 

 

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

5

Тема № 2 :  Танцювальні вправи, народні танці. (6 год.)

 

  10

 

Крок кадрилі. Вправа в передачі основного ритму на музичнім інструменті.

 

1

 

Вміти:

 

- передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо;

 

- розрізняти основні характерні рухи деяких танців;

 

 

 

- участь в музично-концертному житті класу, школи, міста тощо.

 

 

розвивати та формувати здібності пізнання

різними видами музичного темпу, елементами народного танцю.

 

виховувати в дітей інтерес до народних традицій, українських народних

танців.

 

ТБ в кабінеті ритміки

 

11

 

Побудова з колони по одному в колону по чотири.

 

1

Крок кадрилі. Вправа в передачі основного ритму на музичнім інструменті.

 

12

 

 

Рух з предметами:

 

1

Побудова з колони по одному в колону по чотири.

 

13

 

Вправи на координацію рухів.

 

1

Рух з предметами:

 

14

 

Виконання різних ритмів на бубні, сопілці, ложках.

 

1

Вправи на координацію рухів:

 

15

 

Повторення музичної гри «Раз, два, три – на носочки».

 

1

Виконання різних ритмів на бубні, сопілці, ложках.

 

 

 

 

 

 

 

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

Національно-патріотичне спрямування

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

8

5

Тема № 3 :  Елементи українського танцю (10 год.)

 

  16

 

Ігри з м’ячем.

 

   1

вміє:

 

- передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо;

 

- розрізняти основні характерні рухи деяких танців;

участь в музично-концертному житті класу, школи, міста тощо.

 

 

-

 

 

розвивати та формувати здібності пізнання

різними видами музичного темпу, елементами народного танцю.

 

виховувати в дітей інтерес до народних традицій, українських народних

танців.

 

 

Станісла́в Пили́пович Людке́вич

(24 січня 1879- день народження)

 

Всеукраїнський театральний портал-мережа

 

Семе́н Степа́нович Гула́к-Артемо́вський (16 лютого 1813- день народження)

 

 

 

Мико́ла Віта́лійович Ли́сенко (10 (22) березня 1842)

 

ТБ в кабінеті ритміки

 

17

 

Ритмічні рухи з предметами.

 

1

Ігри з м’ячем.

 

18

 

Елементи українського танцю.

 

1

Ритмічні рухи з предметами.

 

19

 

 

Інсценування пісень.

 

1

Елементи українського танцю.

 

20

 

Елементи танців – боковий галоп, сильні по скоки.

 

1

Інсценування пісень.

 

21

 

Вправи на координацію рухів.

 

1

Елементи танців – боковий галоп, сильні по скоки.

 

22

 

 

Елементи українського танцю.

 

1

Вправи на координацію рухів.

 

23

 

 

Розучування гри з м’ячем

1

Елементи українського танцю.

 

25

 

Повторення танцю «Веселий хоровод»

 

1

Розучування гри з м’ячем

 

26

 

 

Підсумковий урок

1

Повторення танцю «Веселий хоровод»

 

пп

 

Дата

 

Програмний

матеріал

 

Кіл.

год

 

Навчальні досягнення

Спрямованість

корекційно-розвиткової

роботи

Національно-патріотичне спрямування

 

Повторення

  1

             2

3

    4

5

6

7

8

5

Тема № 4 : Вправи та ігри під музику (7 год.)

 

  27

 

Вправи на координацію рухів

 

1

вміє:

 

- проявляти пізнавальну ініціативу у навчальному співробітництві;

- розрізняти основні рухи вправ;

 

- задавати самим ритм однокласникам і перевіряти правильність його виконання (ударами або притопами).

 

 

 

розвивати та формувати навички правильного і швидкого знаходження потрібного темпу ходьби, бігу у відповідності з характером музики;

виховувати в дітей інтерес до народних традицій, українських народних

танців.

Вербицяе́рбна неді́ля

 

Школа бойового гопака

 

 

 

 

 

Українська народна творчість

 

 

Ігри-примовляночки

 

 

Українські музичні інструменти

 

ТБ в кабінеті ритміки

 

28

 

 

Танець «Гопак»

 

1

Вправи на координацію рухів

 

29

 

Ритміко-гімнастичні вправи з м’ячем і стрічкою

 

1

Танець «Гопак»

 

30

 

Прохлопування ритму пісень

 

1

Ритміко-гімнастичні вправи з м’ячем і стрічкою

31

32

 

 

Рухливі ігри

 

1

Прохлопування ритму пісень

 

33

 

Гра на дитячих музичних інструментах

 

1

Рухливі ігри

 

 

34

 

Вправи та ігри зі скакалкою

 

1

Гра на дитячих музичних інструментах

 

35

 

Підсумковий урок:

урок – огляд.

 

Вправи та ігри зі скакалкою

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізична культура, Планування
Інкл
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку