№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
5 |
Тема № 1 : Вправи на орієнтування у просторі. ( 9 год. )
1 |
|
Вступний урок. Поняття про ритм. |
1 |
|
Уміє: ходити під музику, вітати вчителя, займати вихідне положення (стояти прямо, не схиляти голову, без зайвої напруги в колінах і плечах, не сутулитися), рівнятися в шерензі, в колоні; ходити вільним природним кроком |
розвивати основні рухи дитини, формувати вміння правильно тримати корпус, дотримуватися ритму ходьби, вдосконалювати узгодженння рухів рук і ніг;
формувати слухо-рухової та зорово-рухової координації. |
ТБ в кабінеті ритміки |
||||||
2 |
|
Ходьба під музику з зупинкою, по ценру залу. |
1 |
Поняття про ритм. |
|||||||||
3
|
|
Ходьба вперед,назад, на п’ятах , на носках. |
1 |
Ходьба під музику з зупинкою, по ценру залу. Збереження дистанціі. Реагування на зміни темпу. |
|||||||||
4 |
|
Поскоки з просуванням вперед і назад.
|
1 |
, рухатися по залу в різних напрямках, не заважаючи один одному; ходити по колу із збереженням правильних дистанцій, не звужуючи коло і не сходячи з його лінії. |
виховувати цілеспрямованість у діяльності дитини. естетичний смак, культуру поведінки, спілкування. |
Ходьба вперед,назад, на п’ятах , на носках. |
|||||||
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
5 |
5
|
|
Ходьба по периметру залу. Вміння планувати діагональні лінії кута в кут |
1 |
Вміти: - ходити під музику, вітати вчителя, займати вихідне положення (стояти прямо, не схиляти голову, без зайвої напруги в колінах і плечах, не сутулитися), рівнятися в шерензі, в колоні; - ходити вільним природним кроком, рухатися по залу в різних напрямках, не заважаючи один одному; - ходити по колу із збереженням правильних дистанцій, не звужуючи коло і не сходячи з його лінії; |
Розвивати основних рухів дитини, формувати вміння правильно тримати корпус, дотримуватися ритму ходьби, вдосконалювати узгодженння рухів рук і ніг;
формувати слухо-рухової та зорово-рухової координації.
виховувати цілеспрямованість у діяльності дитини. естетичний смак, культуру поведінки, спілкування. |
Поскоки з просуванням вперед і назад.
|
6
|
|
Ритміко-гімнастичні вправи. Самостійне складання ритмічних малюнків. |
1 |
Ходьба по периметру залу. Вміння планувати діагональні лінії кута в кут |
||
7 |
|
Ходьба зі згинанням коліна. Танцювальні вправи. |
1 |
Ритміко-гімнастичні вправи. Самостійне складання ритмічних малюнків. |
||
8
|
|
Гімнастичні вправи з предметами: м’яч, скакалка, гімнастична палка. |
1
|
Ходьба зі згинанням коліна. Танцювальні вправи. |
||
9 |
|
Вправи на координацію рухів. |
1 |
Гімнастичні вправи з предметами: м’яч, скакалка, гімнастична |
№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
5 |
Тема № 2 : Танцювальні вправи, народні танці. (6 год.)
10 |
|
Крок кадрилі. Вправа в передачі основного ритму на музичнім інструменті. |
1 |
Вміти:
- передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо;
- розрізняти основні характерні рухи деяких танців;
- участь в музично-концертному житті класу, школи, міста тощо. |
розвивати та формувати здібності пізнання різними видами музичного темпу, елементами народного танцю.
виховувати в дітей інтерес до народних традицій, українських народних танців. |
ТБ в кабінеті ритміки |
11 |
|
Побудова з колони по одному в колону по чотири. |
1 |
Крок кадрилі. Вправа в передачі основного ритму на музичнім інструменті. |
||
12 |
|
Рух з предметами: |
1 |
Побудова з колони по одному в колону по чотири. |
||
13 |
|
Вправи на координацію рухів. |
1 |
Рух з предметами: |
||
14 |
|
Виконання різних ритмів на бубні, сопілці, ложках. |
1 |
Вправи на координацію рухів: |
||
15 |
|
Повторення музичної гри «Раз, два, три – на носочки». |
1 |
Виконання різних ритмів на бубні, сопілці, ложках. |
||
|
|
|
|
|
№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Національно-патріотичне спрямування |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
5 |
Тема № 3 : Елементи українського танцю (10 год.)
16 |
|
Ігри з м’ячем. |
1 |
вміє:
- передавати в ігрових і танцювальних рухах різні нюанси музики: пісенність, граціозність, енергійність, ніжність, грайливість тощо;
- розрізняти основні характерні рухи деяких танців; участь в музично-концертному житті класу, школи, міста тощо.
- |
розвивати та формувати здібності пізнання різними видами музичного темпу, елементами народного танцю.
виховувати в дітей інтерес до народних традицій, українських народних танців. |
Станісла́в Пили́пович Людке́вич (24 січня 1879- день народження)
Всеукраїнський театральний портал-мережа
Семе́н Степа́нович Гула́к-Артемо́вський (16 лютого 1813- день народження)
Мико́ла Віта́лійович Ли́сенко (10 (22) березня 1842) |
ТБ в кабінеті ритміки |
17 |
|
Ритмічні рухи з предметами. |
1 |
Ігри з м’ячем. |
|||
18 |
|
Елементи українського танцю. |
1 |
Ритмічні рухи з предметами. |
|||
19 |
|
Інсценування пісень. |
1 |
Елементи українського танцю. |
|||
20 |
|
Елементи танців – боковий галоп, сильні по скоки. |
1 |
Інсценування пісень. |
|||
21 |
|
Вправи на координацію рухів. |
1 |
Елементи танців – боковий галоп, сильні по скоки. |
|||
22 |
|
Елементи українського танцю. |
1 |
||||
Вправи на координацію рухів. |
|||||||
23 |
|
Розучування гри з м’ячем |
1 |
Елементи українського танцю. |
|||
25 |
|
Повторення танцю «Веселий хоровод» |
1 |
Розучування гри з м’ячем |
|||
26 |
|
Підсумковий урок |
1 |
Повторення танцю «Веселий хоровод» |
№ пп |
Дата |
Програмний матеріал |
Кіл. год |
Навчальні досягнення |
Спрямованість корекційно-розвиткової роботи |
Національно-патріотичне спрямування |
Повторення |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
5 |
Тема № 4 : Вправи та ігри під музику (7 год.)
27 |
|
Вправи на координацію рухів |
1 |
вміє:
- проявляти пізнавальну ініціативу у навчальному співробітництві; - розрізняти основні рухи вправ;
- задавати самим ритм однокласникам і перевіряти правильність його виконання (ударами або притопами).
|
розвивати та формувати навички правильного і швидкого знаходження потрібного темпу ходьби, бігу у відповідності з характером музики; виховувати в дітей інтерес до народних традицій, українських народних танців. |
Вербиця -ве́рбна неді́ля
Школа бойового гопака
Українська народна творчість
Ігри-примовляночки
Українські музичні інструменти |
ТБ в кабінеті ритміки |
28 |
|
Танець «Гопак» |
1 |
Вправи на координацію рухів |
|||
29 |
|
Ритміко-гімнастичні вправи з м’ячем і стрічкою |
1 |
Танець «Гопак» |
|||
30 |
|
Прохлопування ритму пісень |
1 |
Ритміко-гімнастичні вправи з м’ячем і стрічкою |
|||
31 32 |
|
Рухливі ігри |
1 |
Прохлопування ритму пісень |
|||
33 |
|
Гра на дитячих музичних інструментах |
1 |
Рухливі ігри
|
|||
34 |
|
Вправи та ігри зі скакалкою |
1 |
Гра на дитячих музичних інструментах |
|||
35 |
|
Підсумковий урок: урок – огляд. |
|
Вправи та ігри зі скакалкою |
|||
|
|
|